Sivu 42 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

  1. #821
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Siinä yksi kikka millä nesteen saa kulkemaan paremmin.
    IMG_20150509_6392.jpg

    Eli vaikka kanthalista pieni koroke kammion alle.

     
     
  2. #822
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Joo, kyllä tässä on jokin muuttuja, joka vaikuttaa vikkaukseen jokunen päivä takaperin puski ihan puhdasta hyöryä 40w teholla ja nyt tulee rälläkänmakua jo 30w paikkeilla..
    Tuo ongelma korjaantui aton pesulla, pari tankillista mennyt ilman vikkaus ongelmia
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  3. #823
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    47
    Taitaa olla käyttäjässä vikaa suurimmassa osassa ongelmia.
    Itsellä ainakin toiminut ongelmitta ilman mitään dremelöintejä, lukuunottamatta sitä hetkellistä, ratkaistua vuoto-ongelmaa.
    Käyttänyt aikalailla kaikissa olosuhteissa, merellä kalastaessa koko päivä 0C, duunissa keittiössä koko päivä +35C.
    70vg 30pg nesteet.
    Watit yleensä maltilliset 22-27.
    Välillä tuppaa kuplia toisesta reijästä, välillä toisesta ja joskus jopa molemmista yhtä aikaa.

     
     
  4. #824
    Todennäköisesti setupit vituillaan tai imeskellään väärin koska paljoa muuta vaihtoehtoa ei enää ole. Vaikka imasis imuaukot pitettynä yleensä tulee ilmakuplaa vaan toisesta, nyt tupla o-renkaalla tulee molemmista eli parannusta on tullut. Ja kuitenkin sama setuppi kun ilman o-renkaita eli siihen en koskenut.

     
     
  5. #825
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Omaan silmään tuon ilmapallukan matka ottaa sen verran aikaa matkalla ilmataskuun,että joko tankin ja chminenyn väli on kaponen .
    Tähän lopputulokseen olen itsekkin päätynyt.Pyöritin lasitankkia höyrytellessä ja samalla koitin siirtä sitä kauemmaksi toisesta nesteurasta jonka jälkeen rupes juuri sieltäpuolelta pulputtaa.Jos tää ois tehty saman kokoiseksi ko ykkönen niin toimis varmaan paremmin.

     
     
  6. #826
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Custi Näytä viesti
    Taitaa olla käyttäjässä vikaa suurimmassa osassa ongelmia.
    Voi vittu.Oisit tuonkin vinkin aikasemmin antanut,nii ei ois tarvinut näinkin kauan pähkäillä.

     
     
  7. #827
    Käyttäjävirheeseen en oikein usko. Niin paljon wickausongelmia että taidan odottaa V3:sta. Luulisi että valmistajalle on mennyt perille kun näitä ongelmia ollut tunnetuilla revikoijillakin.

     
     
  8. #828
    Pitääkö käyttää vg voittoista litkua,jos on wikkaus ongelmia?
    Itse käytän 55/45 vg-pg nestettä tässä ja loistavasti toimii.Jopa niin hyvin että hommasin toisen lemo 2:sen
    Paras rta minkä olen omistanut.

     
     
  9. #829
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Pitääkö käyttää vg voittoista litkua,jos on wikkaus ongelmia?
    Itse käytän 55/45 vg-pg nestettä tässä ja loistavasti toimii.Jopa niin hyvin että hommasin toisen lemo 2:sen
    Paras rta minkä olen omistanut.
    No pitää käyttää. En varmasti ala kokkailemaan eri nesteitä drippereille ja tankeille tämän yhden aton takia.

    Ja kun ne wickausongelmat meni ja tuli aivan mystisesti. Ensin sai horia kuivaa, sitten se meinas kurlata. Nyt kun avarsi vähän tuota nesteensaantia tämä toimii paljon loogisemmin. Jos on paska pumpulointi, se kurlaa/antaa dry hittiä. Jos pumpulit on hyvin, se toimii joka kerta samallalailla.

     
     
  10. #830
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Pitääkö käyttää vg voittoista litkua,jos on wikkaus ongelmia?
    Itse käytän 55/45 vg-pg nestettä tässä ja loistavasti toimii.Jopa niin hyvin että hommasin toisen lemo 2:sen
    Paras rta minkä olen omistanut.
    Ei pidä ja hyvä jos sulla toimii.Jos tää on paras minkä oot omistanut niin myyn mielelläni sulle tän omani sit ko oon kyllästynyt taistelee tän kanss.Hyvähän näitä on varastossa ollaJa tietty huokeeseen hintaan

     
     
  11. #831
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Jos on kakkosversion kanssa ongelmia ja löytyy myös ykköslemo niin koittakaapa ykkösen kammiota kakkoseen. Niillä on n. 0,6mm paksuusero.
    Huomattavasti helpommin näyttäis kuplat pääsevän tankkiin.

    Pitää vielä testailla mutta hyvältä näyttää toistaiseksi...

     
     
  12. #832
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Jos on kakkosversion kanssa ongelmia ja löytyy myös ykköslemo niin koittakaapa ykkösen kammiota kakkoseen. Niillä on n. 0,6mm paksuusero.
    Huomattavasti helpommin näyttäis kuplat pääsevän tankkiin.

    Pitää vielä testailla mutta hyvältä näyttää toistaiseksi...
    No on saatana pienestä kiinni Joku kiinalainen vaan tuuminu, että ei tuommonen voi haitata ja laittanu satatuhatta kappaletta tuleen.

     
     
  13. #833
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Tuntuis olevan

    Pitää tosiaan vielä jatkaa testailuja mutta vois joku muukin testata ja raportoida auttaako.

     
     
  14. #834
    Haha menee aika pelleilyks jo tän kakkosen kanssa mut testataan tota ykkösen chimneytä vielä

     
     
  15. #835
    Höyryttelijä JormaKuiva's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Wickaus korjattu. Tein Dremelillä pienet, noin 2mm leveät ja syvät viisteet höyrykammion alaosaan nesteurien kohdalle. Johan toimii, myös 100vg nesteillä kun pikaisesti kokeilin. Nyt on hjuva.
    Tuohon malliin tein omaanikin ja ilokseni ensimmäinen tankillinen Patrikin pirtelöä 70VG meni ilman dryhittejä. Tankki ruuvattu kiinni kunnolla ja silti ilmaa nousi aika ajoin.
    Vaikeaa toi pulputtaminen vieläkin näytti olevan koska vähänkin kyljelleen kääntyneenä nesteura ylöspäin ilmaa tuli reilusti ulos kun taas pystyssä vain pieniä kuplia sillointällöin...

     
     
  16. #836
    Tarkemmin kun tätä chimneytä on öögaillut, niin kyllä se Hannu oli oikeassa. Nämä näyttää olevan identtiset V1 kanssa, mutta ei ole. V2sen putkessa on enemmän huullosta, eli peittää nesteuraa enemmän. Helppohan tämä on korjata kuten todettu, mutta olispa se silti mukavaa jos nämä tulis toimivana suoraan tehtaalta.

     
     
  17. #837
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Tämä vähän himottas, mutta ei paljoa huvita ostaa dremeliä tämän takia, kun sellaista ei vielä löydy. Toisaalta sekin olisi hyvä olla, tuntuu että näitä laitteita joita on muokattava saadakseen ne toimimaan kunnolla tulee vastaan vähän väliä. Nyt tykästynyt tohon russian 91% looniin ja mietin että millainen ero näissä on maun osalta, vai onko eroa ollenkaan? Olen huomannut että mulle hyvä maku on tärkeintä ja hyöryntuotto vaan mukava plussa siihen. Tässä toi päältä täyttö olisi kyllä huomattava parannus russianin ruuvimeisselillä kikkailuun. Ja ulkonäkökin on hienompi. Russianin imuvastus ehkä aavistuksen liian tiukka, niin sekin paranisi jos tämän ostaisi. Kolme arvostelu videoo tästä katsoin ja ainakin ne ukot tykkäsivät laitteesta. Ostanko vai en?

    Edit. Ostin..
    Viimeksi muokannut Smokxx; 10.05.15 kello 20:45.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  18. #838
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Russian 91 on toisessa boxissa kiinni ja lemo 2 toisessa, kuitenkin tätä lemoa tulee imettyä enemmän, ainakin itse voin suositella.

     
     
  19. #839
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Ton verran jyrsin nesteuria.. Ja leikkelin plus eristeestä ylimääräiset pois et pumpulille paremmin tilaa. Nyt ainakin itsellä 80vg wickaa hyvin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  20. #840
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Just vaihdoin pumpulit. Kammio oli niin jumittanut deckiin kiinni että ruuvipenkkiä, kaasutohoa ja pihtiä tarvittiin ---> kammion putki nyt sen näköinenkin. Toimii taas mutta naarmut on kunnollisia, mikähän tuon niin oli juminut.. Aika ohutta peltiä tuo kammion putki verrattuna esim kaifarin vastaavaan jossa kunnon seinämä vahvuudet. Pihtien kanssa tuota ei kestä puristaa juuri yhtään ja luistaahan se silloin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •