Sivu 10 / 76 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 1518

Aihe: Käyttöautot ja muut kulkineet

  1. #181
    Höyryttelijä iglu85's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    pohojanmaa (kauhajoki)
    Viestit
    39

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    vw vento vm -95 1.8 bensa ja hajalla no onneksi emännällä on farmari poolo vm -98 1.4 bensa joka ainaki toistaseksi on pelannu helkatin hyvin

    egon akkuja ripakopallinen, Vamo vv/vw, GS vv ja DREAM

     
     
  2. #182
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Re: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Asiaa... Mutku sitä maavaraa on tos turhan vähän
    No siihen vaivaan auttaa tämä:


    Vanha kuva mutta eipä se tuosta juuri päällepäin ole muuttunut. Tekniikka lähes kokonaan STI:tä, suuttimet pitäis vaihtaa että sais ottaa vähän lisää jerkkua


     
     
  3. #183
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Olen tän tänne joskus laittanut mutta edelleen käyttiksen virkaa toimittaa: Subaru Impreza WRX (JDM)
    Mulla oli 2008 puolisen vuotta "hiukan" piristetty -00 WR240, no abs. Hauska peli oli


    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  4. #184
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Ja se ääni näissä saparoissa... Äkkiseltään meinaa tulla housuihin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #185
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Re: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ja se ääni näissä saparoissa... Äkkiseltään meinaa tulla housuihin
    Jep tosin mulla taisi olla tuossa "equal lenght" pakosarjat muistaakseni, mutta silti... ja downpipe ilman kattia

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  6. #186
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Olin saksassa Trierissä olikohan -08 kattomassa mm-rallia, sillon saparo oli vielä mukana niin jessus niitä imppuja mitä siellä pyöri Niillä oli varmaan joku miitti siellä.
    Kyllä siinä muutaman kerran lirahti kun paino menemään pari metrin päästä ohi
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #187
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    26

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Tuossahan tuo katiska :


     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    noh nyt tuli sitten tuon puhallin saappaan seuraks täydellinen vastakohta saab 9000 2.3i automaatti .
    mulla ei ole enää ikinä kiire mihinkään on meinaan ehkä laiskin kosla IKINÄ.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  9. #189
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    noh nyt tuli sitten tuon puhallin saappaan seuraks täydellinen vastakohta saab 9000 2.3i automaatti .
    mulla ei ole enää ikinä kiire mihinkään on meinaan ehkä laiskin kosla IKINÄ.
    Mulla on itsellä omistuksessa (mutta ei käytössä) Volvo 855 2.5 20V automaatilla.

    Erona riisikuppeihin on se, että vaikka tehoa (ja painoakin kyllä) on, niin se ei houkuttele kaahaamaan.

    Tojotat toimii silleen, että kun painat 1cm kaasupoljinta, on käytössä 90% koneen tehoista. Kauheita kinnereitä. Vollessa kun painaa 1 cm kaasupoljinta, on käytössä 1% tehoista. Pitää painaa 100cm sitä poljinta, että saa 100% tehot ulos.

    Se on mukavaa ja turvallista.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #190
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Sanovat että liukasta tuolla kaupungissa ??? En mä mitään semmosta huomannu :
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #191

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Hyvin on Subarut edustettuna täällä näköjään . Itsellä tosin vapari 2.2l Imppu ajalta ennen vikakoodivittuiluja ja muita turhuuksia, ilman lisämuoveja ja lasikuituja ja rehellisesti peltivanteilla. Silti parhaiten varusteltu kärry mulla ikuna . Kyllä tollakin lähes kaikki muut on vastaantulijoita talvisin. Ahdintekniikka ois ehkä kiva samoihin kuoriin, mut helpompi näin. Paras käyttis ikinä eikä nelarista ole paluuta. En laita kuvaa kun ketään kiinnosta kuitenkaan eikä mua kiinnosta kuvata tota edes vaikka kauempaa hyvältä näyttääkin .

    Kesäautona sit jotain ihan muuta, mut peltivanteet on ja pysyy siinäkin. Sama malmikasa ollut jo vuodesta ´99 eikä taatusti samanlaista tule vastaan edes vuosikymmenessä vaikkei mikään kustomi olekaan. 1 hiilikuituosa siinä tosin on . :-[ Mielessä käyny pikasesti joskus ottaa kesäpeliks joku wrx, mut joutus vaihtaa koko kaveripiirin samalla :-\.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  12. #192
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Vähän harmittaa kun muutama viikko sitten vaihoin nelikon etuvetoon, pitäs ajatella järkevästi kun polttoainekulut pienenty älyttömästi, vakuutusmaksut puolittu ja auto nuorentu viis vuotta, ja vaikka hevosvoimat pienenty vähän niin newtonit kasvo ihan älyttömästi Mutta näillä keleillä... No pitää lohduttautua sillä että työauto on ihan oikea neliveto alennusvaihteella ja korkealla maavaralla Ja selvennykseksi: bensa nelikkomersu vaihtu volvon diisseliin, ja työauto on ford ranger...

     
     
  13. #193
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Hyvin on Subarut edustettuna täällä näköjään . Itsellä tosin vapari 2.2l Imppu ajalta ennen vikakoodivittuiluja ja muita turhuuksia, ilman lisämuoveja ja lasikuituja ja rehellisesti peltivanteilla. Silti parhaiten varusteltu kärry mulla ikuna . Kyllä tollakin lähes kaikki muut on vastaantulijoita talvisin. Ahdintekniikka ois ehkä kiva samoihin kuoriin, mut helpompi näin. Paras käyttis ikinä eikä nelarista ole paluuta. En laita kuvaa kun ketään kiinnosta kuitenkaan eikä mua kiinnosta kuvata tota edes vaikka kauempaa hyvältä näyttääkin .

    Kesäautona sit jotain ihan muuta, mut peltivanteet on ja pysyy siinäkin. Sama malmikasa ollut jo vuodesta ´99 eikä taatusti samanlaista tule vastaan edes vuosikymmenessä vaikkei mikään kustomi olekaan. 1 hiilikuituosa siinä tosin on . :-[ Mielessä käyny pikasesti joskus ottaa kesäpeliks joku wrx, mut joutus vaihtaa koko kaveripiirin samalla :-\.
    Itse aloitin Subaru hullutuksen vapari 1.8 legacyllä Oli muuten LAISKA, jopa 1.3 litrasen DX corollan jälkeen Mutta talvella saakelin hauska. Tuosta sitten siirtymä turbo Legacyyn oli luonteva ja johan oli voimaa Jossain vaiheessa vaihtui GT imperezaan ja välissä oli käyttiksenä hetken aikaa vapari imppukin. 2 litraisella koneella ja alennusvaihde askilla, Oli tuokin kyllä mukava auto, mutta turbo tekniikkaan tutustuneena hieman liian nuhainen GT:n möin työkaverille ja vapari imppu lähti etelä suomeen kauppakassiksi. "Tuttu" Foresteri ilmestyi subaruclubille myyntiin ja pakkohan se oli hakea Turbo forea olin jo aiemmin kuolannut isomman maavaran takia ja eipä kyllä ole tarvinnut katua. Tuo meikäläisen vanha GT imppukin jää kuin seisomaan jos vierekkäin lähdetään, vaikkei sekään ihan vakio ole

     
     
  14. #194
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Mua jotenkin ärsyttää noissa suparoissa se sisätilojen askeettisuus.
    En tiiä onkohan nuo nykyään jo "parempia", mutta käytetyissä aina sama.
    Pitää varmaan päivittää tietoutta ja lähteä koeajolle joku päivä Joku nelikko ois kiva kyl

     
     
  15. #195
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mua jotenkin ärsyttää noissa suparoissa se sisätilojen askeettisuus.
    En tiiä onkohan nuo nykyään jo "parempia", mutta käytetyissä aina sama.
    Pitää varmaan päivittää tietoutta ja lähteä koeajolle joku päivä Joku nelikko ois kiva kyl
    Audi itellä aika vahvoilla ku kattelee 4-vetosia. Nyt e46 330d bmw.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  16. #196
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mua jotenkin ärsyttää noissa suparoissa se sisätilojen askeettisuus.
    Tuttu tunne. Itse kun ostin '06 uuden STI:n niin siinä oli täysin samanlainen kello kuin minulla oli eka autossani vm 85 nissan sunnyssa

     
     
  17. #197
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mua jotenkin ärsyttää noissa suparoissa se sisätilojen askeettisuus.
    En tiiä onkohan nuo nykyään jo "parempia", mutta käytetyissä aina sama.
    Pitää varmaan päivittää tietoutta ja lähteä koeajolle joku päivä Joku nelikko ois kiva kyl
    Itsellä ainakaan se sisätilojen näyttävyys ei ole SE juttu. Imprezasta on penkkejä ikävä, muuten tuo Foren sisusta on lähes sama.

     
     
  18. #198
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Subaruista tuli mieleen se kun Jeremy Clarkson sanoi [size=5pt]( taisi olla joku wrc? tjsp? ) [/size]:"Tällä ajamisen hauskuuden voittaa vain tässä istumisen nolous"
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  19. #199
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Eikai mullakaan mikään sisätilojen "näyttävyys" ole se juttu autossa, eikä ulkopuolenkaan.
    Nykyään alkaa ne käyttömukavuudet ja lisätoiminnot tuoda lisäarvoa.
    edellisessä -03 autossa oli navi ja nahkat. Kyllä se navi vaan antaa lisäarvoa, nyt joutuu turvautumaan puhelimeen.
    nahkat, ei tartte pelätä että pentu kaataa mehut pitkin poikin penkkejä, nahkaisista ne pyyhkii pois vaan.
    no nyt on -09 mondeo eikä oo kumpaakaan. penkeillä on joku irrallinen suojasysteemi ettei mene ihan paskaksi ja navikaattorina puhelin. Onpa käytännöllistä

    Mutta nelikkoa tekis mieli joten..
    Ajattelin seuraavaksi lähtä kokeilemaan seuraavanlaista:
    -Kuga
    -Crv
    -Legacy
    -5-sarjan bemari sedan (maksaa ihan liikaa vrt. muihin).
    -ässänä ehkä joku volvo/mersu

    Ja taas veroja korotetaan vuoden vaihteessa, vaikka murto-osa niistä menee muutenkaan teihin yms.

     
     
  20. #200
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Käyttöautot ja muut kulkineet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mutta nelikkoa tekis mieli joten..
    Ajattelin seuraavaksi lähtä kokeilemaan seuraavanlaista:
    -Kuga
    -Crv
    -Legacy
    -5-sarjan bemari sedan (maksaa ihan liikaa vrt. muihin).
    -ässänä ehkä joku volvo/mersu
    No saivarrellaan nyt sen verran ettei tuossa ole muita NELIVETOJA kuin Legacy

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •