Sivu 10 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 228

Aihe: Golden 9mm bullet DRIPTIP

  1. #181
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Tälle kuulle olisi tarkoitus ajoittaa ainakin 1 modin proton työstäminen (2 hyvää ideaa ainakin on jo, ja piirrokset SolidWorksilla on jo piirretty). Ainut kysymysmerkki ja arpominen on mekaanisuuden ja toimivan elektroniikan väliltä.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  2. #182

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrco Näytä viesti
    Täysin offtopic mut tuli tässä (selvinpäin) mieleen että semmonen käsigranaatin mallinen modi ois aika siisti =D
    Lisä-OT: tämmönen pommi löytyy vaikkei kranaatti ookaan ;-)
    http://store.bombayvaping.com/mods.html

     
     
  3. #183
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Laitoin YV:täkin asian tiimoilta, mutta kysästääs nyt täälläkin: Onkohan posti hukannut sen mun toisen 9mm tipin ja tiivisteen tuohon ensimmäiseen, vai onko vielä lähtenytkään? Kuitenkin n. kuukausi sitten ois vissiin pitänyt lähteä kulkemaan, eikä taida suomen posti sentään ihan noin hidas olla.

    Edit. Niin siis ei nyt mitään hengenhätää ole tuon suhteen ainakaan omalla kohdalla, kun en koko ens kuussa ole edes kotona mitään vastaanottamassa.

     
     
  4. #184
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Tännekkään ei ole vielä eksynyt o-renkaita kahteen tippiin.

     
     
  5. #185
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Eikä tänne...

     
     
  6. #186
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    itse en ole enää vähään aikaan jaksanut edes kysellä sen puuttuvan o-renkaan perään... :
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Laitoin YV:täkin asian tiimoilta, mutta kysästääs nyt täälläkin: Onkohan posti hukannut sen mun toisen 9mm tipin ja tiivisteen tuohon ensimmäiseen, vai onko vielä lähtenytkään? Kuitenkin n. kuukausi sitten ois vissiin pitänyt lähteä kulkemaan, eikä taida suomen posti sentään ihan noin hidas olla.

    Edit. Niin siis ei nyt mitään hengenhätää ole tuon suhteen ainakaan omalla kohdalla, kun en koko ens kuussa ole edes kotona mitään vastaanottamassa.
    Ilmeisesti on, sain sinun YV:n aiemmin ja odottelen kun CNC:ltä tulee lisää tippejä (eivät ole enää manuaalikoneella, joten saat semmoisen missä on täysin pyöreä kärki). Parilta muultakin oli jäänyt bulletti + switchback tippi matkalle. Tuo mikä sinulle oli tulossa, oli kuitenkin ihan niinkuin sovittiin, lähetin toisen koska se eka oli hieman löysä (?) ja puuttui o-rengas. Ilmoittelen kun tulee lisää (tällä tai viim. ensi viikolla tulee 100kpl CNC-työstettyjä bulletteja).
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  8. #188
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    itse en ole enää vähään aikaan jaksanut edes kysellä sen puuttuvan o-renkaan perään... :
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Eikä tänne...
    Pistäkääpä YV:tä niin laitan tulemaan teille korvaukseksi CNC-työstetyn 9mm bulletin o-renkaalla tällä tai viimestään ensi viikolla kun valmistuvat (geometria, ohjelma, työstöradat sekä terät on valmiina).
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  9. #189
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Hieno homma. Kiitoksia.
    Onpahan sitten syy odotella kotiinpaluuta.

     
     
  10. #190
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Pistäkääpä YV:tä niin laitan tulemaan teille korvaukseksi CNC-työstetyn 9mm bulletin o-renkaalla tällä tai viimestään ensi viikolla kun valmistuvat (geometria, ohjelma, työstöradat sekä terät on valmiina).
    onko ilmennyt lisää ongelmia? minulle ei ainakaan ole tullut "korvauksia", osoitteen olen kyllä pistänyt yv:llä aikoja sitten. :-\
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Eip muutakun että olin viikon saikulla ja eilen palasin töihin takaisin. Pystynet siis odottelemaan ke/to postia. Kävin nimittäin aamusta nakkaamassa postiin jo.

    edit:

    Charunin ja erään toisen paketti lähti myös matkaan samalla.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  12. #192
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    kiitos. hyvä että paranit!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  13. #193
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Rock! Kiitoksia myös täältä Atlantin takaa.

     
     
  14. #194
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Eip muutakun että olin viikon saikulla ja eilen palasin töihin takaisin. Pystynet siis odottelemaan ke/to postia. Kävin nimittäin aamusta nakkaamassa postiin jo.
    jaa no nyt taitaa olla postimies sitten saikulla kun ei mulle ainakaan ole tullut tätä pakettia.

    Mutta jääköön asia osaltani tähän, en jaksa alkaa enää asiaa enempää selvittelemään.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  15. #195

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Itsellenikään ei ole tullut ???

     
     
  16. #196

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Eikä ole muuten vieläkään

     
     
  17. #197
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Eikä minulle, vaikka toissaviikon perjantaina viimeksi ircissä lupaili että "laitan huomenna postiin". Antaa olla.

     
     
  18. #198
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    En yritä päteä, mutta tuohan on siis patruuna eikä luoti.. Mutta joo hieno on! Seitenkuuskakkosta odotellessa

     
     
  19. #199

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    En yritä päteä, mutta tuohan on siis patruuna eikä luoti.. Mutta joo hieno on! Seitenkuuskakkosta odotellessa
    Jos pilkun kanssa ruvetaan parittelemaan, niin paritellaan kunnolla. Tuohon ei siis ole edes patruuna. Ulkoisesti kaukaa patruunaa muistuttava metallista sorvattu esine.

     
     
  20. #200
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    jaa no nyt taitaa olla postimies sitten saikulla kun ei mulle ainakaan ole tullut tätä pakettia.

    Mutta jääköön asia osaltani tähän, en jaksa alkaa enää asiaa enempää selvittelemään.
    Sama homma.. Eipä kovin hyvin näytä kulkevan..

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •