Sivu 7 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 375

Aihe: Mikä laite seuraavaksi?

  1. #121
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Enpä ole ikinä kokeillut, mutta olen muutamiin nautiluksen atoihin vaihtanut pumpulit, ei kai se vaikeampaa voi olla?
    Ei tuo Nautilus nyt niin ihmeesti vuoda. Vähän voi tihkua joskus.
    Nautiluksen atoille löytyy myös Triton Mini, mutta se on vain 2 ml kampe.
    Kabuki ja sen kloonit on 3 ml laitteita Nautiluksen atoille. Siis siltä varalta, että Nautiluksen atoja on vino pino.

    Kayfunit sopivat hyvin Nautiluksen korvaajaksi.
    Kayfun Mini V3 on kelpo vekotin, mutta hintava (satku) alkuperäisenä. Miinuksena 2 ml tilavuus, mutta toisaalta täyttö on helppo. Setupin tekee helposti. Kloonit toimivat myös hyvin, ja ovat edullisia.
    Asiaa laitteesta: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...n-v3-mini.html
    Aito: http://shop.svoemesto.de/atomizer/ka...ni-v3-zubehoer
    Klooni: KF v3 Mini by Tobeco RTA tankkiatomisaattori SS ylätäyttö 19mm

    Kayfun V5 käsittääkseni loistava peli, ilmavampi kuin vanhemmat mallit ja Nautilus. Tähän saa MTL-lisäosan kympillä. Tilavuus 4-5 ml tankista riippuen. Hintava toki tämäkin, 120,-. Setupin teko ehkä vielä helpompi kuin minissä. Tobeco, SXK ja SJMY tekevät laadukkaita klooneja.
    Asiaa laitteesta: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...kayfun-v5.html
    Asiaa klooneista: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...ooniketju.html
    Aito: http://shop.svoemesto.de/atomizer/ka...kayfun-v5.html
    Klooni: KF5 by Tobeco rebuildable dual coil tankkiatomisaattori 2 putkella SS teräs/musta 22mm
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  2. #122
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310
    Huh, olisi pitänyt laittaa myös hintaluokka, satasen systeemit on kyllä hieman yli...
    Eli joku 30-50e on parempi.
    Ihme kyllä että lukenut tuosta nautiluksesta ettei pahemmin vuotaisi, en tiedä onko omassani jotain vikaa sitten. Varsinkin alle puolessa tankissa vuotoa melko runsaasti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Ei tuo Nautilus nyt niin ihmeesti vuoda. Vähän voi tihkua joskus.
    Nautiluksen atoille löytyy myös Triton Mini, mutta se on vain 2 ml kampe.
    Kabuki ja sen kloonit on 3 ml laitteita Nautiluksen atoille. Siis siltä varalta, että Nautiluksen atoja on vino pino.

    Kayfunit sopivat hyvin Nautiluksen korvaajaksi.
    Kayfun Mini V3 on kelpo vekotin, mutta hintava (satku) alkuperäisenä. Miinuksena 2 ml tilavuus, mutta toisaalta täyttö on helppo. Setupin tekee helposti. Kloonit toimivat myös hyvin, ja ovat edullisia.
    Asiaa laitteesta: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...n-v3-mini.html
    Aito: http://shop.svoemesto.de/atomizer/ka...ni-v3-zubehoer
    Klooni: KF v3 Mini by Tobeco RTA tankkiatomisaattori SS ylätäyttö 19mm

    Kayfun V5 käsittääkseni loistava peli, ilmavampi kuin vanhemmat mallit ja Nautilus. Tähän saa MTL-lisäosan kympillä. Tilavuus 4-5 ml tankista riippuen. Hintava toki tämäkin, 120,-. Setupin teko ehkä vielä helpompi kuin minissä. Tobeco, SXK ja SJMY tekevät laadukkaita klooneja.
    Asiaa laitteesta: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...kayfun-v5.html
    Asiaa klooneista: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...ooniketju.html
    Aito: http://shop.svoemesto.de/atomizer/ka...kayfun-v5.html
    Klooni: KF5 by Tobeco rebuildable dual coil tankkiatomisaattori 2 putkella SS teräs/musta 22mm

     
     
  3. #123
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Enpä ole ikinä kokeillut, mutta olen muutamiin nautiluksen atoihin vaihtanut pumpulit, ei kai se vaikeampaa voi olla?
    Olisko tuossa se syy Nautiluksen vuotoihin

    Mut joo mulla on reilun vuoden ollut vähintään 5 Nautilusta päivittäin käytössä ja vuodot on kyllä ollu hyvin vähäisiä, tippa kondenssia saattaa silloin tällöin kurkkia ilmaröörissä

    Mun Toptankkikin vuotaa enemmän aina täytön jälkeen.

     
     
  4. #124
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310
    Noo, tekee samaa myös ihan "oikeilla", aspiren valmistamilla atoilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Olisko tuossa se syy Nautiluksen vuotoihin

    Mut joo mulla on reilun vuoden ollut vähintään 5 Nautilusta päivittäin käytössä ja vuodot on kyllä ollu hyvin vähäisiä, tippa kondenssia saattaa silloin tällöin kurkkia ilmaröörissä

    Mun Toptankkikin vuotaa enemmän aina täytön jälkeen.

     
     
  5. #125
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Huh, olisi pitänyt laittaa myös hintaluokka, satasen systeemit on kyllä hieman yli...
    Eli joku 30-50e on parempi.
    Ihme kyllä että lukenut tuosta nautiluksesta ettei pahemmin vuotaisi, en tiedä onko omassani jotain vikaa sitten. Varsinkin alle puolessa tankissa vuotoa melko runsaasti.
    Jotakin vikaa häätyy kyllä Nautiluksessa olla, jos kovin vuotaa. Onko sulla yks vai useampi kun valuttaa nesteitä?
    Uus Nautilus vois olla yks ratkaisu. Ja kuten mainittu, nuo kaiffarikloonit on edullisia, menee hyvinkin tuohon haarukkaan.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Jotakin vikaa häätyy kyllä Nautiluksessa olla, jos kovin vuotaa. Onko sulla yks vai useampi kun valuttaa nesteitä?
    Uus Nautilus vois olla yks ratkaisu. Ja kuten mainittu, nuo kaiffarikloonit on edullisia, menee hyvinkin tuohon haarukkaan.
    Kah, meni tuo kloonivaihtoehto ohi.
    Yksi nautilus vain löytyy, ja se siinä outoa onkin kun alussa toimi kun junan vessa, sitten jossain vaiheessa rupesi vuotelemaan. Ei kolhittu tai muutenkaan iskuja saanut, en tiedä olisiko tiivisteet sitten väsähtäneet...no, en viitsi tätä ketjua sen enempää tukkia tuon diagnosoinnilla.

    Tuli hyviä vaihtoehtoja, pitää niitä tutkia, kiva tietty välillä kokeilla muutakin kuin nautilusta vaikka vika löytyisikin!

     
     
  7. #127
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Ihme kyllä että lukenut tuosta nautiluksesta ettei pahemmin vuotaisi, en tiedä onko omassani jotain vikaa sitten. Varsinkin alle puolessa tankissa vuotoa melko runsaasti.
    Ei noi vuodot niin harvinaisia käsittääkseni ole. Itsellänikin vuoti melkoisesti kun Nautilusta vielä käytin, tilanteen kylläkin korjasi yksi ylimääräinen tiiviste (muistaakseni piipun sisälle).

     
     
  8. #128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    5
    Osaisiko kukaan kertoa hyvää mekaanista putki modia jossa voisit käyttää 18650/18500/18350 akkuja, Ja toista nemesistä en tule ostamaan. !ikoinaan omistin sen mutta napin kanssa tappelu oli liikaa niin möin sen pois.
    Lukitus rengas olisi myös plussaa.

     
     
  9. #129
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thewinnish Näytä viesti
    Osaisiko kukaan kertoa hyvää mekaanista putki modia jossa voisit käyttää 18650/18500/18350 akkuja, Ja toista nemesistä en tule ostamaan. !ikoinaan omistin sen mutta napin kanssa tappelu oli liikaa niin möin sen pois.
    Lukitus rengas olisi myös plussaa.
    G-tube.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #130
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thewinnish Näytä viesti
    Osaisiko kukaan kertoa hyvää mekaanista putki modia jossa voisit käyttää 18650/18500/18350 akkuja, Ja toista nemesistä en tule ostamaan. !ikoinaan omistin sen mutta napin kanssa tappelu oli liikaa niin möin sen pois.
    Lukitus rengas olisi myös plussaa.
    Esim. G-tube.

     
     
  11. #131
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Esim. G-tube.
    Olisiko mitään vähän lompakolle ystävällisempää vaihtoehtoa?

     
     
  12. #132
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thewinnish Näytä viesti
    Olisiko mitään vähän lompakolle ystävällisempää vaihtoehtoa?
    https://www.finnvape.com/laitteet/hi...v1-2-modi.html

    Ei ole kyllä omakohtaista kokemusta, tuskin tuo ihan sysipaska on?

     
     
  13. #133
    TohtoriLaine tuon muistaakseni haukkui aika hyvin aikanaan. Osta vain se G niin on sitten pitkäks aikaa modi

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thewinnish Näytä viesti
    Olisiko mitään vähän lompakolle ystävällisempää vaihtoehtoa?
    Vaikka G-Tube onkin se mekaaninen modi Suomessa, niin itse olen ollut tyytyväinen forumilta ostamaani Vapor Giant Mini V2:een ja jos tätä näkyy tyrkyllä vaikka tuolla kirppisosiossa, niin suosittelen tarttumaan tilaisuuteen. V2 on sivunapillinen versio ja uusin malli on pohjanapillinen Vapor Giant Mini BSM ja tämäkin on vallan mainio kapine, mutta Saksasta tilattuna tuli sitten loppupeleissä käytännössä G-Tuben hintaiseksi ja ei ehkä olisi kannattanut lähteä merta edemmäksi kalaan... VG:n V2 syö 18350- ja 18650-akkuja ja BSM:ään menee sekä 18500- että 18650-akut.

    Itseäni on pari päivää vähän syyhyttänyt parastaikaa GB:llä tarjouksessa oleva Vaportech Hellboy 18650-meksu (ja nimenomaan tuona valkoisena versiona): Original Vaportech Hellboy Mechanical Mod-35.59 and Free Shipping| GearBest.com ja valmistajan kotisivu: Hellboy | Vaportech Online

     
     
  15. #135
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Eikös alkuperäinen HellBoy ole neliskanttinen ja hinta kymmenkertainen?

     
     
  16. #136
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mulla on helvetin kovat tuskat, olen uskotellu itelleni että SQUAPE X[DREAM] on mun unelmien täyttymys. Nyt naulasin ostohousut lattiaan ja oon tuskissani. Kertokaa hyvät immeiset onko tämä tankki portti taivaaseen vai pelkkää rahan haaskausta. Väljät imut ja tuplacoilit kuulostaa niiiiin hyvältä! Jos tää olis 24mm mikään ei luultavasti pidättelisi mua enää.
    Asiaa ei näköjään olut paranna, pahentaa vain.
    e. Vai luotanko vain edelleen origennyn voimaan?!

     
     
  17. #137
    Osta multa x dream jos vedät housut takas jalkaan😀

     
     
  18. #138
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mulla on helvetin kovat tuskat, olen uskotellu itelleni että SQUAPE X[DREAM] on mun unelmien täyttymys. Nyt naulasin ostohousut lattiaan ja oon tuskissani. Kertokaa hyvät immeiset onko tämä tankki portti taivaaseen vai pelkkää rahan haaskausta. Väljät imut ja tuplacoilit kuulostaa niiiiin hyvältä! Jos tää olis 24mm mikään ei luultavasti pidättelisi mua enää.
    Asiaa ei näköjään olut paranna, pahentaa vain.
    e. Vai luotanko vain edelleen origennyn voimaan?!
    Laitoin 3fvapesta jonkun kloonin tulemaan kun alkoi itseänikin kiinnostamaan. Tiedä sitten kuinka laadukas on

     
     
  19. #139
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Onko tuo kangerin 60w dripperi rahan arvoinen? Baarilaitteeksi ajattelin, kun hintakin on halpa. Tietty voin sen käytettynäkin poistaa jos joltain löytyisi.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  20. #140
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Niin meinaatko nyt DripBoxia kun ei ihan heti muita kuvaukseen sopivia tule mieleen?
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •