Sivu 8 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 375

Aihe: Mikä laite seuraavaksi?

  1. #141
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Niin meinaatko nyt DripBoxia kun ei ihan heti muita kuvaukseen sopivia tule mieleen?
    Kyllä!
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  2. #142
    VapeTrix
    Vieras
    Mietin kans dripboks 160w mut onko ostamisen arvonen?

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Täällä dripbox 160w ja itse ato ei ole mikään ihmeellinen, mutta kun siihen parittaa kunnon aton esim. Tsunami 24 rda:n tai vaikka velocity v2 tobecon kloonin tai jonku muun vastaavan bottomfeederi aton niin... Sitten on kyllä aivan loistava laite. Napit on jämäkän oloisia, laite passaa käteen hyvin vähän niinku wismecin reuleaux jne. Ei tuossa ihmeellisiä säätöjä ole, mm. Lämmönsäädöllä ei voi watteja vaihtaa, mutta lämmönsäätö toimii kuitenkin hyvin ainakin ss 316 claptoneilla mututuntuman perusteella. Itse tilasin kiinasta 48€ hintaan ja olen tyytyväinen itse laitteeseen, tuo subdrip dripperi ei mikään kummoinen kuitenkaan ole, mutta toimiva kuitenkin.

    Akkukansi on jämäkkä, vaihtopullo on kiva, helppo täyttää pullo vaihtamattakin ja magneettikansi pullolle myös on riittävän hyvin paikoillaan pysyvä. Toimiva laite.

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    https://www.ukecigstore.com/emperor-...r-box-mod.html
    Kellään kokemuksia tämmösestä? Ajattelin poistaa kloonina jostain, mikä tankki sit tuohon? Ja tosiaan, millasia akkuja? http://www.akkula.fi/epages/akkula.s...oducts/1342200
    nämä ok?
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  5. #145
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    https://www.ukecigstore.com/emperor-...r-box-mod.html
    Kellään kokemuksia tämmösestä? Ajattelin poistaa kloonina jostain, mikä tankki sit tuohon? Ja tosiaan, millasia akkuja? http://www.akkula.fi/epages/akkula.s...oducts/1342200
    nämä ok?
    Ei kyllä tuo modi vaikuta. Aika kallis. Tuolla hinnalla saa jo kaksi perusmodia. Akuiksi samsung 25r tai http://www.akkula.fi/epages/akkula.m...Products/13436 itse en vain vtc5 koskr kun akkulasta saanut jo kaks huonoa patchiä

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  6. #146
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mitäs huonoo niissä on ollut?

     
     
  7. #147
    VapeTrix
    Vieras
    Kynä en tiedä onko ollu feikkejä mut päästäny sellast mustaa nestettä ja ei lataudu ollenkaan niin heittäny kierrätyksee suoraa. Toki sony edellee luotrttava mut toi vtc5 vaa epäilyttää..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #148
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Täh, oothan reklamoinut myyjälle?
    Turvallisuusriski?!

     
     
  9. #149
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tai vaikka mainitsemaan lafkan ketjussa, että tieto menisi muillekin?
    Tässä nyt pakosta herää kysymys ettei olisi käyttäjä nyt sössinyt jotain...
    KGO & Twist

     
     
  10. #150
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Olisko mahdollista että olisit purkanut akut täysin tyhjäksi ja sen jälkeen olleet pitkään käyttämättömänä?
    Eikös jotkut akut silloin vuoda?

     
     
  11. #151
    VapeTrix
    Vieras
    En ikinä käytä akkuja tyhjäksi ja jätä hyllyyn. Kyseiset akut olivat käytössä smok 160w en muista modia mutta se hopeinen vilkkuva malli. 0.4ohm twisted duoli ja käyttöä noin puolisen päivää kunnes obgelmat tulivat ja otin akut heti koteloon ja otin kuvat myös. Tosisaan en ketju hyöryttäny vaan silloin tällöin höyryt otin. Sain korvauksena kyllä uudet akut tilalle mutta toki sain 25r. Pelkään vain näitä sonyja kun ollut feikkejä liikenteessä tai rewrappedeitä niin en osaa tilanteeseen sanoa mitään mutta akkulaa en syytä! . Monelle muullakin forkalla ollut samaa ongelmaa että akut vuotaneet juuri jtn mustaa en tiedä mitä. Toki jos jollain niin käy niin en suosittelen käyttämään.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  12. #152
    Saakohan Topbox Miniin noita takakansia jostain tilattua? Omasta lähti yksi magneettinappi eikä se pysy enää niin hyvin kiinni. Toki pysyy ihan ok, mutta vähän kehnon näköinen. Ja suositelkaa samalla jotain kivaa modia ton kaveriksi, hinta sais olla maksimissään siinä 80-90e paikkeilla ja pienestä koosta plussaa jotta sitä voi kanniskella mukana. Pakko tässä toinen laite on tilata kun jos ainoa hajoaa niin ei jää mitään.

     
     
  13. #153
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Joyetechin evic vtc mini tai eleafin istick pico olis perussuositukset.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  14. #154
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Joyetechin evic vtc mini tai eleafin istick pico olis perussuositukset.
    Juu noi olis ihan hyviä varmaan, toistaalta kiinnostais myös nää isommat 2-3 akkuset modit kuten Smokin XCube Ultra tai Sigelei Fuchai.

     
     
  15. #155
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Juu noi olis ihan hyviä varmaan, toistaalta kiinnostais myös nää isommat 2-3 akkuset modit kuten Smokin XCube Ultra tai Sigelei Fuchai.
    Rellu 2/3 😉
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #156
    Äänestän ultraa. Relluissa on vähä paska se 510 liitin mut muuten ihan oivia modeja. Smokin modeissa ei oo juurikaa ollu ongelmia tankkien istuvuudessa ja ne kykenee myös toimittamaan luvatut tehot toisin kuin fuchai. Omistan useemman smokin modin ja niis ei oo mitää valittamista

    Niija rx2/3:ssa ne akkukannen liittimet ilmeisesti alkaa löystyy ajan kanssa ni voi joitaki häiritä ku ei enää istu kiltisti paikallaan. Jos rellua harkitsee ni ennemmin joku aikasemmista rx200 tai rx200s. Ei käytännössä mitään eroja oo toiminnassa. Ainoostaan näyttö erilainen.

     
     
  17. #157
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    No ei sitte
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #158
    Hyvää wattisäätömodia haeskelen kun en lämpösäätöä juurikaan käytä. Funchai ei siis anna ulos luvattuja tehoja? Oon kyllä kuullu siitä pelkkää hyvää ja vaikutti aika houkuttelevalta mutta en sit tiiä jos se noin tekee. eli Smok tai joku muu olis parempi vaihtoehto? Joyetechin evic vtc mini vaikuttaa myös ihan varteenotettavalta kylläkin.

     
     
  19. #159
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Rx 2/3 voi käyttää myös 2 akkua...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #160
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Rx 2/3 voi käyttää myös 2 akkua...
    Perhana ku on liikaa vaihtoehtoja niin ei tässä tiedä mitä pitäisi ottaa Rellu taitaa olla aika suosittu ja kehuttu modi niin miksei sekin vois olla yks vaihtoehto.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •