Sivu 14 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #261
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nessu Näytä viesti
    Moi!
    En tiedä, onko muilla ollut samaa ongelmaa, mutta itse törmäsin Nautiluksen ja Aerotankin vannoutuneena käyttäjänä ja moutmouth to lung höyryttelijänä järjettömän löysään imuun tässä Subtankissa. Vaikka ilmareikä asennossa yksi niin silti tuntuu erittäin löysänä. Onko vinkkejä vai totutella lungi hitteihin?
    Niksat puoleen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #262
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Niksat puoleen
    Nojuu tämä tuli päätökseen jo kun vetäsin järjettömät laatta överit viimeks näin käyny kun yläasteella kovana hokarina alettiin nuuskaa kokeilelemaan :s

     
     
  3. #263
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mä käytän stealth vapottelussa vaan puolikasta ilmareikää.. helppoahan tuota on säätää.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mä käytän stealth vapottelussa vaan puolikasta ilmareikää.. helppoahan tuota on säätää.
    No tuntuu silläkin että imuvastusta ei juurikaan ole?

     
     
  5. #265
    Minä käytän yhtä reikää ja se tuntuu samalta kuin Aerotank 2:sen neljänneksi pienin asetus.

     
     
  6. #266
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    45
    http://i.imgur.com/lqtdiI5.png

    Subtankkiin tulissa tiivisteille värejä, pääsee koristelemaan

     
     
  7. #267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Duuhannes Näytä viesti
    Minä käytän yhtä reikää ja se tuntuu samalta kuin Aerotank 2:sen neljänneksi pienin asetus.
    Taitaa sitten mun subtankissa jotain vikaa? Koska tämä tuntuu erittäin väljältä. Ei esimerkiksi lähellekkään samalta kun Nautiluksen tai Aerotankin isoimmat reiät vaan vieläkin paljon löysemmältä. Pitänee siis laittaa Puffille palautetta. (?)

     
     
  8. #268
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nessu Näytä viesti
    Taitaa sitten mun subtankissa jotain vikaa? Koska tämä tuntuu erittäin väljältä. Ei esimerkiksi lähellekkään samalta kun Nautiluksen tai Aerotankin isoimmat reiät vaan vieläkin paljon löysemmältä. Pitänee siis laittaa Puffille palautetta. (?)
    Pieninkin reikä subtankissa on ISO. Tää laite on periaatteessa pelkästään lung hitteihin, eli jos niitä ei harrasta niin kannattaa vaihtaa laitos esim nautilukseen tms aerotankkiin.

     
     
  9. #269
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Pieninkin reikä subtankissa on ISO. Tää laite on periaatteessa pelkästään lung hitteihin, eli jos niitä ei harrasta niin kannattaa vaihtaa laitos esim nautilukseen tms aerotankkiin.
    Kiitos vastauksesta. Mitenkä kun laitatte ilmareiät kokonaan kiinni niin falskaako teillä subtankissa ilma välistä?

     
     
  10. #270
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Minkälaisilla setupeilla jengi tätä ajelee? Millä tehoilla?
    Toistaseksi mennään 0.8ohmilla 3mm halkasia ja vaihtelevasti 20 - 22w
    Onko joku saanu rokkaamaan 30w?

     
     
  11. #271
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nessu Näytä viesti
    Kiitos vastauksesta. Mitenkä kun laitatte ilmareiät kokonaan kiinni niin falskaako teillä subtankissa ilma välistä?
    Mulla ei ainakaan valskaa yhtään ja yhellä ilmareiällä vetelen poskista keuhkoihin.

    Kannattaa kokeilla pienempää drip tippiä, tämäkin vaikuttaa ilmavirtaan.
    Mä heitin sen pakoputken heti mäkeen mikä tuli tämän mukana.

     
     
  12. #272
    Kokeiltu myös pienempää tippiä, ja tällä saatu minimaalinen parannus aikaan, mutta ei silti.
    Laitettu nyt myös Puhvilaan tästä viestiä. Uskon että taitaa vaan olla käyttäjässä vika tässä tapauksessa...

     
     
  13. #273
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    56
    Tänään saapui subtank mini ja onhan tämä aivan loistava clearoksi. Höyryä tulee paljon enemmän kuin kayfunista ja makukin on hyvä. Ei tarvii tämän hankinnan jälkeen enää drippailla kodin ulkopuolella. Tykkään

     
     
  14. #274
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Kyllä se taitaa olla ominaisuus että imuvastus ei paljoa vastusta vs alkuajan sähköpöllit. Itse olen pitänyt röörit auki ja totutellut moiseen tällä laitteella. Näillä enemmän hengitellään höyryä kuin imetään. Dripperien jälkeen helppo clearo mutta vanhempien tankkien jälkeen vähän totuttelua. Toisaalta miksi sitä suussa pitäisi höyryä hautoa ennen henkosia. GS air on ok välimalli imuvastuksen ja avaran imun välistä. Toisaalta onko tässäkin säätö vähän turha, suht turhaa kuitenkin tämän kanssa koettaa tiukempaa imuvastusta. Säätö lähinnä hiukan voi rajoittaa avarasta suht avaraan. Ja jotenkin naksahtaa hyvin auki asentoon että sillä mennään.

    E: Keppi jaa säätöhän pyöri ympäri asti. Olin säädellyt vain auki asennosta reikiä sivuun. Juu kiinni asennossa kohtalaisen tiukka mikä vastaa kyllä joidenkin ei säädettävien tankkien imuvastusta. Alkoi vain käymään huulille kuumaksi tiukemmalla imulla. Empä usko että tuolla on tarkoituskaan täysin sulkea ilmankulkua.
    Viimeksi muokannut tero; 30.01.15 kello 00:52. Syy: E

     
     
  15. #275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja -lsam- Näytä viesti
    Tänään saapui subtank mini ja onhan tämä aivan loistava clearoksi. Höyryä tulee paljon enemmän kuin kayfunista ja makukin on hyvä. Ei tarvii tämän hankinnan jälkeen enää drippailla kodin ulkopuolella. Tykkään
    Täysin samaa mieltä!
    Todella loistava clearoksi.Drippaillaan kotona ja tämä tulee duuniin mukaan.
    suosittelen.

     
     
  16. #276
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Nyt on subtank miniä käytetty muutama päivä ja ei tämä nyt ihan niin hyvä ole kuin oletin.

    Plussat:
    + Iso nestetilavuus
    + Nesteen seuranta
    + Täyttö

    Miinukset:
    - Ei kestä ajaa isoilla tehoilla (2 atopäätä testattu ja yli 25w tehoja ei kestä)
    - Atopäiden kesto on jotain ihan olematonta (eka kesti vajaa 2 päivää ja n. 10ml nestettä jonka jälkeen alkoi maistua aivan kauhealle)
    - Nesteen maku varsin olematon verrattuna Delta 2:seen (johtuen ettei voi nostaa tehoja)
    - Tankkia ei voi höyrytellä tyhjäksi asti

    Eka atopää toimi 30w:lla ekan tankin jonka jälkeen alkoi wikkaaminen kärsiä niin paljon että oli pakko tiputtaa tehoja.

    Tässä nyt kun vielä höyrytellyt tätä ja Delta 2:sta rinnakkain niin vaikka Deltassa on omat ongelmansa niin pelkästään maun ja kurkkutuntuman takia sitä mieluummin käyttää kuin Subtankkia.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  17. #277
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kauankoha mulla on ollu subtankki, kerran vasta vaihtanu atopään Eilen tuli subtankin tilalle Mini, tää mini on sama laite ku perus subiki mut pienempänä ja ilmavampana.
    Tota minin rba päätä pitäis päästä koittelemaan nikkelillä, saa nähä miten onnistuu ku on niin vähän tilaa tuolla.
    Tullu ajeltua näitä OCC päitä 20-23w, enempää en ite ainakaan tarvii.

     
     
  18. #278
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    13
    Kyllä ite oon rba päällä vedelly 32W asti. 40W voi ottaa yhen hatsin, liian kuumaa höyryä ja oikeen kirpasee 18mg.

     
     
  19. #279
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  20. #280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Subtankkia itte tullu imettyä nyt pari viikkoa (miniä) ja jäi kyllä misteri ja atlantis hyllyyn.

    Atlantiksestä mentiin heittämällä ohi, maku ihan vitusti parempi, ja jäi se "kuivuus" pois. Eka ato kesti mullakin sen pari tankkia, mutta toi melonhead karstottaa niin perkeleesti että RTA:tkin sai kuivapolttaa ja re-wicata 1-2x päivässä.

    Kun eka ato alko maistua palaneelle, purin ja duunasin sinne nikkelit. Tolla samalla nikkeliatolla tuli sitte mentyä eiliseen asti, jolloin päätin testaa tota rba päätä. (nikkelillä). Hyvin pöhisee, tää jatkoon.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •