Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 53

Aihe: World Vaping Day 22.3 Tampere

  1. #21
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Muistaessani... Ainakaan aikaisemmin ei Huurupiilossa ole ollut pankkikorttihöylää/päätettä, eli käteistä taskunpohjalle.
    Hyvä kun sanoit
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #22

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja qualus Näytä viesti
    Itsellä tulee olemaan mukana lavatube 18650-akulla varustettuna, joten eiköhän siitä liikene myös testailtavaksi.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Mä voin ottaa akun völjyyn ni päästään fiilikseen!
    Hieno homma :P

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Muistaessani... Ainakaan aikaisemmin ei Huurupiilossa ole ollut pankkikorttihöylää/päätettä, eli käteistä taskunpohjalle.
    Kun kerran tämä kommentti oli lainattuna facebookin puolelle, niin laitetaan sitten siihen tullut vastaus lainattuna tännekin niitä varten, jotka eivät ole facebookissa:
    "Joko Huurupiilossa nykyään onnistuu korteilla maksaminen?
    Huurupiilo: Kyllä onnistuu!"

     
     
  3. #23
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Kiitokset miitistä, kiva oli saada naamoja nikeille O0

    Mun ois pitäny olla vähän hiljempaa mut toimii se näinkin
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #24

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Kiitokset miitistä, kiva oli saada naamoja nikeille O0

    Mun ois pitäny olla vähän hiljempaa mut toimii se näinkin
    Mulla ei jääneet nimimerkit yhtään päähän, mutta hauskaa oli siitä huolimatta
    Tosin poun ja naaman kyllä nyt yhdistää viimeisestä lauseesta
    Ja Harri nyt kun luet tän kuitenkin niin samalla voisit rekisteröityä foorumillekin :

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Jees, hyvä meininki! Toinen toistaan charmantimpaa herrasmiestä oli paikalla ja yks ihan oikee nainenkin. Tätä ei kyllä kukaan usko. Kiitokset AnA-kondalle akkuun vaihdetusta carto puncherista, meinasin jo heivata noi tankit hevon vittuun, nyt tuntuis skulaavan.

    Erikoinen tilanne toi kieltämättä on, outoja ihmisiä ja kaikkee. Ens kerralla pitää ottaa enemmän mökäöljyä ehdottomasti. Ja Pou, ei missään nimessä kannata olla hiljempaa, pidä toi oma staili.

    Rock

    Shane

    Edit: nii juu olihan siellä se Pirttilan seuralainen Sari?kin. Hänkin on epäilemättä ihan oikee nainen.

     
     
  6. #26
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnA-konda Näytä viesti
    Ja Harri nyt kun luet tän kuitenkin niin samalla voisit rekisteröityä foorumillekin :
    Helvetin hyvin sanottu O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    harmittaa ettei päässyt paikalla mutta seuraavalla kerralla sit tampereella päästä.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #28
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Tekis mieli toistaa vaan edellinen 8)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #29
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    oho, eihän tuossa ole järjen häivää.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  10. #30
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    oho, eihän tuossa ole järjen häivää.
    Kunhan sen tajuaa ni sillä ei ole mitään väliä
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #31

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Surkeiden sattumusten sarjan johdosta jäi allekirjoittaneelta sittenki väliin koko homma.. No, ens kerralla paremmalla onnella

     
     
  12. #32
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    14

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Vai että oikee nainen mitäs nee värät naiset ovat ??

    Kiitos kaikille osallistuneille! Minä en osallistu seuravaalla kerralla ellei POU paasaa vähintään yhtä paljon ellei enemmänkin, Dada oppi olevansa leluilla liikenteessä ja siirtyy amatöörien sarjasta etteenpäin heti kun valaistuu Kiitos kollit ja Sari. Tästä pitää tehdä traditio!


     
     
  13. #33

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    No niin rekisteröidytty. Oli kyl oikein mukava ilta. Sakea höyry nousi ja olut maistu,mulle ainakin

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Hauskaa oli, kiitokset.

     
     
  15. #35
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa77 Näytä viesti
    No niin rekisteröidytty. Oli kyl oikein mukava ilta. Sakea höyry nousi ja olut maistu,mulle ainakin
    No johan oli aikakin! Me jatkettiin kans kotona aamuun saakka. Pälpätys ei tainnu loppua enennkun nukahdin mut sehän nyt oli tiedossa.
    Näköjään toi höyryyminenkin ottaa kurkun päälle kun sitä riittävästi tekee. Suht herkkänä tuntus olevan meinaa.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  16. #36

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Kiitokset AnA-kondalle akkuun vaihdetusta carto puncherista, meinasin jo heivata noi tankit hevon vittuun, nyt tuntuis skulaavan.
    Suuri kiitos itsellesikin! Oli pakko vielä pari tuntia höyrytellä kotonakin vaikka aika "höyryähky" olikin
    Mun piti laittaa siihen puncherin lisäksi vielä kylkiäisiä (taskut oli täynnä tavaraa) mutta olit jo lähdössä, niin ei ehtinyt.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dada Näytä viesti
    Vai että oikee nainen mitäs nee värät naiset ovat ??
    Älä provosoi mua laittaan mitään demostrointikuvaa netistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Hauskaa oli, kiitokset.
    Kiitos itsellesi, miehellä oli illan mielenkiintoisimmat laitteet ja nesteet mukana ja kyllä niitä aika ahkeraan testailtiinkin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa77 Näytä viesti
    No niin rekisteröidytty. Oli kyl oikein mukava ilta. Sakea höyry nousi ja olut maistu,mulle ainakin
    Höyry nousi ja kokis maistui. Hyvin pystyi aamulla vetämään treenin ilman mitään pikku krapuloita Tänään muuten tippui HH.357 postiluukusta, kahdeksassa päivässä tuli perille. Hienosti höyryää 8w teholla! Harmi, ettei tullut jo eilen, niin olisit päässyt testaamaan.

     
     
  17. #37

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    On'x sieltä kuvii?

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Pienenmoinen morkkis päällä, kun ei päässy tulemaan. Flunssa iski päälle töissä sen verran pahasti, ettei pystynyt enää lähteä iltamiin. :'(

    Tämä päivä onkin mennyt saikulla lukiessa, kuinka hienoa porukalla siellä oli... Onneksi bogen kartoja tipahti laatikkoon tänään, niin jotain positiivista tälle päivälle.

    Seuraavaa tapaamista odotellessa
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helberth Näytä viesti
    Pienenmoinen morkkis päällä, kun ei päässy tulemaan. Flunssa iski päälle töissä sen verran pahasti, ettei pystynyt enää lähteä iltamiin. :'(

    Tämä päivä onkin mennyt saikulla lukiessa, kuinka hienoa porukalla siellä oli... Onneksi bogen kartoja tipahti laatikkoon tänään, niin jotain positiivista tälle päivälle.

    Seuraavaa tapaamista odotellessa
    Itse sykin töissä sitten aamukuuteen asti rikkomassa teidän postipaketteja, siinä vaiheessa taisi olla jo jatkotkin pidettynä. 8) Seuraavaan "tapahtumaan" sitten toivottavasti.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  20. #40
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    3

    Vs: World Vaping Day 22.3 Tampere

    Hep!
    Eka viesti foorumille! :P Hauskaa oli kyllä! Ja taitaa meikällekkin lähtee dct judui tulemaan. Pitää eka vähä testailla onnistuuko reikien teko kotikonstein. Oli muuten ihan hyvä homma että paikka suljettiin jo kympiltä kun kotiin päästyä tajusin et huomiselle klo 10 pitää palauttaa kouluhommat niin piti sit ruveta niitä väkertää vielä pienessä maistissa

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •