Sivu 15 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 375

Aihe: Svoëmesto Kayfun V4

  1. #281
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    7


    Tämmönen käveli juutuubissa vastaan.
    Raivoisan ruuvailun jälkeen lämmönsäätö toimimaan ilman modauksia.

     
     
  2. #282

     
     
  3. #283
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Hienoa. Paljon tuli maksaa posteineen? Vaikka onhan tää kyllä paskaa et ostat highend laitteen ja saat prkl koko ajan parannella peek eristeellä ja jousella

    Ja pitäskö tolla nyt sit varmasti toimii lämmönsäätö? Jos toimii nii varmaa pakko ostos
    Viimeksi muokannut Köpi; 22.01.15 kello 15:18.

     
     
  4. #284
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Hienoa. Paljon tuli maksaa posteineen? Vaikka onhan tää kyllä paskaa et ostat highend laitteen ja saat prkl koko ajan parannella peek eristeellä ja jousella
    Postit tais olla 8e?

     
     
  5. #285
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Joo menin itekki ketamiini päissään tilaamaan

     
     
  6. #286
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Joo menin itekki ketamiini päissään tilaamaan
    Varo ettet rupee valumaan.

     
     
  7. #287
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Kayfun 4 Springless Center Pin How To.: http://youtu.be/49J6CgP_Rqw

    Vois olla kätevä kikka saada pelittää oikein. En kyllä tajuu miksi ei alun alkaen voinu rakentaa tota tuolla tavalla. Eikai se kontakti ole välttämätön jos oot täyttämässä tankkia?

     
     
  8. #288
    Hitto, ovelaa! Niin, eihän siinä kontaktia tarvitse olla jos se on kiinni! Eli koko jousi on kyl turhaakin turhempi keksintö... Jepulis, ei muutu ku askartelemaan!

     
     
  9. #289
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Nikkeli toimii Steam Tunersin spring upgradella!

     
     
  10. #290
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Neat! Itellä oottelee kans postissa. Vielä ku sais sitä prkl nikkeliä! Toivonmukaa kusti polkis tänää sen perille

     
     
  11. #291
    Itellä eka mekaanin modi ja kyseinen tankki testissä. En vain saa nesteitä pysymään sisällä. Yrittäny pähkäillä itse ja ruuvannut kaikkea kiinnii ja auki, nestettä olen valutellut laitteesta läpi useita kymmeniä millejä pöydälle ja käsille. Tankin alaosassa olevat ilman tulo reijät räkivät nesteet pihalle ja kurlaa tämän johdosta. Eikai nesteet ulos kuuluisi tulla vaikka pilliin puhaltaisi? neste pysyy sisässä sen verran mitä pumpuli itseensä imee. Loput suorastaan valuu ulos reijistä. Mikäli ruuvaan ilman syötön niin pienelle että posket lommolla joudun imemää niin ei auta. kaikki niin kireälle kun saa, ei auta. Laitoin lasin väliin jotta näkisin kyseisen tapahtuman, mihin neste katoaa muttei se alkuunkaan yritä edes sisällä pysyä. Kun ei ohjeita tullut mukana eikä lontoo taitu kuin pitäisi niin.. Valaiskaa tyhmää!?

     
     
  12. #292
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Kuulostais että siellä joku tiiviste falskaa. Onko aito kaiffari kyseessä kuitenkin? Klooneissa ainakin ollu tuollaisia ongelmia ja niille myös oma ketju löytyy.

     
     
  13. #293
    Tiiviste ongelmalta kieltämättä vaikuttais. Joo on aito kaiffari kyseessä. Imuputken irrotin, putsailin ja asensin uusiksi nii tuntuu pelittävän ainakin toistaseksi. Jos ongelmat ilmenee uudestaan koitan havainnollistaa ongelman paremmin tänne ja pohditaan lisää missä ongelma piilee. Kiitos jo kuitenkin vinkistä.

     
     
  14. #294
    Aika hurjalta kuullostaa, jos todella on aito vehkes kyseessä... Mistä ostit aton?

     
     
  15. #295
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Aika outoa tosiaan. Tää on niitä ainoita laitteita mitä en oo saanu kurlaamaan millään. Pahimmillaanki pientä rohinaa tullu ja ei ole neste valunu mistään.

     
     
  16. #296
    Hei nyt kyllä huijasin pahemman kerran, aito muka.. Halpa kopio tuo on. Siirrynki tästä muitten halpojen ongelmaisten topicciin.

     
     
  17. #297
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Aitoa ei saa kurlaamaan eikä vuotamaan (okei, pari tippaa ehkä joskus)

     
     
  18. #298
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Läyliäinen
    Viestit
    179
    Mulla on aito cloud9vapingistä tilattuna julkaisupäivänä ja oli viikon käytössä, sen jälkeen palasin liteen, nyt se on lojunut tuossa pöydällä siitä lähtien ja on valuttanut TÄYDEN TANKIN ulos ja sitä ei saanut toimimaan ilman että se olisi kurlannut, ei mitenkään.
    Orkkis svoemestoja oon pitänyt elämäni omina parhaina kauppoina, lukuunottamatta viimeisintä, joka oli elämäni surkein kauppa..

    Spring updatekaan ei oikein tahdo pelata optimaalisesti P3 pohjan kanssa vaan jää kanittamaan tiivisteen/o-renkaan ikävän väljästi tuohon väliin. Tai sitten en osaa sitä asentaa, mutta eipä mulla sellaisia ongelmia ollutkaan, mistä muut jousiongelmaiset raportoivat, kunhan hankin palikan siksi, että toivoin, että vekottimen toivo ei olisi menetetty.

    Tulittakaapa ja puhaltakaa, tuleeko höyryä ulos kaikista 4 reijästä? Mun kayfunissa ei tule kuin 2-3 kunnes puhallan kovempaa, jolloin tulee jo kaikista 4, mutta niin tulee nestettäkin, on kokeiltu peruscoilia ja microcoilia, eri ohmeilla, on silicalla ja on pumpulilla, aina sama tulos, nestettä suussa ja koko laitoksen kylki märkänä, kun puhallat

    Nesteenä aina Cigarillos Naturales.

     
     
  19. #299
    Rehulan pulma siis selvitetty, niin ku... .

     
     
  20. #300
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jake1981 Näytä viesti
    Mulla on aito cloud9vapingistä tilattuna julkaisupäivänä ja oli viikon käytössä, sen jälkeen palasin liteen, nyt se on lojunut tuossa pöydällä siitä lähtien ja on valuttanut TÄYDEN TANKIN ulos ja sitä ei saanut toimimaan ilman että se olisi kurlannut, ei mitenkään.
    Orkkis svoemestoja oon pitänyt elämäni omina parhaina kauppoina, lukuunottamatta viimeisintä, joka oli elämäni surkein kauppa..

    Spring updatekaan ei oikein tahdo pelata optimaalisesti P3 pohjan kanssa vaan jää kanittamaan tiivisteen/o-renkaan ikävän väljästi tuohon väliin. Tai sitten en osaa sitä asentaa, mutta eipä mulla sellaisia ongelmia ollutkaan, mistä muut jousiongelmaiset raportoivat, kunhan hankin palikan siksi, että toivoin, että vekottimen toivo ei olisi menetetty.

    Tulittakaapa ja puhaltakaa, tuleeko höyryä ulos kaikista 4 reijästä? Mun kayfunissa ei tule kuin 2-3 kunnes puhallan kovempaa, jolloin tulee jo kaikista 4, mutta niin tulee nestettäkin, on kokeiltu peruscoilia ja microcoilia, eri ohmeilla, on silicalla ja on pumpulilla, aina sama tulos, nestettä suussa ja koko laitoksen kylki märkänä, kun puhallat

    Nesteenä aina Cigarillos Naturales.
    Nii jos tilasit sen steamtunersin update palikan jousea varten nii itse havaitsin sellasta että kun olin sitä jousea koittanut säätää ite nii ei uponnutkaan enää siihen update palikkaan kunnolla. Koita asetella se jousi siihe palikkaan nii että uppoo ihan kokonaan ku painat sormella sitä sisään, kokeilin myös äkkiseltään että toimis ilmanki sitä jousta. Silti varmuudeksi muotoilin jousta uudestaan että nyt istuu flushisti.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •