Sivu 10 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 375

Aihe: Svoëmesto Kayfun V4

  1. #181
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Aito on aina kuitenki aito. Materiaalit on parempia niiku myös toleranssit. Todennut et kyl ne kloonitki toimii johonki asti
    Veikkaisin että tuo V4 klooni tulee olemaan syvää paskaa, ja hyvä näin. Ei niitä maailman simppeleimpiä atoja, ei aikaa säätää kun pitää saada heti myyntiin, minor parts may be made non-SS, ja näin.

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    jep, huomannu meinaan jo tossa aidossa pari "issueta".

    - heiluu, jos ei syöttö ole täysin kiinni, tai täysin auki niin tosta "laakeroinnista" jää hölskymään.

    - nesteensyötön jengat ei ole tasalaatusia, huomaa kun nestesyöttöä avaa niin välillä jäykkenee ja välillä löustyy, tai sit se on seuraava kohta

    - virta kulkee 510-liittimestä deckille jousella. voi olla että tuo jousi "raapii" pyöriessä josta toi jäykkyys tulee. sama jousi aiheutti dna40 lämpötilasäädön sekuilua. vähän venytti tota jousta niin nyt toimii lämmönsäätö.

    - aika vitun palapeli... oikeesti. joutu jopa kaivaa manuskan että mites helvetissä toi lasitankki tulikaan tonne väliin.

    mutta, itse höyryihin oon tyytyväinen. paksuillakaan nesteillä ei anna dryhittiä, ja maku tasoissa misterin kanssa.
    itse kyllä diggailen tosta lookista ehkä nyt skidisti enempi.

     
     
  3. #183
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Vua omppa 160€ aika hinta clearosta

     
     
  4. #184
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Joo kyl täs koko ajan joutuu misterin käyttäjänä selittelee ittelensä miks investoi 150€ tähän. Noo tää onneks vaikuttaa koko ajan paremmalta ja tähänhä saa buildia jos toista.

     
     
  5. #185
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti
    jep, huomannu meinaan jo tossa aidossa pari "issueta".

    - heiluu, jos ei syöttö ole täysin kiinni, tai täysin auki niin tosta "laakeroinnista" jää hölskymään.

    - nesteensyötön jengat ei ole tasalaatusia, huomaa kun nestesyöttöä avaa niin välillä jäykkenee ja välillä löustyy, tai sit se on seuraava kohta

    Paitsi että se ei varsinaisesti ole nesteensyöttö
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Paitsi että se ei varsinaisesti ole nesteensyöttö
    siis juu ei ole niinkuin misterissä, mutta meinasin kun ruuvaa auki / kiinni täytön jälkeen. parempaakaan nimitystä tolle liquis controllille keksinyt

     
     
  7. #187
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti
    siis juu ei ole niinkuin misterissä, mutta meinasin kun ruuvaa auki / kiinni täytön jälkeen. parempaakaan nimitystä tolle liquis controllille keksinyt
    Ehkä nesteen sulku vois olla Noh kuitenkin, ymmärrän kyllä mitä meinaat. Itse olen vaan ruuvaillut sitä on/off periaatteella. Oletko ottanut sitä kokonaan irti ettei ole eksynyt mitään likaa kierteisiin?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #188
    Täällähän on tullut roppakaupalla rehellisiä käyttäjien ensikommentteja, hienoa

    Pari kertaa ollut V4 jo ostoskorissa, se viimeinen klikkaus jäänyt kuitenkin tekemättä. Hintaahan tällä kikkareelle on aikans paljon, vielä arveluttaa onko kuitenkaan hintansa väärti - saas nähdä lähteekö heikkona hetkenä tilaukseen, vai kuinka käy...

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Ehkä nesteen sulku vois olla Noh kuitenkin, ymmärrän kyllä mitä meinaat. Itse olen vaan ruuvaillut sitä on/off periaatteella. Oletko ottanut sitä kokonaan irti ettei ole eksynyt mitään likaa kierteisiin?


    juu, on toi ollu ihan atomeina kun jäljitin miten lämmönsäädön sais toimimaan.... image.jpg

    tollasta tarttu paperiin. se tökkiminen oli tosiaan siitä, kun se jousi pyörii mukana, niin se jousen pääty oli niin terävä että tarras välillä kiinni.

    pitää kattoa jos jostain löytäis tarpeeks pitkän keskipinnin joka yltäis suoraan 510 liittimeltä ottamaan kontaktia dekkiin kun syöttö on auki. ja juu, toi syöttöhän on on/off tässä. ei ole niinkuin misterissä että paljastaa enempi uraa, vaan se reikä on joko auki, tai kiinni.

    mutta on tässä jotain hyvääkin! esim. toi the alchemist concotion jota ei misterillä pystynyt vapottelemaan kun maistu liian karvaalta, maistuu taas ihan pirun hyvältä tässä :/

     
     
  10. #190
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vähän turhaa kumminkin tänne aidon topicciin huudella että tyhmää maksaa rahaa tästä nelosesta. Pitäis varmaan poliisien muokata"kayfunlite kloonit" topikki "kayfun kloonit" topiciksi niin sais pistää nelos klooni keskustelutkin sinne.

     
     
  11. #191
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Juuri näin. Pitäkääpä tästä ketjusta nuo kloonit pois

     
     
  12. #192
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Joku vois suorittaa vertailua välillä aqua v2 ja tää uus kaiffari? Jotenki kallistunut aquan puoleen tällä hetkellä, mutta se lasitankin puute... Joutuis ajelemaan metallilla näillä mun liemillä.
    Viimeksi muokannut Samppasika; 17.12.14 kello 12:37.

     
     
  13. #193
    Nyt ollaan jännän äärellä:



    Viikonloppuna tuloksia teksti muodossa, jos kaikki menee omien aikataulujen mukaisesti.....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #194
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Nyt ollaan jännän äärellä:

    http://i61.tinypic.com/123slea.jpg

    Viikonloppuna tuloksia teksti muodossa, jos kaikki menee omien aikataulujen mukaisesti.....
    Nyt on menty puol viikkoa perus micro+pumpulilla mutta ajattelin itsekkin kokeilla viikonloppuna hybridiä. Itse tykkään kyseistä kamppeesta kyllä.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  15. #195
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Nyt on menty puol viikkoa perus micro+pumpulilla mutta ajattelin itsekkin kokeilla viikonloppuna hybridiä. Itse tykkään kyseistä kamppeesta kyllä.
    Eikä tuo ole edes hybridi vaan kokonaan mesh setup, oli vieläpä helpompi tehdä kuin esimerkiksi misteriin
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #196
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Nyt on menty puol viikkoa perus micro+pumpulilla mutta ajattelin itsekkin kokeilla viikonloppuna hybridiä. Itse tykkään kyseistä kamppeesta kyllä.
    Milläs tehoilla ootte ajellu? Itsellä 28W ja 74VG neste, välillä vähän aliwickausta kun höyryttää putkeen.

     
     
  17. #197
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Eikä tuo ole edes hybridi vaan kokonaan mesh setup, oli vieläpä helpompi tehdä kuin esimerkiksi misteriin
    kappas! vain paremmaksi muuttuu
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  18. #198
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    1.1 ohmin setupilla, 3mm halkaisijalla tulee ajeltua 18-21W riippuen nesteestä.. VG-pitoisuudet siinä 60-70 about.

    Kertaakaan en oo dryhittiä saanut joten kyllä tää omassa kirjassa hyvä on.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  19. #199
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    1.1 ohmin setupilla, 3mm halkaisijalla tulee ajeltua 18-21W riippuen nesteestä.. VG-pitoisuudet siinä 60-70 about.

    Kertaakaan en oo dryhittiä saanut joten kyllä tää omassa kirjassa hyvä on.
    3mm halkaisijalla waaaaaat

     
     
  20. #200
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    3mm halkaisijalla waaaaaat
    jep. toimii omasta mielestä huomattavasti paremmin kun 2mm, wickinä fiber freaks no.2:sta
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •