Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 12 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #221
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    asian vierestä, Mites toi pikkutankki istuisi siihen toiseen atomisaattoriin, 357 vai mikä sen nimi olikaan? ei taida osua vastukselle?
    Jos HH .357:aa meinaat, niin ei osu. Tosin jos hommaa normimittasen 510 HH .357:n, repäsee tavallisesta (T-mallisesta?) 510-atosta sen piikki ja wicki yhdistelmän irti ja runttaa sen HH:n sisään, homma vois jopa pelittää 510 tankin kanssa. :P

     
     
  2. #222
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tollasten keskustelujen jälkeen tulee aina hyvälle tuulelle kun käyttää kartoja



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  3. #223
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    25

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    A few Things About El Toro

    All El Toro are made by steeping Cuban tobaccos. Both Puros and Cigarillos tobaccos used come from the same farm in Cuba. The whole area produces tobacco with a distinctive nut after taste. The Puros is left in the PG base much longer than the Cigarillos. In fact they stay until they turn. If it was cheese it would have been a blue one for sure. There is a little sweetness but it's natural. Natural tobaccco has some sweet characters. Those who remember smoking will remember that. All my liquids are 50/50 VG/PG. VG also has some sweetness. Yet it is necessary in the mix as it brings the vavavoom. Without it you have a Ferrari with a Mercedes engine.

    For the new Eden I use the Cigarillos mix with a slice of apple. Apple bring freshness and exotic aroma. I have tried 2/3 months to get the balance right. I hope it works for you guys. It's a fab vape and I consider it to be a tobacco one rather than fruity.

    Have a nice weekend.

    Georgio


     
     
  4. #224

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Nyt on päiviä mennyt, on tuuletettu ja vaikka mitä, mutta tupakaa...Nope!
    Hyvää se on, tavallaan. Omenaa ja luumua, mutta ei tupakkaa. Ei yhtään.

    Noh, ei se todellakaan pahanmakuista ole, 1/10 Papillon Sweet spice, ja sinulla on loistava kaneliomenanmakuinen neste.

     
     
  5. #225

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Eilen alkoi El Toro Eden testaus. Ei tämä mikään röökimäinen ole, mutta aikas hyvää tämä kyllä on.

     
     
  6. #226
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    mutta mutta kertokaas olenko väärässä vai miksi viime neste satsi on todella laimean makuista?en saa tupakanmakua irti samanlailla kuin ensimmäisistä satseista..?onko tehty kiireellä vai mikä on..eka satsi oli kuin olis käärinyt bonustopasta kessun ilman filtteriä mutta nyt ei ole lähelläkään.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Maistoin vasta eilen ensimmäistä kertaa cigarillos-nestettä, mutta eipä minusta ainakaan heti fania tullut. Vahvuus on vain 11mg, mutta kovin on laimean oloista nestettä. Ei tätä kyllä tunnista siksi niin kovasti tupakan makuiseksi nesteeksi.

    Mukana tullut pikkupullo Edeniä kyllä maistuu vahvemmin, mutta voipi olla niksoiltaankin vahvempaa. Jos tuo cigarillos ei tuosta ajan myötä muutu, niin taidanpa sekoittaa sitä samalla kyydillä tulleeseen Purokseen. 24mg on kuitenkin ihan liikaa minulle.

    Kovasti tuota odotettiin. Höh.




    Muoks: Täytyy vielä mainita, että tuo mukana tullut pieni Eden-sample tekee kyllä tehtävänsä. Nousi heti yhdeksi suosikkinesteeksi ja oli pakko pistää tilaukseen. Mainiota tavaraa.

     
     
  8. #228

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Jos tuo cigarillos ei tuosta ajan myötä muutu, niin taidanpa sekoittaa sitä samalla kyydillä tulleeseen Purokseen. 24mg on kuitenkin ihan liikaa minulle.

    Kovasti tuota odotettiin. Höh.

    Eipä se siitä mitenkään dramaattisesti muutu.
    Puros on mullekin liika vahvaa joten oon sekoitellut siihen 1/3 suhteella 11mg cigarillosta ja niksat tippuu sinne 19,5mg.
    Siitä tulee sopivan röyhkeät höyryt joka jo etäisesti muistuttaa tupakkaa....tai koiranputkea

     
     
  9. #229
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Se on kyllä tosiaankin harvinaisen &quotunkkis" tupakan oloinen maku Bogen kartossa, puroksen ja cigarilloksen soosi ^-^
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #230
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    25

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Each bunch of El Toro is slightly different from the other, but very slightly. The reason is that is alive product, using live tobacco leaves to obtain taste and smell. However, eventually after a week or so every El Toro starts reaching its exact taste. Most of the people that using it constantly would be able to notice and appreciate all stages of the maturity. I love the Cigarrillos after about 7 days from opening, the puros maybe 10 days. However, I know quite a few people that really love El Toro fresh, when opened.

    Thanks
    Georgio

     
     
  11. #231
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eBaron Näytä viesti
    Each bunch of El Toro is slightly different from the other, but very slightly. The reason is that is alive product, using live tobacco leaves to obtain taste and smell. However, eventually after a week or so every El Toro starts reaching its exact taste. Most of the people that using it constantly would be able to notice and appreciate all stages of the maturity. I love the Cigarrillos after about 7 days from opening, the puros maybe 10 days. However, I know quite a few people that really love El Toro fresh, when opened.

    Thanks
    Georgio
    Jees!

    I like toro cigarillokses when it is fresh .. a little bit nuts!, but that's okay
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #232

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Eipä se siitä mitenkään dramaattisesti muutu.
    Puros on mullekin liika vahvaa joten oon sekoitellut siihen 1/3 suhteella 11mg cigarillosta ja niksat tippuu sinne 19,5mg.
    Siitä tulee sopivan röyhkeät höyryt joka jo etäisesti muistuttaa tupakkaa....tai koiranputkea
    Täytyy vetää tuo takaisin.
    Mulla on Cigarillos muhinut tankissa varmaan kolmisen viikkoa ja luumu aromi on nyt huomattavasti voimakkaampi.
    Loputkin tupakan vivahteet ovat kaikonneet. Ei tämä vieläkään pahaa ole, mutta pilaa puroksen maun kun niitä blandaa.

     
     
  13. #233
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Täytyy vetää tuo takaisin.
    Mulla on Cigarillos muhinut tankissa varmaan kolmisen viikkoa ja luumu aromi on nyt huomattavasti voimakkaampi.
    Loputkin tupakan vivahteet ovat kaikonneet. Ei tämä vieläkään pahaa ole, mutta pilaa puroksen maun kun niitä blandaa.
    Kyllä minä nyt jaksan ihmetellä meitin höyrystelijöiden makunystyröiden eroa eri litkuissa???..mä en millään tajua miten ihmeessä "luumu" on joutunu Raipen tankkiin Cigarilloksen sekaan
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  14. #234

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Kyllä minä nyt jaksan ihmetellä meitin höyrystelijöiden makunystyröiden eroa eri litkuissa???..mä en millään tajua miten ihmeessä "luumu" on joutunu Raipen tankkiin Cigarilloksen sekaan
    Saat sitten ihmetellä minunkin taitoja, taisin olla ensimmäinen joka ilmoitti luumun läsnäolosta. Myös, jos teillä on kanelinmakuista ainetta, kokeilkaa laittaa ihan vähän sitä Cigarilloksen sekaan. Täydellistä uuni-kaneli-omenaa.

     
     
  15. #235
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Puros on niin paksua etten saa sitä edes pullosta ruiskuun vedettyä.
    Ei toimi tankki/Bogessa kun ei mene tankista Bogeen.
    Tankissa kaksi rautasahalla tehtyä reikää.

     
     
  16. #236
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Kyllä minä nyt jaksan ihmetellä meitin höyrystelijöiden makunystyröiden eroa eri litkuissa???..mä en millään tajua miten ihmeessä "luumu" on joutunu Raipen tankkiin Cigarilloksen sekaan
    Tein eilen Puros & Cigarillos (11mg) mixin ja se luumuhan sieltä tuli minunkin sekoituksesta esiin
    Kyllä tuo minulle maistuu, mutta toivon silti että se vielä muuttuu ajan myötä.

    Eden-minupullo loppui, eikä uusi ole vielä shipped

     
     
  17. #237

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Tein eilen Puros & Cigarillos (11mg) mixin ja se luumuhan sieltä tuli minunkin sekoituksesta esiin
    Kyllä tuo minulle maistuu, mutta toivon silti että se vielä muuttuu ajan myötä.

    Eden-minupullo loppui, eikä uusi ole vielä shipped
    Ei mun Cigarillos & Puros mix ennen maistunut luumulta, mutta halusin niksoja vielä alemmas ja erehdyin lisäämään sinne n. 0,5ml lisää cigarillosta. Maku tosiaan muuttui täysin, Purosin röyhkeys hävisi ja luumu tuli tilalle.
    Pakko ostaa 0-pohjaa tuohon Puros laimennukseen, kun ei näillä onnistu.

     
     
  18. #238
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Mulla ei muistu kuin paskanmakuinen pähkinä tukkeutuneessa Xl Bogessa :-X

    http://www.youtube.com/watch?v=A2y_LEbdEVE&feature=fvsr
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  19. #239
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Toivottavasti toi Eden maistuu yhtä namilta isosta pullosta kuin samplerista, vituttais kun meni 100 ml tilaamaan.
    KGO & Twist

     
     
  20. #240
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    muijan tytölle annoin eka e-tupakka hatsit cicarilloksesta ja heti sanoi että "tää maistuu ihan luumulle" ite siihen notta haista nyt kuule..mutta kun tuota neste erää imin niin pakko on yhtyä mielipiteeseen.."ennen oli asiat toisin"
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •