Sivu 72 / 76 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262686970717273747576 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 1518

Aihe: Käyttöautot ja muut kulkineet

  1. #1421
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Mulla olis tohon kerrospappamutka(rst 16v glt) vähenis pörinät vielä enemmälti
    Sitte pitäis vaimentaa sisustan räminät, hiljentää rengasmelu, uusia tiivisteet, vetää kaikkialle vaimennusmattoa jne. Pääsen huomattavasti helpomalla kun en rupea vaimentamaan melua liikaa vaan ajelen tälleen...

     
     
  2. #1422
    Noup, tuo on tehty juurikin siihen korvameteliin. No tietty miten sen ottaa, mutta best of the best ratkaisu kuitenkin. Joskus pyysin 60€, nyt 160€. Muistaakseni 2v olen Suomeen tarjonnut, nyt pistän ebayhin ja hyllyssä on tilaa, vaikkei lähivuosina menisikään, tuohan on taideteos Volvon historiassa.

     
     
  3. #1423
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Noup, tuo on tehty juurikin siihen korvameteliin. No tietty miten sen ottaa, mutta best of the best ratkaisu kuitenkin. Joskus pyysin 60€, nyt 160€. Muistaakseni 2v olen Suomeen tarjonnut, nyt pistän ebayhin ja hyllyssä on tilaa, vaikkei lähivuosina menisikään, tuohan on taideteos Volvon historiassa.
    Kyllä kyllä, mutta tarkoitinkin että ku oon itse vähän sen luontoinen että jos ruetaan meteliä vaimentamaan niin sitten se vittu vaimennetaan kokonaan Pitää osata helpottaa omaa elämää, ja sitäpaitsi saat paremman hinnan ebaystä kun multa (osaisin varmaan itsekin tuon mutkan vaimennuksen tehdä)

     
     
  4. #1424
    Tuskin, ainakaan halvemmalla. On stna semmonen taideteos, jotta pidän ihan hyllyssä
    Enkä nyt sun taitoja tässä aliarvioi, mutta ihan faktisesti se on mahdoton tehtävä. <- piste.

    En nyt muista, missä tehtaassa nämä on tehty(portugali/Espanja) mutta dääm!!!!!! Volvollakin se se jäi tuotantomallin rajalliseksi, kuten myös myös alkupään(downpipe) kaksikerroksisuus pakoputkistossa 6koneissa! Citikoissa oli 80-luvulla samaa tinkimättömyyttä asioissa, esim Visa Gt etc, BX Sport jne. Asioita jotka Volvo teki vielä 90- luvun lopulla tinkimättömästi.

     
     
  5. #1425
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    volvovo.jpg

    Mites tässä näin pääsi käymään? Tämäkään ei mennyt kerralla läpi, pakoputken kiinnikeet ruostunut ja leiman saanti jäi käsijarrusta kiinni, melkein samat viat kuin kuin tuossa vanhemmassa...

     
     
  6. #1426
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tää ollu mulla jo reilu 4 vuotta. Ei ole ennen näin pitkään autot mulla pysynyt, mutta tästä on vaikea luopua
    1947441_10203209424135648_131679627_n.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #1427
    Omasta kokemuksesta tiedän et jos auto on yli 3v kätössä niin, its a keeper. Noin 2 vuoden välein vaihtanut.

    E. Tai mistä sitä tietää


     
     
  8. #1428
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    No, jos löytyy kerralla hyvä niin miks sitä vaihtamaan. Mulla oli edellinen ykköskulkine yli neljä vuotta ja voisin väittää että tunsin sen vekottimen aika hyvin, uusi omistaja soittaa aina välillä ja kyselee sen "ominaisuuksista". Eikä nämä nykyisetkään ole ihan heti vaihtumassa, varsinkaan tuo 940...

    edit. Tämä siis arskan viestiin, prkleen zavuke kerkes väliin

     
     
  9. #1429
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    ^No, jos löytyy kerralla hyvä niin miks sitä vaihtamaan. Mulla oli edellinen ykköskulkine yli neljä vuotta ja voisin väittää että tunsin sen vekottimen aika hyvin, uusi omistaja soittaa aina välillä ja kyselee sen "ominaisuuksista". Eikä nämä nykyisetkään ole ihan heti vaihtumassa, varsinkaan tuo 940...
    Sepä se. Kai se on vastapuolen kanssa et jos tango käy niin mikäs siinä.

    Vanhan auton omistajana en haluaisi et "uusi omistaja" soittaisi vioista. Ei vois vähempää silloi kiinostaa... myyty mikä myyty.


     
     
  10. #1430
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Sepä se. Kai se on vastapuolen kanssa et jos tango käy niin mikäs siinä.

    Vanhan auton omistajana en haluaisi et "uusi omistaja" soittaisi vioista. Ei vois vähempää silloi kiinostaa... myyty mikä myyty.
    Ja vanha auto vielä pyörähti autoliikkeen kautta, mut ei se haittaa että uus omistaja soittelee. On ihan mielenkiintoista tietää mitä "exälle" kuuluu, Lähinnä uusi omistaja varmistelee että mitä sille on tehty kun kaikkea ei ole merkitty huoltokirjaan...

     
     
  11. #1431
    Ooppelilla mennään.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut Rokuli; 22.06.18 kello 12:59.

     
     
  12. #1432
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mie en oikeen jaksa kahta kolmea vuotta kauempaa ajella samalla pirssillä, tällänen tuli tammikuussa. Tolla putputetaan ny pari vuotta ainaki.
    Liite 32571
    Onkos tämä nyt Ooppeli, onko toiminut hyvin? Minä tunnen tyyppejä mitkä ei pidä autojaan muutamaa viikkoa/kuukautta pidempään, kai niille on tärkeämpää se kaupankäynti kuin itse auto...

     
     
  13. #1433
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    Onkos tämä nyt Ooppeli, onko toiminut hyvin? Minä tunnen tyyppejä mitkä ei pidä autojaan muutamaa viikkoa/kuukautta pidempään, kai niille on tärkeämpää se kaupankäynti kuin itse auto...
    Kyllä juu Opelin Mokka X malli kyseessä, eipä ole valittamista toimivuuden kans, kilsoja taitaa olla tällä hetkellä vajaa yhdeksän tonnia. Mulla noita Ooppeleita ollu monta peräkkäin niin en osaa niistä oikeen valittaakkaan. Mulla ei ole ainakaan varaa käydä mitään kaupankäyntiä autojen kans vaan ihan itse joutuu maksamaan joka auton ja kilsan jotenka tohon en ota kantaa et joku vaihtaa autoa muutaman viikon välein. Mul ei oo mitään mittaria, vaihdan autoa aina kun tilanne salli ja kuume päällä

     
     
  14. #1434
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Kyllä juu Opelin Mokka X malli kyseessä, eipä ole valittamista toimivuuden kans, kilsoja taitaa olla tällä hetkellä vajaa yhdeksän tonnia. Mulla noita Ooppeleita ollu monta peräkkäin niin en osaa niistä oikeen valittaakkaan. Mulla ei ole ainakaan varaa käydä mitään kaupankäyntiä autojen kans vaan ihan itse joutuu maksamaan joka auton ja kilsan jotenka tohon en ota kantaa et joku vaihtaa autoa muutaman viikon välein. Mul ei oo mitään mittaria, vaihdan autoa aina kun tilanne salli ja kuume päällä
    No sillonhan ne toimineet erittäin hyvin jos on useampikin ollut ja kaikki pelanneet Mulla ei ole ollut autokuumetta sen jälkeen kun hommasin itselle "kakkosautoksi" vanhan takavedon...

     
     
  15. #1435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    No sillonhan ne toimineet erittäin hyvin jos on useampikin ollut ja kaikki pelanneet Mulla ei ole ollut autokuumetta sen jälkeen kun hommasin itselle "kakkosautoksi" vanhan takavedon...
    Tähän vois kysyä et miksi Opel kun muita vastaavia on saatavilla. Jos sallit niin pieni puhe siitä miksi Opel. Menin vuosia sitten tuttuun autoliikkeeseen autokuuume päällä niinku normaalistikkin, merkillä ja mallilla ei niin väliä oli ollu montaa eri merkkiä ja mallia kaikki käy merkillä ei niin väliä. Menin itseasiassa koeajamaan Skodan Octavian tämä siis etukäteen netistä bongattu, pirssi tuntu hyvältä ja sen jälkeen kävin ajamassa Opel Astran, mulla oli aikaisemmin ollu Wolkkarin Colf ja kuvittelin silloin et tämä taitaa olla hiljasin ja mukavin auto mitä olen ajanu, no ei ollu vaan Opel lähti liikkeestä mukaan. Muuta selitystä ei ole miksi Opel.

     
     
  16. #1436
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tsiisus miten usein tyypit vaihtelee autojaan mulla oli pösö 9 vuotta ja nyt on pojan vanha pösö, millä ajan niin kauan kuin se kestää.Köyhällä ei oo varaa valita
    Tarviin autoa todella vähän joten senkään puolesta ei oo niin justiinsa ja sitten on toi duuniauto.

     
     
  17. #1437
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    volvovo.jpg

    Mites tässä näin pääsi käymään? Tämäkään ei mennyt kerralla läpi, pakoputken kiinnikeet ruostunut ja leiman saanti jäi käsijarrusta kiinni, melkein samat viat kuin kuin tuossa vanhemmassa...
    se on se, kun käsijarru on -50luvulta Tosin samaa mallia käytetään lukuisissa muissakin autoissa=samat vaivat

     
     
  18. #1438
    Tuollainen kauppakassi tuli ostettua:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  19. #1439
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    VW merkkiä kohtaan minulla on vähiten antipatioita mitä liikenteeseen tulee. En tiedä mistä johtuu, mutta kohteliaampia kuljettajia saa kyllä hakea. Ärsyttävimpiä kuskeja sitävastoin on automerkillä, jonka logossa on neljä penisrengasta rivissä. Toinen verenpainetta nostattava merkki on BMV. Varsinkin, jos kuskilla on lippis päässä eikä parta vielä kasva. Mersut on muuten ihan jees, mutta eivät koskaan anna tietä.

     
     
  20. #1440
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Mersut on muuten ihan jees, mutta eivät koskaan anna tietä.
    Ja harvoin käyttävät vilkkua, sama koskee kyl bemareitakin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •