Sivu 153 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53103143149150151152153154155156157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,041 - 3,060 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #3041
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Miten tän pancake tyylin sais lopettamaan vuotamisen? Toistaiseks ei vuoda kun on paikallaan, mutta kun kuljettaa taskussa niin vuotaa ilmareijistä. Kuuluuko wickit olla ilmassa vai pitääkö niiden koskettaa dekin pohjaa?
    Niillä villoilla vuorataan se dekin pohja ja reunat sillai huolella. En oikein itse metodista välitä, mutta kyllä senkin toimimaan saa. Pumpulia jälleen niin paljon kuin mahtuu, mutta lyhyttä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #3042
    Kukaan kokeillut tota "Scottish" wicking tyyliä Toptankissa? Toimiiko? Ilmeisesti cotton bacon ei oikeen sovi siihen, mut ajattelin kuitenkin koittaa kun ei muuta oo.

    e: Tätä tyyliä siis:

    https://www.youtube.com/watch?v=I2-hy9hmugk

     
     
  3. #3043
    Johtuuko tuo ilmareijistä vuotaminen siitä, että nestettä pääsee tuonne keskireikään siis coilin alle olevaan vai mistä?

    e: Taitaa neste tulla kuitenkin rba:n ilmareijistä tankin ilmareijille ja siitä ulos
    Viimeksi muokannut steamer420; 16.10.16 kello 16:50.

     
     
  4. #3044
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Kukaan kokeillut tota "Scottish" wicking tyyliä Toptankissa? Toimiiko? Ilmeisesti cotton bacon ei oikeen sovi siihen, mut ajattelin kuitenkin koittaa kun ei muuta oo.

    e: Tätä tyyliä siis:

    https://www.youtube.com/watch?v=I2-hy9hmugk
    Mä pöyhin villat, joten en oo kaivannut. Dripperit villoitan aina noin, saa imailtua villat lähes kuivaksi ilman palanutta makua.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #3045
    https://www.fasttech.com/product/4492204

    Kannattaako tässä käyttää tota sinistä tankin lasia vai ihan alkuperäistä? Reagoiko noi värilliset lasit johonkin vahvoihin nestemakuihin?

     
     
  6. #3046
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    https://www.fasttech.com/product/4492204

    Kannattaako tässä käyttää tota sinistä tankin lasia vai ihan alkuperäistä? Reagoiko noi värilliset lasit johonkin vahvoihin nestemakuihin?
    Ymmärsin noista revikoista et nuo lasit on värjätty ulkopuolelta ja väri lähtee helposti pois? Kai sitä voi silti käyttää?

     
     
  7. #3047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ymmärsin noista revikoista et nuo lasit on värjätty ulkopuolelta ja väri lähtee helposti pois? Kai sitä voi silti käyttää?
    Varmaan menthol, sitrus yms nesteissä kannattaa sit käyttää tota värjäämätöntä lasia.

     
     
  8. #3048
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ymmärsin noista revikoista et nuo lasit on värjätty ulkopuolelta ja väri lähtee helposti pois? Kai sitä voi silti käyttää?
    Jo vain, ulkopuolella on sävytykset. Itse en ole antanut hilseilyn haitata, kovaa ajoa vaan.
    Tarkennus: Mulla ei ole lähtenyt nesteen takia irti vaan kun on saanut kolhuja tms niin saattanut nirhautua irti sävytystä.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 17.10.16 kello 22:29.

     
     
  9. #3049
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ymmärsin noista revikoista et nuo lasit on värjätty ulkopuolelta ja väri lähtee helposti pois? Kai sitä voi silti käyttää?
    Voi käyttää. Lasin värjäys on ulkopuolella kuten M.kane jo mainitsikin. Mulla tuli viikon käytön jälkeen siihen naarmu, jonka jälkeen se sininen maali lähti kätevästi kuumavesihanan alla kynnellä rapsuttaessa pois. Kuva "sisnisestä" tankista löytyy täältä.

    Puolen vuotta ollut kovassa käytössä eikä valittamisen sijaa moisesta tankista ole.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #3050
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Toptankin tiivarisettiä on aina välillä joku kysellyt. Sattuipa silmiini FastTechiltä tämmöinen setti.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #3051
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Finnvapesta tilasin Subtank miniin pari viiden värin tiivistesarjaa, 1€/sarja. Hinta on kohdallaan.

     
     
  12. #3052
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Laitetaan nyt tännekkin. Kaikki ei kuitenkaan lue kuvaketjua.

    Eli Aspire Cleiton pullistettu 5ml lasi mahdollistaa Toptank Minin nestetilavuuden kasvattamisen puolellatoista millilitralla.
    Toptank Mini RBA-päällä ja cleiton lasilla nestetilavuus on 5ml.
    Toptank Mini SSOCC atopäällä ja cleiton lasilla nestetilavuus on 6ml.

    Tankin lasi "sopii heittämällä" Toptankkiin. Sopvuus lainausmerkeissä sen vuoksi että Cleiton lasi on puolen milliä pidempi. Tai sitten omassa kappaleessani on juurikin tuon verrran mittaheittoa. Lasin reuna tulee 0,5mm ulommaksi kuin sitä tukeva häkki, joten atoa kasattaessa lasin reuna nojaa aton pohjaa vasten. Lasi kuitenkin tivistyy sen verran hyvin ettei ato vuoda.

    No yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa:

    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #3053
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2016
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Jos haluat selvitä halvalla niin:
    Aito pohja: https://www.fasttech.com/products/5192200
    Ja klooni tankkiosa: https://www.fasttech.com/product/4492204

    Tippiä ja atopäitä vaille valmis setti.
    Kun en näistä mitään tiedä, niin näin?
    Joko hiluina tai sitten suoraan tuo valmis paketti ja kylkeen atopäitä. RBA sitten joskus, ehkä..
    Tuo olisi tulossa iStick Pico modiin.


     
     
  14. #3054
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhaa Näytä viesti
    Kun en näistä mitään tiedä, niin näin?
    Joko hiluina tai sitten suoraan tuo valmis paketti ja kylkeen atopäitä. RBA sitten joskus, ehkä..
    Tuo olisi tulossa iStick Pico modiin.

    http://image.prntscr.com/image/c5b4b...3125ba811.jpeg
    Kun en Toptankin ystäviä ole niin kommentoin vain että ottaisin samalla pari pakettia noita atopäitä, meinaan ei tarvi sitten heti tilailla..? Mihin atoihin sitten ikinä päädytkin.

     
     
  15. #3055
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Autenttisessa tulee yks rba mukana jo valmiiksi. Periaatteessa kannattaa tilata toi koko pompsi, niin on sitten varaosia.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  16. #3056
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2016
    Viestit
    10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Kun en Toptankin ystäviä ole niin kommentoin vain että ottaisin samalla pari pakettia noita atopäitä, meinaan ei tarvi sitten heti tilailla..? Mihin atoihin sitten ikinä päädytkin.
    Itse en vielä tiedä minkä ystävä olen
    Toistaiseksi Joyetechin eGo AIO D22 ja eVic AIO ja sitten tuo iStick Pico odottamassa tankkia. Joo, pitää noita atopäitä ottaa erilliseen tilaukseen sitten, että saa tullirajan pidettyä turvallisena.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Autenttisessa tulee yks rba mukana jo valmiiksi. Periaatteessa kannattaa tilata toi koko pompsi, niin on sitten varaosia.
    Hyvä pointti, ensin tuo aito setti ja tuonnenpana sitten loput hilut.

     
     
  17. #3057
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    1
    Mitä lankoja käytätte rba:ssa? Olen kokeillut 24ga kanthalia ja 26/32 claptonia, mutta molemmissa tuntuu olevan turhan pitkä jälkilämpö, että tulee dryhittejä aika helposti. Ja olen kyllä kokeillut monenlaisia pumpulointeja.

     
     
  18. #3058
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Se Clapton on OK, mutta vaikka pumpulia pitää olla tuhdisti, ei se saa olla liian tiiviisti käämin sisässä. Vetelet pumpulia pientä liikettä edestakaisin kunnes liikkuu vapaasti. Vähentää jälkipolttoa huomattavasti. Ja pumpulit niin lyhyiksi jotta juuri yltävät kammion reunoille.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  19. #3059
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Minulla on tuon subtank minin ensimmäinen versio, jossa rba:n hatussa on sellaiset tosi pienet nesteurat avian hatun alareunassa.
    Uskaltaisiko siihen porata 1 - 1,5 mm reijät molemmille puolille urien yläpuolelle?
    Seuraavassa rba:n mallissahan on pienet pyöreät reijät ja viimeisimmässä mallissa on jo selvästi suuremmat reijät kyljissä.
    Tarkoitus olisi modata vanhat versiot vastaamaan viimeisintä mallia, jottei tarvitsisi ostaa lisää.

    Modatut mallit olisi tarkoitettu enemmänkin toptank miniin.
    Viimeksi muokannut ROS; 16.11.16 kello 08:25. Syy: Tarkennus

     
     
  20. #3060
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Minulla on tuon subtank minin ensimmäinen versio, jossa rba:n hatussa on sellaiset tosi pienet nesteurat avian hatun alareunassa.
    Uskaltaisiko siihen porata 1 - 1,5 mm reijät molemmille puolille urien yläpuolelle?
    Seuraavassa rba:n mallissahan on pienet pyöreät reijät ja viimeisimmässä mallissa on jo selvästi suuremmat reijät kyljissä.
    Tarkoitus olisi modata vanhat versiot vastaamaan viimeisintä mallia, jottei tarvitsisi ostaa lisää.

    Modatut mallit olisi tarkoitettu enemmänkin toptank miniin.
    Uskaltaa porata

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •