Saakos tämä asia muilta kannatusta ?
Mun mielestä tämän voisi laittaa tittelillä: VUODEN 2012 TUOTE GOLDEN 9mm BULLET DRIPTIP
Saakos tämä asia muilta kannatusta ?
Mun mielestä tämän voisi laittaa tittelillä: VUODEN 2012 TUOTE GOLDEN 9mm BULLET DRIPTIP
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Muijalle näytin kuvaa ja ilmoitin että varasin tuollaisen. Reaktio oli odotettu "ikää oli? Ei sulla oo lupa tilata enää mitään". Mutta varaaminen ja tilaaminen on mielestäni eri asia
Onko se sitten lapsellista varata 9mm luodilta näyttävä driptippi? Mitä mahtaa poliisit sanoa kun tuollainen kädessä kaupungilla kävelee? Vielä 9mm hylsystä tankki. Tosin pituus saisi olla yli 19mm. Paksuuskin saisi olla isompi. 308 hylsy taitaa olla liian pitkä tankiksi. Hmm voisi käydä hylsyjä katselemassa. Tietenkin ilman nallia sitten carto hylsyn sisälle, driptippi puristetaan paikalleen latauskoneella.
Voi kun sillä Floridalaismiehellä olis ollut tällänen niin ois saatu taas hyviä otsikoita lehtiin: "Sähkötupakka ampui käyttäjäänsä" O0
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Empä odottanut tämmöistä suosiota jo muutaman päivän ajalta. Kiitos kiitos, ihan kivahan se on kun tulee positiivista palautetta, tottakai. Tässähän rupeaa jo punastelemaan pieni metalli-mies
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
Pistä vaan toppi sorvi punaseks, niin me ollaan tyytyväisiä!
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Mulle piti tänään tulla, mutta ei tullut. Noista kuvista päätellen kyseessä ei siis olekkaan aidosta 9mm patista tehty trippi ?
Työn jälki näyttää, että kaipaa viimeistelyä noi reunat näyttää teräviltä.
Miksi toi reikä on vinossa eikä keskellä ?
En voi antaa mitään arvostelua vielä, kun en ole omaani saanut vielä...
Siis täh? Messinkitangosta kuten aiemmin mainitsin, ovat tehty. Rosteria ja alumiinia testasin kanssa mutta ne ei imo näytä niin hyviltä patruunana. Kyllähän sen tuosta sorvauskuvastakin näkee että siellä sorvissa on 20mm messinkitanko josta sitä lähdin työstämään.
Reunat eivät ole sen terävempiä kuin luodissakaan, nostan hattua jos saat niillä itseäsi vahingoitettua jollakin tavalla. Kulmat ovat hienovarasesti otettu vaan hiomapaperilla.
Aiempia posteja SAA lukea, ja sielläkin mainitsin, että tuo reikä on sen takia lievästi vinoon porattu, että se ei ampuisi suuhun nestettä (esim. itselläni monesti bogen käytetyt cartot tekee sen kun alottaa vapottelun pienen tauon jälkeen).
4 pakettia lähti liikenteeseen eilen klo 12:15 jonka jälkeen n. klo 17:00 posti lähti niitä sitä kuljettamaan ympäri Suomea. Sille minä olen täysin syytön, jos posti viivästelee paketin toimittamisessa, koska paketti aivan varmasti ehti tuolle päivälle. Jotain rajaa nyt oikeesti.
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
varaan 1kpl ihan vaan jo kannatuksen vuoksi
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Juurikin näin.. Reikä on suunniteltu vinoon, ettei carton rekyylinesteet pauku suuhun.
Ja työstöjälki on vielä vähän karua, koska kaikki on manuaalisesti tehtyä.
Tässä lähinnä näkyykin se käden jälki.
Itse pidän erittäin paljon tipeistäni ja otan loputkin kolme, kunhan maisteri kerkiää sorvata lisää.
(käsittääkseni tarkoituksena on tehdä ohjelmoinnit ja koneistaa tuotanto jossain vaiheessa)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Osa on jo lähetelly yhteystietoja, ihan hyvä vaan. Tulen mainitsemaan tässä ketjussa sittenkun olen noita lisää sorvannut, että vielä ei ole hätä lähettää yhteystietoja. Tilinumeron lähetän myös samalla sitten yhteystieto-kyselyiden lomassa.
Yksityisviestejä on tullut sen verran monta, että valitettavasti en ehdi kaikkiin vastata, joten kirjoitan sen tähän. Kiitoksia kannatuksesta.