Sivu 8 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 229

Aihe: Boxmodikeskustelua

  1. #141
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Tosiaan tuo Styx on ihan pirun kevyt ilman akkuja. Tottakai 2x18650 tuo painoa jonkun verran, mutta kevyt tuo siltikin on.
    Niin, painaa vähemmän akkujen kans ku sx mini!
    Itsellä styx kotimodina mielettömän akunkestonsa takia
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #142
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Juu ja kyllä tuo mukanakin kulkee tankin kanssa, kunhan on vaan vähän jotain suurempaa taskua, kuin mitä farkuissa on.

     
     
  3. #143
    jos on jollain innostusta päästä styxistä eroon niin voisin vaihtaa yihi sx mini m-class ja väri on miehekäs rose

     
     
  4. #144
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Nilsiä
    Viestit
    5
    Itse hankin äskettäin Smok XPro M80 plussan ja omalta osalta voin kehua. Jämäkkä, tehokas laite. Olen aloitellut vasta uudelleen höyryttelemään ja edellisiin modeihin verrattuna laatuvaikutelma parempi. Akunkestosta plussaa, kolme päivää mennyt ilman latausta. Tosin hönkäilen harvakseltaan. Tankkina on Sensen Herakles, joka tykkää mehusta vähän liiankin hyvin. Päivittäinen tankkaus tarpeen, mutta on ainakin makua ja höyryä kun modista irtoaa riittävästi watteja.

     
     
  5. #145
    Innokin Coolfire 4 yllätti positiivisesti. Ihan hemmetin jämäkkä laitos, kaikki skulaa hyvin ja istuu käteen mainiosti. Niinkin mukava, että hommaan toisenkin.. Niinkuin PBusardo sanoi, niin Vaporsharkin logolla tätä myytäs ihan hulluja määriä..

     
     
  6. #146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Innokin Coolfire 4 yllätti positiivisesti. Ihan hemmetin jämäkkä laitos, kaikki skulaa hyvin ja istuu käteen mainiosti. Niinkin mukava, että hommaan toisenkin.. Niinkuin PBusardo sanoi, niin Vaporsharkin logolla tätä myytäs ihan hulluja määriä..
    On kyl nätti mut 2200mah akku itselle liian pieni

     
     
  7. #147
    Akunkesto on mun mielestä ok, tosin mulla kestää myös istick30w:n akku kaks päivää 23w tehoilla

     
     
  8. #148
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Onkos kellään mitään suositusia ihan oikesti toimivasta purkista seuraavin vaatimuksin?
    - vähintään 60w
    - 2* 18650
    - jousitettu 510 johon atot oikesti istuvat tasalle

     
     
  9. #149
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Onkos kellään mitään suositusia ihan oikesti toimivasta purkista seuraavin vaatimuksin?
    - vähintään 60w
    - 2* 18650
    - jousitettu 510 johon atot oikesti istuvat tasalle
    Sigge 100? Mikä malli nyt onkaa missä se jousitettu 510?

     
     
  10. #150
    Ite tarttisin jonkun subtank minin kaveriksi päivittäiseen käyttöön. Tällä hetkellä smok xpro m65 ja vittuilee minkä kerkee.
    Pitäis olla tyyliin "säällä ku säällä" toimiva pomminvarma boximodi.
    Mahdollisimman pieni, tää nykyinen on justiinsa hyvän kokonen.
    Aatellu kyllä dualboksiakin..
    Tehot riittää 30w-40w . Nii paljon on monista modeista kuullu haukkuja että on vaikee lähtee sijottamaan rahaa vaan testimielessä. Siksi aattelin josko täältä löytyis jeesiä.
    Myös irroitettava akku on aikas MUST olla.
    Tämmösiä oon pyöritelly mielessä:
    Yihi Sx Mini M Class
    Sigelei Mini 30w
    Ipv 2 70w
    Ipv 4
    Yihi ja Dna piirit kiinnostais kovasti. Dna30 tai 40 modin jos saisi polkuhintaan jostain niin olisi helmi. Myös Rdna vehjettä on tullu kateltua ja luettua ja vaikuttaa sekin toimivalta ja luotettavalta.
    Prioriteetit= Luotettavuus->Hinta->Koko->Tehot

     
     
  11. #151
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Sigge 100? Mikä malli nyt onkaa missä se jousitettu 510?

    Meneekö niissä atot oikeesti pohjaan asti? Mulla smok ja evic jousitetulla mutta itse liitin on niin naurettavan matala että kaikkeen jää rako.

     
     
  12. #152
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Meneekö niissä atot oikeesti pohjaan asti? Mulla smok ja evic jousitetulla mutta itse liitin on niin naurettavan matala että kaikkeen jää rako.
    Mun ymmärtääkseni, ittellä on toi veivattava malli niin en varmaks osaa sanoa! Käy kysäsee sigelein ketjussa ja jos mitää sanoo nii veivattavassa ainaki liitin on tarpeeka pitkä mille vaan atolle

     
     
  13. #153
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Joo pitää pällistellä sirkkeli ketju kunhan ennättää.

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Ainakin 150W mallissa on jousitettu.

     
     
  15. #155
    Jep, ja jopa Magma hiton pitkällä liittimellä istu 150 siggeen ilman rakoja.

     
     
  16. #156
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    Jep, ja jopa Magma hiton pitkällä liittimellä istu 150 siggeen ilman rakoja.
    Ja sama Magma ruuvaantuu myös 100+ pohjaan asti (no, kai niissä on sama 510 ?)

    100+, 150w ja harvinaisempi/vanhempi 100sen "välimalli" (terävät kantit boksissa, mutta uusi 510) on jousitetulla liittimellä.

     
     
  17. #157
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    23
    nät tarttis alottelija nopeaa apua. eLeaf iStick 20w tuli eilen postissa. Ihan hyvin pelittänyt tähän asti. Nyt ilmottaa atomizer short hälytystä, eri atoilla toiminut. Tankkina siis Aspire K1, eGo adapterilla. Veljen Aspire Nautilus mini toimi täydellisesti. Mitä sain luettua, niin tuo 510 pinnin ympärillä oleva ns. kumirinksu o nhuonosti. Noh, olen sitä painellut, mutta näyttää ihankuin se rinkula ns "ei olisi pinnin toisen puolella", tai no ei ole kierteitä vasten siltä puolelta. Nyt sen muutaman tunnin tullut sörkittyä, ei toimi. Saisko pikaisesti apua, maanantaiaamuna mökkireissulle lähössä ja ei oo nettiä siellä. Kiitos

     
     
  18. #158
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Te joilla smokit valittaa "power reduce".
    Kirjottakaas juutuuppiin tuo hakusana niin löytyy ohjeet että mistä kohti pohjakantta pitää santapaperilla hioa niin loppuu v#ttuilu. Tein ite ohjeen mukaan ja nyt on menty viikko ilman power reducea.
    Modina m65.

     
     
  19. #159
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    varovasti neulalla tai pienellä ruuvarilla nitkuttelee sitä keskipinniä vähän ylöspäin.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #160
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Onkos muita boximodeja olemas kuin tuo Styx, josta löytyy toi 20x1-liitin
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •