Sivu 115 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1565105111112113114115116117118119125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,281 - 2,300 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2281
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Miten helvetissä nuo coilit saa kiinni samoihin ruuveihin? Kahdella kädellä ei pysty kuin pitämään toista kiinni kun ruuvaa. Sitten kun ruuvattu, niin toista ei saa kiinni kun ruuvit on kiinni (yllättäen). Sitten kun ruuvit avaa, niin toinen tipahtaa pois. Aarghh!
    Vastaus edelliseen. Ensin laitetaan vaikka vasemmalta puolelta kumpikin pää kiinni ja sitten oikealta puolelta kumpikin pää kiinni. Vaikeaa se siltikin on, mutta ei mahdotonta kuitenkaan.

    Ei vittu toinen paloi poikki voi jumaliste kun syö miestä!!

     
     
  2. #2282
    Noniin loppupäätelmän aika. Viidet dryhitit otin ennenkuin uskoin, että näin ei ainakaan toimi. Vaikuttaa nyt siltä, että toiselta puolen ei hengitä yhtään. 3 coilia paloi poikki ja niitä tehdessä oppi nopeasti tekemään setupin myös dual coilina. Jos joku ensikertalainen(kuten minä) haluaa yrittää, niin en suosittele. Aikaa menee ns. vitusti ja lopputulos ei kovin kaksinen ole. Sain tuon nyt hengittämään toiseltakin puolen kun pumpuleita vähän tökin ja 45w tulee kyllä makua, mutta höyryä ei niin kuin odotin. Tein kötöstykseni 3mm poranterälle microcoilina yht. 0.4ohm. Steam enginen mukaan höyryn pitäis noilla wateilla olla kuumaa mutta ei kyllä ole sitä. Omasta mielestä parempi on kyllä parallel coil singlenä.

     
     
  3. #2283
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Luumäki
    Viestit
    9
    Dual coilin vääntö vaatii pientä taiteilua kyllä. Harmi ettei toiminut Kubbihilla. Toivottavasti ei usko kokonaan mennyt kokeilemiseen.

    Ite oon tässä ainakin viimeset nelisen simpsonit-jaksoa koittanut saada stove top -setupia kokoon twistedlangasta jota jäi jostain yli, mut oon tullu tulokseen et tää ei nyt wörki. Vikoina kohta yks: Pitää käyttää jotain muuta kun tuollasta piikkilankamaista joka hypyttää virtaa kohasta kun kohasta. Kohta kaks: Coilien keskireikääkään en saanut niin pieneksi et ois saanu tarpeeks kieppejä ettei ois menny dualilla ohmit liian alas kboxille. Jos sitä koittais kääntää ihan vaan suoraa kanthalia seuraavaks niinkun Isukka tehnyt

     
     
  4. #2284
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    37
    Vastuslankaa kävin tilaamaan, mutta sitten tulikin valinnan vaikeus. Kanthal Nichrome(Rauta, Kromi, Alumiini ja Kobaltti), Ni200 28Ga 100%Nikkeli, Nicrhome 80%, Chromium 20%. Vaihtoehtoja lankojen materiaaliksi näyttäisi riittävän, mikä se olisi se oikea ja hyvä?

     
     
  5. #2285
    Mulla on alkanu vuotamaan tuo subtank mini. Joka päivä saa luututa ja pestä tuon kun jostaki pääsee nesteet tuonne aton alle, sitten se tulee pihalle ilmareijisä ja sitte vituttaa. Tiivisteitä oon vaihellu aina välillä mutta ei oikein toimi. Nikotiininesteet on 70 vg ja 30 pg pitoisia. Onko tämä ominaisuusa vai onko tuo menny rikki? Mikähän olis semmoinen vastaava tankkihärpätin, tai vaikkei vastaava nii joku tosi hyvä, jos tulis innostus vaihtaa kokonaan mallia?

     
     
  6. #2286
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Ota ato irti ja pese base. Jollei auta nii vaihda uus ato.

     
     
  7. #2287
    Oon nuokin koittanut.

     
     
  8. #2288
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Rikki se on, lahjoita mulle.

     
     
  9. #2289
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sepi79 Näytä viesti
    Rikki se on, lahjoita mulle.
    Tai mulle, tuleehan RBAplus mukaan.
    Spoileri!

     
     
  10. #2290
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja emis Näytä viesti
    Vastuslankaa kävin tilaamaan, mutta sitten tulikin valinnan vaikeus. Kanthal Nichrome(Rauta, Kromi, Alumiini ja Kobaltti), Ni200 28Ga 100%Nikkeli, Nicrhome 80%, Chromium 20%. Vaihtoehtoja lankojen materiaaliksi näyttäisi riittävän, mikä se olisi se oikea ja hyvä?
    Kanthal tavalliseen rakenteluun ja nikkeli (ni200) lämmönsäätöön ja titaani (ti) myös lämmönsäätöön.
    Henk. koht. Lämpösäätö on perseestä joten tilaisin kanthalia.

     
     
  11. #2291
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Luumäki
    Viestit
    9
    Eka toimiva dual stove top vääntästy. Lankana siis käytetty 0.40 Kanthal. En muistanut tohinoissani muita kuvia kun coilien asettelusta ottaa. Löytyy täältä: Kagertech Subtank
    Lämpöö löytyy jokusen verran enemmän kun tuosta toisesta höyryntuotto ei tainnu niinkään lisääntyä, mut ei kyllä haittaa kun maku parani huomattavasti jota tällä hainkin. Jää suoraan käyttöön tämä.
    Välillä hitin jälkeen jotain pientä jälkisuhinaa kuuluu jos lopettaa tulituksen aivan samaan aikaan kun imemisen. Taitaa pidemmillä hiteillä sen verran lämmetä coilit et vähän suhisevat kunnes lauhtuvat?

    E: Jännä juttu myös ohmien kanssa. Eleafin mittari näytti ennen kasausta 0.6 ja Kbox 0.3 tämän jälkeen.. Löytyy jo heittoa kerrakseen, ei tietoa mistä johtuu.
    Viimeksi muokannut Kalkkis; 29.11.15 kello 22:36.

     
     
  12. #2292
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Kaverille hankittiin tuossa vajaa kuukaus takeperin Subox mini-kitti. Siitä asti on valitellu että välillä tihkuttaa nestettä ilmaröörien kautta. On vaihdettu atopää ja tiivisteet, base on pesty ja ruikkaa vaan.
    Voiko 60vg/40pg olla muka liian lirua? Eikai?

     
     
  13. #2293
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ihan yleinen Subtankin ongelma, mulla vuotoa tapahtui jopa 80VG-nesteillä kun ketjussa höyrytteli.

     
     
  14. #2294
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Tehdasatot kusee, rballa riittää pesu parin kuukauden välein. 60vg käytössä.
    Spoileri!

     
     
  15. #2295
    Joo heti loppu vuotaminen ku alko käyttää pelkkää rba:ta. Saa nähä onko uusia atoja paranneltu, ei taida saada ainakaan suomesta vielä?

     
     
  16. #2296
    Kokeilin pystycoilia. Kolmella eri tavalla laitoin pumpuleita, mutta ei wörki. Jostain syystä ei hengitä ollenkaan. Alkaa usko loppua noiden vähänkään monimutkaisten coilien toimivuuteen subtankissa. Sitten kun vielä lisätään se, että tämä tankki ei toimi valmisatoilla ollenkaan. Ei ole jäljellä kuin tämä rupunen rba. Tulis jo se bellus niin pääsis irti tästä.

    edit: Taitaa meikäläisen kohdalla nyt vaan olla niin, että nälkä kasvaa syödessä.

     
     
  17. #2297
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Jengi valittaa joka paikassa subtank minin toimimattomuudesta, huhtikuusta lähtien ollu v1 eikä valittamista mistään. Ei vuoda tehasatoilla, ei rballa oli sit normi coilia/parellellia/pystycoilia jne..miten te saatte ne vuotamaan ees?

     
     
  18. #2298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gyez Näytä viesti
    Jengi valittaa joka paikassa subtank minin toimimattomuudesta, huhtikuusta lähtien ollu v1 eikä valittamista mistään. Ei vuoda tehasatoilla, ei rballa oli sit normi coilia/parellellia/pystycoilia jne..miten te saatte ne vuotamaan ees?
    Valmisatojen ongelma ei ole vuotamisessa, vaan siinä että ne on yksinkertaisesti niin paskoja 80vg/20pg. Mulla ne ei toimi ollenkaan ja palanutta pukkaa vähänkään kovimmilla tehoilla. Tietty jos 10w ajelee niin sitten ei ole palanutta, mutta ei ole kyllä höyryä eikä makuakaan.

     
     
  19. #2299
    Mikäs tämä Kanger subox mini pro setin nokassa kököttävä malli on? Toptank? Näyttäs olevan päältä täytettävä, eikös nuo aikaisemmat ole olleet? Ihmettelen vain, kun sitä uutuutena mainostetaan.

    Katselin netistä, kaippa tuo sitten on Kangerin ensimmäinen päältätäytettävä?

    Viimeksi muokannut Esa vuke; 01.12.15 kello 04:23.

     
     
  20. #2300
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Valmisatojen ongelma ei ole vuotamisessa, vaan siinä että ne on yksinkertaisesti niin paskoja 80vg/20pg. Mulla ne ei toimi ollenkaan ja palanutta pukkaa vähänkään kovimmilla tehoilla. Tietty jos 10w ajelee niin sitten ei ole palanutta, mutta ei ole kyllä höyryä eikä makuakaan.
    Jaa, tällä hetkellä 30/70 nesteet 35w vanhanmallin vaakatehasatolla..

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •