Sivu 65 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 155561626364656667686975115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1281
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Hmmm ja just pistin "vanhoja" atopäitä tilaukseen. No kai noissa hetki menee ennenkö on myynnissä kun eikös noi oo vähän niiku siihen kangerin uuteen boxmodiin jossa tulee se uus versio subtank ministä. Vaik kylhän noi vanhatkin ihan hyvin toimii mutta aina vois varmaan toimii paremminkin.

     
     
  2. #1282
    Aika mielenkiintoinen tuo RBA-pää. Erittäin isot reiät, miten mahtaa toimia litkummilla nesteillä? Äkkiseltään tuohon varmaan kannattaa tehdä vähintään 3mm coili ja pujottaa pumpulit myös noista rei´istä läpi ja leikata pumpulit niiden tasalle. Tai sitten vertical coil ja täyttää nuo reunat pumpulilla (vähän tuon uuden vaihtopään tyyliin). Voi kun olisi laajennettu rba-paketti myynnissä. Nuo nykyiset osat, sitten tuo "chimney" vähän pienemmillä wikkiaukoilla (2.5mm?) sekä sitten tuo dekki jossa toinen posti on korotettu. Pystyisi tuota toista dekkiä käyttämään verticalin kanssa ja toista chimneyta juoksevilla nesteillä.

     
     
  3. #1283
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Luulen että tuo uusi RBA pää tulee toimimaan. Yksinkertainen wickata varmasti niin ettei voi epäonnistua. Tai niinhän mä ainakin luulen. Oliko se niin että uudessa (esim. subox) minissä on tuo mukana? Täytyy vaan odotella että tulee erikseen myyntiin tuota uutta subu miniä, kbox-minille ei ole nyt käyttöä.

     
     
  4. #1284
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Luulis toimivan juoksevilla nesteillä ok kun vaan laittaa enemmän pumpulia.
    Jokuhan oli reiät oli porannut aiemmin jo vanhaan RBA-päähän, oisko sitten siitä ottanut kanger mallia...

    Viilasin vanhemman RBA:n urat aiemmin jo hieman isommaksi mutta eilen porasin reiät vielä kammioon. Eipä vielä ole valittamista. Tuntuu toimivan tasaisemmin. Ei tietty ihme kun tällä tyylillä neste on koko ajan wickin kanssa kosketuksissa.
    90VG-litkut käytössä niin ei kovin äkkiä pitäis ainakaan vuotaa.



     
     
  5. #1285
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Kuinkas porukka on saanu minin rba:n wickaan yli 80vg nesteillä? Toimiiko ilman nesteurien viilailua/porailua. Täl hetkel toimii hyvin itellä 70vg nesteel mut tuli tehtyy creme bruleeta suositelluil suhteil eli 15% tiivistettä vg pohjaan ja mietin et pitääköhän jotain poppaskonsteja käyttää tohon setupin tekoon.

     
     
  6. #1286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Kuinkas porukka on saanu minin rba:n wickaan yli 80vg nesteillä? Toimiiko ilman nesteurien viilailua/porailua. Täl hetkel toimii hyvin itellä 70vg nesteel mut tuli tehtyy creme bruleeta suositelluil suhteil eli 15% tiivistettä vg pohjaan ja mietin et pitääköhän jotain poppaskonsteja käyttää tohon setupin tekoon.
    Ei toiminu ainakaan mulla. Alle 20w jos pysytään niin toimii jotenkin. Itsekin tässä mietin, että pitäis varmaan tehdä isommat nesteurat.

     
     
  7. #1287
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    No nyt testailin 0.8ohm setup ja 20w ja tuntus vähän kuivana käyvän. Ei palanutta tullu viä mutta piti aina välil ilma-aukkoja pistää pienemmälle ja imasta kunnol että varmasti wickas. Mietin et varmaan helpompi keino lisätä wickausta olis porata jotkut pienet reiät siihen kylkeen samanlailla miten siin uudes versios on. Ei mun töistäkään taida mitään noin pientä viilaa löytyy millä sais noit röörejä nätisti isommiks silleen et kierteet säilyy viä kunnos.

     
     
  8. #1288
    Höyrähtänyt LeafMaister's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    16
    Onko ketään saanut noita ni200 päitä toimimaan kunnolla?

    Mulla pukkaa temp protectionia koko ajan ja ei anna makua juuri lainkaan.. Ihan sama oikeestaan mihin asetuksiin tota säätää.. Vapor Flaski siis käytössä ja Sub Mini
    Everybody wants a piece of the LeafMaister

     
     
  9. #1289
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LeafMaister Näytä viesti
    Onko ketään saanut noita ni200 päitä toimimaan kunnolla?

    Mulla pukkaa temp protectionia koko ajan ja ei anna makua juuri lainkaan.. Ihan sama oikeestaan mihin asetuksiin tota säätää.. Vapor Flaski siis käytössä ja Sub Mini
    Juu, noh mulla nyt ei varsinaisesti lämpösäätöistä modia ole kun toi Smok ei toimi niinkuin pitäis. Mutta mitä noita nyt kahta ni200 päätä testasin, niin ei kyllä makua tule juuri ollenkaan verrattuna normaaleihin päihin. Höyryä tulee ja viileätä sellaista, muttei makua edes toisella tankillisella. Joko noi vaatii monta tankkia sisäänajoa, tai sitten noi ei vaan toimi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #1290
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LeafMaister Näytä viesti
    Onko ketään saanut noita ni200 päitä toimimaan kunnolla?

    Mulla pukkaa temp protectionia koko ajan ja ei anna makua juuri lainkaan.. Ihan sama oikeestaan mihin asetuksiin tota säätää.. Vapor Flaski siis käytössä ja Sub Mini
    25w ja lämpöraja 290c ja toimii

    Makua tulee samalla tavalla kuin normipäilläkin

     
     
  11. #1291
    Höyrähtänyt LeafMaister's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    25w ja lämpöraja 290c ja toimii

    Makua tulee samalla tavalla kuin normipäilläkin
    Jumalauta! Kyl alko pöhisee oliks toi joku salanen kaava tolle noitten fahrenheittien kans pelailin ja niillä toiminut yhtään...

    Kiitos sulle
    Everybody wants a piece of the LeafMaister

     
     
  12. #1292
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LeafMaister Näytä viesti
    Jumalauta! Kyl alko pöhisee oliks toi joku salanen kaava tolle noitten fahrenheittien kans pelailin ja niillä toiminut yhtään...

    Kiitos sulle
    Joo toi on niin tiukkaa se pumpuli siellä niin kestää noin kovan lämmön palamatta. Esim dripperissa pumpuli palais jo tolla lämpörajalla

     
     
  13. #1293
    Höyrähtänyt LeafMaister's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    16

    Kanger Subtank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Joo toi on niin tiukkaa se pumpuli siellä niin kestää noin kovan lämmön palamatta. Esim dripperissa pumpuli palais jo tolla lämpörajalla
    Joo jostain taisin lukeakkin et sitä voi tökkii vähän jollain neulalla auki, ootko tyypannu? Mut good to know
    Everybody wants a piece of the LeafMaister

     
     
  14. #1294
    Höyrähtänyt tiitu's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    tammela
    Viestit
    17
    Onks kukaan rohjennut tilata niitä kiinan ihmeen laseja ihan normi subtankkiin? Kauheesti haaveilen niistä värillisistä mut mahtaako olla sopivia edes ainakin tää alkuperänen lasi on väljä ku mikä.

    Joko mulla on käyny hirvee tuuri tai sit opinnot tuottanut tulosta, mut kaks setuppia oon nyt väkertäny tohon ja hyvin toimii omaan suuhun se mukana tullut pumpuli maistu jokseenki öljyseltä ja tunkkaselta.

     
     
  15. #1295
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Ihan hyvä ollu tämä subtank mini, mitä nyt oon kuukauden käyttäny. Yks lasi on mennyt paskaksi ja tuo rba oli täys vittupää. Jäi jumiin ja pihdeillä kun yritin aukaista niin solmussa oli se laitos.

     
     
  16. #1296
    Koskas noit uusia atoja mahtaa tulla myyntiin?

     
     
  17. #1297
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dilbe Näytä viesti
    Koskas noit uusia atoja mahtaa tulla myyntiin?
    Varmaan sit ku uudet atot ilmestyy. Sen jälkeen menee se kuukausi että suomikaupat myy vanhan varaston, sit päästään kokeileen. IMO nää vanhatki on niin hyviä etten edes kaipaa mitään 50w atoja.

     
     
  18. #1298
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    47
    Nyt kun on uudet pelit ja rba-pohjat kaikilla hankittuna, niin olisin kiinnostunut ostamaan normi subun rba basen peek eristeillä.

     
     
  19. #1299
    Kyllä alkoi neste liikkumaan "vanhalla" rba -päällä, kun timanttiviilaa näytti sille. 0,5 ohm 70vg/30 pg nesteillä kärsii ajella ilmareiät auki 33 wattia ilman dryhittejä.

     
     
  20. #1300
    oisko jollain subtankin (25mm) omistajalla vaporshark rdna40 käsillä ja kamera sekä innostusta kuvata ne yhdessä, että näkisin miten istuu siihen? Ajattelin tällästä köyhän miehen ratkaisua ennenkun tilaan jonkun uuden boxin

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •