Sivu 48 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384445464748495051525898148 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #941
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Nyt tuli Fasttechiltä subtank mini. Aitoustarkastusta tehdessä muuten kaikki on ok mutta tuo "security label" jonka vissiin pitäs vaihtaa väriä eri kulmista katottuna ei mulla vaihda väriä. Vaihtaako muilla?
    Eli siis tuosta lätkästä on kyse:
    Ei vaihdu väri puffinkaa subeissa. Eli aitoja on.

     
     
  2. #942
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ei vaihdu väri puffinkaa subeissa. Eli aitoja on.
    Sama finvapen subissa.
    Spoileri!

     
     
  3. #943
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Ok, kiitos..

     
     
  4. #944
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Mua ihmetyttää pikku erot mineissä. 3 löytyy. Kahdessa ei kierry tankkikehikon yläcäppi irti mutta kolmannessa kiertyy. Kahden RBA-basen urat on läpi asti auki alunperin, taas kolmannessa ne ei ollut.
    Tämä erilainen ostettu Elektrosavulta. 2 samanlaisesta toinen ostettu käytettynä(Alunperin puffilta) ja toinen FT:ltä.

    Voihan se olla että erot selittyy sillä että valmistustapaa on muutettu. Pitäis kysyä Kangerilta jos sais vastauksen.

    Onko vinkkejä sinkkucoilista RBA-päähän. Oon koittanu eri korkeuksia ja halkasijoita kuten myös microa ja tavallista coilia. Millään vaan ei saa kovin hyvää makua vaikka yleisesti sitä on kehuttu, jää laimeaksi. Microa ja tavallista coilia myös.

     
     
  5. #945
    Ei oo subtankkia, mutta kommentoin silti.

    Kyllä FT on yksi luotettavimmista (ja hitaimmista) ostopaikoista mitä on. Se että ne myy myös uskomatonta p.....a ei tarkoita mitään. Jos SKU koodin takaa löytyy "Authentic Kangertech", niin kyllä se aito on.

     
     
  6. #946
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    88
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leeeevi Näytä viesti
    Nyt tuli Fasttechiltä subtank mini. Aitoustarkastusta tehdessä muuten kaikki on ok mutta tuo "security label" jonka vissiin pitäs vaihtaa väriä eri kulmista katottuna ei mulla vaihda väriä. Vaihtaako muilla?
    Eli siis tuosta lätkästä on kyse:

    Meitsillä ainakin vähän kimaltelee eri väreissä, kun kääntelee. Puffilta tilattu Subtank Mini.

    Hmm.. Muilla on eri kokemuksia. Mielenkiintoista. Meikähän sai hyvän diilin, kun sain saman Minin kuin kaikki muutkin ja mageen kimaltelevan tarran mukana. Oon mä onnekas.

     
     
  7. #947
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Mikähän paksuus on langassa josta tehty nuo puolen ohmin coileissa jokka tulee minin mukana tuohon rba:han? Olen nyt testaillut noita puolikkaita ja 1.kakkosta ja kyllä itte tykkään enemmän puolisesta.

     
     
  8. #948
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ArttuH5N1 Näytä viesti
    Meitsillä ainakin vähän kimaltelee eri väreissä, kun kääntelee. Puffilta tilattu Subtank Mini.

    Hmm.. Muilla on eri kokemuksia. Mielenkiintoista. Meikähän sai hyvän diilin, kun sain saman Minin kuin kaikki muutkin ja mageen kimaltelevan tarran mukana. Oon mä onnekas.
    Mulla kimaltelee kans "Finnvapelta ostettu"
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #949
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jänis Näytä viesti
    Mikähän paksuus on langassa josta tehty nuo puolen ohmin coileissa jokka tulee minin mukana tuohon rba:han? Olen nyt testaillut noita puolikkaita ja 1.kakkosta ja kyllä itte tykkään enemmän puolisesta.
    Nuo rba-pään matkassa tulevat on 0,4mm lankaa, ainakin minissä.
    Spoileri!

     
     
  10. #950
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Seal ring set tuli postissa, pääsee vihdoin eroon niistä punaisista rinkuloista
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  11. #951
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ArttuH5N1 Näytä viesti
    Meitsillä ainakin vähän kimaltelee eri väreissä, kun kääntelee. Puffilta tilattu Subtank Mini.

    Hmm.. Muilla on eri kokemuksia. Mielenkiintoista. Meikähän sai hyvän diilin, kun sain saman Minin kuin kaikki muutkin ja mageen kimaltelevan tarran mukana. Oon mä onnekas.
    Fasttechiltä ostettu subissa kimaltelee kans tuo tarra. Liekköhän lopettaneet sen kimaltelevan version tekemisen jossain vaiheessa

     
     
  12. #952
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    evkoo.com:lta bongasin mini subtankin ja 10% alekoodin tem10off ja pitihän se käyttää. Ilmaiset postit niin ei jäänyt pahasti hintaa eli vajaa 30 usd posteineen.

     
     
  13. #953
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    evkoo.com:lta bongasin mini subtankin ja 10% alekoodin tem10off ja pitihän se käyttää. Ilmaiset postit niin ei jäänyt pahasti hintaa eli vajaa 30 usd posteineen.
    Kuhan ei jää tulliin ja tuu alvit päälle.

     
     
  14. #954
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Lapinlahti
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Kuhan ei jää tulliin ja tuu alvit päälle.
    Eihän hinta silloinkaan ole kun ~35,1€

     
     
  15. #955
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heguli Näytä viesti
    Ilma-aukot suurimmillaan n.2x minisubi. Ilmavin subtank tähän mennessä. Nestettä mittasin ruiskulla reilu 7ml. Rba sama kuin minisubissa. Normi isoon subiin verrattuna ilmavampi ja milli enemmän nestettä. Eikä siis tarvitse vaihdella yläkertaa rballe. Saa myös säädettyä suhteellisen tiukkaimuiseksi. Rbata en ole tässä vielä kokeillut, mutta siis sama kuin minissä.

    Mun mielestä pikkasen parempi, kuin minisubi. Jos et tarttee 7ml ja 25mm ato ei kiinnosta, niin minisubilla pärjää hyvin.

    E: Siis pikkasen parempi, koska mulle tuo 7ml on jees.
    Olen tätä Subtank Plussaa nyt viikon käytellyt. Laitoin Subtank minin tulille ja totesin imun ahdistavan. Minin röörit täysin auki. Näin se muuttuu. Rba pelittää tässä isossa ehkä hieman paremmin jäykillä nesteillä. Johtuskohan suuremman nestemäärän aiheuttamasta paineesta. Katotaanhan taas viikko.

     
     
  16. #956
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Kuhan ei jää tulliin ja tuu alvit päälle.
    Todennäkösesti ei. Tuolta tuli iStick50W ja muuta. Kallein ostos mikä meni tullin ohi oli Taranis radio. Ja se oli iso loota.

     
     
  17. #957
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    oulu
    Viestit
    58
    Millä wickillä ja wick "tekniikalla" ootte saanut rban pelaan parhaiten? Jatkuvasti dryhittiä.. oon jo yrittänyt vaikka ja mitä.. mistäs muuten ootte ostanu occ atopäitä punaisella tiivisteellä kun nuo valkoisella tiivisteellä ovat ihan hanurista..

     
     
  18. #958
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Nollanelosen langasta seittemän kieppiä kolmen millin halkaisijalla. Mujit läpi ja höyryä piisaa.


     
     
  19. #959
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Kahen millin patukkaan 8 kierrosta ja mujit läpi!

    [gif of charlie cheen, winning]

     
     
  20. #960
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    2,5mm 5 kierrosta 0,32. Pumpulit pitää tökkiä pois nestereikien päältä.
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •