Sivu 62 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125258596061626364656672112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1221
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Kai sä oot esikostuttanu kunnolla ne atot ja sit uudella atolla lähteny alemmilla wateilla liikkeelle?
    Mulla noita atopäitä menny varmaan kolme pakettia ja jokainen on toiminu tosi hyvin.
    Juu, ainakin omasta mielestäni olen kostuttanut tarpeeksi ja välillä antanut muutaman tunnin olla nesteet tankissa ennen kokeilua, jostain 10watista muistaakseni aloitin.. Jossain vaiheessa aloitin vielä alempaakin kun luulin et 10w oli liikaa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #1222
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Ihan mielenkiinnosta: Minkäslainen setuppi tuli, lanka/ohmit? Minkälaisilla wateilla olet kokeillut noita?
    mukana tullut pumpuli toiminut mulla kyllä hyvin, makuakin tulee hienosti. Mulla nyt rba:ssa 0,40 kanthalia/ 0,8 ohmia, ajellu tuota 12-18,5 watilla ja toiminut hienosti.
    Lankana on 0.35 kanthali/0.7ohm. 16-20watilla ajelen. Oon kokeillut kovemmillakin, muttei oikein maku muutu. Ajattelin tuota 0.40kanthalia hommata ja kokeilla siitä tehdä setupin. Tosin, en tiedä mitä tapahtui, mutta rupesi makua löytymään yllättäen.

     
     
  3. #1223
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tyylikäs tuo musta minisubu. Ymmärsinkö oikein että tuossa on paranneltu entisestään rba-pohjaa?

     
     
  4. #1224
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Tyylikäs tuo musta minisubu. Ymmärsinkö oikein että tuossa on paranneltu entisestään rba-pohjaa?
    Niin ainakin luki vape-reseptien sivuilla.. kestää sit ajella isommilla tehoilla

     
     
  5. #1225
    Sopis mun mustan Sharkin päälle ku isi äitin selkään.

     
     
  6. #1226
    Höyrykonkari Waltteri's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    140
    Minkä vahvuista kanthalia suosittelette aton uudelleen rakentamisessa jotta päästään 1,5 ohm paikkeille? 3mm poranterän ympärille ajattelin kietaista.

     
     
  7. #1227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Waltteri Näytä viesti
    Minkä vahvuista kanthalia suosittelette aton uudelleen rakentamisessa jotta päästään 1,5 ohm paikkeille? 3mm poranterän ympärille ajattelin kietaista.
    Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators

     
     
  8. #1228
    Voisko toi "maun puute" johtua siit et imee "poskareita"? EI itellä oo onkelmia mut tulipas mielehen


    iStick+kayfun lite

     
     
  9. #1229
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Itse vedän kyllä suoraan keuhkoon. Et ei pitäs ainakaan siitä johtua.

     
     
  10. #1230
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Keskimäärin 50ml välein joudun pesemään ja kuivaamaan omat Subtankit, silloin menee liian pahaksi tuo vuoto. Ei auta tiivisteiden eikä lasien vaihto.
    Mulla on ollut tätä samaa minin kanssa.
    Tosin, ensimmäisen vuodon syy oli varmastikkin se, että lasitankissa oli pienen pieni halkeama,
    mitä ei ihan heti huomannut. ->> roskiin ja uusi tankki kehiin.
    nyt ei ole vähään aikaan vuotanut (kop kop),mutta eiköhän tuo kohta taas ala..

     
     
  11. #1231
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Itsellä sama, noin 20-30ml jälkeen alkaa vuoto, joka on ihan vitun ärsyttävää kun laitetta nostelee taskusta, jonka seurauksena kädet aina mällissä. Itellä vuotaa siitä säätörenkaan juuresta, ilmeisesti pumpuli päästää nestettä läpi baseen.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  12. #1232
    Tänään tuli Elektrosavuilta ekat punasilla eristeillä olevat OCC-päät. On muuten helkkarin paljon parempi maku nyt ku niillä vaaleilla.

     
     
  13. #1233
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    No niin herrasväki! Ekat höyryt vetäisty Subtakilla ja 0,5ohm valmispäällä, jossa vaaleat tiivisteet. Ja tuohan toimii! Pienin reikä on suht sopiva poskareihin ja kaks isompaa lugn hitteihin, pelkäsin ettei tuolla voisi poskareita edes vetää mutta huoli osoittautui turhaksi. Tällä hetkellä käytän tuota mekaanisella nemmyllä, 50W minätikkua odotellessa saapuvaksi.

    Ja kysymyksiä: minkäs mittaisia imuja yleensä otatte tällä, ja minkä koon ilmarei'illä? Kyselen siksi että olis vähän hajua miten tää suoriutuu ennenkuin wikki käryää.

    Itsellä about 60VG/40PG nesteet käytössä, se varmaan aika optimi näille valmispäille?

    Jos teillä vuotaa tuo ato niin mistä kohtaa? Lasin ja pohjan välistä? Vai ilmarei'istä?

    Ja ehkä tärkein kysymys! Millä pe*keleellä saa tuon lasin irti tuosta topcapista rikkomatta lasia ja käsiään?? On nimittäin aivan helvetin tiukassa tuo lasi! Löytyykö vippaskonsteja minkä pitäisi auttaa? Pakastin tms??

     
     
  14. #1234
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Muutaman sekunnin lunghittejä 21w 0,5ohmin atopäällä, ei oo kuivaa antanu vielä, paitsi ehkä kerranpari talvipakkasilla.
    Aluks vuoti 2/3 subeista ilmareijistä ja tai lasin ja aton välistä mut lasinvaihto/kääntäminen/tiivisteiden vaihto auttaa siihen.

    2 lasi lähti ihan nätisti irti, mut kolmannesta lähti vasta kirveellä. Halkes ja oli pakko vaihtaa mut en saanu irti mitenkään niin oli pakko hajottaa koko lasi et sen sai vaihdettua.

     
     
  15. #1235
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Muutaman sekunnin lunghittejä 21w 0,5ohmin atopäällä, ei oo kuivaa antanu vielä, paitsi ehkä kerranpari talvipakkasilla.
    Aluks vuoti 2/3 subeista ilmareijistä ja tai lasin ja aton välistä mut lasinvaihto/kääntäminen/tiivisteiden vaihto auttaa siihen.

    2 lasi lähti ihan nätisti irti, mut kolmannesta lähti vasta kirveellä. Halkes ja oli pakko vaihtaa mut en saanu irti mitenkään niin oli pakko hajottaa koko lasi et sen sai vaihdettua.
    Thanks for the info, bro! Joo, siis tuo lasi on oikeesti ihan järkyttävän tiukassa tossa. Tänään posti toi myös varalaseja, oisin halunnut sovittaa ovatko oikean kokoisia, pitäisi olla authenticeja kyllä.

    Niin ja jostain olin lukevinaan että tuossa olis 4 erilaista ilmareikää, omassa basessa ei ole kuin tasan tarkkaan kolme; se horohahlo, sit sellainen ehkä 2mm halkaisijaltaan ja sit minireiät. Nämä siis kaikki tuplana. Onko jollain oikeesti neljä säätöä näissä?

    Niin ja onhan tuo topcap ihan vetämällä kiinni, eikös juu?

     
     
  16. #1236
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Subtankissa (25mm) on neljä asentoa ilmansäädölle; 3 reikää, 2 reikää, 1 reikä ja kiinni - Minissä, Nanossa ja Plussassa semmoset mitkä kuvailit.
    Se lasi lähtee normaalisti ihan vetämällä siitä metallikehikon päältä, minissä oli tosin mullakin aika pirun tiukassa. Lämmin vesi ja kiertämällä veto avitti irrotuksessa.

     
     
  17. #1237
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Kiiti jorpakko! Tosiaan itsellä tuo Mini niin tämä selvitti asian. Hitto jos olis kämpässä kylpyamme niin ottaisin tuon sinne seuraksi jos sen jälkeen suostuisi lasi irtoamaan

     
     
  18. #1238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Ja ehkä tärkein kysymys! Millä pe*keleellä saa tuon lasin irti tuosta topcapista rikkomatta lasia ja käsiään?? On nimittäin aivan helvetin tiukassa tuo lasi! Löytyykö vippaskonsteja minkä pitäisi auttaa? Pakastin tms??
    Ota tippi irti ja laita se tankin sisään sen ilmaputken/piipun päähän. Pidä lasista kiinni ja työnnä peukalolla tippiä. Itse avasin juuri tänään omani noin. Jos on tiukassa, niin pidä tankkia lähellä seinää tai jotain, mistä saat osat helposti kerättyä. Itellä lensi tippi ja tankki erisuuntiin ja sai etsiä mokomia kun en arvannut että ne sinkoo niin vauhdilla.

     
     
  19. #1239
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Mä sain lasin irti kun laitoin tankin (ilman pohjaa tietty) 5 minuutiksi tulikuumaan veteen teemukiin. Sen jälkeen nopea kuivaus, nahkahanskat kädessä kiinni että sai pitävän otteen, ja plop!

     
     
  20. #1240
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Tekeekö noilla valmiilla nikkeliatopäillä mitään? Lämpösäätelyä haluis päästä kokeilemaan ja rakenteluun oon täysin kypsä.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •