Sivu 151 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51101141147148149150151152153154155 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,001 - 3,020 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #3001
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Kanger Subtank mini ollut toista vuotta käytössä ja ilman ongelmia. Nesteitä olen käyttänyt erilaisilla suhteilla ja kaikki pelittänyt. Vastuksena pääasiassa 1,2 alhaisilla tehoilla (ns. tupakan polttelua). Vastukset kestäneet hengissä kauan.
    Nyt on toista viikkoa ollut käytössä Kanger Toptank mini ja on se vaan ylätäyttöinen paljon näppärämpi. Toivottavasti oli yhtä hyvä ostos kuin Subtank mini. Molempiin tankkeihin sopii uudet ja vanhat ostovastukset ristiin ja nyt on kaksi rakennettavaakin pohjaa, jos koskus hätä tulee.
    Niin kauan kun en paremmasta tiedä niin jatkan Kangerin tankeilla.

     
     
  2. #3002
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mistä paremmasta? Ei sellaista olekaan.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #3003
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mistä paremmasta? Ei sellaista olekaan.
    On, sama RBA:lla
    Spoileri!

     
     
  4. #3004
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    On, sama RBA:lla
    Ajaako joku subia muulla kuin rba.lla?
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #3005
    Tuli mieleen että voiko ton coilin laittaa väärinpäin vai onko sillä väliä miten päin se on?

     
     
  6. #3006
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Tuli mieleen että voiko ton coilin laittaa väärinpäin vai onko sillä väliä miten päin se on?
    Ei.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  7. #3007
    Nyt on tehty uus coili ja laitoin wickit vanhalla tyylillä jota joskus käytin eli painaa ruuvarilla wickit oikein kunnolla reikiin sisälle. Toimii tosi hyvin nyt eikä dry hittiä saa tästä millään aikaseks, mahtavaa käyttää Toptankkia pitkästä aikaa

     
     
  8. #3008
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Itse olen löytänyt parhaimman wickkaus menetelmän subtankkiin ja se on tuo pancake. Alla vielä linkki niille jotka ei oo siihen vielä tutustunu😎
    https://m.youtube.com/watch?v=FXpaCa2o9DE

     
     
  9. #3009
    Minkä ohmisia coileja pyörittelette yleensä toptankin RBA:han? Millä tulee mielestänne parhaat höyryt? Ite en oo ikinä menny yli 0.4 ohmin ja hyvin toimii, mut ihan mielenkiinnosta vois joskus rakennella erilaisiakin. Tuplacoilejakaan en ikinä oo kokeillut joten niitäki vois joskus koittaa.

    E: Jostain oon joskus lukenut että mitä matalammat ohmit, sitä paremmat höyryt. Pitääkö paikkansa? Monet on puhunut että isommat ohmit on hyviä toptankin rbassa.
    Viimeksi muokannut steamer420; 07.10.16 kello 16:15.

     
     
  10. #3010
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post618072 Tämän olen tainnut linkata joskus aiemminkin mutta toimii edelleen. Ohmit pyörii tuossa 0,5 pinnassa, mutta ei mene pilalle vaikka tekee kiepin/pari lisää =0,6-0,7ohm.

    e:Tämä setupointityylihän on toiminut jo vuoden
    Spoileri!

     
     
  11. #3011
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Höyrynlaatuun vaikuttaa niin moni asia, käytetty lanka etunenässä. Itse vannon 0.5 ohmin sinkku-claptonin nimeen.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  12. #3012
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post618072 Tämän olen tainnut linkata joskus aiemminkin mutta toimii edelleen. Ohmit pyörii tuossa 0,5 pinnassa, mutta ei mene pilalle vaikka tekee kiepin/pari lisää =0,6-0,7ohm.

    e:Tämä setupointityylihän on toiminut jo vuoden
    Muuten sama mut 3mm halkaisialla ja spaced coililla ohmit 0.8 luokkaa toimii meikäläisen minisubissa loistavasti

     
     
  13. #3013
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Omalla kohdalla puoli vuotta Toptank miniä riitti tänään. Ei paljoa hyviä kokemuksia. RBA:lla testattu varmaan 15 eri vastusta ja yks niistä oli hyvä, joka ei kussut nesteitä ilmareikiin jopa 50/50 nesteellä, ei dryhitannut ja wickasi hyvin. RBA säätöön kyllästyneenä ajattelin tilata tehdasaton jos käyttö helpottuisi. Viikon valmisatopään käytön jälkeen Toptank alkoi kusemaan nesteitä alleen vähintään 2 kertaa päivässä. Surkea laitos kaikenkaikkiaan tai sitten tää ei vaan kestä 50/50 nesteitä, tai maanantaikappale. Onpa turhauttavaa.

     
     
  14. #3014
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja egotee Näytä viesti
    Omalla kohdalla puoli vuotta Toptank miniä riitti tänään. Ei paljoa hyviä kokemuksia.
    Harmin paikka. Mulle voi lähettää loppusijoitukseen moisen roskan. Voin antaa siitä vähän rahaakin.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  15. #3015
    Onko kellään käytössä pystycoilia rba:ssa? Joskus kauan sitten kokeilin tehdä mutta ei toiminu riittävän hyvin.

     
     
  16. #3016
    Lainaus Alkuperäinen postaaja T3PPP0 Näytä viesti
    Itse olen löytänyt parhaimman wickkaus menetelmän subtankkiin ja se on tuo pancake. Alla vielä linkki niille jotka ei oo siihen vielä tutustunu😎
    https://m.youtube.com/watch?v=FXpaCa2o9DE
    Tätä vois huvikseen kokeilla, mutta en oikeen ymmärrä miten tuo toimii kun ei wickit ota noihin reikiin edes kiinni?

     
     
  17. #3017
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Tätä vois huvikseen kokeilla, mutta en oikeen ymmärrä miten tuo toimii kun ei wickit ota noihin reikiin edes kiinni?
    Sinne tulee ikäänkuin välikammio nesteelle. Toi pancake on nimenomaan äärimmäisen jäykälle nesteelle tarkoitettu metodi. Yli 80% vg.tä ja tollee.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  18. #3018
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Sinne tulee ikäänkuin välikammio nesteelle. Toi pancake on nimenomaan äärimmäisen jäykälle nesteelle tarkoitettu metodi. Yli 80% vg.tä ja tollee.
    Toimiikohan 70vg:llä?

     
     
  19. #3019
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Toimiikohan 70vg:llä?
    Juu, mutta jätä millin (vähä) pidemmät karvat. Mitä litkumpaa, sen vuotoherkempää. 70 vg toimii normipumpuloinnillakin joten laita pancake vain jos ei muuten tunnu wickaavan.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  20. #3020
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Harmin paikka. Mulle voi lähettää loppusijoitukseen moisen roskan. Voin antaa siitä vähän rahaakin.
    Sori turhasta avautumisesta. Katsotaan jos tuon saisi vielä toimimaan paremmin ja pääseekö se jatkoon..

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •