Sivu 147 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4797137143144145146147148149150151157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,921 - 2,940 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2921
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    ajelen uutta subtank miniä picolla ja antaa vähemmän höyryä kun aio jota aikaisemmin käytin , watti säädöllä ja tällä hetkellä 30w ja atona 0.5 joka tuli mukana, pitäskö laittaa jytäkämpää nestettä nyt 70/30

    makua ei anna niin paljon kun aio joten veikkaan etten vaan osaa säätää tätä uutta setuppia

     
     
  2. #2922
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    ajelen uutta subtank miniä picolla ja antaa vähemmän höyryä kun aio jota aikaisemmin käytin , watti säädöllä ja tällä hetkellä 30w ja atona 0.5 joka tuli mukana, pitäskö laittaa jytäkämpää nestettä nyt 70/30

    makua ei anna niin paljon kun aio joten veikkaan etten vaan osaa säätää tätä uutta setuppia
    70/30 toimii Subtankin valmisatoille hyvin.
    Mulla on 0.7ohmin coili, ja 35 wattia. Kokeilehan siis lisätä hattiwatteja

     
     
  3. #2923
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    ilmat oli liian tiukalla ainakin, nyt antaa hyvin hönkyä 25w ja makujakin löytyy nostelin watteja tonne 35 w niin alkaa kärtsää nopeesti

     
     
  4. #2924
    Pari kysymystä ois taas.

    1. Kerääntyykö muilla nestettä tuohon laitteen päälle, liittimen ympärille täytön / käytön jälkeen? Itsellä se on aina ihan märkä kun irroittaa tankin ja pitää aina kuivailla paperilla sitä pois.(RBA päällä siis)

    2. Mistä tietää kun on liian vähän / liikaa vanua RBA:ssa? Miten se siis "oireilee"? Itse laitoin nyt vähän vähemmän sitä jostain syystä ja nyt vuotaa vähän väliä ja joskus jopa puskee vähän nestettä suuhun.

    3. Mikä on paras PG/VG suhde tuohon RBA:han? Tuntuu että 70 VG 30 PG wickaa vähän huonosti, kun taas 60 PG 40 VG paremmin.

     
     
  5. #2925
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Pari kysymystä ois taas.

    1. Kerääntyykö muilla nestettä tuohon laitteen päälle, liittimen ympärille täytön / käytön jälkeen? Itsellä se on aina ihan märkä kun irroittaa tankin ja pitää aina kuivailla paperilla sitä pois.(RBA päällä siis)

    2. Mistä tietää kun on liian vähän / liikaa vanua RBA:ssa? Itse laitoin nyt vähän vähemmän sitä jostain syystä ja nyt vuotaa vähän väliä ja joskus jopa puskee vähän nestettä suuhun.
    1.Ei keräänny
    2. Sitte o liia vähä ku räkii, sitte o liia paljon ku ei lähe makua, tai ku antaa paljon jälkisuhinaa

     
     
  6. #2926
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Pari kysymystä ois taas.

    1. Kerääntyykö muilla nestettä tuohon laitteen päälle, liittimen ympärille täytön / käytön jälkeen? Itsellä se on aina ihan märkä kun irroittaa tankin ja pitää aina kuivailla paperilla sitä pois.(RBA päällä siis)

    2. Mistä tietää kun on liian vähän / liikaa vanua RBA:ssa? Miten se siis "oireilee"? Itse laitoin nyt vähän vähemmän sitä jostain syystä ja nyt vuotaa vähän väliä ja joskus jopa puskee vähän nestettä suuhun.
    1. Ei ikinä.

    2. Siitä ainakin tietää, että vanun määrässä on jotain häikkää jos joutuu paperilla pyyhkimään laitosta. Räkiminen on myös merkki siitä, mutta voi johtua pelkästään liian avoinaiseksi jätetyistä imureijistäkin. Näin kokemuksen kautta olen tullut siihen tulokseen, että pumpulia ei todellakaan ole liikaa, jos sen joutuu vetämään väkivallalla coilin läpi. Eli vaikka tuntuu, että koko systeemi leviää ihan tuossa tuokiossa läpi vetäessä niin vanun määrä voi siltikin olla varsin passeli. Mulla pysyy homma juuri ja juuri kasassa eikä vaihtaessakaan tarvitse saksia, mutta ihan siinä rajoilla ollaan.

    Jaahas, bonuskysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    3. Mikä on paras PG/VG suhde tuohon RBA:han? Tuntuu että 70 VG 30 PG wickaa vähän huonosti, kun taas 60 PG 40 VG paremmin.
    3. Melkein mikä vaan. Käytetty on kaikennäköistä 100% ja 50% VG väliltä. Setupiinkaan ei juuri kummempia muutoksia joudu tekemään ellei ihan älyttömillä tehoilla ajele.

     
     
  7. #2927
    No helevetti, oonkohan mä aina laittanu liian vähän vanua kun on aina tuo liittimen ympärys ihan märkänä nesteestä. Kuitenkin ihan hyvät höyryt saa eikä dry hittejä oo koskaan tullu. Ja ilmareiät oon aina sulkenut ennen täyttöä. Oon jotenkin käsittäny ettei tähän RBA päähän tartte mitään hirveitä määriä sitä survoa, mutta ilmeisesti mielummin laittaa sitä vähän runsaammin kuin liian vähän?

     
     
  8. #2928
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Sitä nestettä saattaa myös kondensoitua siihen liittimen päälle ilmarei'istä joskus. Itselläni Griffin 25mm tekee tätä ja vanua on aivan 100% varmasti tarpeeksi, sitä on nimittäin tosi reilusti. Tosin ton Toptankin RBA-pään kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Täytön suoritin aina niin, että ilmat kiinni, korkki auki, nestettä hitaasti koneeseen, ei kuitenkaan piripintaan, korkki kiinni, laite ylösalaisin ja sitten ilmat auki.

     
     
  9. #2929
    Käykö Topboxin nokkaan Nautilus Mini? Näyttää jotain 5.5V kun on 1.6ohm atopää kiinni

     
     
  10. #2930
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Riippuu varmaan pyydetyistä wateista.
    KGO & Twist

     
     
  11. #2931
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Käykö Topboxin nokkaan Nautilus Mini? Näyttää jotain 5.5V kun on 1.6ohm atopää kiinni
    Pudota vähän tehoja. Suositus 1.6 ohmiselle on 3,0-4,2V
    Laskurin mukaan sulla on n.18w nyt, pudota johonkin 12w tai alle
    Viimeksi muokannut arskaxx; 08.08.16 kello 12:31.

     
     
  12. #2932
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Ensimmäimen rba vanutus meni perseelleen mutta nyt toinen yritys reilummalla pumpuli määrällä tuntuu rokkaavan, mistä porukka tilannut valmiita coileja vai opettelenko suoraan itse tekemään?

    Ilmeisesti 2.5 mm tankoon ja 0.25 kanthal lankaa? Meneeköhän kuinka pahasti persiilleen?

    Ajattelin ostaa ton coil masterin setin jos sillä pikkasen iisimmin pääsis alkuun

     
     
  13. #2933
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    Ensimmäimen rba vanutus meni perseelleen mutta nyt toinen yritys reilummalla pumpuli määrällä tuntuu rokkaavan, mistä porukka tilannut valmiita coileja vai opettelenko suoraan itse tekemään?

    Ilmeisesti 2.5 mm tankoon ja 0.25 kanthal lankaa? Meneeköhän kuinka pahasti persiilleen?

    Ajattelin ostaa ton coil masterin setin jos sillä pikkasen iisimmin pääsis alkuun
    2.5mm tankoon, 0.4-0.5mm kanttaalia tai SS suosittelen lämpimästi vuoden kokemuksella.

     
     
  14. #2934
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    2.5mm tankoon, 0.4-0.5mm kanttaalia tai SS suosittelen lämpimästi vuoden kokemuksella.
    Mennään näille ja testataan, pikkasen surkeemmin antaa tämä rba setti makua kun tankin mukana tullut 0.50ohm atopää samoilla wateilla ajeltu ja maku todella neutraali , höyryä kyllä työntää samalla tavalla

     
     
  15. #2935
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    Mennään näille ja testataan, pikkasen surkeemmin antaa tämä rba setti makua kun tankin mukana tullut 0.50ohm atopää samoilla wateilla ajeltu ja maku todella neutraali , höyryä kyllä työntää samalla tavalla
    Veikkaisin että liikaa pumpulia jossei maku irtoa. Kohilleen menny rba setuppi antaa mun mielestä kaikkea paljo paremmi ku tehdas pää

     
     
  16. #2936
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tai sitten vastus liian korkealla?
    KGO & Twist

     
     
  17. #2937
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Pitää tarkastaa vanua laitoin viimeksi varmaan liian vähän kun räki suuhun , nyt varmaan sitten liikaa

    Tarkastan tuon coilin olisko tehtaalla jääny liian ylös

     
     
  18. #2938
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kuva ois kiva, T.Poikamies Savvosta.
    KGO & Twist

     
     
  19. #2939
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Pitää vanuttaa tod näkösesti uusiks vähensin vanua ja imu meni ihan helkkarin tiukaksi, ei se niin helppo ole tuo vanutus saada sattuman kun luulis . Vaikka youtubessa näyttää niin helpolta

     
     
  20. #2940
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Clapton-lankaa kannattaa koettaa maun ja höyryn kosteuden lisäämiseksi.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •