Sivu 95 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4585919293949596979899105145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,881 - 1,900 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1881
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mielestäni Lemo2 tarjoaa yhtä hyvät höyryt kuin Subtank uusilla atopäillä.

    Paksumpien nesteiden (65VG) kanssa Lemo2 ei toimi suoraan paketista, vaan vaatii pienen modauksen höyrykammioon. Helppo toteuttaa vaikka viilalla, lisää infoa Lemon omasta langasta Rebuildable osiosta. Modauksen jälkeen toimii ongelmitta.

    Tarvitsee järjettömän paljon pumpulia jotta toimisi (KGD, paroni).

    Subtankin V1 RBA-pää tarvitsee vastaavasti nestekanaviin modauksen jotta toimisi paksummilla nesteillä tyydyttävästi.

    Vaikka itsellä molemmat on modattuja, niin Lemo2 vie voiton maussa ja höyryssä.

    Pystyatopäällä Subtank vie voiton yleisen helppoutensa takia.

    Portaattomasti säädettävä imuilma, mutta ei oikein sovellu M2L höyryttelyyn. Luonnehtisin Subohm kayfuniksi.

    Vaatii tarkkuutta tankatessa, muuten kusee ilmarööreihin. Ja jos tankkaa liaan täyteen tarvitsee pitkään varovaista höyryttelyä ennen kuin alkaa taas vikkaamaan kunnolla.

    Ja siis minulla on kaksi modattua Lemo2:sta, kaksi Subtank miniä ja yksi plussa, kaikissa modattu V1 RBA.

    Oma paremmuusjärjestys:
    1) Starre
    2) Subtank pystykoililla
    2) Lemo2
    4) muut atot sekä subin RBA
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #1882
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Mielestäni Lemo2 tarjoaa yhtä hyvät höyryt kuin Subtank uusilla atopäillä.

    Paksumpien nesteiden (65VG) kanssa Lemo2 ei toimi suoraan paketista, vaan vaatii pienen modauksen höyrykammioon. Helppo toteuttaa vaikka viilalla, lisää infoa Lemon omasta langasta Rebuildable osiosta. Modauksen jälkeen toimii ongelmitta.

    Tarvitsee järjettömän paljon pumpulia jotta toimisi (KGD, paroni).

    Subtankin V1 RBA-pää tarvitsee vastaavasti nestekanaviin modauksen jotta toimisi paksummilla nesteillä tyydyttävästi.

    Vaikka itsellä molemmat on modattuja, niin Lemo2 vie voiton maussa ja höyryssä.

    Pystyatopäällä Subtank vie voiton yleisen helppoutensa takia.

    Portaattomasti säädettävä imuilma, mutta ei oikein sovellu M2L höyryttelyyn. Luonnehtisin Subohm kayfuniksi.

    Vaatii tarkkuutta tankatessa, muuten kusee ilmarööreihin. Ja jos tankkaa liaan täyteen tarvitsee pitkään varovaista höyryttelyä ennen kuin alkaa taas vikkaamaan kunnolla.

    Ja siis minulla on kaksi modattua Lemo2:sta, kaksi Subtank miniä ja yksi plussa, kaikissa modattu V1 RBA.

    Oma paremmuusjärjestys:
    1) Starre
    2) Subtank pystykoililla
    2) Lemo2
    4) muut atot sekä subin RBA
    Kuulostaa siltä, että pysyttelen subtankeissa ja tilaan minin ja plussan seuraksi vielä toisen minin. Uuden mallin rba toimii pirun hyvin ja on helppo setupoitava. Höyryä ja makua irtoaa omaan makuun vähintäänkin riittävästi. Zephyrus on mulla jäänyt vähälle käytölle. Höyryä se kyllä puskee järjettömästi, mutta kyllä sitten nestettä ja akkuakin kuluu liikaakin. Lisäksi siihen on paljon työläämpi saada toimiva setuppi. Dual coilit on vähän /c:stä ;-)

     
     
  3. #1883
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja EskoMörkö Näytä viesti
    Kuulostaa siltä, että pysyttelen subtankeissa ja tilaan minin ja plussan seuraksi vielä toisen minin. Uuden mallin rba toimii pirun hyvin ja on helppo setupoitava. Höyryä ja makua irtoaa omaan makuun vähintäänkin riittävästi. Zephyrus on mulla jäänyt vähälle käytölle. Höyryä se kyllä puskee järjettömästi, mutta kyllä sitten nestettä ja akkuakin kuluu liikaakin. Lisäksi siihen on paljon työläämpi saada toimiva setuppi. Dual coilit on vähän /c:stä ;-)
    Ei varmastikaan huono päätös. Uutta RBA-päätä minulla ei ole, eikä Zephyrusta joten jättäydyn kommentoimasta. Ja samaa mieltä olen DC virityksistä, vaikka muuten olisi kiinnostava ato niin dualcoil pakko tappaa ostohimot nopeasti.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #1884
    Puffilassa ei ollut rba+ joten onko tuohon vanhanmalliseen järkeväämpää porate reiät kylkiin vai nestekanavoita isommiksi?

     
     
  5. #1885
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bordi Näytä viesti
    Puffilassa ei ollut rba+ joten onko tuohon vanhanmalliseen järkeväämpää porate reiät kylkiin vai nestekanavoita isommiksi?
    Itse poraisin kylkeen vain reijät

     
     
  6. #1886
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Itse porasin 3mm terällä. Tarvii mennä aika tarkkaan ylä ja ala kierteiden väliin, kaveri poras kanssa samalla ja laittoi reiät vähän alemmas ja ei mennyt kierteet pohjaan saakka ennen kuin riisteet oli otettu pois. Siel ei liiemmin tilaa ole eikä kovin kovakouraisesti viitsi rapsuttaa ettei mene soikeeksi

     
     
  7. #1887
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bordi Näytä viesti
    Puffilassa ei ollut rba+ joten onko tuohon vanhanmalliseen järkeväämpää porate reiät kylkiin vai nestekanavoita isommiksi?
    Oikeastaan ihan sama, toimii nestekanavia isontamallakin vastaavasti, pitää vain tehdä riittävästi lisää uraa.
    josko reiät poraat niin kantsii laittaa se holkki jonkun sopivan tapin ympärille ja tehdä pistepuikolla tms. siihen koloa poranterälle, ei hae pora sitten kaltevalla pinnalla.
    Itsellä molemmat päät olleet käytössä, en ole havainnut eroa muuta kuin että ehkä nopeampi pimpuloida malli jossa nestekanavat imo.

     
     
  8. #1888
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    77
    Just pari tuntia sitten porasin reiät vanhaan subtank miniin ja ristus. Tuli nikkelisetupilla uus käsitys kostealle, lämpöselle ja maukkaalle höyrylle. Kunpa olisin uskonu viisaampia aikaisemmin.

     
     
  9. #1889
    Mikä avuksi? omaan tuon kyseisen RBA+ basen mutta puskee dryhittiä jos lyö +20w, käytössä oleva boxi on siis kotipolttaja Cloupor Mini ja olen 0.35 kanthalista vääntänyt muutaman eri ohmisen setupin 0.5, 0.7 ja 0.9 koitettu ja kaikissa sama ongelma. Onk vika siis pumpuleiden asettelussa vaiko wickaamisessa? Kaipaako jotain modaamista? Muilla samoja ongelmia vai käyttäjässäkö vika

     
     
  10. #1890
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lefaaa Näytä viesti
    Mikä avuksi? omaan tuon kyseisen RBA+ basen mutta puskee dryhittiä jos lyö +20w, käytössä oleva boxi on siis kotipolttaja Cloupor Mini ja olen 0.35 kanthalista vääntänyt muutaman eri ohmisen setupin 0.5, 0.7 ja 0.9 koitettu ja kaikissa sama ongelma. Onk vika siis pumpuleiden asettelussa vaiko wickaamisessa? Kaipaako jotain modaamista? Muilla samoja ongelmia vai käyttäjässäkö vika
    Liikaa pumpulia. Laitat niin vähän kuin mielestäsi on "tosi vähän" ja siitäkin leikkaat vielä 3/4 pois niin on hyvä.

     
     
  11. #1891
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lefaaa Näytä viesti
    Mikä avuksi? omaan tuon kyseisen RBA+ basen mutta puskee dryhittiä jos lyö +20w, käytössä oleva boxi on siis kotipolttaja Cloupor Mini ja olen 0.35 kanthalista vääntänyt muutaman eri ohmisen setupin 0.5, 0.7 ja 0.9 koitettu ja kaikissa sama ongelma. Onk vika siis pumpuleiden asettelussa vaiko wickaamisessa? Kaipaako jotain modaamista? Muilla samoja ongelmia vai käyttäjässäkö vika
    kun pumpulit yltää just ja just reikien kohalle. tykkään myös nipsata "kulmat" pois että näyttää vähän tältä: <><> sitten jollain terävällä harjaan ohuemmaks. Wickaamisessa mulla menee eniten aikaa ja teen sen joka toinen päivä. Lopputulos pienen pieni määrä pumpulia
    Hyvä muistaa ettei pumpulia saa tulla ulos tai pullottaa reijistä ulkopuolella.

     
     
  12. #1892
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    46
    Eilen tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua Rba:ta. Täältä luettujen ohjeiden mukaan pumpulit paikalle olleeseen coiliin. Höyryä ja makua riitti melkoisen rätinän ja paukkeen säestyksellä. Tuntuu myös roiskivan nestettä suuhun. Tehoja nostamalla tuo rauhoittui paljon ja koko eilisen päivän sillä höyryttelin. Aamulla täytin tankin ja töihin päästyäni koin ensimmäisen kunnon dryhitin ja pumpulit kärähti. Eikä tietenkään juuri tällä kertaa ollut atoja matkassa.

     
     
  13. #1893
    Subtank sanoi sopimuksensa irti ja kiitokseksi kusi vielä nesteet laitteensisälle.


     
     
  14. #1894
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Liikaa pumpulia. Laitat niin vähän kuin mielestäsi on "tosi vähän" ja siitäkin leikkaat vielä 3/4 pois niin on hyvä.
    Itsellä täysin samalla laitteistolla täysin samaa vikaa. Ongelma ei tosin ollut liian paljon pumpulia vaan liian vähän.

    Itse wickaan seuraavalla tavalla:
    1. Semmonen soiro pumpulia että just menee 2mm coilista läpi ilman että repii pumpulia
    2. Leikkaan pumpulin niin, että coilin molemmilla puolilla n. 1cm pumpulia
    3. Nostan pumpulit pystyyn ja pujotan tuon ulkokuoren päälle
    4. Runnon pumpulit nestereikien kohdalle
    5. Kastelen pumpulit
    6. Kasaan vehkeen ja peitän ilmareiät sormilla, imasen vielä pienen että varmasti on kosteeta
    7. Ketjuhöyryttelen menemään minkä kerkiän.

    Eikä tule kuivia, ei vuoda ja makua riittää
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  15. #1895
    Saatteko hyvät höyryt kun wickaatte ilman että trimmaatte pumpulia sen enempää kun leikkaamalla ja pöyhentämällä?
    Itselleni tulee pidemmillä henkosilla kyllä jälki polte tai dryhittii vaikka olis kuin lyhyet ja pöyhennetyt jos en trimmaa paloja pois ja kampaamalla sen jälkeen kun on muuten aseteltu ja leikattu.
    • Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
    • Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
    • Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
    • Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.

     
     
  16. #1896
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiryo Näytä viesti
    Saatteko hyvät höyryt kun wickaatte ilman että trimmaatte pumpulia sen enempää kun leikkaamalla ja pöyhentämällä?
    Itselleni tulee pidemmillä henkosilla kyllä jälki polte tai dryhittii vaikka olis kuin lyhyet ja pöyhennetyt jos en trimmaa paloja pois ja kampaamalla sen jälkeen kun on muuten aseteltu ja leikattu.
    Mä en trimmaile ollenkaa. Poikki ja pöyhennys ja varovasti asettettelee siihe kylkireiälle. Laitan nykysin nii vähä pumpulia että itteeki välillä hirvittää mutta hyvin antaa höyryä ja makua. Sillai että yläpuolelta näkee kylkireiästä sisäpuolelta valon hyvin läpi

     
     
  17. #1897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Mä en trimmaile ollenkaa. Poikki ja pöyhennys ja varovasti asettettelee siihe kylkireiälle. Laitan nykysin nii vähä pumpulia että itteeki välillä hirvittää mutta hyvin antaa höyryä ja makua. Sillai että yläpuolelta näkee kylkireiästä sisäpuolelta valon hyvin läpi
    Joo mietin vaan kun suikaleesta ei voi tulla ihan hirveän ohut eli että just menee coilin läpi pienellä vastuksella hajoamatta sitten leikkaus niin itselläni kun tuo jää sitten liian paksuksi vaikka pituus leikattu hyvin ja pöyhytetty. Niin olen trimmaillut paksuutta pois "kulmista" ja harjannut ohuemmaksi pitäen keskellä sen kireyden. Tää kuluttaa ihan liikaa aikaa :S
    • Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
    • Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
    • Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
    • Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.

     
     
  18. #1898
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiryo Näytä viesti
    Joo mietin vaan kun suikaleesta ei voi tulla ihan hirveän ohut eli että just menee coilin läpi pienellä vastuksella hajoamatta sitten leikkaus niin itselläni kun tuo jää sitten liian paksuksi vaikka pituus leikattu hyvin ja pöyhytetty. Niin olen trimmaillut paksuutta pois "kulmista" ja harjannut ohuemmaksi pitäen keskellä sen kireyden. Tää kuluttaa ihan liikaa aikaa :S
    Mites iso halkasialtaan toi sun coilis on?Meikällä muistaakseni 2.5mm coili ja tavis kiepit, elikkä pieni väli kieppien välissä ja samoin kuin sicki asetellut pimpulat.

     
     
  19. #1899
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Mites iso halkasialtaan toi sun coilis on?Meikällä muistaakseni 2.5mm coili ja tavis kiepit, elikkä pieni väli kieppien välissä ja samoin kuin sicki asetellut pimpulat.
    2.5mm ja 4 kieppii. Muuten teen samoilla tyyleillä mutta koska käyn trimmailu vaiheen. Leikkaan ja harjaan aukinaisena sitten hattu, asettelu ja kostutus
    • Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
    • Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
    • Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
    • Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.

     
     
  20. #1900
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiryo Näytä viesti
    2.5mm ja 4 kieppii. Muuten teen samoilla tyyleillä mutta koska käyn trimmailu vaiheen. Leikkaan ja harjaan aukinaisena sitten hattu, asettelu ja kostutus
    Kyllähän tuo oudolta kuullostaa ettei ilman trimmailua toimi.Kuitenkin meikäläisellä vastaava, paitti tais kieppi tai muutama enemmän olla.Ja se todettakoon vielä että en oo paljoa yli kahenkympin tehoilla vedellyt.Itse en kauheesti pöyhi pinpulin päitä ja kostutuksen jälkeen asettelen vielä paremmin siihen holen suulle suht ohkaseksi soiroksi.Eikös jotkut oo tässä 2mm coilia tesmannut ja todenneet toimiviksi.Josko sillä välttyisit ylimääräiseltä trimmailuilta

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •