Sivu 6 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 376

Aihe: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

  1. #101

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Joo toi totta, mutta mulla kun on ollut 8 jakelupistettä, niin varasto tahtoo paisua myyntiin nähden melkoiseksi. Nyt onkin vähitellen tarkoitus jättää jäljelle nuo Lappeenranta, Tikkurila ja keskusvarasto Riihimäellä Tehtaankatu 10, myyntipisteinä.
    Missä Lappeenrannassa on jakelupiste?
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  2. #102

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja buldoggi Näytä viesti
    Kaveri pyysi apuani tilaamaan kunnollisen vapo-kokonaisuuden ja mielellään suomalaiselta kauppiaalta .Kiirettä ei kuulema ole. Ohjeeksi antoi 50-120€ koko setille hintahaarukaksi. Aikaa hommaan maksimi 3 viikkoa.

    Helppoa??? Ei todellakaan.

    Törmäsin muutamaan "omituiseen" seikkaan . Tuote tilapäisesti loppu- mainintaan ja mikäli keräsi aloituspakkausta niin kokonaisuutta ei saa yhdeltä toimittajalta. Milloin adapteri tai akku tms oli tilapäisesti loppu.

    SITTEN SE ISKIKauhuhuomio:

    Takuuajan vaihtelevaisuus eri kauppiailla: 14 päivää- 3 kuukautta samalla tuotteella, tosin 3 kk lupasi E-WIzard...

    Olen tilannut omat härpäkkeet Suomi-GB-Kiina-USA-Puola, ja vain verratakseni eri kauppiaiden tuotteita ja palvelun laatua.

    En tiedä miten säkötupakkakauppaa kuuluu hoitaa, asiakkaiden takia kuitenkin.
    Tarkoitukseni ei ole loukata tms. ketään, vaan kerron mitä huomasin.

    Kaveri jolle olen tilaamassa tavaraa, istuu vastapäätä minua ja toivoo kotimaisille kauppiaille otetta, jolla saadaan ulkomaan kauppiaat TOP 10 ulkopuolelle.
    Ööö..

    Siis sinut yllätti se että kaikissa kaupoissa ei myydä samoja tuotteita ja että joskus jokin nippeli saattaa olla tilapäisesti loppu varastosta?
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  3. #103

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Yrityksestä huolimatta, olemmeko epäonnistuneet? ???
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  4. #104

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Yrityksestä huolimatta, olemmeko epäonnistuneet? ???
    Itse en ole törmännyt yhtä hyviin verkkokauppoihin kuin joita TE höyrykauppiaat pidätte, kiitos siitä! Takuu on varmaankin usein valmistajasta riippuva jne. Jos jotakin loppu kaupasta nopeasti niitä on tilailtu lisää ja mikä parasta näihin uteluihin vastataan nopeasti ja melkein kelloa katsomatta. Tuo varastojen määrän pitäminen oikeana onkin varmasti haastava joskin uskoisin että sekin helpottuu kokoajan kun asiakkaat vakiintuu kuin myös tavarat. Isokäsi ja stemppiä tulevaisuuteen, kaikki suomikauppiaat!!

     
     
  5. #105
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Kyllä nää Suomi-kaupat hoitaa takuujuttunsa niin esimerkillisesti, että täytyy hattua oikeen nostaa. Ja voiko oikeesti noille kiinan tuotteille niin pitkää takuuta antaa, kun hinnatkaan ei niin hirveitä ole? Uskon, että kauppiailla on kädet täynnä näitä takuujuttuja ja siitä huolimatta palvelu pelaa nopeasti ja mallikkaasti. Suomikaupoista tilaan ite ainakin kaiken mitä vaan mahdollista. Ei kannata sen takuun takia tilata ulkomailta. Voi mennä posteihin jo jonkun verran enemmän, jos jotain takuuseen kuuluvaa ongelmaa tulee.

     
     
  6. #106
    buldoggi
    Vieras

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Syytänkö joitain? EN! Kirjoitukseni tarkoitus oli herättää keskustelua aiheesta.

    Totesinkin, etten tiedä miten kauppaa hoidetaan jne.

    On mahdotonta ennustaa tavaroiden menekki. Kaverini ihmetteli lähinnä miksi aloitus
    setin tilaaminen ei onnistu, kun jokin osa puuttuu. Toivoi "aloituspakettiin" säästettävän kaikkia nippeleitä muutamaa kappaletta, ettei "ei oo"-ilmiötä synny.

    Mainitsin tilanneeni tavaraa eri maiden liikkeistä juuri ja vain sen takia, että voin verrata tuotteita asiakaspalvelua jne.
    Puff kaveri reagoi asiallisesti, ainoa kaupan edustaja , kun muut... Uskon kauppiaiden osaavan keskustella ITSEÄÄN/LIIKETTÄÄN koskevista asioista?

    Ei Puff ole todellakaan epäonnistunut, olen tilannut tavaraa myös heiltä ja ollut erittäin tyytyväinen tavaran laatuun ja asiakaspalveluun.

    Nimeltä mainitsematon kotimainen kauppias on myynyt "ei oota" tarjouspaketissaan parisen kuukautta.
    Katson yleensä aina tarjous- ja starttipaketit, koska niistä saan tietoa itseäni varten.

    En halunnut loukata kirjoituksellani ketään, ainakaan yrittäjiä, vaan reklamointi ja siihen reagointihan on eräs tapa kehittää liiketoimintaa.

    ...mielipidevapaus kunniaan...



    Lainaus Alkuperäinen postaaja buldoggi Näytä viesti
    Kaveri pyysi apuani tilaamaan kunnollisen vapo-kokonaisuuden ja mielellään suomalaiselta kauppiaalta .Kiirettä ei kuulema ole. Ohjeeksi antoi 50-120€ koko setille hintahaarukaksi. Aikaa hommaan maksimi 3 viikkoa.

    Helppoa??? Ei todellakaan.

    Törmäsin muutamaan "omituiseen" seikkaan . Tuote tilapäisesti loppu- mainintaan ja mikäli keräsi aloituspakkausta niin kokonaisuutta ei saa yhdeltä toimittajalta. Milloin adapteri tai akku tms oli tilapäisesti loppu.

    SITTEN SE ISKIKauhuhuomio:

    Takuuajan vaihtelevaisuus eri kauppiailla: 14 päivää- 3 kuukautta samalla tuotteella, tosin 3 kk lupasi E-WIzard...

    Olen tilannut omat härpäkkeet Suomi-GB-Kiina-USA-Puola, ja vain verratakseni eri kauppiaiden tuotteita ja palvelun laatua.

    En tiedä miten säkötupakkakauppaa kuuluu hoitaa, asiakkaiden takia kuitenkin.
    Tarkoitukseni ei ole loukata tms. ketään, vaan kerron mitä huomasin.

    Kaveri jolle olen tilaamassa tavaraa, istuu vastapäätä minua ja toivoo kotimaisille kauppiaille otetta, jolla saadaan ulkomaan kauppiaat TOP 10 ulkopuolelle.

     
     
  7. #107
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Toiveissa joku rebuildable ato Reoon

    (myös käytettyä/yms saa tarjota YV:llä..)

    -Noob

     
     
  8. #108
    buldoggi
    Vieras

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    En epäile hetkeäkään, etteivät hoitaisi takuuasioita, niinkuin kuuluu, en edes kirjoittanut niin.

    Kirjoitin kysymysmuodossa, miksi toiset kauppiaat antavat SAMALLE tuotteelle pidemmän takuuajan, selvennykseksi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Kyllä nää Suomi-kaupat hoitaa takuujuttunsa niin esimerkillisesti, että täytyy hattua oikeen nostaa. Ja voiko oikeesti noille kiinan tuotteille niin pitkää takuuta antaa, kun hinnatkaan ei niin hirveitä ole? Uskon, että kauppiailla on kädet täynnä näitä takuujuttuja ja siitä huolimatta palvelu pelaa nopeasti ja mallikkaasti. Suomikaupoista tilaan ite ainakin kaiken mitä vaan mahdollista. Ei kannata sen takuun takia tilata ulkomailta. Voi mennä posteihin jo jonkun verran enemmän, jos jotain takuuseen kuuluvaa ongelmaa tulee.

     
     
  9. #109

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Toiveissa joku rebuildable ato Reoon

    (myös käytettyä/yms saa tarjota YV:llä..)

    -Noob
    Eikös reo ole bottomfeed? Ainoot vaihtoehdot tällä hetkellä era tai chalice.

     
     
  10. #110

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja buldoggi Näytä viesti
    En epäile hetkeäkään, etteivät hoitaisi takuuasioita, niinkuin kuuluu, en edes kirjoittanut niin.

    Kirjoitin kysymysmuodossa, miksi toiset kauppiaat antavat SAMALLE tuotteelle pidemmän takuuajan, selvennykseksi.
    Ei tartte huutaa, sait juuri sitä mitä sanoit hakeneesi, eli keskustelua asiasta. en ole nyt perehtynyt noihin takuu juttuihin, mutta voisiko olla että toinen myy aitoa ja toinen kopiovehjettä...?
    Ja ellen ihan ole väärin ymmärtänyt, niin noista kiinan halvoista vehkeistä lankeaa usein takuu myyjän harteille.

     
     
  11. #111
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Eikös reo ole bottomfeed? Ainoot vaihtoehdot tällä hetkellä era tai chalice.
    Ja A7 jota myy empiremods.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    85

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Yhtään noista vaihtoehdoista ei ole tarjolla euroopassa tällä hetkellä. (?) Jos joku modailis vaikka noita Bullyja bf versioiksi ja laittais myyntiin..

     
     
  13. #113
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Mulla on jotenkin semmonen muistikuva, että noita Bulli/Phoenix-atoja ois tulossa bf-mallisena jostain kiinan tehtaalta..

    Edit. Se on sitten eri asia onko menekki ja minimitilausmäärät järkeviä, mutta eiköhän niitäkin tule joihinkin kauppoihin myyntiin..

     
     
  14. #114

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mulla on jotenkin semmonen muistikuva, että noita Bulli/Phoenix-atoja ois tulossa bf-mallisena jostain kiinan tehtaalta..

    Edit. Se on sitten eri asia onko menekki ja minimitilausmäärät järkeviä, mutta eiköhän niitäkin tule joihinkin kauppoihin myyntiin..
    Kyselyä aiheesta laitettu kaukomaille
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  15. #115

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Noista takuuasioista hiukan. Olen usein törmännyt siihen että tuote on vääntynyt tai pudonnut
    ja sitä vaihdetaan takuuseen - noh olen vaihtanut. Samoin esimerkiksi höyrystimissä, paras oli
    kun puolentoista kuukauden käytön jälkeen clearo lopetti toiminnan ja takuuseen pyydettiin uutta,
    senkin toimitin. Joskus tuntuu kuitenkin siltä että asiakkaat vaativat hiukan liikaa ostaessaan
    suomalaisilta kaupoilta. Perus ongelma on se ettei edes lueta takuuehtoja ja kun takuuaika on umpeutunut, niin halutaan kuitenkin takuuvaihtoa - olen vaihtanut. Asiakashan on meillä oikeassa. Esimerkiksi atomisaattoreissa tietääkseni kukaan toimittaja ei anna muuta kuin doa takuun.

    Toinen asia mikä täällä näkyy tulleen esille on varastosaldot. Itsekin olen monesti hämmästellyt
    että joidenkin kauppiaiden tuotteista saattaa jossakin tuoteryhmässä olla joipa 90 % loppuunmyyty ja silti tuotetta jatkuvasti mainostetaan ja kuten joku sanoi niin tilanne jatkuu
    useita kuukausia ja kysymys ei ole ns ennakkotilaustuotteista. Toki minullakin sattuu mokia kun joku käy myymälästä ostamassa viimeisen kappaleen ja samanaikaisesti joku sen tilaa netistä.

    Kuten olen aikaisemminkin todennut, että olisi kiva myydä laatutavaraa,eikä tätä kiinalaista roskaa.

     
     
  16. #116
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    14 vuorokautta taitaa olla lakisääteinen, mutta olikos avatulla tuotteella?
    Hyvää myynninedistämistähän tuo vaihtaminen on ja ei tule näitä tapauksia, joissa "vääryyttä" kokenut kuluttaja lähtee huutelemaan paskapuhetta internetin tainioille, mutta kyllä se kauppiaan kate on kaiken a ja o, persnetolla pyöri kuin bordelli.
    KGO & Twist

     
     
  17. #117

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    No joo, näin alussa on tuo asiakaspalvelu katettakin tärkeämpää.

     
     
  18. #118

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Yrityksestä huolimatta, olemmeko epäonnistuneet? ???
    Pöh, kaikkea muuta..
    Eipä tule mieleen mitään muuta alaa missä asiat toimisivat näin mallikkaasti, joka ikinen Suomi-kauppa saa ison peukun täältä.
    Toimitukset ja takuuasiat yms hoituu yleensä päivässä, joskus saattanut mennä kaksi.
    Itse asiassa tässä puolen vuoden aikana ei ole sähkishommissa kertaakaan tarvinnut pettyä, jos lähetyksestä jotain on puuttunut tai ollut rikki asiat on mukisematta hoidettu kuntoon.
    Ja tämä pätee omalla kohdalla myös kaikkiin ulkomaisiin puljuihin/tekijöihin.
    Vi***taa nuo kaiken maailman ellokset sun muut isot toimijat mistä eukko romuja tilailee kun asiat ei vaan toimi ja sit saa vääntää kymmenen kertaa puhelimessa rautalangasta jollekin hoonosoomi asiakaspalvelijalle kuinka taas tuli väärät kamat tai kun ei tullu edes niitä vääriä.
    Eli jatkakaa samaan malliin, hienoa työtä teette.

     
     
  19. #119
    buldoggi
    Vieras

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Noista takuuasioista hiukan. Olen usein törmännyt siihen että tuote on vääntynyt tai pudonnut
    ja sitä vaihdetaan takuuseen - noh olen vaihtanut. Samoin esimerkiksi höyrystimissä, paras oli
    kun puolentoista kuukauden käytön jälkeen clearo lopetti toiminnan ja takuuseen pyydettiin uutta,
    senkin toimitin. Joskus tuntuu kuitenkin siltä että asiakkaat vaativat hiukan liikaa ostaessaan
    suomalaisilta kaupoilta. Perus ongelma on se ettei edes lueta takuuehtoja ja kun takuuaika on umpeutunut, niin halutaan kuitenkin takuuvaihtoa - olen vaihtanut. Asiakashan on meillä oikeassa. Esimerkiksi atomisaattoreissa tietääkseni kukaan toimittaja ei anna muuta kuin doa takuun.

    Toinen asia mikä täällä näkyy tulleen esille on varastosaldot. Itsekin olen monesti hämmästellyt
    että joidenkin kauppiaiden tuotteista saattaa jossakin tuoteryhmässä olla joipa 90 % loppuunmyyty ja silti tuotetta jatkuvasti mainostetaan ja kuten joku sanoi niin tilanne jatkuu
    useita kuukausia ja kysymys ei ole ns ennakkotilaustuotteista. Toki minullakin sattuu mokia kun joku käy myymälästä ostamassa viimeisen kappaleen ja samanaikaisesti joku sen tilaa netistä.

    Kuten olen aikaisemminkin todennut, että olisi kiva myydä laatutavaraa,eikä tätä kiinalaista roskaa.
    Takuuasia on osalle sama kuin; verottajaa, vakuutusyhtiötä saa/pitää kusettaa.
    Kirjoittaessani takuusta, lähinnä ihmettelin saman tuotteen eripituisia takuuaikoja.

    Suurin osahan tuotteista on sen hintaisia ja "suuhun tungettavia" ettei niihin pitäisi olla edes takuuta.

    Tavaraa mainostetaan, luvataan alennusta jne, silti monessa tuotteessa saldo on näyttänyt nollaa jo reilusti yli kuukauden. Mielestäni antaa, ainakin liikkeen nettisivujen hoidosta.pelkästään huonoa kuvaa.

    En tiedä mitään miten voisikaan ennustaa menekkejä, mutta nettisivujen päivitys joiltain osin ja joillekkin yrityksille olisi paikallaan.

    Itse olen vapotellut pari vuotta ja ostanut suurimman osan tavaroista kulkiessani, mutta netistä tilaan aika paljon ja välillä sellaisia tuotteita, joita kokeilen ja annan eteenpäin.
    Olen tilannut 38 eri toimittajalta, kotimaiset ovat olleet parhaita, mutta kritisoitavaakin on ollut.

    Tosin olen antanut kritiikin kauppiaalle ja asiat ovat korjaantuneet.
    En näe mitään järkeä haukkua julkisesti kauppiasta. Viedä tai ainakin vaikeuttaa elinkeinonharjoittamista.

    Tässäkin forumissa on paljon hyviä puolia, huonojakin on.

    Kysynkin nyt höyrykamojen toimittajalta, mikä on mielestänne oikea osoite antaa kritiikki ja/tai kehittämisehdotukset?

    ...olen puolesta ja vastaan aina....ehdottomasti

     
     
  20. #120

    Vs: Toiveita Suomalaisille höyrystin-kauppiaille

    Kyllä kritiikki on tärkeää, mutta mielummin privana. Hyvä olisikin, että sais kritiikkiä, että huomais korjata asioita. Ja hyvät neuvot on aina arvokkaita!

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •