Sivu 27 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17232425262728293031 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 729

Aihe: Aspire Atlantis / Atlantis 2

  1. #521
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    101
    Täällä kans neljä atopäätä putkeen oli ku piikkilankaa ois niellyt. Viides yksilö oli taas ihan ok, ja sama 80/20 neste käytössä.
    Subtankin kanssa ei vastaavaa ole vielä käynyt, ainakin mun kurkulle paljon parempi laite.

     
     
  2. #522
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Se mitään silicasilppua ole vaan keraamista paperia.
    Lähde: Aspire Support: ?View topic - Aspire official statement on Atlantis coils material

    Aspiren mukaan ovat tehneet paljon testejä ja todenneet että toi on turvallista.
    Ilmeisesti kokonaan pumpulilla tehtyjä atopäitä on myöskin tulossa yleisön painostuksesta.

    Noista atopäistä mun näkemyksen ja ihmettelyjen mukaan se on toi sisin pumpulikerros mikä sielä helpoiten palaa ja alkaa räkiä ilmavirran mukana itteensä pihalle, toi keraaminen osio pysyy ehjänä joskin se mustuu kun atopää menee vanhaksi. Jännä nähdä mennäänkö noiden pumpulipäiden kanssa perse edellä puuhun vai onko ne alkuperäistä parempia.

    eLeafiltakin tulee "high power" liero.. sen pumpuliatopäät sopii atlantikseen
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
  3. #523
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Joo toi silicasilppujuttu oli jostain mitä muistin aiemmin lukeneeni.

    Mut syyhän löyty kurkkuongelmiin, keraaminen paperi vai mitä se nyt onkaan.

     
     
  4. #524
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Pari päivää sitten Atlantis saapui taloon, nesteet sisään ja boksin nokkaan. Vähän aikaa höyryteltyäni päätin että tämä paska lähtee myyntipalstalle. Atosta ei lähtenyt yhtään makua, ei siis tippaakaan. Evodistakin olisi saanut huikean makuelämyksen tähän verrattuna. Päätin kuitenkin höyrytellä vielä tankillisen loppuun, jonka jälkeen suurena yllätyksenä makua rupesikin löytymään.

    Tällä hetkellä laitteesta mennyt viitisen tankillista nestettä läpi ja pakko se on myöntää: tämähän toimii. Alun mitäänsanomattomuuden jälkeen makua ja höyryä tulee mielestäni varsin hyvin. Ei tällä kyllä mitään tee alle 35 watilla, mutta ~40 wattia persuksissa rupeaa pelittämään. Eikä ole tarvinnut huolehtia dryhiteistä, kurlailuista tai vuotamisesta (70/30 nesteellä).

     
     
  5. #525
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Divi Näytä viesti
    Se mitään silicasilppua ole vaan keraamista paperia.
    Lähde: Aspire Support: ?View topic - Aspire official statement on Atlantis coils material

    Aspiren mukaan ovat tehneet paljon testejä ja todenneet että toi on turvallista.
    Ilmeisesti kokonaan pumpulilla tehtyjä atopäitä on myöskin tulossa yleisön painostuksesta.

    Noista atopäistä mun näkemyksen ja ihmettelyjen mukaan se on toi sisin pumpulikerros mikä sielä helpoiten palaa ja alkaa räkiä ilmavirran mukana itteensä pihalle, toi keraaminen osio pysyy ehjänä joskin se mustuu kun atopää menee vanhaksi. Jännä nähdä mennäänkö noiden pumpulipäiden kanssa perse edellä puuhun vai onko ne alkuperäistä parempia.

    eLeafiltakin tulee "high power" liero.. sen pumpuliatopäät sopii atlantikseen
    Veikkaan, että noi 100% pumpulipäät toimii ihan ok, jos niiden wickaus on vaan hoidettu kuntoon.
    Mun mielestä toi kurkun raastaminen on merkki siitä, että nyt tapahtuu jotain, mitä ei tarttis välttämättä tapahtua.

    Menee toistaiseksi kilometritehtaalle, kunnes alkaa saada muita vaihtoehtoja. Ei sitä ihan turhan päiten viitsi itseä kiusata-
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #526
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Veikkaan, että noi 100% pumpulipäät toimii ihan ok, jos niiden wickaus on vaan hoidettu kuntoon.
    Mun mielestä toi kurkun raastaminen on merkki siitä, että nyt tapahtuu jotain, mitä ei tarttis välttämättä tapahtua.

    Menee toistaiseksi kilometritehtaalle, kunnes alkaa saada muita vaihtoehtoja. Ei sitä ihan turhan päiten viitsi itseä kiusata-

    ois kiva tietää onko noi "ensiasennusatot" jotain eri kamaa, koska toi ensiasennusato omi noista 6:sta selkeästi paras. jaa juu, juurikin tuota kurkun raastamista meinasin, joka hatsin jälkeen sai juoda vettä päälle.

     
     
  7. #527
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Minkälaisia tehoja käytätte? Mulla on nyt 6 atopäätä käytetty ja nestettä on mennyt läpi lähemmäs 500ml ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tehot on ollu nesteestä riippuen 25-32w. Ja on tullut testattua about 10 eri nestettä ja kaikki on toiminut ongelmitta.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #528
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    19
    Pari tankillista imailtu atlantiksesta ja vaikuttaa pätevältä laitteelta. Mutta tuo 2ml tankki on aivan liian pieni. Höyryä ja makua löytyy, tällä hetkellä 70/30 vgpg litkut ja 33w.

     
     
  9. #529
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Hyvin tuo on pelannu, mulla on kyllä vielä eka ato käytössä etten siitä tiiä. Meksulla on menny ehkä kymmen tankillista, ja toiset hanamodsilla 22- 27w. Todennäkösesti paljo enemmän, varovaiset alakantti-
    arviot lonkalta heitin.

     
     
  10. #530
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Minkälaisia tehoja käytätte? Mulla on nyt 6 atopäätä käytetty ja nestettä on mennyt läpi lähemmäs 500ml ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tehot on ollu nesteestä riippuen 25-32w. Ja on tullut testattua about 10 eri nestettä ja kaikki on toiminut ongelmitta.
    Mulla on kolme päivää vissiin pisin aika, minkä oon pystynyt yhdellä atopäällä kikkailemaan. Tehot välille 27W-30W

    En tiedä onko oma makupaletti tarkentunut tai jotain, mutta alkaa noi aika kuralle maistumaan jos vetää useampaakin nestettä samalla atopäällä.

    Toi kurkun ärsytys on se isoin miinus tän kanssa, johon on moni muukin törmännyt.

    Äsken purin huvikseni eilen korkatun atopään, jolla ehdin vedellä kolme tankillista, ennen kuin modi meni mykäksi.
    Aton sisuskalut tuli mustana muussina ja puruna pellolle ja coili näytti tervassa poltetulta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #531
    Kuinka olette saaneet wickaamaan 70vg-nesteellä? Itellä ainakin pukkaa muovista palaneen makua kyseisellä suhteella. 50/50-nesteellä svengaa kuin hirvi, mutta ennemmin käyttäisin enemmän vg:tä.

     
     
  12. #532
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Hyvin tuntuu imevän paksutkin nesteet, kunhan vaan katsoo että tavaraa riittää ja ato pysyy lämpimänä. Meillä on duunissa ainakin niin kylmä, että ato tuppaa menemään niin kylmäksi, että soijat jämähtää
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #533
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    hyvin tuo on skulannu, katotaan nyt kun on ihan uus ato sisässä että mitä tuumaa. Mutta vaatii kyllä tuon 5ml tankin, tankkailin tankin täyteen ja ei menny pariakaan tuntia eikä ihan mahottomia höyryjä ja se oli tyhjä.. harmillisen äkkiä tyhjenee. Muuten g:n nokalla oiva peli

     
     
  14. #534
    Löytyypi tästäkin laitoksesta artikkeli Wikistä:

    Aspire Atlantis ? HöyryWiki
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  15. #535
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    80/20 tai 70/30 vgpg menee täällä, 17w teholla ja ulkona kylmä tai kuuma, ei kuse kurlaa vuoda valu.

    Mun juttu spot on.
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  16. #536
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Tässä kuussa tilataan noita latviaan.
    Tökkää tänne sit ku on tilattavissa, x2 mulle.
    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  17. #537
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    4
    Itellä on kyl atlantis toiminut kuin junan vessa. Ja makukin on erittäin hyvä. Ei oo kyl palanutta pukannu ees 70vg nesteillä

     
     
  18. #538
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Se, että ei pukkaa palanutta ei vielä varsinaisesti tarkoita, että wikkaus olisi kunnossa.
    ETENKIN paksuilla (yli 50/50) nesteillä kun maku alkaa kärsiä ennen varsinaisia dryhittejä.
    Imo yli 30 watin noita wikkausongelmia alkaa tulla paksummilla nesteillä ilmeten juurikin maun häviämisessä asteittain tankilla kuin tankilla.
    KGO & Twist

     
     
  19. #539
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    6
    Tiedä sitten, onko tämä juuri se oikea ketju tälle kysymykselle, mutta auttakaahan apua tarvitsevaa.

    Itsellä on tällähetkellä käytössä tälläinen "aloittelu" digisätkä ja tuli tilattua uudet laitteet ja siihen tämä Atlantis. Perjantaina pitäisi saapua ja nyt lähes yöuneni menettäneenä mietin, olikohan tämä sittenkään hyvä oston minun käyttöön. Tällähän ei voi ilmeisesti polttaa samalla tavalla kuin oikeaa tupakaa, eli suunkautta, vaan suoraan keuhkoihin. Eikö näin? Itse kun tyykkään poltella menthol makuja ja välillä suunkin kautta höyrystellessä kurkkutuntuma on aika raikas, niin mitenkäs suoraan keuhkoihin vedettäessä? Pitääkö tässä vaan vaihtaa "karkkimakuihin" vai onnistuuko tuo menthol makujen höyryttely tällä Atlantiksella?


     
     
  20. #540
    Lainaus Alkuperäinen postaaja joomoi Näytä viesti
    Tiedä sitten, onko tämä juuri se oikea ketju tälle kysymykselle, mutta auttakaahan apua tarvitsevaa.

    Itsellä on tällähetkellä käytössä tälläinen "aloittelu" digisätkä ja tuli tilattua uudet laitteet ja siihen tämä Atlantis. Perjantaina pitäisi saapua ja nyt lähes yöuneni menettäneenä mietin, olikohan tämä sittenkään hyvä oston minun käyttöön. Tällähän ei voi ilmeisesti polttaa samalla tavalla kuin oikeaa tupakaa, eli suunkautta, vaan suoraan keuhkoihin. Eikö näin? Itse kun tyykkään poltella menthol makuja ja välillä suunkin kautta höyrystellessä kurkkutuntuma on aika raikas, niin mitenkäs suoraan keuhkoihin vedettäessä? Pitääkö tässä vaan vaihtaa "karkkimakuihin" vai onnistuuko tuo menthol makujen höyryttely tällä Atlantiksella?

    http://www.e-savuke.com/savuton/bann...0_5.2_euro.jpg
    Onnistuu kun säädät ilmansäätöä pienemmälle.
    Tietysti höyrypilvet pienenee, mut onnistuu

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •