Sivu 21 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 441

Aihe: Joyetech eGrip

  1. #401
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Eilen tilasin Finnvapelta noita Egripin omia atoja testiin et olisko muuttuneet jotenkin.. Mennee ensviikkoon testailu...
    Nyt meni ensimmäinen uusista atoista paikalleen, joku outo sivumaku näin alkuun tuntuu olevan, ehkä se tosta häipyy.... Tai jospa tuon litkun kuuluukin maistua juuri tuolta ja bvc atolla maistui erilaiselta (paremmalta)
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #402
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Omissa oli ainakin heti ekasta imusta lähtien semmonen palaneen kumin kaltainen maku, vaikka kuin esiuitti päätä mehussa ennen käyttöä.

     
     
  3. #403
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Nyt meni ensimmäinen uusista atoista paikalleen, joku outo sivumaku näin alkuun tuntuu olevan, ehkä se tosta häipyy.... Tai jospa tuon litkun kuuluukin maistua juuri tuolta ja bvc atolla maistui erilaiselta (paremmalta)
    Nyt tässä aamupäivän aikana tuo outo sivumaku tuntuu hävinneen eli maku ihan ok
    Aika paljon kerää höyryämätöntä nestettä tipin alle

    Voisi sanoa, että kyllähän tää toimii, mutta toistaiseksi ei ole mitään syytä olla käyttämättä noita halvempia BVC tai Gs Air atoja, ellei sitten kestävyys osoittaudu paremmaksi

    PS. Aikoinaan kun ostin tämän EGripin, niin kumpikaan mukana tullut atopää ei toiminut .....

     
     
  4. #404
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    4
    Tilasin laitteen varmaan 3kk sitten. En vaan käsitä miten mulla menee atopäät näin nopeesti. Palaneen maku tulee todella nopeasti. Maksimissaan varmaan kestänyt 5 päivää ja usein menee sellaiset 2-3 päivää, että alkaa tulemaan palaneen makua. :s Höyryttelen about tankillisen päivässä ja nesteitä olen kokeillut monia erilaisia. Olen testaillut laitteen omia atopäitä ja myös gs aireja. Mitkään ei kestä paria päivää pidempään. Tehotkaan eivät ole täysillä vaan yleensä puolivälissä. Tämä on minun toinen sähkötupakka, joten olen vielä aloittelija näiden kanssa, että jos joku fiksumpi osaa kertoa, että mikä hemmetti tätä vaivaa? Onko tämä vain jokin maanantai kappale vai onko tämä ihan normaalia vai teenkö jotain väärin? Tämähän tulee tätä menoa kalliimmaksi, kuin röökin vetäminen.

     
     
  5. #405
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Enbubu Näytä viesti
    Tilasin laitteen varmaan 3kk sitten. En vaan käsitä miten mulla menee atopäät näin nopeesti. Palaneen maku tulee todella nopeasti. Maksimissaan varmaan kestänyt 5 päivää ja usein menee sellaiset 2-3 päivää, että alkaa tulemaan palaneen makua. :s Höyryttelen about tankillisen päivässä ja nesteitä olen kokeillut monia erilaisia. Olen testaillut laitteen omia atopäitä ja myös gs aireja. Mitkään ei kestä paria päivää pidempään. Tehotkaan eivät ole täysillä vaan yleensä puolivälissä. Tämä on minun toinen sähkötupakka, joten olen vielä aloittelija näiden kanssa, että jos joku fiksumpi osaa kertoa, että mikä hemmetti tätä vaivaa? Onko tämä vain jokin maanantai kappale vai onko tämä ihan normaalia vai teenkö jotain väärin? Tämähän tulee tätä menoa kalliimmaksi, kuin röökin vetäminen.
    Riippuu aikalailla siitä minkäsorttiset nesteet käytössä, toiset karstaa enemmän ja toiset vähemmän. Kannattaa RBA-palikkaa harkita jos valmisatopäät joutuu uusimaan parinpv välein. Tai sit vaihtaa setuppi niihin atopäihin itse..

     
     
  6. #406
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Riippuu aikalailla siitä minkäsorttiset nesteet käytössä, toiset karstaa enemmän ja toiset vähemmän. Kannattaa RBA-palikkaa harkita jos valmisatopäät joutuu uusimaan parinpv välein. Tai sit vaihtaa setuppi niihin atopäihin itse..

    No nyt mitä tässä on tullut kokeiltua näiden parinkymmenen atopään kanssa on esimerkiksi Halon midnight apple, Space jamin venus, atmos labin green apple, finnvapen useita nesteitä ym.. Millään ei kestä yhtää pidempään :/ Kaverilla on tuo OLED versio ja hän höyryttelee saman verran kuin minä ja hän on vetänyt nyt yhdellä atopäällä 2 viikkoa. Pitää varmaan tutustua pian näihin RBA setteihin. Tuntuu jotenki oudolta, että noin nopeasti palavat. Viimeiset 10 atopäätä on ollut GS Aireja ja nyt toissapäivänä ostin taas egripin oman ja eilen illalla alkoi maistumaan palanut.

    Edit: Myös Aspiren BVC kokeiltu.

     
     
  7. #407
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Toivottavasti tästä on joillekkin apua, niin jätän tämän tähän, eli vinkkiä rba-pään kanssa ja näytöllisen "viritys" 20W->30W https://www.youtube.com/watch?v=9JAZcLdV7aE. Joskus kans oli egrippi ja sai hieman taistella tuon rba-pään kanssa
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  8. #408
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    27
    Moi !

    Mulla on käytössä noi aspire bvc 1,8 ohm atot ja löysin tämmöisen linkin Aspire - A change to the BVC coils

    Aloittelijana kysynkin tarkoittaako toi 1.8Ω(4.2-5.0V) että noi ei toimi alemmalla jännitteellä kuin 4,2 V ?

    Laitteena egrip Oled ja nesteenä Hangsen Golden PG HS menthol sensation 18mg.

    Vinkkejä hyviin asetuksiin kaivataan.


    ​ T:Foku

     
     
  9. #409
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foku Näytä viesti
    Moi !

    Mulla on käytössä noi aspire bvc 1,8 ohm atot ja löysin tämmöisen linkin Aspire - A change to the BVC coils

    Aloittelijana kysynkin tarkoittaako toi 1.8Ω(4.2-5.0V) että noi ei toimi alemmalla jännitteellä kuin 4,2 V ?

    Laitteena egrip Oled ja nesteenä Hangsen Golden PG HS menthol sensation 18mg.

    Vinkkejä hyviin asetuksiin kaivataan.


    ​ T:Foku
    Ne on vaan suosituksia. Toimii aivan varmasti pienemmälläkin teholla.

    eGripin säätöalueesta etit itelles sopivan tehon, ja annat mennä vaan.

     
     
  10. #410
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    http://youtu.be/Yq0ulm9d18k
    Vielä kun tätä alkaisi kotomaasta saada, CLR-atopäillä alkaisi olla sangen pätevä aski.
    KGO & Twist

     
     
  11. #411
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä ihmettelin hetken et mitä uutta tässä nyt on ??? Sit huomasin ton 30w
    Näyttää tulevan myös uusi 1.0 ohmin vastus....

     
     
  12. #412
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Niin, ja tuo uusi pohjakappale, joka sallii Ego Onen atopäiden käytön, nykyisessä CS-atot (=ei niin hyvät).
    KGO & Twist

     
     
  13. #413
    Kaikki oled mallit saa 30wattisiksi

     
     
  14. #414
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Kaikki oled mallit saa 30wattisiksi
    Kas perhanaa
    En oikein saanut selvää noista videoista montako kertaa nappia piti painaa, 20kertaa vai 30kertaa tai jotain muuta... Huono kielitaito, enkä pysynyt laskuissakaan mukana
    10 painallusta näytti näköjään lämpötilan...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #415
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Jos en ihan väärin katsonut, niin 30 kertaa hemmetti, välillä tekis mieli hommata toi näytöllinen, jos sen rba-pään sais pelaamaan tuolla kikalla, mikä mun linkittämäs videos näkyi
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  16. #416
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    4
    No nyt hommasin toi Rba basen ja höyryn tuotto ja maku oli timanttia. Hetkenhän se hyvä kesti.. Heti alkuun vähä tiputteli paria tippaa rban pohjasta ja nyt tänään töissä yhtäkkiä laski tankin tyhjäksi taskuun. Kokeillut eri pumpuli määrällä, mutta mikään ei vaikuta. Laite olisi muuten aivan täydellinen omaan käyttööni, mutta ei tuota vuotamista kukaan jaksa. Onks tää aina tälläistä helvetin niksipirkka näpertelyä vai onko joku jo tehnyt toimivan piipun? Alkaa menemään hermo tähän askarteluun, kun mikään ei näytä toimivan. Tämä taitaa olla ainut tälläinen pieni laitos missä on tankkikin sisäänrakennettu?

     
     
  17. #417
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Enbubu Näytä viesti
    No nyt hommasin toi Rba basen ja höyryn tuotto ja maku oli timanttia. Hetkenhän se hyvä kesti.. Heti alkuun vähä tiputteli paria tippaa rban pohjasta ja nyt tänään töissä yhtäkkiä laski tankin tyhjäksi taskuun. Kokeillut eri pumpuli määrällä, mutta mikään ei vaikuta. Laite olisi muuten aivan täydellinen omaan käyttööni, mutta ei tuota vuotamista kukaan jaksa. Onks tää aina tälläistä helvetin niksipirkka näpertelyä vai onko joku jo tehnyt toimivan piipun? Alkaa menemään hermo tähän askarteluun, kun mikään ei näytä toimivan. Tämä taitaa olla ainut tälläinen pieni laitos missä on tankkikin sisäänrakennettu?
    Billet boxia täällä porukka kehunut. Kannattaa lanka lukaista.

     
     
  18. #418
    Nykyinen on egrip toiminut rankassa työkäytössä raksalla ja muutenkin päivittäislaitteena heti ilmestymisestä lähtien.
    Parhaaksi olen kokenut RBA pään josta kaksi reikää tukittu ja oma 10 kiepin setuppi pumpulilla.
    Kuseksimista ei tapahdu kuin korkeintaan tankki lähes tyhjänä kun saa jo ilmoja. Tipin alta kannatta toisinaan poistaa se kondenssi.

    Viime viikolla kuitenkin lopulta hajosi tuo usb liitin vaikka olen käyttänyt sitä varoen.
    Noin 20min homma oli purkaa laite ja tinata se uudelleen, ja hyvin on toiminut taas.


    Tilasin kuitenkin heti itselleni oled mallin jemmaan varalle ja se varmaan kolahtaa luukkuun huomenna.
    Otin myös toisen RBA pään.

     
     
  19. #419
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    http://youtu.be/Yq0ulm9d18k
    Vielä kun tätä alkaisi kotomaasta saada, CLR-atopäillä alkaisi olla sangen pätevä aski.
    Tämä tulee hankittua. Ensimmäinen versio tuli ja meni kiertoon sen wattisäädön epäselvyyden takia mutta näyttö ja 30 w. 🏼

     
     
  20. #420
    Tämä uusi vaikuttaa hyvältä. Tehon lisäystä en itse tarvitse, mutta akkumittari ja ohmit on hyvä lisä.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •