Sivu 122 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2272112118119120121122123124125126132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,421 - 2,440 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2421
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Onko porukalla noi SSOCC atopäät kestäny paremmin, ku ne kuutiomalliset pystyversiot? Itellä postissa oottaa paketillinen ja tässä nopeita laskuja tein hinnoista. Jos aatellen kiinasta 1.7€ kappale ja intternetsistä lueskellu että 0.5ohmisia 35w joku ajellu kuukaudenkin putkee ilman ongelmia, ni ite semmosella 2 vko kestolla jäisi RBA lähinnä harrastukseksi..

    Nyt ekaa kertaa pitkästä aikaa on ollu viikon tommonen kuutiomallinen ajossa 0.5ohm 35w , ja hyvin pöhisee edelleen, aika vaaleita litkuja kylläkin.

    Tai mite ny porukalla ylipäätänsä on nää valmiit päät kestäny? Välillä mulla tulee turhautumisia noihin rba vääntöihin, niin on kyllä kiva olla optio valmispäihin!
    Pitkästä aikaa lieroilin itsekin ja tilailin lähinnä tuota kieltolakia ja tilanteita varten jolloin rakentelu ei nappaa.

    0,5ohmin ssocc veti 100ml helposti läpi ja sen jälkeen purin sen niin ei juurikaan ollut karstoittunut, saati pumpuli tummunut. 33w ajelin itse koko ajan, ja tiivaria liemissä 5%.

    On nämä parempia kyl maultaan kuin ne kuution muotoiset vertical-päät, tosin niistäkään ei kyllä ole kokemusta kuin yhdestä ainoasta atopäästä.

    Joka tapauksessa tilattu 50kpl kaapin perälle odottamaan pahan päivän varalle

     
     
  2. #2422
    onko ssocc ato yhtä ilmava kuin se kuutionmallinen?

     
     
  3. #2423
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Onhan tuo rba helppo, säännöllisesti vaan uusi pumpuli sisään ja antaa palaa. Tai ei siis pidä antaa palaa kirjaimellisesti... Uuden coilin pyöräyttää muutamassa minuutissa. En ole valmisatoja käyttänyt lainkaan, enkä ihan äkkiä käytä.

     
     
  4. #2424
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pikkuhannu Näytä viesti
    Onhan tuo rba helppo, säännöllisesti vaan uusi pumpuli sisään ja antaa palaa. Tai ei siis pidä antaa palaa kirjaimellisesti... Uuden coilin pyöräyttää muutamassa minuutissa. En ole valmisatoja käyttänyt lainkaan, enkä ihan äkkiä käytä.
    Juu RBAlla ajellu itekki puolisen vuotta vissii ny, 1 atopään käyttäny ennen tätä. Välistä vaan iskee motivaation puute yms. Perhanan hyvä liero ja paras rba base tää o mitä mulla o ollu. Nyt näitä 4 ja on ollu jo pitkään semmone game over vehje, ku riittä aina 30-40w tehot. Käyny muitaki tankkeja tossa välissä mutta myyntiin on menny!

     
     
  5. #2425
    Eka mäki olin et ei vittu, mut sit totesin et voi saatana!

     
     
  6. #2426
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Hyvin pöhisee SSOCC 0.5ohm, maku on parempi kuin vanhanmallisella eikä vuotoakaan ole vielä esiintynyt.
    Jokos on vuotanut?

     
     
  7. #2427
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    osaako joku kertoa mitä teen väärin? kokeillut useaa setuppia ja tuloksina ollut 0,4 - 0,8 välillä ohmit mutta maku puuttuu ja lanka palaa ei pumpuli ja sit on hirveä maku kokoajan. liikaa tehoja? lankana kanthal 26g

     
     
  8. #2428
    Kanthalille loistava setuppi on omasta mielestäni 0.4mm kanthalia 2.5mm ympäri sellanen 5 kiekkaa ja spaced eli väleillä. Pumpulit leikkaan tähän sen piipun laiton jälkeen melkeempä suoraan hatusta, eli sakset kiinni piippuun ja poikki, hieman pöyhii pumpulia ja sitten sulloo alas. Nesteet 70/30, 80/20 jne.

     
     
  9. #2429
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    juu juuri nyt oli 2,5mm 5 kiekkaa ja neste 80/20 vg/pg suhteella. ei kuitenkaan spaced ja tuntuu että yli 22watt ei voi mennä. olisko wikkauksessa kuitenkin mun ongelma.

     
     
  10. #2430
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Whity Näytä viesti
    juu juuri nyt oli 2,5mm 5 kiekkaa ja neste 80/20 vg/pg suhteella. ei kuitenkaan spaced ja tuntuu että yli 22watt ei voi mennä. olisko wikkauksessa kuitenkin mun ongelma.
    Paljonkos pumpulia? Kokeile spaced, toimii paremmin isommilla VG:illä.

     
     
  11. #2431
    Mun mielestä tällä vehkeellä spaced on ainoo oikee. Veikkaisin kyl pumpulia ongelmaks tossa. Mä enno tota "kaiffari tyyliä", eli ylös pöntöstä, leikkaus ja alas painelua saanu ikinä toimimaan missään.
    Skottirullan nykyään ja leikkaan päät niin että ottaa just ja just kiinni ku laittaa pöntön päälle.

     
     
  12. #2432
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    juuri uutta setuppia tekemäss ja sinisen ruuvarin ympäri 5 kieppiä 0,56 ohmia ja pumpulia silleen että ihan vähän ahistaa laittaessa. Ehkä tuli jo nyt liikaa katsotaan.

     
     
  13. #2433
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    tämmöinen pumpulointi tuli tehtyä, mutta makua vielä etsitään
    IMG_0001.jpg

     
     
  14. #2434
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post618072
    Tämä vaan jaksaa toimia, tehot 20-23w. Subtankki ei ole pilvien pöshäyttelyä varten
    Spoileri!

     
     
  15. #2435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post618072
    Tämä vaan jaksaa toimia, tehot 20-23w. Subtankki ei ole pilvien pöshäyttelyä varten
    Sama juttu, enno yli 40w ampuillu ku testimielessä. Makua näillä kangerin subeilla saa mun mielestä pirun hyvin, pilvet on luokkaa "kohtalaiset".

     
     
  16. #2436
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    Mulla on vaan maku hukassa koko ajan pitää etsiä vielä ja kokeilla omaa sweet spot setuppia tai sit on mehussa jotain vikaa.

     
     
  17. #2437
    Mä sanoisin, jos maku hukassa, ni microcoili pois, tai pumpulit on liian tiukat

     
     
  18. #2438
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    Juu pitää vielä kokeilla spaced ja löysempi pumpuli setuppi

     
     
  19. #2439
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    116
    Noin nyt aletaan olemaan jo lähellä. Höyryä tulee ja alkaa makuakin löytymään. Dual mikro coil 0,3ohm molempiin 5 kieppiä 0,4 kanthalia sinisen ruuvarin ympäri. Vielä vähän hienosäätöä kaipaa.
    image.jpg

     
     
  20. #2440
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Whity Näytä viesti
    Noin nyt aletaan olemaan jo lähellä. Höyryä tulee ja alkaa makuakin löytymään. Dual mikro coil 0,3ohm molempiin 5 kieppiä 0,4 kanthalia sinisen ruuvarin ympäri. Vielä vähän hienosäätöä kaipaa.
    image.jpg
    Voisit myös kokeilla hieman nostaa coilia ylemmäksi, mitä noista kuvista saa selvää niin mä ainakin asemoin coilin ylemmäksi, vois löytyä sitä makua sillä keinolla, testaa singlenä.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •