Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 19 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #361
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Purosta tällä CE2 Style Tank Replacement Dual Coil Cartomizers, 1.5 Ohms, Dual Hole vedellessä aukonut Muna tankkia useampaan ottseen koko ajan tuntui kuin jokin oikeasti käryäisi, saattoi kärytäkin, nyt kun täytin ei käry maistu aika tuhti maku verrattuna normi kartoon.

    Edit, ei hitto kyllä se käry tuntuu vieläkin, taitaa olla Purosin ominaisuusmaku pähkinän ohella :P

     
     
  2. #362
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    puhtaat clearot pääs loppumaan ja lykkäsin Naturalesia eka kertaa uuteen bogen kartoon. Olipahan melkoinen järkytys kun
    maku katosi kuin pieru saharaan. Ei pahaa tai palanutta ja höyryää yhä mukavasti mutta ei juuri mitään makua.
    Pakko oli kokeilla vielä Eden pullon jämillä ja aivan sama homma.

    Kokeilin sit vielä Naturalesia toiseen bogeen ja smokin mega dual coiliinkin. Mdc:ssa makua tuli ripaus takaisin ja aivan tajuton
    throathit ce4:seen ja bogeen verrattuna, mut toisellakaan uudella bogella ei makua. Ihme homma, en ole muiden nesteiden kanssa näin radikaalia makueroa koskaan huomannut.

     
     
  3. #363
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Mun just avattu eden maistuu jotenkin.....purosmaiselta.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #364
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    täältä näyttäis antavan ainakin ostoskoriin saakka isoina pulloina el toroja.
    Pistin jokusen lekan tilaukseen. Katsotaan mitä sieltä lähtee tulemaan

    http://www.e-smokeireland.eu/Default.asp

     
     
  5. #365

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Kiitos, sain toroa lisää

     
     
  6. #366
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Härkää Sarvista - El Toro

    Mikäs toi astetta arvokkaampi ennakkomyynnissä oleva härkämehu on?
    KGO & Twist

     
     
  7. #367

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Samaa mäkin pohdin, muttei uskaltanu tilata kun oon saanu kynsilleni noilta viimesimmiltä toroilta. Tolla hinnalla sen ois pakko olla hyvää eikä "viemärikamaa"...

     
     
  8. #368
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mikäs toi astetta arvokkaampi ennakkomyynnissä oleva härkämehu on?
    http://www.houseofliquid.com/category-s/1841.htm

     
     
  9. #369
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Samaa mäkin pohdin, muttei uskaltanu tilata kun oon saanu kynsilleni noilta viimesimmiltä toroilta. Tolla hinnalla sen ois pakko olla hyvää eikä "viemärikamaa"...
    Onkos siellä Out of Liquidilla laatukontrollikin alkanut pettämään?
    Huomasin kyllä itekin että viimeisin iso pullo Edeniä tuoksui vielä kypsyttämisen jälkeenkin
    aika lailla eriltä kuin aiempi satsi, jotenkin laimeammalta. Maussa en kyllä huomannut merkittävää
    eroa mutta tuo V-maxin hankinta ja sisäänajoyritykset ovat kyllä laskeneet makusteluriman todella alas.

     
     
  10. #370

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Ei, laadussa en ole huomannut mitään moittimista, se on tämä ronkeli suuni mitä ei miellytä kuin tuo cigarillos.
    Muut kokeillut torot siis on olleet sen takia "viemärikamaa" (no, en sentään sinne oo heittäny), että ei maku oo ollu vaativille makunystyröilleni oikeanlainen.
    Cigarillos on ollut pullosta toiseen vain ja ainoastaan laatua

     
     
  11. #371

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Parhaita nuo ovat. Guevaraa ja Edeniä sain suoraan ja Toroa Irlannista, josta sai muutakin mukaan. Kummallisen samanlaiset asiakassivut ja tilaussysteemit siellä on kuin Briteissäkin. Ettei vaan olisi jonninmoinen Jorgoksen ylijäämäkauppa? Näyttipä olevan E-Baron atojakin, koelaboratoriotoimintaa taas se ???

     
     
  12. #372
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Kummallisen samanlaiset asiakassivut ja tilaussysteemit siellä on kuin Briteissäkin. ?
    kyllähän suurimmalla osalla suomikauppiaistakin on aivan samanlainen mycashflow-pohja käytössä.

     
     
  13. #373

    Re: Härkää Sarvista - El Toro

    Guevaraa on kyllä hyvää, mut ei tota voi käyttää kun tukkii cartot, meshi vehkeet ja silkka laitteet 1ml jälkeen. Vai oliko mulle vaan sattunut joku viallinen erä? Siis yhden pullon oon tilannut.

     
     
  14. #374
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    Vs: Re: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobi Näytä viesti
    Guevaraa on kyllä hyvää, mut ei tota voi käyttää kun tukkii cartot, meshi vehkeet ja silkka laitteet 1ml jälkeen. Vai oliko mulle vaan sattunut joku viallinen erä? Siis yhden pullon oon tilannut.
    Nimenomaan aikaisemmat erät tukkii kaikki vehkeet tosi nopeesti, itellä jopa ensimmäisellä tankillisella kayfunissa, siis kyllä kuitenkin useampi milli...

    Myöhemmät erät on paremmin suodatettuja ja niillä pääsee kayfunilla jopa kahteen tankilliseen = noin 10ml ja sit vaatii jo kunnon kuivapolton kun karstaa on aika paljon.

     
     
  15. #375
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    cigarillos naturales 18mg...ensi kokeilu....hmmmm...voi prkl...tässä ainakin minun makuaistiini kopsahtaa ilkeästi toi moondrop efekti!!!!! kartolla ja clearolla..........paitövei...perjantai 16.11 aamulla tilasin...eilen 20.11 iltapäivällä postissa noudettavissa (ei laatikkoon vissin mahtunut......http://www.e-smokeireland.eu/...suht nopeaa

     
     
  16. #376
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pÖssy Näytä viesti
    cigarillos naturales 18mg...ensi kokeilu....hmmmm...voi prkl...tässä ainakin minun makuaistiini kopsahtaa ilkeästi toi moondrop efekti!!!!! kartolla ja clearolla..........paitövei...perjantai 16.11 aamulla tilasin...eilen 20.11 iltapäivällä postissa noudettavissa (ei laatikkoon vissin mahtunut......http://www.e-smokeireland.eu/...suht nopeaa
    samaa putelia tässä maistelen
    ja kyllä mulle uppoo tämä. just semmonen karkea tuntu kurkussa mikä tupakassa pitääkin
    vähän saman tyylinen maku kuin piippusooseissa, mutta ei niin voimakkaasti tule kahvi/suklaa

     
     
  17. #377
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tänään matkaan lähtenyt El Toro Guevara Reserve 60ml 20mg. Saas nähä,et millasta nektaria tuo sitten on

    Toivottavasti tuo uutuus on sitten hintansa väärti ja vähintäänkin yhtä mainiota kuin Puros Naturales.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  18. #378

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamEngine Näytä viesti
    Tänään matkaan lähtenyt El Toro Guevara Reserve 60ml 20mg. Saas nähä,et millasta nektaria tuo sitten on

    Toivottavasti tuo uutuus on sitten hintansa väärti ja vähintäänkin yhtä mainiota kuin Puros Naturales.
    Puros on hyvää mutta orkkis guevara oli mulle pettymys. Toivottavasti tää reserva on hyvää kun 70€ pistin litkua tulrmaan.
    Ps. itelle kans shipped tänään

    Gusi on Paskaa

     
     
  19. #379
    Höyrykonkari Duke's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    104

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Ensimmäinen pullo Cigarrillosia saapui pari päivää sitten tännekin vihdoin ja viimein. Ensihöyryt otettuani totesin, että tämähän maistuu aikalailla Wizmixin RY4:ltä. Jätin kuitenkin pullon tuulettumaan ja pakko sanoa että maku on kyllä muuttunut radikaalisti. Bogetankista vedettynä en löydä tästä nesteestä kylläkään mitään "tupakkamaisuutta", vaikka sitä on hehkutettu taivaaseen asti ja itsekin odotin ehkä liikoja. 306 drippailtuna (oletetusti) helvetisti parempaa. Tilasin piruuttani 11mg vahvuista, vaikka normaalisti menee 18-20mg mutta kurkkutuntuma on erittäin tiukka. Ei kyllä ole pahaa sanottavaa, melko kuivahko neste ilman turhaa makeutta, luulisin että menee päivittäiseen käyttöön vaikka en hirveästi tässä tupakkaa maista. Tulee silti vähän erilainen fiilis tätä höyrytellessä kun vertaa muihin tupakkanesteisiin. Menee myös kahvin kanssa aika hyvin käsi kädessä. Purosta en varmaankaan tule koittamaan sillä 24mg vähän liian vahva neste mulle. Virginia Prime ja Guevara sit seuraavaksi testiin.

     
     
  20. #380
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    aBaron Lab nesteet tuli myyntiin. Itse nappasin kolmea ..Paris, Brasileiro ja Silverberry. Uskoisin että maku on jälleen kerran kohdallaan, mutta sormet ristiin ettei ole grande tyyppisiä kartontappajia

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •