Sivu 64 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1261
    ^Ei, ainakaan mulla ei tullut.

    Koko illan vedellyt plussaa ja hyvin pöhisee, toistaiseksi. Voi vedellä ketjussa niin paljon kuin haluaa. Ainut miinus että tulee niksaöverit aika helposti.

     
     
  2. #1262
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Tiedoksi niille joilla on ollut vuotojen kanssa ongelmia Subtankissa. Kannattaa kokeilla kiertää atopää oikein kunnolla tiukkaan kiinni (ei siis millään
    työkalulla kuitenkaan tai muutenkaan niin että hajoaa). Itselläni tuntuu nyt vuodot vähentyneen tuolla.

     
     
  3. #1263
    Höyrykonkari Waltteri's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    140
    Uusin hankinta Subtank mini. Hommasin sen oikeastaan sen takia, että tarvitsin tuota pohjaa coilien tekoon Billettiin, näkee iStickistä ohmit. Tarvitse mitään erillisiä mittareita...
    Ei oikein napannu mukana tulleet 0,5 ja 1,2ohm atopäät. Puoliohminen tekee makuuni liian kuumaa höyryä. 1,2ohm rätisi ja paukkui 50/50 nesteellä.
    No, tämän clearon erinomaisuus, RBA kehiin ja siihen 0,32mm kanthalista 3mm poranterän ympäri 5 kierrosta. 1,1 ohm. 12W ja toimii kuin junan vessa.
    Hyvä kampe!

     
     
  4. #1264
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    0.5 ja 1.2ohmiset ei todellakaan sytytä. Helppous ei ole sen väärti että maku kärsii niin paljon verrattuna rba:han.

     
     
  5. #1265
    Itelle makua tulee ihan tarpeeks. Setupin teko ei kiinnosta enää yhtään.

     
     
  6. #1266
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    44
    Tästä ministä tuli kyllä omaanmakuun paras single coil tankki kun viilasi nesteurat reippaasti suuremmaksi. Nyt voi huoletta ketjussa vetää 70-80vg nesteitä. Modaamaton RBA base antoi kyllä pahasti kuivahittejä kun erehtyi yhtään äkäsemmin sauhuttelemaan. Samoin isoimpaa ilmarööriä ei kyllä voinut käyttää. Nyt pystyy ketjussa vetämään 0.7ohmisella 25w ja makua piisaa.

     
     
  7. #1267
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Hei onks ok tulos jos 0,5ohm atopää kestää about 20-25ml nesteitä?

    Ja toinen olennainen kysymys! Saako tota basen pohjanastaa (plussa siis) jotenkin vähän ulommas basesta? Basen runko ja plissa on tosi lähellä toisiaan, eli ovat lähes tasassa, siis tosi lähellä. >Vielä ei oikkaria pukkaa mut varuiks vois vähän sitä liikuttaa ulospäin jos tietäis miten

     
     
  8. #1268
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä mulla kestää lähemmäs 100ml per atopää... Tosin sillä valkoisella tiivistellä kesti just ja just tuon 25ml.

     
     
  9. #1269
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kyllä mulla kestää lähemmäs 100ml per atopää... Tosin sillä valkoisella tiivistellä kesti just ja just tuon 25ml.
    Thanks! No tuo eka atopää tosiaan on ainut missä oli se valkoinen tiiviste niin ehkä se sit on pikkuhiljaa antautumassa Eikä haittaakaan, vaihdan tuon pään sit kun saan uudet litkut sekoiteltua, tuli taas tänään TPA:ta vissiin 10 putelia tivareina niin vetäisen kokinhatun huomenna päähän.

     
     
  10. #1270
    Nyt on kyllä pakko kääntyä kokeneempien puoleen: Olen tehnyt 4krt uuden wickin 0.5ohm occ coiliin ja antaa palanutta silti. Alusta asti, eli olen pyörittänyt vanhan pumpulin pois ja polttanut ja kuivannut basen ja sitten sen perään laittanut uuden soiron (koh ken do) pumpulia coilin sisään. Eikä se helvetissä toimi!! Pumpulin läpivienti ei taatusti ahista coilia ja olen nätisti/varovasti tökkinyt ylijäämän pumpulin basen sisään beaconin tapaan ja vielä tökkinyt neulalla läpi asti että neste virtaa. Eiköhän saatana anna dryhittiä viimeistään 20w kohdalla. Aloittanut olen varovasti 12w, siitä sitten 17w ja lopulta 20w antaa heti selkään perkele. Nesteet 80vg. Eikö pikkasen ala jo tuntumaan hemmetti..

    Edit: Jos kyse on siitä, että pitää tehdä uusi coil langasta vääntämällä, niin teen sen. Kunhan joku viisaampi sen sanoo, että vanhaan coiliin ei tehdä uutta wickiä!

     
     
  11. #1271
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    1
    Hellurei! Tuli tilattua KBOX+Subtank Plus ja muutamat 50/50 nesteet! Kysymykseni kuuluupi noihin ite tehtyihin coileihin ja pumpuliin. Että minkäslaisella langalla ja vanulla sitä ensikertalainen pääsis alkuun ton RBA:n kanssa!

     
     
  12. #1272
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Nyt on kyllä pakko kääntyä kokeneempien puoleen: Olen tehnyt 4krt uuden wickin 0.5ohm occ coiliin ja antaa palanutta silti. Alusta asti, eli olen pyörittänyt vanhan pumpulin pois ja polttanut ja kuivannut basen ja sitten sen perään laittanut uuden soiron (koh ken do) pumpulia coilin sisään. Eikä se helvetissä toimi!! Pumpulin läpivienti ei taatusti ahista coilia ja olen nätisti/varovasti tökkinyt ylijäämän pumpulin basen sisään beaconin tapaan ja vielä tökkinyt neulalla läpi asti että neste virtaa. Eiköhän saatana anna dryhittiä viimeistään 20w kohdalla. Aloittanut olen varovasti 12w, siitä sitten 17w ja lopulta 20w antaa heti selkään perkele. Nesteet 80vg. Eikö pikkasen ala jo tuntumaan hemmetti..

    Edit: Jos kyse on siitä, että pitää tehdä uusi coil langasta vääntämällä, niin teen sen. Kunhan joku viisaampi sen sanoo, että vanhaan coiliin ei tehdä uutta wickiä!
    Itse en myöskään saanut vakiocoililla toimimaan uusilla pumpuleilla. Itse kun tekee coilin sinne niin toimii hienosti 👌Ja muistaa tökkiä ne pumpulit sinne reiän sisäpuolelle. Jos jättää ulos hiukankin niin ei toimi..

     
     
  13. #1273
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Simbudson Näytä viesti
    Hellurei! Tuli tilattua KBOX+Subtank Plus ja muutamat 50/50 nesteet! Kysymykseni kuuluupi noihin ite tehtyihin coileihin ja pumpuliin. Että minkäslaisella langalla ja vanulla sitä ensikertalainen pääsis alkuun ton RBA:n kanssa!
    0.25-0.36 kanthal (itse suosittelen 0.32 tai 0.36) sekä Muji-pumpulia. Tuota Mujin-tyylistä löytyy myös muilla nimillä, Koh gen do on ainakin yksi.

    Tai ihan ensikertalainen pääsee alkuun niillä tarvikkeilla mitä siinä mukana tulee. En muista kyllä langan paksuutta, kun heitän nuo yleensä suoraan roskiin ja käytän omasta varastostani nuo.

     
     
  14. #1274
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Uudet atopäät.


     
     
  15. #1275
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Ainakin RBA parannus pitäs olla hyvä
    Ei tarvi enää dremelillä ajaa nesteuria isommaksi

     
     
  16. #1276
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Tässä hyvä esimerkki miten yritys ottaa huomioon tuotekehittelyvaiheessa asiakkaiden käyttökokemukset: kirvan vitun kokoiset nestekanavat on korvattu kunnon kokoisilla montuilla ja chimneyn jumiutuvat kierteet korvattu paikallaan pitävillä ruuveilla. Iso käsi Kangertechille
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  17. #1277
    Luulis olevan pirun helppo setupoida tuo, kun ei tarvitse kaivaa reikää esiin. Joku epämääräinen pannukakkuwick ja tulta munille. Ruuvi vaikuttaa lähinnä hankalalta, mutta jos kerta joillain jumittaa? Jäi nyt vähän auki mahtuuko tuo miniin kerta leveämpi on?

     
     
  18. #1278
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Luulis olevan pirun helppo setupoida tuo, kun ei tarvitse kaivaa reikää esiin. Joku epämääräinen pannukakkuwick ja tulta munille. Ruuvi nyt vaikuttaa lähinnä hankalalta, mutta jos kerta joillain jumittaa? Jäi nyt vähän auki mahtuuko tuo miniin kerta leveämpi on?
    22mm eli luulis normi "pinnoittamattomaankin" miniin menevän

     
     
  19. #1279
    Yritin vielä kerran tehdä valmisatoon pumpulinvaihdon. Noin 4mm leveä soiro halkaistuna. Leikkasin päät niin läheltä kuin saksilla vaan pystyi ja asettelin pumpulinpäät niin, että se suunnilleen leviää aukon kohdalla ja yhtään ei tule ulos. Noin pientä määrää pumpulia aika mahdoton saada tasaisesti. Sitten nestettä ruuttasin koko kammion piripintaan ja hetkenpäästä sain kuivailla ilmaröörejä ja paketin kasausvaiheessa piipusta tuli nestettä ihan kiitettävä määrä syliin. Noh, kasassa on ja aloitin 13w->17w->20w->25w ja toimii ok. Tosin imut on 2sec kun ei uskalla enempää. Ilmakuplia tulee erittäin vähän(tankin nesteen sekaan) atosta ulos ja oisko n. joka kolmas kupla verrattuna paketista otettuun atoon.

    Note to self: pidetään ato erillään basesta, koska hivenen helpompi kuivailla nesteet kuin basen ilmarööreistä.

     
     
  20. #1280
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Onko missä myynnissä??

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •