Sivu 53 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763103153 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1041
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Äläs nyt Naamis, tämähän on loistoato...
    En mä siihen halunnut ottaa kantaa. Kummalliseen kysymykseen vain kummallinen vastaus.

    Ei se mini rballa pöllömpi ato ole teholuokassaan munkaan mielestä.

    E: Taino halusin ehkä vähän.

     
     
  2. #1042
    onko tää parempi ku nautilus mini ja atlantis?

     
     
  3. #1043
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    onko tää parempi ku nautilus mini ja atlantis?
    On.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #1044
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    onko tää parempi ku nautilus mini ja atlantis?
    Makuasia, mutta mulla saa subtank "lopputilin" ja Nautilus jää


    Edit: Tilasin vielä "kourallisen" vastuksia, jospa löytyis yksi toimiva niin sais testattua kunnolla.....
    Viimeksi muokannut arskaxx; 23.04.15 kello 16:49.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #1045
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    onko tää parempi ku nautilus mini ja atlantis?
    Makuasioita kuten jo mainittu. Oma näkemykseni on että Nautilus enemmän verrattavissa esim kangerin aerotankkeihin. Atlantis ja Subtank sitten taas samassa sarjassa subohm tankkeina. Plussaa menee varmaankin subtankille rba basen myötä (tietääkseni atlantiksessa ei tätä ole) eli tuotteena näyttää olevan sellainen että sillä pääsee kokeilemaan subohm vapottamista ja pikkuhiljaa myös siirtyä/opetella itse rakentelemaan.

    Youtubesta vain revikoita katselemaan ja atlantis vs subtank videoita ja lopulta tekemään omat johtopäätöksensä.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  6. #1046
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Makuasia, mutta mulla saa subtank "lopputilin" ja Nautilus jää
    Makuasia, mutta mulla saa nautilus "lopputilin" ja Subtank jää..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  7. #1047
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Tuohon Nautilus vs. Subtank asiaan oon ite sitä mieltä että Nautilus on hyvä mutta Subtank siihen nähden paljon muutakin. Eli Nautilus on mitä on,hyvä laite. Mutta Subtank muunneltavissa enemmän. Siitä saa irti Nautiluksen kaltaiset pehmeät höyryt mutta tarvittaessa myös enemmän ja erilaista. Ite oon tykästynyt Subtankin rba:han, sillä saa säädettyä laitteen just sellaseks kun haluaa. Oma suosikki on noin 0,8-1.0 ohmin setuppi.

    Mites on, onko kukaan tehny Subtank miniin meshi setuppia onnistuneesti? Cottonit tahtoo kärähtää turhan usein niin sellanen on ollu mielessä. Meshin käyttö on itelle ihan tuntematon asia mut vois kokeilla..

     
     
  8. #1048
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Jokuhan sitä meshiä kokeili subissa ja parit hatsit sai. Homma kaatui korvausilman puutteeseen... Mutta ei heitetä lusikkaa nurkkaan vielä, ihminen on siinä mielessä kummallinen otus että ratkaisua onglemaan haetaan vaikka harmaan kiven läpi. Varsinkin suomalainen.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #1049
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Multia
    Viestit
    10
    Tuohon neulalla Reittämiseen jos itse vaihtaa Mutut niin sinne on hyvä laittaa Lankaa samalla sisään ottaa sen sitten viimesenä pois ..Hyvin imee nestettä

     
     
  10. #1050
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Mun mielestä tänä päivänä on niin paljon hyvää pumpulia tarjolla ettei oikein ole edes järkeä tuunata mesh setuppia bottom feederiin..

    Omia ajatuksia tästä atosta..
    Pidän kyllä, mutta rba Base on todella heikkolaatuinen ainakin ensimmäisessä mini versiossa..
    Itselläni ihan uudessa vekottimessa (ja aidossa) plussa hölskyy niin paljon että ohmit pomppii ja iskee oikaria..
    Ja kiristämis mahdollisuutta ei ole.
    Joudun käyttämään valmis atoja, mutta eipä niissä valittamista, laadukkaita ovat 0.5ohm vastukset mielestäni, 1.2ohm vastukset jättävät jotenkin kylmät höyryt omaan makuun...
    Käytetty japski cotton valmis atoissa on mielestäni laadukasta,ei ainakaan tunge suuhun silica atoista tuttua tiskirätin pashkan makua.
    Tämä viesti on kännykällä ja tapatalk illa kirjoitettu, joten kaikki kirjoitusvirheet suotakoon anteeksi tällä kertaa

     
     
  11. #1051
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Tuohon Nautilus vs. Subtank asiaan oon ite sitä mieltä että Nautilus on hyvä mutta Subtank siihen nähden paljon muutakin. Eli Nautilus on mitä on,hyvä laite. Mutta Subtank muunneltavissa enemmän. Siitä saa irti Nautiluksen kaltaiset pehmeät höyryt mutta tarvittaessa myös enemmän ja erilaista. Ite oon tykästynyt Subtankin rba:han, sillä saa säädettyä laitteen just sellaseks kun haluaa. Oma suosikki on noin 0,8-1.0 ohmin setuppi.

    Mites on, onko kukaan tehny Subtank miniin meshi setuppia onnistuneesti? Cottonit tahtoo kärähtää turhan usein niin sellanen on ollu mielessä. Meshin käyttö on itelle ihan tuntematon asia mut vois kokeilla..
    Mesh setuppi onnistuu kyllä suht helposti tähänkin. Tekee ns. hybridi setupin: sellainen microcoil kuin haluaa, esim. 2mm halkaisijalla, sopivan mittainen mesh pötkö pyörittäen sisään ja pulssitus. Sitten pumpulista "jalat" jotka siirtävät nesteen meshille. Tällä setillä vetelin minisubin RBA päällä ja kaiffarilla.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #1052
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti

    Mites on, onko kukaan tehny Subtank miniin meshi setuppia onnistuneesti? Cottonit tahtoo kärähtää turhan usein niin sellanen on ollu mielessä. Meshin käyttö on itelle ihan tuntematon asia mut vois kokeilla..
    Minulla on ollut U-mesh subtank minin RBA.ssa ajossa jo pidemmän aikaa ja hyvin on toiminut alle 30w tehoilla Tässä samassa ketjussa tuosta setupista muistaakseni aiemmin jotain detaileitakin kerroin.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  13. #1053
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Multia
    Viestit
    10
    Onhan tuo nskkis Occ hyvin helppo Päivittää .. Onhan tuosta juttua ollut Mut tuo Pumpulin Vaihto nyt on hyvin helppo Homma jotain kai siinäkin säästää .. Ainakin mulla kestää noin 20 vaihtoa ...... Suoraan vetelen tuolla 20 w

     
     
  14. #1054
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Onko kellään Vantaa seudulla antaa/myydä varalasia tuohon normi 6ml Subtank varalasia? Oma meni rikki kun putsasin tankkia. Voin tulla hakemaan vielä tänäänkin

     
     
  15. #1055
    Antaapa tymäkät höyryt tämä värkki! Ego onella juuri ja juuri pystyy höyryttää 11mg nestettä, tällä kolmet henkoset. 8mg testasin ja viidet henkoset kärsi ottaa, alkoi koskemaan keuhkoon. Ensi viikolle kypsyy 3mg nesteet vasta. Pitää egolla mennä sinne asti.

     
     
  16. #1056
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Tänään pitkä vapottelu tauko päätty ja analogiset lensi roskiin kun postista tuli istick 50w ja subtank mini. Testaillu nyt tolla 1.2 ohmin päällä 14-18w tota ja hyvin pelittää. Edellinen kosketuksenki clearoihin oli evod ja protankit ja onhan tää ny ihan eri luokkaa. Järkevästi vaan tilasin HOL:n 15mg nesteitä ja nyt sattuu kurkkuun ja päässä heittää Olis varmaan pärjänny vähän laimeemmillakin liemillä. No onneks on 6mg pohjia tulossa ja tiivareita löytyy niin pääsee testaan tätä kunnon käytössä sit.

     
     
  17. #1057
    KOettakaa ohentaa pikkunen satsi vaikka tankkiin niitä liemiä ihan rohkeesti ..eihän siin mee ku 5ml maximissaan hukkaan jos maku on ihan hukassa sen jälkeen


    iStick+kayfun lite

     
     
  18. #1058
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Multia
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Tänään pitkä vapottelu tauko päätty ja analogiset lensi roskiin kun postista tuli istick 50w ja subtank mini. Testaillu nyt tolla 1.2 ohmin päällä 14-18w tota ja hyvin pelittää. Edellinen kosketuksenki clearoihin oli evod ja protankit ja onhan tää ny ihan eri luokkaa. Järkevästi vaan tilasin HOL:n 15mg nesteitä ja nyt sattuu kurkkuun ja päässä heittää Olis varmaan pärjänny vähän laimeemmillakin liemillä. No onneks on 6mg pohjia tulossa ja tiivareita löytyy niin pääsee testaan tätä kunnon käytössä sit.
    onhan nämä nyt tällä hetkellä parhaimmat

     
     
  19. #1059
    Nyt kun kännissä kestää vedellä kovempiakin nesteitä, niin vetelin toiseksi isoimmalla henkireiällä 75vg nestettä. Jossain vaiheessa höyryttelyä otti sitten kurkkuun aika saatanasti ja totesin, että palanutta pukkasi. Siihen ensiapuna parit poskarit ja watteja pienemmälle ja edelleen pelaa ihan mainiosti. Eli ensin oli 18w jolloin tuli palanut ja sen jälkeen 15w ja ei palanut. 1ohm ato käytössä punasilla tiivisteillä. Mutta kyllä tuolla 15w kun ilma-aukot on isoimmalla ja kehtaa vetää oikeen kunnolla keuhkoon, niin se höyryn määrä on lähestulkoon pysäyttävä

     
     
  20. #1060
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Järkevästi vaan tilasin HOL:n 15mg nesteitä ja nyt sattuu kurkkuun ja päässä heittää
    Oon aina ihmetelly, kun jengi saa tasapainoaistin sekaisin nikotiinilla. Ite yrittäny sitä vaikka kuinka monta kertaa ja ei se koskaan mene päähän. Ainoastaa tulee ihan saakelin huono olo joka ei korjaa muutenkuin ottamalla iisisti. Toisaalta, kokeilin sitäkin, että vedin 24mg niksanestettä niin pitkään, että menis päähän. No ei mennyt, mutta laatta lensi sen sijaan. Kai se on yksilöllistä sitten?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •