Sivu 31 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 840

Aihe: Yihi SX Mini Mod

  1. #601
    Nappulat kaakkoon, nojaa. 30J, 270c ja kokoajan hakkaa rajotinta vasten. Testailut jatkuu huomenna. Meneekö sulla käsitellessä ihan mustaks nuo langat?

     
     
  2. #602
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Henk koht mielipide on että Ni & Ti lankoja saa kiepittää jne mutta duali vastuksilla ei toimi hyvin
    Tai joutuu vääntää nappulat kaakkoon ja sehän ei ole tämän idea
    Koitas huurupaattiin sinkkua ja peitä toinen rööri vaikka sormella
    Onks hyvä hä hä ?
    No hö... Miksei pelkällä kanthalilla?
    The Setup niin pirukaan tiedä mitä siinä on... Mesh/pumpulin erottaa muttei muuta...
    En nähny lämmönsäädöllä mitään etua, onko rivien välistä huomattavissa epävarmuutta coilien teossa?
    Ja EI, tää kysymys ei ollu äSSälle...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #603
    Juu, nikkelihän on just niille hyvä jotka ei saa kanthalia toimiin millä alustalla jasso testasit lämpösäätöä? DNA40 oli siinä aivan umpipaska, 350J paljon vakaampi.

     
     
  4. #604
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Juu denalla koitin. On mulla äsäksä lämppärillä mut en sillä ominaisuudella tee mitään
    Setup tehdään virtalähteen mukaan, putkelle sinkkua ja releelle dualia. Oon wanhan kansan höyryäjä...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #605
    Juu. Kaikenlaisia setuppeja on tullu tehtyä, niin 12.6v meksulaatikoihin jotka puskee yli 300w ja katiskoihin jotain 8-10w kötöstyksiä. Parhaat vapokokemukset tähän asti oon saanu nikkelillä ja 350J piirillä.

     
     
  6. #606
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulle riittää sx:ien 60w oli päässä liero tai rakenneltava
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #607
    Mä oon vähä semmonen, että kaikkee pitää kokeilla.

     
     
  8. #608
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Mä oon vähä semmonen, että kaikkee pitää kokeilla.
    Sul on vielä virtaa
    Mä hieroin ensimmäistä mesh-setuppia kuukausitolkulla aikoinaan ennenkuin se pesi silican
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #609
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mulle riittää sx:ien 60w oli päässä liero tai rakenneltava
    Päivitä ni menee 75w
    LR Boge kiinni ja naattimaan

     
     
  10. #610
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Mistä näitä saa parhaalla hinnalla ja nopeasti .alkaa niin polttelemaan tuollainen

     
     
  11. #611
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Mistä näitä saa parhaalla hinnalla ja nopeasti .alkaa niin polttelemaan tuollainen
    Euroopassa (ei UK, siellä vielä kalliimpaa) aika samat hinnat (eli 199,-), koska valmistaja määrännyt väh. jälleenmyyntihinnan.

    Joskus ollut jossain hetkittäin tarjouksessa 179,- + postit, ei taida olla just nyt missään...

    Tuohon 199,- hintaan (+ postit noin kympin) löytyy aika monestakin paikasta, noin viikossa kotiin toimituksella esim. täältä:

    SX Mini M Class Yihi tai:

    https://www.vapor-freak.de/E-Dampfge...X-Mini-M-Class
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Mistä näitä saa parhaalla hinnalla ja nopeasti .alkaa niin polttelemaan tuollainen
    http://www.lepetitvapoteur.com/en/bo...i-m-class.html

    Koodilla ma-cigarette 180 euroa postikuluineen ja itsellä alle viikossa oli oven takana paketti.

     
     
  13. #613
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Kiitoksia vastauksista.Tilaus laitettu lepetitvapoteurilta ,ja koodilla tosiaan 180 euroa Pientä jännitystä pitäen kerrkiääkö viikossa kotio

     
     
  14. #614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Kiitoksia vastauksista.Tilaus laitettu lepetitvapoteurilta ,ja koodilla tosiaan 180 euroa Pientä jännitystä pitäen kerrkiääkö viikossa kotio
    Sama paikka ja pe tilattu eilen haettu postista. Samaan aikaan Red Juicelta tilattu skini oli tänään noudetavissa. Jämäkkä laitos ennen oli Fulgoris käytössä ja tämä tuntuu jopa painavammalle..

     
     
  15. #615
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    On kyllä tukevaa tekoa.Eilen tuli vasta sähköpostiin shipped ilmoitus ,ajattelin että se siitä että ensiviikkoon menee ennenkuin saa laitteen käteen,oli pienoinen iloinen yllätys kun posteljooni kurvasikin pihalle paketti mukana ja sielä se oli.Yllätyin kun mukana oli sx minin skini kanssa.Hyvin tuntuu pähisevän standar moobilla ja 30 w

     
     
  16. #616
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Onko muilla päivityksen kanssa ollu ongelmia? Mulla aparaatissa Windows 8.1 ja aina ku yritin yhdistää laitetta ja asentaa ajurin nii yihin softa tilttaa ja sx mini sammuu eikä lähe päälle muutenku patterin poistamalla. Ratkasun sain tähän ku kokeilin eukon räppänällä jossa on win7 nii sillä lopulta toimi.

     
     
  17. #617
    stainless steel lankaa kokeiltu? Minkä paksusta kannattaa napata ja eikös tämä mene lämmönsäätö puolelle tämän ajo?

     
     
  18. #618
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Itseäki kiinnostais toi stainless steel lanka. Onko kellään kokemuksia miten toimii? Ja mikä on ero nikkeliin. Onko laitteelle tullu jo stainless steel langalle päivitystä?

     
     
  19. #619
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Uutta miniä pukkaa. Mahtavatkohan enää tehdä firmispäivityksiä ämmään tämän jälkeen.

    sxml.jpg

    Linkki

     
     
  20. #620
    Vois tilaa toisen M Classin kuhan hinnat putoo. On niin ihku <3

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •