Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 20 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #381
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    aBaron Lab nesteet tuli myyntiin. Itse nappasin kolmea ..Paris, Brasileiro ja Silverberry. Uskoisin että maku on jälleen kerran kohdallaan, mutta sormet ristiin ettei ole grande tyyppisiä kartontappajia
    SIlverberry ja Frozen Orankia lähti itsellä. Noita on moneen otteeseen tullut maisteltua sämpleistä ja hyvin kestää kartot ja atot.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  2. #382
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    12

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Mulla taas Silverberry ei wickaa kovinkaan hyvin ja Brasileiro tappoi 4 kartoa putkeen.
    Harmi, sillä sain yhden puffin vedettyä Brasileiroa joka kartolla ja helkkarin hyvää oli.

     
     
  3. #383

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Brasileiro on tosiaan todella hyvää, mutta tappoi kyllä bogen sitä tahtia että just yhen täytön verran sitä kesti imailla. Kartotankkiin turha kuvitella laittavansa, harmi.

     
     
  4. #384
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Parhaita nuo ovat. Guevaraa ja Edeniä sain suoraan ja Toroa Irlannista, josta sai muutakin mukaan. Kummallisen samanlaiset asiakassivut ja tilaussysteemit siellä on kuin Briteissäkin. Ettei vaan olisi jonninmoinen Jorgoksen ylijäämäkauppa? Näyttipä olevan E-Baron atojakin, koelaboratoriotoimintaa taas se ???
    irkkujen kaupassa toro vain hitusen halvempaa..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  5. #385
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    38

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    irkkujen kaupassa toro vain hitusen halvempaa..
    On myös 10ml pienempi pullo. Tosin niillä tuntuu paremmin tavaraa löytyvän hyllystä, joten ei lähtenyt tilausta tällä kertaa house of liquidilta.

     
     
  6. #386

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    El toroa ekaa penelopellista, ja oon todellaki myyty, eden odottelee viel vuoroaan tossa

     
     
  7. #387
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tää Brasileiro on kyllä mahtavaa. Mulla on huonoja kokemuksia kahvipohjaisista e-nesteitä , niin olen niitä vältellyt. Onneksi tätä tuli tilattua, tää on ihan eri planeetalta siihen mitä aikasemmin olen kokenut. joskin setuppia joutuu tämänkin kanssa uusimaan (ehkä 6-9ml välein), mutta on tätä suodatettu kohtuu kirkkaaksi (Grandeihin verrattuna), kuten kuvapuuhun linkkaamastani kuvasta näkee.

     
     
  8. #388
    Höyrykonkari Duke's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    104

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Sanokaas onko suurta makueroa valmiiksi "steepatulla" Guevaralla siihen itse suodatettuun verrattuna? Meinaan siis tätä http://www.e-smokeireland.eu/product-p/guevara.htm ja sitä settiä missä tulee pullo tupakanlehtiä yms.

     
     
  9. #389

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tää Brasileiro on kyllä mahtavaa. Mulla on huonoja kokemuksia kahvipohjaisista e-nesteitä , niin olen niitä vältellyt. Onneksi tätä tuli tilattua, tää on ihan eri planeetalta siihen mitä aikasemmin olen kokenut. joskin setuppia joutuu tämänkin kanssa uusimaan (ehkä 6-9ml välein), mutta on tätä suodatettu kohtuu kirkkaaksi (Grandeihin verrattuna), kuten kuvapuuhun linkkaamastani kuvasta näkee.
    Samaa mieltä. On tullut testattua noin kymmentä eri sumppilitkua ja aina niissä joku mättää, mutta tämä oikeasti maistuu jo kahvilta.
    Tässä on vaan tullut vastaan se että jos nestettä ei siirry coilille tarpeeksi nopeaa niin maku kärsii tosi paljon. Alkaa maistua oksennukselta. Bogella ja T2 olen kokeillut ja kumpikaan ei oikein pysy perässä.

    Toinen ylläri oli tuo pariisin tupangi. Haju oli ällöttävän makea, mutta maistuu aivan erillaiselta kuin antaisi olettaa. Vaikea kuvailla, mutta sopivan neutraali maku.

     
     
  10. #390
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Saako näitä Toroja vieläkään VG:nä?

     
     
  11. #391
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tilasin just ekan 50ml lekan el toron CIGARRILLOS NATURALES ja mieleen tuli että jos ei ole mielenen niin voiko siihen esim sekoittaa muutaman tipan FlavourArtsin esansseja jota saa maun mieleiseksi?? Esim vaniljaa tai jotain muuta.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  12. #392
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Tilasin just ekan 50ml lekan el toron CIGARRILLOS NATURALES ja mieleen tuli että jos ei ole mielenen niin voiko siihen esim sekoittaa muutaman tipan FlavourArtsin esansseja jota saa maun mieleiseksi?? Esim vaniljaa tai jotain muuta.
    Voi sekoitella. Itse lisään tuohon Organicsin Green Applea ja hyvää on. Tiivistettä tuskin tarvitsee paljoa edes laittaa kun maku muuttuu.

     
     
  13. #393
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Jokseenkin pettymys tämä Silverberry tuotantoversio. Sampleista pidin, mutta onko tämä sitten muuttunut, vai huomaanko nyt vasta että "silverberry" on liian voimakas. Olin tästä toivonut allday vapea, jossa olisi enemmän ollut tupakkamakua ja kirpeät marjat taustalla, nyt ne on etualalla. Mahtaisko tuulettaminen auttaa tähän....

     
     
  14. #394
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Cigare de Paris

    Siis mitä v....., tää löyhkää marsipaanille? Ja vähän maistuukin. Mä inhoon marsipaania. Toivottavasti tuuletus auttaa siihen, maku muuten on ihan ok.

     
     
  15. #395

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Cigare de Paris

    Siis mitä v....., tää löyhkää marsipaanille? Ja vähän maistuukin. Mä inhoon marsipaania. Toivottavasti tuuletus auttaa siihen, maku muuten on ihan ok.
    Niinpä muuten olikin.
    Mä kun luulin että tämä on jotakin ranskalaista hienosto tupakkia....nyt kun mainitsit marsipaanin niin tulee vaan mieleen makea täytekakku

     
     
  16. #396
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    12

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Jokseenkin pettymys tämä Silverberry tuotantoversio. Sampleista pidin, mutta onko tämä sitten muuttunut, vai huomaanko nyt vasta että "silverberry" on liian voimakas. Olin tästä toivonut allday vapea, jossa olisi enemmän ollut tupakkamakua ja kirpeät marjat taustalla, nyt ne on etualalla. Mahtaisko tuulettaminen auttaa tähän....
    Mistäs lähtien Silverberryssä on tupakka ollut mukana? Edenissä kylläkin.

     
     
  17. #397
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Guevara Reserve neste tullut maisteltua.Pullosta oli korkki auki 4 päivää,ajattelin ettei lisäilmastus "valmiissa " nesteessä olisi koskaan pahitteeksi.
    Korkki kiinni ja hieman ravistelua ja ruiskulla neste uuteen bottom coil Kanger T3 clearoon. Annetaan nesteen imeytyä wickeihin 15 min.

    Ensituntuma ei helvetti eihän tää maistu miltään,höyrykin haisee vanhalle tiskirätille! Höyryntuotto oli taattua El Toroa,eli sitä tulee runsaasti,mutta se maku.
    En tosiaankaan maistanut tupakkaa,sikarista nyt puhumattakaan.Lähinnä mieleen tuli vieno luumun maku,höystettynä vahvalla vanhalla tiskirätillä/mopilla.
    Vaimokin tuota aikansa haisteli ja tuumasi,että "haisee ku vanha moppi".

    Pullo siis jätettiin korkki auki tekeentymään,josko tuo "vanha moppi" tuosta mausta katoaisi.

    Yhteenvetona vaikea on tuota kenellekään suositella,varsinkaan jos tuo maku ei tuosta muutu.

    Testattu siis Vmaxilla volteilla 3.5-4.8 clearon ohmit 2.4.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  18. #398

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    60ml Cigarillos Naturalesia, 10ml Brazileiroa ja 10ml silverberryä ostettu. Koitetaas kirjoitella jotain :P

    Silverberry 12mg: Ihan ok, ei mikään perus hedelmä/marjaneste. Ei kuitenkaan niin hyvää että tekisi mieli saada useampi pullo. Ei tästä oikein osaa sanoa mitään, makua nyt toivoisi hieman enemmän mutta ei tämä jostain syystä säväytä ollenkaan

    Brazileiro 12mg: Tämä pullo onkin jo lähes kokonaan tuhottu, johtuen lähinnä siitä että tuuletellessa sain sen kaadettua vaatekaappiin Noh, säästellään viimesiä tippoja drippaukseen. Tuoksu erittäin hyvä, maku vähän tunkkaisempi mitä tuoksu antaisi odottaa. Ei pahaa ollenkaan, muttei allday neste

    Cigarillos Naturales 12mg: Vähän jännitti tilota iso pullo mutta pakkohan se oli kun halvalla sai ja oli kehuttu. Ensikokemukset olivat vähän meh. Makua ei tullut, TH:ta ei tullut, tupakka ja tunkkaisuus oli tiessään. Tälle nesteelle saa (pitää) antaa tehoja, ja matalaohmisesta setupista akkuputkella ajettuna tulee oikein mukavat maut ja th. Loistavaa drippaillessa ja DIDistä. Maku on parantunut huomattavasti siitä kun joku kolmisen viikkoa sitten tuli puteli avattua. Tämä ei kuitenkaan ole yhtään "raskas" neste höyrytellä, vaan tuntuu kevyelle hyvällä hieman tunkkaisella maulla. Sopii mainiosti siis pidempiinkin sessioihin

     
     
  19. #399
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tuli tyrkättyä virginia primeä diabloon....tähän asti paras tupakkamakukokemus. Makua irtoaa yllätävänkin paljon enemmän kuin silcavehkeillä. Ja se maku. Oikeanlaisesti kuiva ja tunkkaiseen vivahtava, kuitenkin oikeasti maukas.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  20. #400
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tänään tuli nesteet ja nyt testaillut cigarrillosia ja edeniä kylläpä on oikeasti hyviä tupakkamakuja 10/10! Edeniä tullut joskus ennenkin maisteltua, mutten muistanu,t että se näin hyvää olisi ollut... Guevara vielä testaamatta, mutta odottelen sen maistelua siihen asti kunnes terminaattori tulee. Ainut juttu mikä hieman ärsyttää on se, että pulloissa ei ole minkäänlaista tippa kärkeä. Pitää täyttää aina kartot/atot neulalla...

    Kaikenlaisia nesteitä tullut maisteltua, mutta kyllä el torot vie voiton! Nesteet ovat kyllä ehdottomasti 10/10!

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •