Sivu 10 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 375

Aihe: Mikä laite seuraavaksi?

  1. #181
    Taitaa toi alieni olla tällä hetkellä se kuumin peli (ja ipv6x) jos kompaktia ja suht hyvin pelittävää konetta haet. Fuchai on hyvä ja kompakti jos haet wattikonetta (lämmönsäätö ei vissiin oo mikää paras mahollinen) ultrasta en oo ite kuullu mitää pahaa viel mut en hämmästyis. Tossa hintahaarukassa valmistaja joutuu jo vähä tinkii laadus et saa asiakkaille hyvään hintaan myytyy laitteet. Jos sit haluu koneen mikä toimii niinku pitääkin ni sit pitää vähä kaivaa jo kuvetta enemmän. Ite tilaisin ultran. Useamman smokin koneen kokemuksella oon aika luottavainen sen suhteen.

     
     
  2. #182
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Sigelei Fuchai 213w vai XCube Ultra? (vai joku muu?) Ultrassa on ilmeisesti ollu jotain vikoja kuulemma? Sigelei taitaa olla myös vähän kompaktimman kokonen, mutta onko hyvä valmistaja? Siitäkin kuullu kaikenlaista.
    Mulla on pari noita Sigelei 213w malleja, Fuchaista ei kokemuksia mutta sama laite paitti 213w mallissa hiilikuitua modin runko. Wattiajoon hankin nämä ja olen ollut todella tyytyväinen. Lämmösäätöhän tuossa laitteessa sai palautetta, itse en käytä sitä tässä kun on nimenomaan hankittu tehoja vaativille tankeille wattiajoon. Myöskään modia ei voi päivittää vaikka monessa myynti-ilmossa niin lukeekin. Löytyy oma ketju tuolle modille, käy lukemassa läpi:http://www.e-savuke.com/vb/kaupallis...hai-213-a.html

    Ipv 6x ja Smok Alien vois olla sulle myös kenties vaihtoehtoja..? Niistä, samoin kuin XCubestakaan ei ole kokemuksia vielä.
    E: hidas...

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari Mlad's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    107
    Just sain Sigelei 213 ja Evic vtc minin myytyä ja tilalle tulossa Asmodus Minikin v2 ja Aspire NX75-Z.
    ..ja kun mitään muuta ei pitänyt tilata niin OBS Engine ja Cheetah eksyi koriin kans..hups.

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mlad Näytä viesti
    ..ja kun mitään muuta ei pitänyt tilata niin OBS Engine ja Cheetah eksyi koriin kans..hups.
    GB:n flash salesta? Minunkaan ei noita olisi tarvinnut hommata mutta 33$ yhteishinnalla en voinut vastustaa..

     
     
  5. #185
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vesse Näytä viesti
    GB:n flash salesta? Minunkaan ei noita olisi tarvinnut hommata mutta 33$ yhteishinnalla en voinut vastustaa..
    Mitäpä sitä suomalaisuuttaan sen enempää selittelemään.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Mitäpä sitä suomalaisuuttaan sen enempää selittelemään.
    Sulo Vilen oli lapsuuteni suuri sankari

     
     
  7. #187
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    7
    Harkinnassa olisi joku pienempitehoinen (ja -kokoinen) modi kuten Eleafin iStick (nyt Aspiren Pegasus)
    ja uudeksi tankiksi Nautilus ja sitten Triton Mini tai Nautilus X. Triton Minin atot olis kai Nautilus Minin
    kanssa yhteen sopivia, mutta en osaa vielä päättää mikä olis paras vaihtoehto Tyylinä MTL..

     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Ehkä Wismec Presa TC100W tai Aspire Archon 150W. Presassa kiinnostaa tuo single 26650 -ominaisuus, josko se olisi kätevämpi akkujen kannalta kuin 2 x 18650.
    Archonissa taas kiinnostaa Customizable Firing Button Profiles (CFBP)-ominaisuus.

    Molemmat näyttävät ainakin Puffilassa olevan saman hintaisia.

     
     
  9. #189
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Presassa kiinnostaa tuo single 26650 -ominaisuus, josko se olisi kätevämpi akkujen kannalta kuin 2 x 18650.
    Vapedroid c1d2 on myös varteenotettava 26650 modi. Ei kokemuksia mutta jos haluaisin 26650 modin niin tämä se olisi.


     
     
  10. #190
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Vapedroid c1d2 on myös varteenotettava 26650 modi. Ei kokemuksia mutta jos haluaisin 26650 modin niin tämä se olisi.
    Jos haluut denan piirillä niin kannattaa olla tarkkana, fasti myy lähes samalla nimellä (muistaakseni 1 kirjain eroa) olevaa mallia joka ei oo denan piirillä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #191
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Jos haluut denan piirillä niin kannattaa olla tarkkana, fasti myy lähes samalla nimellä (muistaakseni 1 kirjain eroa) olevaa mallia joka ei oo denan piirillä.
    Kuka nyt fastilta ostaa.


     
     
  12. #192
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Kuka nyt fastilta ostaa.
    Ite oon miettiny samaa,Kelaa nyt, joku osti sieltä s bodyn jossa oli 510-liitin vinossa
    #cream_ass_lyfe

     
     
  13. #193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Ite oon miettiny samaa,Kelaa nyt, joku osti sieltä s bodyn jossa oli 510-liitin vinossa
    Hei, mä oon aina halunut sellaisen. Vähän vaihtelua kun muissa modeissa ne on suorat.


     
     
  14. #194
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hei, mä oon aina halunut sellaisen. Vähän vaihtelua kun muissa modeissa ne on suorat.
    Nyt valehtet itelles tai mulle, toivon et valehtelet mulle
    #cream_ass_lyfe

     
     
  15. #195
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Nyt valehtet itelles tai mulle, toivon et valehtelet mulle
    Koskaan en ole valehdellut. Ei kuulu tapoihin.
    Joku päivä vielä puran sen ja koitan suoristaa pinnin. Kaikkihan pitää tehdä itse jos hyvää haluaa. Stana.


     
     
  16. #196
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Koskaan en ole valehdellut. Ei kuulu tapoihin.
    Joku päivä vielä puran sen ja koitan suoristaa pinnin. Kaikkihan pitää tehdä itse jos hyvää haluaa. Stana.
    tarjoahan jotain mun squapeista >:3
    #cream_ass_lyfe

     
     
  17. #197
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    tarjoahan jotain mun squapeista >:3
    Ei tarve squapelle. Mut sullahan on tarve GP Heron 1.5 sun mekaanisten nokkaan ja sellainen sopiva juuri multa löytyy.


     
     
  18. #198
    Ostoslistalla on tällä hetkellä Coppervape bf brassina sekä joko Smokin skyhook taikka ijoyn rdta box, tai joku vastaava. Mahdollisesti myös OBS engine. Griffin 25 ja Smokin big baby olivat myös harkinnassa, mutta griffinin hylkäsin puhtaasti täytön perusteella (sliding top fill (ijoyn limitless rdta sekä tornado ja OBS enginen täyttö) taikka sitten Smokin tfv8 saranatyyppinen ratkaisu on ne suurinpiirtein ne jotka enää kelpaavat)). Big baby taas pysyy harkinnassa. TFV8 löytyy jo ja RBA:lla itse ajelisin, onko vaihdoksessa järkeä vai kannattaako vain hommata se single coil deckki TFV8:n.

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lost Vape Therion 167 tai HCigar VT167. Sitten alkaisi olemaan kasassa kaikki laitteet mitä haluan / "tarvitsen"

    Ei tule enää postistakaan pakettia samaa tahtia mitä puoli vuotta sitten jolloin joka viikko tuli jotain. Nyt on kalusto sen verran kohdillaan omiin tarpeisiin että matkalla on yksi varaosapaketti. Ja tietysti elokuussa tilattu/maksettu Alienkitti mikä ei ole liikahtanut vielä mihinkään suuntaan 😃

     
     
  20. #200
    Meksukuume senkun nostaa päätään, onneks sitä "täydellistä" modi+rda komboa ei ole tullut vastaan.
    Tokihan veronpalautuksista budjetoin jo 300e siihen hankintaan mutta mutta....
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •