Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 17 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #321

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Oma tutkimusmatkani El Torojen makuihin alkoi Huhtikuussa kuluvaa vuotta, eli olin ollut noin 1,5 kk ilman tupakkaa ja röökinhimo ei ollut kadonnut minnekkään vaan joka aamu savut oli mielessä... vahvasti.

    Tilaukseen lähti silloin 50ml Cig.Nat. ja 10ml Puros sekä Papillonin puolelta Organic Tobacco. CigNaturaales oli aivan tajuttoman hyvää ja iso puteli tyhjeni ennätys ajassa. Puros tyhjeni yhtenä perjantain ja- sunnuntain välisenä yönä, jona viina virtasi ja kannat oli katossa, myöhemmin ykä matossa.... oli vahvat juissit muuallakin kuin tankissa

    Organictobacco olikin taas oma lukunsa, sitä en pelkiltään saanut mitenkään höyrytettyä, maistui aivan kamalalle, mutta sotkin sen seuraavan tilauksen mukana tulleeseen Eden litkuun ja siten sekin puteli tyhjeni heittämällä.

    Kun näihin perustoroihin vähän jo olinkin jo kyllästymään päin (useita 50ml pulloja tilanneena) aivorankani sai sätkyn lukiessani uutiset Virginia Primesta ja Guevarasta.... rahatilanne ei antanut kaikkea myöden joten otin vain VirginiaPrimeä ja Cig.naturalesia 10ml kun kaikki vanhat putelit oli jo tyhjätty. Onneksi kuitenkin vain 10ml koska tämä satsi maistuu aivan karmealle, en osaa sanoa että mikä on tullut, vielä keväällä höyrysin tätä 3ml päivätahtia helposti ja mielelläni, viimeviikolla yhdet höyryt ja se oli siinä... yök

    Sama taitaa käydä Virgiinialaiselle... kuten tuossa edelläkin se mainittiin, niin tämä maistuu aikalailla samalle kuin Papillonin OrganicTobacco. Liottelin ja liottelin lopulta se oli pullossa n.2 viikkoa... tässä tuotteessa olen myös huomannut että cartot menee käyttökelvottomaan kuntoon jo muutaman hyvän höyrysession jälkeen, maistuu pelkästään palaneelle. Epäpuhtauksia? pitää koitttaa suodattaa toiseen kertaan tuo Virginia josko se auttaisi ???

     
     
  2. #322
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Härkää Sarvista - El Toro

    Jaa'a.. Juuri avasin sen ja oon antanut nyt tuulettua muutaman päivän.. Kyseessä on 10ml sample pullo niin en tiedä vaivaudunko.. Ajattelin vain jos jollakulla muullakin on käynyt näin ja jotain olisi tehtävissä (muu kuin reklamaatio..)

    ---

    EDIT:
    Ei ole totta.. Aloitin noista sample pikku pulloista ja.. Nyt kun viimeinen oli huono erä niin päätin avata 50ml pullon.. Argh! Sekin on läpinäkyvää ja pahaa.. Ehkä sittenkin yritän reklamoida..

     
     
  3. #323
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Grandet pulloissa jo 4 pvä ja ei yhtään mitään eroa omiin tekeleihin.neste pg jossa nikotiinia..kenellä tuo muka maistuu edes hieman tupakalle?huonoin ostos aikoihin...juu nyt olleet hautumassa viikon ja maku yhtä mitään sanomaton edelleen..cicarillos natur kyl menee jo 4kk putkeen mut grandet viel ainakin pettymys.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  4. #324
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotin Näytä viesti
    Grandet pulloissa jo 4 pvä ja ei yhtään mitään eroa omiin tekeleihin.neste pg jossa nikotiinia..kenellä tuo muka maistuu edes hieman tupakalle?huonoin ostos aikoihin.
    Mulla oli Guevara hautumassa n. 11 päivää, jonka jälkeen maku oli aika selkeä. Virginia Prime on tällä hetkellä hautomossa, joten siitä on vaikea sanoa. Guevarassa nesteen väri alkoi muuttua vasta kuudennen päivän kohdilla...ja loppua kohden tummeni koko ajan. Laitoin uuden statsin Guevaraa myös tulemaan ja annan sen hautua ainakin sen 15 päivää...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  5. #325
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Mä nyt aloitin El Torojen makustelun tästä Natural Cigarillosista. Pidän sikarimaisuudesta tästä, mutta en ole varma pidänkö tuosta muusta mausta ihan niin paljoa. Luumu vai mikälie. Voltit kun nostaa 5,5 tai yli, maku paranee kuitenkin jonkun verran. Poikkeaa siinä mielessä muista nesteistä mitä olen höyrytellyt, yleensä se alle viisi volttia on riittänyt. Mutta kyllä tää silti kiitettävän puolelle menee, vahva 8/10. Luonnollisesta mausta ilman keinotekoisuutta, parfyymiä tms. iso plussa. Luulen, että Puros voisi olla testaamisen arvoinen ja olla mieleen enemmän. Ja nuo Grandet kokeilen siinä vaiheessa, kun saatavuus pikkuisen helpottuu.

     
     
  6. #326
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Vähän offtopiccia mutta voiko nesteiden liiasta tuulettamisesta olla haittaa? Esim. minulla nuo pullot seisoo aina auki huoneenlämmössä.

     
     
  7. #327
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    hei

    tuolla tekivät testiä oliko nyt madvapes vai wizard en muista, niin ainakaan nikotiinipitoisuudet eivät laskeneet vaikka testi oli jatkunut jo kuukausia.
    Toisaalta luulen että taitaa olla sama pitääkö korkin kiinni vai auki , kun e-nesteistä puhutaan

    - JJ

     
     
  8. #328

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    hei

    tuolla tekivät testiä oliko nyt madvapes vai wizard en muista, niin ainakaan nikotiinipitoisuudet eivät laskeneet vaikka testi oli jatkunut jo kuukausia.
    Toisaalta luulen että taitaa olla sama pitääkö korkin kiinni vai auki , kun e-nesteistä puhutaan

    - JJ
    Madvapesin testi se oli.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #329
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Nyt pari viikkoa kummatkin grandet hautumassa ja täysin mitään sanomatonta paskaa.cicarillos höyryää kyl.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  10. #330
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Vihdoin ensimmäinen toro tässä talossa...

    Cigarillos 11, 10ml pullo
    Ei ainakaan ennen kypsytystä mikään vahva (ei edes haittaa vaikka ei mihinkään muuttuis) maku mutta mutta...

    Se tunne suussa, ou jeesh, pientä kihelmöintiä, hyvän olon tunne, rentous iski päälle. Kolmen höyryn jälkeen piti pitää pieni makustelutauko, ei meinannu uskoo todeksi, neljäs höyry ja nojailin terassin kaiteeseen jo jonkun aikaa kun moista tunnetta en ole vähään aikaan höyryllä saanut.

    Siis aivan taivaallisen hyvää, ei mitään päähän nousua tjs (11mg niksaa) mutta kyllä siitä eri tunteen saa kun noista itse sekoitelluista etelän hetelmistä.

    Ei malta oottaa huomiseen kun Edeniä saa maistella...

     
     
  11. #331
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Jaa'a.. Juuri avasin sen ja oon antanut nyt tuulettua muutaman päivän.. Kyseessä on 10ml sample pullo niin en tiedä vaivaudunko.. Ajattelin vain jos jollakulla muullakin on käynyt näin ja jotain olisi tehtävissä (muu kuin reklamaatio..)

    ---

    EDIT:
    Ei ole totta.. Aloitin noista sample pikku pulloista ja.. Nyt kun viimeinen oli huono erä niin päätin avata 50ml pullon.. Argh! Sekin on läpinäkyvää ja pahaa.. Ehkä sittenkin yritän reklamoida..
    Noniin - Otin härkää sarvista ja tein uuden tilauksen, tällä kertaa iso pullo Edeniä ja pari pikku pulloa Naturalesia. Otin myös yhteyttä ja nyt ovat lupailleet hyvittävänsä lähettämällä uutta tavaraa huonon tilalle. Oon yrittänyt tota välillä väkisin höyrytellä ja siitä menee mahakin vähän mielestäni sekaisin, tosin mulla menee kyllä Boba's Bountystäkin..

     
     
  12. #332
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    25

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    VIRGINIA PRIME & GUEVARA UPDATE

    Hi to all, just to let you know that both VP and Guevara will be available in our site from Wednesday 19th September. It will be of course steeped and filtered by me. I have spent some time with the filtering to make sure that it doesn't kill atomisers as fast as it does. It has been on test by me for three days now using the same atty and the coils seem to be okay. They will be available in our new 60ml bottles for 24.95 euros. Basically, is 10ml extra for 1 euro!. I hope you agree that the price is not bad. After a few weeks it will be available in samples also.

    Please forgive the small delay but everything had to be done correctly.


    Happy vaping!

     
     
  13. #333
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    25

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    VIRGINIA PRIME and GUEVARA are now in stock. Steeped and filtered by me, I hope to perfection. The original El Toro Bases are in stock as well.
    Enjoy!

    Many thanks
    Georgio / eBaron

     
     
  14. #334

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Pystyykö joku mittaamaan tuon pullon halkaisian? http://www.houseofliquid.com/CIGARRI...-p/eltoro1.htm

     
     
  15. #335
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Härkää Sarvista - El Toro

    Heips. Joko el toron maut ei mulla toimi taikka sit on jotain muuta kummaa näissä mun pulloissa. Auttaako paljon tuo nesteen kypsytus näille mauille ja kauanko pitää kypsyttää ?

    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  16. #336
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Pystyykö joku mittaamaan tuon pullon halkaisian? http://www.houseofliquid.com/CIGARRI...-p/eltoro1.htm
    Mauseria en jaksa hakasta mutta talmeterin mukaan 60 ml pullon halkaisija on n. 38 mm, +/- jotain kymmenyksiä.
    ( Mitattu kylläkin guevarapullosta :P )
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  17. #337
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Aluksi irvistelin tälle nesteelle mutta kun tuo tuossa muhi pari kuukautta ja otti vähän happea niin muuttuikin ihan todella miellyttävän makuiseksi.

     
     
  18. #338
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tänään tuli toron kaikki tuotteet testiin. Hoyryttelysessiot vedetty Guevarasta ja Virginia Primesta.
    Näissä on kyllä miellyttävä maku. Vaatii vielä totuttelua, mutta näissä on hyvän röökin/sikarin maku ilman sitä analogisten järkyttävää paskanmakua. Kaikki toroja maistaneet varmaan tietää mistä puhun. Aika näyttää tuleeko näistä ADV nesteitä!

    Edit: Vapaapäivä ja tempasin kaljatölkin auki. Tosi Vahvaa Karhua ja Guevaraa. Hitto tää toron lähetys pelasti mun päivän! Toimii ihan järkyttävän hyvin yhessä! Kalja maistuu kaljalle ja vapo erittäin hyvälle tupakille. En koskaan tykännyt analogisten jälkimausta mikä sai kaiken maistumaan paskalle.

    Edit 2: Eden testattu. Edelleen mahtavuutta! Hitto mä oon jossain vapotaivaassa!

     
     
  19. #339
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dasazo Näytä viesti
    Edelleen mahtavuutta! Hitto mä oon jossain vapotaivaassa!
    Heh
    Kyllä se mahtavuus alkaa kadota kun huomaa et ees 6ml tankkia ei saa samalla setupilla vedettyä ja 306 on kahden päivän jälkeen niin tukossa että saa oikeesti vodkassa uitella, kartojakin saa kerran päivässä roskiin heitellä.

    Ja ihan sama tuolla uudella 60ml guevara pullolla vaikka piti olla muka paremmin suodatettua, tai sitten minä sain vanhaa erää, kele...kohta pitää ettiä uusi omistaja parille toropullolle, vaikka se niiiin hyvää onkin :'(

     
     
  20. #340
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Onneksi on pari rebuildablea saa tehtyä uuden setupin kun vanha ei enää toimi!

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •