Sivu 100 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 509096979899100101102103104110150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,981 - 2,000 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1981
    Ei kestä ulkona olla näköjään. Hain subin ulkoa ja täytin tankin piripintaan ja menin höyryttelemään. Ihmettelin kun koura kastui ja ja näköjään ilmarei'istä vuosi ainakin hetken. Koko modi(50w istick) oli oikealta kyljestä märkänä. Noh, ehkä jatkossa muistan ottaa messiin ulkoa sen..

     
     
  2. #1982
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Pystycoilit toimii ne on tällä hetkellä ne viralliset mitä kangeri niille tarjoaa. Toivoisin että niitä vaakojakin vielä sais, omasta mielestäni ainakin maku oli parempi vaakacoileilla. Noh säästän nuo käytetyt mitä on jäljellä ja koitan sitten rebuildia niitä.
    Miten nuo pystycoilit toimii jos kyljet on 3mm auki? Vai onko niissä enemmän pumpulia vai miten?

     
     
  3. #1983
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Miten nuo pystycoilit toimii jos kyljet on 3mm auki? Vai onko niissä enemmän pumpulia vai miten?
    Pumpuli on coilin ja kyljen välissä ja ilma kulkee coilin läpi. Tubesta tai googlella varmaan löytyy tarkempaa kuvaa miten se on laitettu
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  4. #1984
    Bellcap toiminu hyvin ja itsellä tuon tipin saa survoa paikalleen tosi voimalla. Oiskohan tolle tullut 8$ aito pohja ja bell cap fasttechiltä.

     
     
  5. #1985
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Samat romut egolta 6€ pohja ja 3€ bellcäppi nopeus vajaa viikko
    Siihen vielä 8€ Rba Plus pohja ja avot

     
     
  6. #1986
    Höyryttelijä apev's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    58
    Onko tuo Bellcap tarkoitettu Rba:lle, vai toimiiko myös tavallisilla atomisaattoripäillä?

     
     
  7. #1987
    Mulla ny saatana jostai syystä alko wikkausongelmat, monta kuukautta toiminu ilman mitään probleemia.
    Eli Subtank Mini Rba plus päällä.
    Antaa jälkipolttoa ihan sama mite paljo/vähän on pumpulia, testattu myös paketista otetulla toisella Rba päällä.
    0.6ohmia 0.4mm kanthalia 30w, juissit 50/50 pohjaan tehtyjä.
    20wkin antaa jo jälkipolttoa, modina rDna40.
    Jos joku viittis testaa että ilmareiistä kii ja imu ni onko TÄYSIN ilmatiivis?
    Itellä meinaa ei ihan täysin ole, pientä se jostai sieltä afc basesta välistä antaa läpi,
    Aattelin että onko sillä mitään merkitystä? Tuli vaan mieleen et jos sinne ei jotakin alipaineylipaine juttuja jää ja nesteensyöttö kusis sen takia?
    Alkaa meinaa vituttamaan jo aika huolella, montaa eri litkua setuppis ja pumpulointia tehny....

     
     
  8. #1988
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Subu minin RBA plussa on kyllä helvetin hyvä kaikin puolin, paitsi makua en saa irtoamaan en sitten millään. Kokeiltu on kaikkea 0.3-1.4 ohmin välillä normi microcoililla, claptonilla, spaced coililla yms. Kertakaikkiaan aivan mitätön maku joka kerta.

     
     
  9. #1989
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Subu minin RBA plussa on kyllä helvetin hyvä kaikin puolin, paitsi makua en saa irtoamaan en sitten millään. Kokeiltu on kaikkea 0.3-1.4 ohmin välillä normi microcoililla, claptonilla, spaced coililla yms. Kertakaikkiaan aivan mitätön maku joka kerta.
    Koitas 0.5 kanthal 5 kiekkaa (2.4 tai 5mm) vakio coili suht liki ilmareikää ja erittäin vähän pumpulia
    Nam just oikea

     
     
  10. #1990
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Mulla ny saatana jostai syystä alko wikkausongelmat, monta kuukautta toiminu ilman mitään probleemia.
    Jos joku viittis testaa että ilmareiistä kii ja imu ni onko TÄYSIN ilmatiivis?
    Vissiin kaikki kolme subtankkia mitä mulla on niin antaa muutaman piiiiienen ilmakuplan tankin ja basen välistä kun peittää reijät sormella ja imee.
    Muovinen bellcäpintekele sitten hornii välistä vähän enempi ilimaa.

     
     
  11. #1991
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Koitas 0.5 kanthal 5 kiekkaa (2.4 tai 5mm) vakio coili suht liki ilmareikää ja erittäin vähän pumpulia
    Nam just oikea
    Oon menettäny jo uskon tämän suhteen. Ehkä sitä vois vielä kerran kokeilla. Jos petyn, petyn.

     
     
  12. #1992
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Oon menettäny jo uskon tämän suhteen. Ehkä sitä vois vielä kerran kokeilla. Jos petyn, petyn.
    Myy mulle halvalla jos et tykkää
    Et sää vaan osaa sitten

     
     
  13. #1993
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Myy mulle halvalla jos et tykkää
    Et sää vaan osaa sitten
    Ehkä en sit vaan osaa. Löytyy suboxin matkassa tullut musta mini, punasella lasilla.

     
     
  14. #1994
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Vissiin kaikki kolme subtankkia mitä mulla on niin antaa muutaman piiiiienen ilmakuplan tankin ja basen välistä kun peittää reijät sormella ja imee.
    Muovinen bellcäpintekele sitten hornii välistä vähän enempi ilimaa.
    Elikkä saako se korvausilmaa jostain vaikka peität reiät? Mulla meinaa saa jostai välistä ilmeisesti afc basen jostai kolosta.
    Toinen minisubi wikkaa paljon paremmin ja siinä ku peitän ilmareiät ja imasen ni ottaa pelkästään tankista wikä mistään muualta, eli on ihan ilmatiivis
    Edittiä:
    Vanha RBA base, se missä ne nuppineulan kokoset neste aukot, wikkaa ja toimii ihan kympillä.. Oisko kellää vinkkejä mitä kaikkea oon toho RBA plus baseen voinu tehä väärin? Tukitteko te ne kylkireiät pumpulilla vai onko siellä aukko
    Viimeksi muokannut sicki; 26.09.15 kello 18:44.

     
     
  15. #1995
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Oisko kellää vinkkejä mitä kaikkea oon toho RBA plus baseen voinu tehä väärin? Tukitteko te ne kylkireiät pumpulilla vai onko siellä aukko
    Liian pieni halkaisija coilissa? Alle 3mm ei ole nykypäivää ja toki spacedina eikä mitään microja. Pumpulit ottaa sillain kevyesti reikään, muttei kuitenkaan jää selvää aukkoa. 35w kokeilin tällä 93% VG-nesteellä eikä tietoakaan kuivasta. Tokihan tuollaisille tehoille on sopivampiakin vehkeitä joten makea kohta 22w. Aloin myös repimään tuosta mujista kuoret pois. Noin sentin siivusta ilman kuoria saa sopivan töpön 3mm coiliin eli ei kulu merkittävästi enempää.

    Kannattaa myös ihan ohimennen kokeilla eri driptip(e)illä. Olikohan kaiffari jonka kanssa tuli hajoiltua, kun tippi imaisi ilmaa o-renkaan ohi vaikka varsin vankasti olikin paikallaan. Ei wickannut eikä maistunut.

     
     
  16. #1996
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Elikkä saako se korvausilmaa jostain vaikka peität reiät? Mulla meinaa saa jostai välistä ilmeisesti afc basen jostai kolosta.
    Toinen minisubi wikkaa paljon paremmin ja siinä ku peitän ilmareiät ja imasen ni ottaa pelkästään tankista wikä mistään muualta, eli on ihan ilmatiivis
    Edittiä:
    Vanha RBA base, se missä ne nuppineulan kokoset neste aukot, wikkaa ja toimii ihan kympillä.. Oisko kellää vinkkejä mitä kaikkea oon toho RBA plus baseen voinu tehä väärin? Tukitteko te ne kylkireiät pumpulilla vai onko siellä aukko
    Jostain pohjaosan ja tankin välistä. Ilmeisesti tiivisteet valskaa sen verran. Tuon korvausilman määrä on kyllä niin onneton että ei se vaikuta oikeestaan millään lailla laitteen toimintaan.
    Tuota plus rba-päätä oon pumpuloinu vaikka millä lailla. Vanut vähän kupille niin että eivät tule ainakaan reiästä tankin puolelle.

    Enkä saa sitä kestämään yli 25w tehoja.

    Jo tuollakin teholla 0.5ohm vastuksella jälkipolttoo ja ajoittaisia dry-hittejä. Alemmilla tehoilla sitten räkii suuhun. Liikaa vanua ja ei kestä kun reilun 20w. Sitten kokeilin mahdollisimman vähän vanua ja toisella tankillisella alko laskemaan nestettä ilmareijistä. Kaikki valmisatot kestäny yli 50ml nestettä ilman mitään ongelmia joten täällä jää tuo RBA-pää hyllyyn.

     
     
  17. #1997
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Jostain pohjaosan ja tankin välistä. Ilmeisesti tiivisteet valskaa sen verran. Tuon korvausilman määrä on kyllä niin onneton että ei se vaikuta oikeestaan millään lailla laitteen toimintaan.
    Tuota plus rba-päätä oon pumpuloinu vaikka millä lailla. Vanut vähän kupille niin että eivät tule ainakaan reiästä tankin puolelle.

    Enkä saa sitä kestämään yli 25w tehoja.

    Jo tuollakin teholla 0.5ohm vastuksella jälkipolttoo ja ajoittaisia dry-hittejä. Alemmilla tehoilla sitten räkii suuhun. Liikaa vanua ja ei kestä kun reilun 20w. Sitten kokeilin mahdollisimman vähän vanua ja toisella tankillisella alko laskemaan nestettä ilmareijistä. Kaikki valmisatot kestäny yli 50ml nestettä ilman mitään ongelmia joten täällä jää tuo RBA-pää hyllyyn.
    Noni kuulostaa täysin samalta ku mullaki toi koko homma! Löin vanhanmallisen RBA basen kii, pumpulia koko saatanan coilin tukkoon, pupun korvat ylös, leikkaus piipun yläreunasta, painelu alas ja nestekanavat avoimeks ni rupes toimimaa...
    Ja tosiaan valmispäät toiminu tosi hyvi, 40w oon antanu ja 30w ajelen aina

     
     
  18. #1998
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apev Näytä viesti
    Onko tuo Bellcap tarkoitettu Rba:lle, vai toimiiko myös tavallisilla atomisaattoripäillä?

    Hei, toimii molemmilla. Ei kestä salmiakki nesteitä sitten tuo bell cap, kiilto lähti sisäpuolelta samantien ja pienelle särölle meni, ei onneksi läpi saakka.

     
     
  19. #1999
    Mä oon ny eilis illasta asti höyryrtelly tolla vanhanmallisella rba basella, eikä ole enää mitään ylempänä mainittuja ongelmia ollu 0.6ohmilla 35w kärsii vetää huoletta...

     
     
  20. #2000
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    13
    Tänään sain käsiini sen Mini RBA Plussan vanhaa/alkuperäistä Subtankkia varten. Meinasin aluksi laittaa akkumagneetin sinne pohjaan (sähkö ei kulje) ja lyhentää imuputkea 3mm short-cutin varalta. Pähkäilyn jälkeen totesin, että ainoa syy "viralliseen" yhteensopimattomuuteen oli mini rba plussan pohja, tarkalleen pohjassa menevä ura ja viereinen korotus. Hioin tuon korotuksen pois, tosin itse peltiputken tiivisteura meni samalla, mutta nyt sähkö kulkee ja samalla häipyi tarve lyhentää imuputkea. Ensimmäisen (huonon) setupin perusteella ei näytä vuotavan ja näyttäis toimivan huomioiden varomattoman vinkelslipperin käytön.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •