Sivu 10 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 230

Aihe: Origen Genesis V2- keskustelua

  1. #181
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Mites Origenny vertautuu Nextgen atoon?
    Parempi. Olisko noin lyhyen ytimekkäästi hyvä vastaus?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  2. #182
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Parempi. Olisko noin lyhyen ytimekkäästi hyvä vastaus?
    Itse asiassa on riittävä vastaus.
    Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 16.08.15 kello 12:24. Syy: typo

     
     
  3. #183
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Ei oikeastaan mitenkään voi verrata, nextgen on meshiatojen aatelistoa kun taas Origenny loistaa pumpulilla
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  4. #184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Ei oikeastaan mitenkään voi verrata, nextgen on meshiatojen aatelistoa kun taas Origenny loistaa pumpulilla
    Vähän riippuu, nextgen on kylläkin mesh ato mutta jos tämä seikka jätetään huomioimatta (vaikka origen on ilmeisimmin tarkoitettu alunperin mesh atoksi myös) on origennyssä kuitenkin enemmän valinnan mahdollisuuksia eri setuppia suhteen kun taas nextgen on yksipuolisempi. Vaikkakin hyvin suoriutuukin omalla kapealla sarallaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #185
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Juu näin on mutta kyllä origenny loistaa pumpulilla, meshillä ei omasta mielestä eroa juurikaan normi meshiatoista..
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  6. #186
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    Piti pekonia ja native wicksiä pistää tilaukseen, rayon ei varmasti ole paras vaihtoehto tuohon, kun se ei turpoa yhtään. Mitäs pumpulia kukin käyttää?

     
     
  7. #187
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Jotain japanilaista on itsellä käytössä ja hyvin toimii
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Nipponi ja pekoni toiminut hyvin, fiber freaks density 1 tuntui wikkaavan kuin hirvi jos vähänkin enemmän tumppuja jätti päälle.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  9. #189
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Paronia kehii ja muuta ei tarvii
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  10. #190
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    Saakos tuota paronia tällä hetkellä? Olin lukevinani että olis luukku kiinni Taidan koittaa aikani kuluksi koittaa eripumpuleilla, onko huomattavia eroja

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari Waltteri's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja piisamirotta Näytä viesti
    Saakos tuota paronia tällä hetkellä? Olin lukevinani että olis luukku kiinni Taidan koittaa aikani kuluksi koittaa eripumpuleilla, onko huomattavia eroja
    https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuote/cotton-bacon-v2/ Et varmasti pety kuten et saa dryhittejakaan!

     
     
  12. #192
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    Kyllä kyllä, tilauksessa on tässä on aikaa koitella erilaisia väkerryksiä kun tuo ato on tullut jäädäkseen. Ellei Norbert työstä v3 ulos joku kaunis päivä

     
     
  13. #193
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Mitenkäs ton meshin kanssa? Mulla on nyt noissa isommissa rei'issä meshitukit jotka täyttää reiät melkein kokonaan. Melko löysät tukit kääritty 0.5mm keskireiällä.
    Voisi wickata vielä hieman paremmin. Pitäiskö koittaa ihan umpitukkia vai erikokoisella keskireiällä? Käytössä vape mesh companyn #200. 0.4 lankaa on 4 kierrosta, ja kyse siis dual -setupista.

    Ja kyllä, haluan välttämättä käyttää meshiä koska tämä on mulla se ato minkä setuppia ei tarvi koko ajan räplätä.

     
     
  14. #194
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    9
    Täytyy kyllä hehkuttaa tätä atoa, vaikka en sitä itse omistakkaan. Eilen pääsin tätä testaamaan Sx:n nokassa ja kyllä löytyi makua ja höyryä kotitarpeiksi. Pakko kai se on alkaa säästämään kunnon laitteisiin

     
     
  15. #195
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Jep. Jatkoon. Ainut miinus tässä 6ml mk2:sessa on pumpuleiden pujotus coilin läpi. ois voinut olla vähemmän tota honeykennoa niin ois helpottunut. Pumpulit sai kyllä suht näpsäkästi vedettyä coilin läpi kun pujotti pätkän kanthalia coilin ja honeykennon läpi ja veti sillä koko pötäkän.

    Sopii kyllä omiin 1ohmin coilien makusteluihin kun nenänpäähän.

    -Xovotikkua ootellessa.

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Jep. Jatkoon. Ainut miinus tässä 6ml mk2:sessa on pumpuleiden pujotus coilin läpi. ois voinut olla vähemmän tota honeykennoa niin ois helpottunut. Pumpulit sai kyllä suht näpsäkästi vedettyä coilin läpi kun pujotti pätkän kanthalia coilin ja honeykennon läpi ja veti sillä koko pötäkän.

    Sopii kyllä omiin 1ohmin coilien makusteluihin kun nenänpäähän.

    -Xovotikkua ootellessa.
    Tilailepas tuollaiset pinsetit:
    https://www.fasttech.com/products/0/...s-steel-curved

    Auttaa hommaa kummasti. Mutta samaa mieltä, että tuossa pumpulin pujotuksessa pitäisi olla joku parempikin keino. Varsinkin, kun itse huomannut, että tuo pumpuli saa olla kohtuu tiukasti coilin sisällä, ettei tule dryhitteja.

     
     
  17. #197
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Kiitokset vinkistä. pitää ens kerralla ottaa matkaan kun FT:lle tulee ostoksia. Rakensin jo parin tankin jälkeen vaaka coilin ja pöhisee sillä varsin mainiosti. Oon drippaillut aina sinkku coileilla niin luulenpa että on löytynyt tähän se oma viritys tästä vaaka coilista. Ainakin nyt pöhisee siihen tahtiin että tukka heiluu.

     
     
  18. #198
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Jep. Jatkoon. Ainut miinus tässä 6ml mk2:sessa on pumpuleiden pujotus coilin läpi. ois voinut olla vähemmän tota honeykennoa niin ois helpottunut. Pumpulit sai kyllä suht näpsäkästi vedettyä coilin läpi kun pujotti pätkän kanthalia coilin ja honeykennon läpi ja veti sillä koko pötäkän.

    Sopii kyllä omiin 1ohmin coilien makusteluihin kun nenänpäähän.

    -Xovotikkua ootellessa.
    Imo mujit ja paronit menee todella helposti coileista läpi, joka ikinen kerta mennyt varmaan max. minuutti kun tekee sopivan soiron, tunkee sen coilista vähän läpi ja pienellä ruuvarilla tökkii ylhäältä pumpulit läpi. Välillä voi sillä ruuvarilla tökkiä niitä oikeaan suuntaan kennon läpi niin että ne asettautuu hyvin pohjalle. Helppoa kuin heinän teko ja onnistuu aina. En ole saanut ainuttakaan dryhittiä, vaikka höyrynnyt tällä päivittäin usean kuukauden jo.

    Xvostickki ja tää on aika huippu combo kyllä.

    Niin, itsellä on klooni, mutta luulen että pumpulin asettelut ei eroa aidosta..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  19. #199
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Voin sanoa, että olen lopen kyllästynyt pelaamaan meshillä tämän laitteen kanssa. Olen kokeillut lukuisia erilaisia viritelmiä, eri langoilla, eri paksuisilla ja eri tavoilla rullatuilla mesheillä. Toki vain sillä Vapemeshcompanyn hienoimmalla meshillä. Ihan se ja sama. Hyvin pöhisee ja hyvin vikkaa, ei siinä mitään. Aina kuitenkin liian hyvin. Roiskii suuhun ja plaaplaa, eikä maku ole ikinä läheskään sitä mitä H-attyllä.
    Pitäkää tunkkinne. Mulla on näitä kaksi ja tästä eteenpäin kumpikin pöhisee pumpulilla...

     
     
  20. #200
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Voin sanoa, että olen lopen kyllästynyt pelaamaan meshillä tämän laitteen kanssa. Olen kokeillut lukuisia erilaisia viritelmiä, eri langoilla, eri paksuisilla ja eri tavoilla rullatuilla mesheillä. Toki vain sillä Vapemeshcompanyn hienoimmalla meshillä. Ihan se ja sama. Hyvin pöhisee ja hyvin vikkaa, ei siinä mitään. Aina kuitenkin liian hyvin. Roiskii suuhun ja plaaplaa, eikä maku ole ikinä läheskään sitä mitä H-attyllä.
    Pitäkää tunkkinne. Mulla on näitä kaksi ja tästä eteenpäin kumpikin pöhisee pumpulilla...
    Ei ole olemassa yliwickkausta, on vain olemassa alitehoja.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •