Sivu 71 / 76 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161676869707172737475 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 1518

Aihe: Käyttöautot ja muut kulkineet

  1. #1401
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sen verran kävin kokeilemassa et pääseekö vanhus(minä) helposti sisälle Dusteriin. No ei pääse Ihmeen matala oviaukko vaikka auto on korkea, mut iso maavara syö tuota oviaukon korkeutta.. Logan Stepway vaikutti paremmalta sisäänkulun suhteen, se pitää käydä kokeilemassa paremmin kunhan ehtii
    Oviaukko Dusterissa ei tosin ole yhtä korkea kuin lontoolaisessa taksissa, mutta kyllä sinne sisään pääsee helpommin kuin sissitelttaan. Mukavan ketterä auto ja todella vakaa maantieajossa. Automaatti olisi täydellinen, mutta tuohon hintaan ei parane valittaa. Oletko oikeasti vanha vai tunnetko vain itsesi vanhaksi täällä nuorison keskuudessa?

     
     
  2. #1402
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Oviaukko Dusterissa ei tosin ole yhtä korkea kuin lontoolaisessa taksissa, mutta kyllä sinne sisään pääsee helpommin kuin sissitelttaan. Mukavan ketterä auto ja todella vakaa maantieajossa. Automaatti olisi täydellinen, mutta tuohon hintaan ei parane valittaa. Oletko oikeasti vanha vai tunnetko vain itsesi vanhaksi täällä nuorison keskuudessa?
    Korkea keski-ikä (kohta 64v) ja vielä turhanpitkäkin
    Ei oikein taivu enää kaikkiin autoihin, eikä tästä enää notkeammaksi muutu, päinvastoin.
    Nykyiseen autoon voi vaan istahtaa voimistelematta/kumartelematta, mut se on jo vähän vanha meikäläisen mittapuulla. Maahantuontikin on lopetettu, ettei saa uutta samanlaista...

    Edit: Kyllähän noita sopivia autoja löytyis, jos olis laittaa 25 donaa rahaa, mut 20 on ehdoton yläraja ja siinä on vaihtoehdot vähissä.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #1403
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Tuo Duster edusti hintansa puolesta ehdotonta ylärajaa mitä uuteen autoon oli varaa laittaa. Range Rover olisi tietty kiva, mutta pitäisi olla vähintään verisuonikirurgin tulot.

    Minä poika parka kun luulin edustaneeni foorumin senioriosastoa 42v iällä. Näin muuten viime viikolla ekaa kertaa kuuskybäsen höyryttelijän. Merkkiä en tunnistanut, mutta joku iso pilvimonsteri sillä kuitenkin oli.

     
     
  4. #1404
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Tuo Duster edusti hintansa puolesta ehdotonta ylärajaa mitä uuteen autoon oli varaa laittaa. Range Rover olisi tietty kiva, mutta pitäisi olla vähintään verisuonikirurgin tulot.

    Minä poika parka kun luulin edustaneeni foorumin senioriosastoa 42v iällä. Näin muuten viime viikolla ekaa kertaa kuuskybäsen höyryttelijän. Merkkiä en tunnistanut, mutta joku iso pilvimonsteri sillä kuitenkin oli.
    Meitä yli kuuskymppisiä on useita täällä
    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...ia-olemme.html
    Viimeksi muokannut arskaxx; 01.04.18 kello 01:32.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #1405
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Rengassesonki puskee ilkeästi päälle. Mitenkäs muut bensalenkkaristit, vaihdatteko kumit itse vai käyttekö liikkeessä? Olen vaihtanut aina itse, mutta uuden kärryn hankinnan myötä rengaskoko kasvoi sen verran, että on pakko taipua ja viedä pajalle.

     
     
  6. #1406
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Käytän rengashotellin palveluja. Vanha ei enää viitsi ite kannella ja vaihdella renkaita
    Huono puoli hotellissa on se, et välttämättä ei saa renkaita alle just silloin kun haluais (ruuhkaa)...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #1407
    Niin kauan kun on pääsy autotalliin niin vaihdan itse. Tänään nakkasin alle 265/70R17, eikä tullu edes hiki .
    Kuluneet pinnat, mutta jos nyt viel kuukauden pari menis.


     
     
  8. #1408
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Rengassesonki puskee ilkeästi päälle. Mitenkäs muut bensalenkkaristit, vaihdatteko kumit itse vai käyttekö liikkeessä? Olen vaihtanut aina itse, mutta uuden kärryn hankinnan myötä rengaskoko kasvoi sen verran, että on pakko taipua ja viedä pajalle.
    Samoilla kumeilla kesät talvet.

     
     
  9. #1409
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Kaveri varastoi mun renkaita. Sille soitto niin siel on tunkki, rengasavaimet, puhtaat renkaat sekä vaihtaja. (Ja yleensä sauna lämpimänä) Itsekin voisin, mutta kaveri aina niin innoissaan vaihtamassa. Saunakaljat ja lonkut toki vien, mielelläni jopa vähän extraa.

     
     
  10. #1410
    Pari autoa taloudessa, ja itse noihin tulee renkaat vaihdettua.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #1411
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Itse vaihdan, yleensä vielä firmankin autoihin, ainakin siihen millä itse ajan. Xc90:n renkaita pitää vaihtaa useammin kun on "välikauden renkaat ja vanteet" eli kitkat kun ei kehtaa nastoja enää pitää ja kesävanteet on liian hienot rospuuttokeleille. Tosin pitäisi hommata uudet renkaat noille kesävanteille kun yhdessä on runkovaurio ja aika kuluneetkin ovat, toiseenkin autoon tartteis kesärenkaat mutta siihen riittää semmoiset joilla pääsee vaan katsastuksesta läpi.

     
     
  12. #1412
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Ite vaihtelen työpaikalla. On nosturit, pelit ja pensselit
    Silti muka niin vaivalloista hommaa ettei huvittais

     
     
  13. #1413
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Omaan autoon vaihdan ite ja duuniautoon myös

     
     
  14. #1414
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Olen sen verran mukavuudenhaluinen, että itse vaihdan renkaat. Liikaa vaivaa ajella jonnekkin rengashotellille jonottamaan. Toki silloin kun ostan uudet kumit, niin setä saa ne auton alle ruuvata.
    Edit. Setä on tässä kontekstissa rengasliikkeen asentaja, ei siis sukulainen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #1415
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Just kävin hotellilla (työmatkan varrella) vaihdattamassa, sain saman tien alle ilman jonotusta

    Edit: Ei olis ehkä kannattanut vaihtaa. Sääennuste meinaa et yöllä tulis räntää ja sit pikkupakkanen. Eipä ennustanut noin vielä päivällä
    Viimeksi muokannut arskaxx; 09.04.18 kello 19:12.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #1416
    Ei tulis mieleenkään edes harkita vaihtoa tähän aikaan. Pääsiäinen oli kovin varhain tällä kertaa. Yöt on pakkasella vielä viikkoja.

     
     
  17. #1417
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Dacia Duster löytyy.
    Samoin täällä. Vanhempi malli, bensa, 4-veto.
    Dacia Duster.jpg

     
     
  18. #1418
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Liikkeessä sanoivat, että niitä on myyty pohjoiseen aika paljon. Dusteria ei täällä sykkeessä loppuviimein kovin paljoa näy. Mulla on TCe 125 Black Shadow etuvedolla. Oli aikamoista totuttelua, kun olen ajanut viimeksi tyyliin autokoulussa -93 manuaalivaihteisella. Viikko tai pari siinä meni, ettei enää nykinyt niin pahasti liikkeelle lähtiessä.

     
     
  19. #1419
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    volovovo.jpg
    Tänään vaihdettiin katilta loppuputki uuteen, väheni pörinä kummasti kun entinen putki kerkes ruostua poikki ja oli siinä pari reikääkin. Maanantaina katsastukseen, ennen sitä on vielä kirittävä vähän käsijarrua mutta muuten vaikuttas olevan leimakunnossa.

     
     
  20. #1420
    Mulla olis tohon kerrospappamutka(rst 16v glt) vähenis pörinät vielä enemmälti

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •