Sivu 15 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 375

Aihe: Mikä laite seuraavaksi?

  1. #281
    Sama korjaus on muuten tehty myös uudessa therionissa. Jos jotakuta kiinnostaa

     
     
  2. #282
    Mitäs bottomfeeder-bokseja olisi järkirahaan tarjolla..? Jos antas Hadalylle vielä mahdollisuuden. Ei tuu nyy käytettyä, kun joutuu nestettä tiputtelemaan paljon useammin kuin muihin omistamiini drippereihin. Maku itsessään on kyllä ensiluokkaista..

     
     
  3. #283
    Itse tilasin squeezen(pico) ja frankenfeikin, ei ainakaan ole kallista

    Seuraavaksi "Kayfun v5 mini"

     
     
  4. #284
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Mitäs bottomfeeder-bokseja olisi järkirahaan tarjolla..? Jos antas Hadalylle vielä mahdollisuuden. Ei tuu nyy käytettyä, kun joutuu nestettä tiputtelemaan paljon useammin kuin muihin omistamiini drippereihin. Maku itsessään on kyllä ensiluokkaista..
    http://www.puffila.com/kanger-dripbo...50-p-1996.html

    On tosin ehkä liian "halpis" modi tuolle atolle.

     
     
  5. #285
    Freehand S - Limelight Mechanics

    Tuollaisen laittaisin jos harrastaisin mekaanisia.

     
     
  6. #286
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Koska hullut tykkää pyöreestä.

    Crystal Ball RDTA - Fumytech
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #287
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Koska hullut tykkää pyöreestä.

    Crystal Ball RDTA - Fumytech
    Aika vanha Dragon Ball sopisi vaikka kuusen koristeeksi
    Earth Ball Earth Ball RDTA - Fumytech on mulle uusi....

     
     
  8. #288
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Triade ja sille kaveriksi Ijoyn EXO RTA tuli tilattua, ja ovat jo matkalla Suomeen. Lisäksi laitoin ennakkotilaukseen OBS Engine Nanon.

     
     
  9. #289
    Ehdottomasti Pilak Alas hybridi slowtechiltä! Kiesus mikä Alien, ihan pakko. Olkoonkin klooni, mutta 400 taalaa halvempi

     
     
  10. #290
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Pieni yksiakkuinen olisi tarkoitus hankkia. Athenan boxista luovuin, ei sopinut käteeni millään lailla; valtava laatikko pieneen käteen.
    Pico on käyttökoneena jatkuvasti, mutten viitsisi samaa hankkia. Pico on kylläkin minun käytössäni ollut ehdoton peli Toptank minin kanssa.
    Hcigar VT75 on kotikäytössä, mutta on se isompi malli ja liian iso käyttökoneeksi. Olisiko se pienempi malli sopivan pieni?
    Mitä te muut olette käyttäneet päivittäisessä taskuun sopivana modina?
    Myynnissä sivulla olisi Yihi mini m myynnissä, mutta epäröin hieman sen pituutta?

     
     
  11. #291
    Itellä ei tota m-classia ole mut ymmärsin et se on suht jykevä laitos. Nano on kyl tosi pieni. En varmaan paljoo huijaa jos väittäisin et melkein puolet pienempi ku se vt75. Tosi kompakti ja hyvä laite. Ite tilasin jo toisenkin ku oon nii tykänny. Myös sitä smokin AL85 voisit harkita. Hieman isompi ku pico mut mahtuu isommat atot.

     
     
  12. #292
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    128
    Ijoy cigpet ant on kans ihan näppärän kokonen modi. Samaa kokoluokkaa kun pico ja al85.

     
     
  13. #293
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    "Pieni yksiakkuinen olisi tarkoitus hankkia. Athenan boxista luovuin, ei sopinut käteeni millään lailla; valtava laatikko pieneen käteen.
    Pico on käyttökoneena jatkuvasti, mutten viitsisi samaa hankkia. Pico on kylläkin minun käytössäni ollut ehdoton peli Toptank minin kanssa.
    Hcigar VT75 on kotikäytössä, mutta on se isompi malli ja liian iso käyttökoneeksi. Olisiko se pienempi malli sopivan pieni?
    Mitä te muut olette käyttäneet päivittäisessä taskuun sopivana modina?
    Myynnissä sivulla olisi Yihi mini m myynnissä, mutta epäröin hieman sen pituutta? "



    Yihi mini M tuli myyntipalstalta hankittua, kunhan pääsen huomenna aamulla töihin siirtämään Suffer:lle rahat.
    Ehkä seuraava kokeilu on sitten VT75 rinnalle VT75 nano, tai jos nuukuus taas iskee niin samalla rahalla saisi kolme picoa
    Näiden modien hankkiminen on kyllä aikas pölöä hommaa, neljällä pitäisi pärjätä aivan hyvin. Mutta ei.... tänään oli iltapäivällä tilanne että kolmessa oli akut aivan tyhjiä ja neljättä höyryttelin johdon nokassa.
    Irtoakkujen laturia en omista, joten olisiko tämä hyvä tekosyy itselle hankkia taas yksi modi lisää

     
     
  14. #294
    Hommaa nyt hyvä mies itsellesi laturi, tartte piuhan päästä höyrytellä (eikä se taida olla ihan suositeltavaakaan).
    Laturi helpottaa elämää kummasti, varsinkin jos sulla on noinkin monta (irtoakkuista?) modia käytössä.
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Hommaa nyt hyvä mies itsellesi laturi, tartte piuhan päästä höyrytellä (eikä se taida olla ihan suositeltavaakaan).
    Laturi helpottaa elämää kummasti, varsinkin jos sulla on noinkin monta (irtoakkuista?) modia käytössä.
    Voisihan se laturi olla ihan ok juttu, kun tuntuu laitteet lisääntyvän.
    Olen käsittänyt että yksiakkuiset on ok ladata modissa? Mitä haittaa aiheutan modissa ladatessa?
    Kun taas kaksi- tai useampiakkuisia suositellaan ladattavan laturissa.

     
     
  16. #296
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Voisihan se laturi olla ihan ok juttu, kun tuntuu laitteet lisääntyvän.
    Olen käsittänyt että yksiakkuiset on ok ladata modissa? Mitä haittaa aiheutan modissa ladatessa?
    Kun taas kaksi- tai useampiakkuisia suositellaan ladattavan laturissa.
    Ei siitä tiemmä valtavasti haittaa oo, tuntuvat silti modivalmistajatkin Suosittelevan erillistä laturia. Suosittelen vain oman elämän helpottamiseksi että hommaa akkuja tuplamäärä modeihin nähden ja opus- laturi alle. On reissun päälläkin mukava kun voi vain vaihtaa täyttä akkua koneeseen.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Kyllä itsekkin olen 1 akkuiset ladannut akku modissa,ei ongelmia.
    Hcigar vt75nanoa voi suositella,on pieni ja atot menee 25mm asti nätisti. Toinen on dotmod dotbox75,on nätti ja laadukas mutta toki hieman hintava.

     
     
  18. #298
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Voisihan se laturi olla ihan ok juttu, kun tuntuu laitteet lisääntyvän.
    Olen käsittänyt että yksiakkuiset on ok ladata modissa? Mitä haittaa aiheutan modissa ladatessa?
    Kun taas kaksi- tai useampiakkuisia suositellaan ladattavan laturissa.
    Suurin haitta tuntuu olevan se, että joidenkin modien rimpula usb-liitin antautuu kun sitä jatkuvasti rassataan, eikä niitäkään tapauksia hirveästi ole ilmennyt

     
     
  19. #299
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Olen käsittänyt että yksiakkuiset on ok ladata modissa? Mitä haittaa aiheutan modissa ladatessa?
    Olet oikeassa, että yksiakkuiset voi yleensä ladata modissa.
    Kuten ehkä vähän epäselvästi kirjoitin, niin tuota latauksen yhteydessä höyryttelyä ei vaan taida monikaan laitevalmistaja suositella:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    höyryttelin johdon nokassa.
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #300
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mulla oli ekat laitteet pelkästään usbilla ladattavia eli kiinteäakkuisia. Huomasin et oli hieman hankalaa höyrytellä (esim. mennä ulos höyryämään), kun laite on latauksessa 0.5-1.0m kaapelin päässä.
    Eli tarpeeksi vaihtoakkuja ja niille laturi+toinen varalle, niin helpottaa kummasti

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •