Sivu 61 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 115157585960616263646571111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,201 - 1,220 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1201
    Se on kans jännä ku vuotaa aina kuljetuksessa. Ei koskaan pöydällä pystyssä ollessaan.

     
     
  2. #1202
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Samaa hommaa tekee täällä.

    Pari viikkoa kerkesin ajella uutta Subtankkia ennenkuin alko lorottamaan ilmansäätö rinkulan väliin. Pesin kaiken ja kuivailin parhaani mukaan(vaikea kuivata se ilmansäätö rinkula kokonaan).
    Nyt ei ole taas viikkoon kuseksinut, en vaan älyä miks toi rupee säännölisin väliajoin vuotamaan. Mysteeri.

     
     
  3. #1203
    Kondensio-nestettä kertyy sinne pohjalle ja sieltä vuotaa pois? Itsekkin jouduin kuivaus&pesu-operaation tekemään.

     
     
  4. #1204
    Taas muistin mikä mua tökki tän Subtankin kans. 21w ja silti saa olla jännäkakka housussa että koska tulee dryhitti. 1.2 ohmin atopää siis kyseessä. Ite se on tehtävä kaikki jos meinaa saada hyvän.

     
     
  5. #1205
    Nyt on pestynä ja RBA vastus 1.1 ohmiin pyöritelty.

    Pumpuliin nesteytin ja neulalla tein pienet väylät seinämästä reikiin.. Kyllä on maut ja savut huomattavasti paremmat tällä omatekoisella systeemillä nyt.

    Lievää räiskintää oli alussa ja suupalaan tuli nestettä. mut tässä hörytellessä vähentyt nuo roiskinnat.

    edit: Ei ole mitään käsitystä pitääkö nuo väylät tehä, vai pitääkö pumpulin siellä olla vaan.

     
     
  6. #1206
    RBA deck nyt käytössä. 0.49 öhmiä nichrome80 langasta, wickiä helvetin vähän ja kyllähän tämä miten kuten toimii.

    N80 langan kans työskentely on muuten huomattavasti miellyttävämpää jos vertaa kanthaliin. langan ominaisvastus on kanthalia aavistuksen matalampi, tein siis seittemän kieppiä 3mm ruuvariin. Kanthalilla vastaavat ohmit olis viidellä kiepillä.

     
     
  7. #1207
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Olenko ainut jonka mielestä subtankista maistuu litkut aika mauttomilta? On koitettu 0.5, 1.2, rba dualeilla ja sinkulla ja tehdasatoon säädetty dualit niin aika mauttomat höyryt lähtee vaan aina. Ei auta tehojen säätelytkään juuri yhtään. Tänään laitoin creme bruleeta subtankkiin ja russian 91% looniin niin maussa ihan järkyttävä ero russianin hyväksi. Olis kuitenkin kiva olla joku liero mihin voi vaihtaa reissussa vaan aton jos tarve tulee, kun aina ei voi alkaa säätämään coilien ja wickien kanssa. Onko atlantiksessa tai delta 2 tai jossain muussa lierotankissa selkeästi parempi maku kuin subtankissa?

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  8. #1208
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Mulla on kanssa höyryt mauttomia, sama se mitä atoa käyttää.

     
     
  9. #1209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Olenko ainut jonka mielestä subtankista maistuu litkut aika mauttomilta? On koitettu 0.5, 1.2, rba dualeilla ja sinkulla ja tehdasatoon säädetty dualit niin aika mauttomat höyryt lähtee vaan aina. Ei auta tehojen säätelytkään juuri yhtään. Tänään laitoin creme bruleeta subtankkiin ja russian 91% looniin niin maussa ihan järkyttävä ero russianin hyväksi. Olis kuitenkin kiva olla joku liero mihin voi vaihtaa reissussa vaan aton jos tarve tulee, kun aina ei voi alkaa säätämään coilien ja wickien kanssa. Onko atlantiksessa tai delta 2 tai jossain muussa lierotankissa selkeästi parempi maku kuin subtankissa?
    Mulla on ollut kaks Subtankkia. Toisesta kaveri ei tunnistanut Harvest Berryä ja toisesta se maistuu lähes samallalailla ku kaiffarista/lemosta. Ihan mystistä, mutta toinen niistä Subtankeista maistu vaan ilmalta ja muovilta ja toinen on ihan helvetin hyvä.

     
     
  10. #1210
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Voisko se muka olla jotenkin tankista kiinni? Itsellä on toi plus ja se taitaa ollaa viimeisin versio koko tankista.

     
     
  11. #1211
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Olenko ainut jonka mielestä subtankista maistuu litkut aika mauttomilta? On koitettu 0.5, 1.2, rba dualeilla ja sinkulla ja tehdasatoon säädetty dualit niin aika mauttomat höyryt lähtee vaan aina. Ei auta tehojen säätelytkään juuri yhtään. Tänään laitoin creme bruleeta subtankkiin ja russian 91% looniin niin maussa ihan järkyttävä ero russianin hyväksi. Olis kuitenkin kiva olla joku liero mihin voi vaihtaa reissussa vaan aton jos tarve tulee, kun aina ei voi alkaa säätämään coilien ja wickien kanssa. Onko atlantiksessa tai delta 2 tai jossain muussa lierotankissa selkeästi parempi maku kuin subtankissa?
    Outo juttu. Mun mielestä subtankissa on vähintään yhtä hyvä maku ku Kaiffarissa. Delta II en ole koittanut, mutta Atlantiksen Subtank mini pieksee selvästi. Voisko olla vaan huonohkoja atoja osunut kohdalle? Punaisella tiivisteellä olevat on itsellä toiminut parhaiten, ja pelkästään 1.2 ohmisia atoja käytän. 0.5 ohmisella tulee liian kuumaa höyryä mun makuun.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #1212
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä olen sitä mieltä että Subtankissa on jopa parempi maku kuin kaiffarissa, mutta mä olenkin aika huono tekemään setupeja.

    Vahingossa tuli tilattua 1.2ohm atoja Puffilta mutta ihan yhtä hyviä nämä on ku nuo 0.5ohmiset.

     
     
  13. #1213
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Aina vaa paranee

    Vakiopää purettu ja Ni200 lankaa tilalle

     
     
  14. #1214
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mites muuten _S_ akku kestää, kun voltteja ei paljoa revitä noin matalille ohmeille? Sori OT.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #1215
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mites muuten _S_ akku kestää, kun voltteja ei paljoa revitä noin matalille ohmeille? Sori OT.
    Puhutaan vaan OT mulla on vankila kortteja vaikka muille jakaa
    Kyllä sellainen kutina on että jaksaa puskea kauemman vaikka piiri joutuu tuossa duunii (pitämään siis voltit ja lämmön kurissa) vs 25W ajoon
    Voin lähipäivinä ajaa testimielessä parit akulliset tuollain ja normi coililla katsoo kumpi ajaa enemmän läpi

     
     
  16. #1216
    Ostakaa laite jossa on kaks akkua rinnan niin kestää. Nyt oon tykitelly Flaskilla 23-25w sub miniä ainoana laitteena kaks päivää aamusta iltaan ja akut puolvälissä.

    Mut joo. Tää uudempi versio, jossa on ilmareiät molemmin puolin, maistuu paremmalta ku aiempi jossa oli vaan toisella puolella ilmaröörejä. 1.2 ohmisia atopäitä oon ajellu, 0.5 tilauksessa koska nää on ihan liian viileitä omaan makuun.

     
     
  17. #1217
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Outo juttu. Mun mielestä subtankissa on vähintään yhtä hyvä maku ku Kaiffarissa. Delta II en ole koittanut, mutta Atlantiksen Subtank mini pieksee selvästi. Voisko olla vaan huonohkoja atoja osunut kohdalle? Punaisella tiivisteellä olevat on itsellä toiminut parhaiten, ja pelkästään 1.2 ohmisia atoja käytän. 0.5 ohmisella tulee liian kuumaa höyryä mun makuun.
    Väkersin eilen tuon rba-aton ja silti ei oikein makua irtoa. Olisko tässä mukana tulleessa pumpulissakin jotain häikkää. Tilasin tankin mukana varalle 0,5 ja 1,2 ohmin atot. Mutta niilläkin maku hukassa samoin rba:ssakin maku hukassa.

     
     
  18. #1218
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Santtu84 Näytä viesti
    Väkersin eilen tuon rba-aton ja silti ei oikein makua irtoa. Olisko tässä mukana tulleessa pumpulissakin jotain häikkää. Tilasin tankin mukana varalle 0,5 ja 1,2 ohmin atot. Mutta niilläkin maku hukassa samoin rba:ssakin maku hukassa.
    Ihan mielenkiinnosta: Minkäslainen setuppi tuli, lanka/ohmit? Minkälaisilla wateilla olet kokeillut noita?
    mukana tullut pumpuli toiminut mulla kyllä hyvin, makuakin tulee hienosti. Mulla nyt rba:ssa 0,40 kanthalia/ 0,8 ohmia, ajellu tuota 12-18,5 watilla ja toiminut hienosti.

     
     
  19. #1219
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Santtu84 Näytä viesti
    Väkersin eilen tuon rba-aton ja silti ei oikein makua irtoa. Olisko tässä mukana tulleessa pumpulissakin jotain häikkää. Tilasin tankin mukana varalle 0,5 ja 1,2 ohmin atot. Mutta niilläkin maku hukassa samoin rba:ssakin maku hukassa.
    Mulla minisubi ja sillä olen testannut 6 atopäätä (1,2ohm), kahdella tuli muutakin kuin palaneen makua, ei kuitenkaan yhtä hyvä maku mitä esim. Nautiluksella samalla litkulla
    En kyllä ymmärrä mikä vika itse tankissa vois olla, mut oudon huono tuuri jos 6 atoa olis susia ?????
    Vielä olis yksi ato jäljellä, mutta säästin myyntiä varten, mut eipä tota edes kehtaa myydä
    Rba:ta en oo kokeillut kun näkö ei riitä väkertämiseen
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #1220
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla minisubi ja sillä olen testannut 6 atopäätä (1,2ohm), kahdella tuli muutakin kuin palaneen makua, ei kuitenkaan yhtä hyvä maku mitä esim. Nautiluksella samalla litkulla
    En kyllä ymmärrä mikä vika itse tankissa vois olla, mut oudon huono tuuri jos 6 atoa olis susia ?????
    Vielä olis yksi ato jäljellä, mutta säästin myyntiä varten, mut eipä tota edes kehtaa myydä
    Rba:ta en oo kokeillut kun näkö ei riitä väkertämiseen
    Kai sä oot esikostuttanu kunnolla ne atot ja sit uudella atolla lähteny alemmilla wateilla liikkeelle?
    Mulla noita atopäitä menny varmaan kolme pakettia ja jokainen on toiminu tosi hyvin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •