Sivu 17 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

  1. #321
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pamizu Näytä viesti
    Mahtaako tähän lemoon saada varalaseja miltään kotimaiselta firmalta?
    Elektrosavulla pitäis olla jollei sivuilla niin pistä spostia

     
     
  2. #322
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    46
    Kiitos pikasesta vastauksesta.Pitää kysäistä.Näköjään 6.5€ löytyy Elektrosavulta Lemon varalaseja.
    Viimeksi muokannut pamizu; 18.01.15 kello 13:53.

     
     
  3. #323
    Onkos kellää tietoa onko noihin lemoohin (perus ja drop) metallitankkeja missää vielä tai onko ees tulossa myyntiin..? Ja nyt en tarkota vamon akkuputkea tai vastaavaa tilapäisratkaisua
    Käyttökombot: Voopoo DRAG + Geekvape ZEUS
    Evic VT + GeekVape Ammit 22mm Single


    Keep on vaping

     
     
  4. #324
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Mie teetin molempiin genellä, ei muuta kun yhteyksiä sinnepäin.

     
     
  5. #325
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suorama Näytä viesti
    Nyt itsellä takana muutamia tankillisia.

    Huomioita.
    Jos täyttää vinossa, minimoidakseen ilman määrän tankissa, saa usein aikaan vuodon.
    Johtuu siitä, että toinen nestereikä dekille on alempana ja kun neste saavuttaa tämän reiän, jatkaa se sujuvasti "kaasukammioon" josta juoksee alaspäin osoittavan tipin suuaukosta täyttäjän syliin.
    Tämähän on siksi mahdollista kun toinen aukko on vielä vapaana ja ilma kulkee vapaasti tuosta reiästä sisään.
    Varmasti samasta syystä laite vuotaisi jos sitä säilyttää kyljellään vajaalla tankilla.
    Tavallaanhan tuo on nerokas systeemi niin kauan kun laite on pystyasennoissa. Täytön aikana ilma poistuu nestekammiosta tuota reittiä ja toisinpäin ollessa vain vikkaus päästää ilmaa nestekammioon.
    Kun täytetään niin täytetään rivakasti mulla menee muutamia sekunteja eikä jäädä oottamaan että neste tulvisi "kaasukammioon" niin toimii ainakin täällä hyvin. Tuota en ymmärrä miten se ei mulla kuse yönkään aikana vaikka kyljellään säilytän. Riippuu paljon osaatko laittaa wickin kunnolla vai et.

     
     
  6. #326
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    WP_20150119_004.jpg
    Tuos rosteritankit, eipä hajoa vaikka putoilee

     
     
  7. #327
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Saanko kysyy paljo geemies pyyti tankeista?

     
     
  8. #328
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Pistä yv sille, en osaa sanoa hinta.

     
     
  9. #329
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    K:ala
    Viestit
    208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Kun täytetään niin täytetään rivakasti mulla menee muutamia sekunteja eikä jäädä oottamaan että neste tulvisi "kaasukammioon" niin toimii ainakin täällä hyvin. Tuota en ymmärrä miten se ei mulla kuse yönkään aikana vaikka kyljellään säilytän. Riippuu paljon osaatko laittaa wickin kunnolla vai et.
    Eipä tuo minullakaan vuoda vaikka on maannut viikon käyttämättömänä ja lähes täytenä irrallaan laatikon pohjalla kyljelään
    Mutta tosiaan, kaksi kertaa tiputti pari pisaraa syliin kun täytin vinottain niin, että täyttöreikä ylinä. Toisella kertaa seurasin vähän mitä siinä tapahtuu ja huomasin, että tyhjeni oletettuun wikkausreikään asti.
    Kun täyttää pystyssä, ei "ongelmaa" ole. Eikä se aina tiputa vaikka vinossa täyttääkin. Samat pumpulit tuolla on koko ajan ollut.
    Voiskin tuon taas ottaa käyttöön tuolta. Pitää vaan vaihtaa coili ja pumpulit. Eli tyhjätä se ensin...

     
     
  10. #330
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    18
    Kuuluuko tuon laitteen viheltää noin hemmetisti? Ilmasäätö täysillä, puolivälillä, siltä väliltä, ei merkitystä. Olo on kuin suoraan titanicin loppukohtauksessa kun tuota pakkasilmassa imee, pelastusvenettä ootellessa (tai korjausvinkkejä).

     
     
  11. #331
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Mulla alkoi kanssa viheltämään parin viime päivän aikana asetuksella 2 kierrosta kiinni täysin auki tasolta. Avasin kokonaan niin helpotti. Voisiko ulkona vetäessä kertyä kondenssivettä ilmakanavaan, joka lisäisi vihellysalttiutta...? Mulla ainakin se 510 adapteri kosteena aina, kun avaa täyttöä varten ja ulkona imuttelen. Pitää seuraavan "konsertin" alkaessa yrittää pestä koko laitos, jos vaikka iv-kanavan puhdistuminen auttaa...


     
     
  12. #332
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Täällä ei kyllä vihellä. Onko se ihan kayfuntyylistä vihellystä vai? Mulla pikemminkin tuhisee ja ilmaruuvit niin auki kun pystyy.

     
     
  13. #333
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    18
    Ärsyttävää pillin vihellyksen vihellystä, tuntuu ihan erotuomarilla ku marssin röökipaikalle ton leluni kanssa. En tiiä kayfunista, kun eka RTA, mutta tommonen ääni keskikovalla tai "normaalilla" imulla: Vocaroo | Voice message
    Peseminen ei auta, pumpulin vaihto (tai poistaminen kokonaan) ei auta, ilmasäätökään ei oikein vaikuta, paitsi jos vetää ihan kiinni, jolloin kärtsää taas pumpulit kun ei paine poistu tankista. Vakio driptippi pitää pientä vihellystä myös sellasenaan, mutta kyllä se tuosta itse laitteesta lähtee se ääni. Lähettäkää joku mulle kasa noita tippejä eri mittasia, nii soitan ukkonooan.

    e: Tuli mieleen että sen vihellyksen täytyy varmaan tulla jostain coilin välistä, jos se on vaikka liian lähellä ilmareikää tms.

    Toinen onkelma:
    Yritin väsäillä uusia coileja ja mielestäni onnistuin ihan hyvin, hyviä tiukkoja paketteja sain muutaman aikaseksi. Mutta aina kun laittoi iStickiin kiinni, niin näytti ohmeja 0,8, eli ei edes suostu käynnistymään. Lopulta tein jonkun reilusti päälle 10-kieppisen mukana tulleesta (0,4?) langasta ja mittasin sille sähkömittarilla 1,7 ohmia. Silti taas näytti 0,8, mutta pienen sörkinnän jälkeen sain sen kuivapoltettua. Kuivapolton aikana pamahti taas protect päälle ja sitten yhtäkkiä alkokin näyttää oikeaa 1,7 ohmia ja on siinä pysynyt jo monta päivää. Mistähän tuommoinen vois johtua? Kosteutta jossain ollut pesun jäljiltä ja puolittainen shortti, vai?

     
     
  14. #334
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Ei kyllä tollasta ääntä mun lemoista tule. Kuuluu vaan tasanen suhina.
    Ootko purkanu kokonaan ja katsonu jos siellä ois vaikka työstöstä jääny jotain teräviä särmiä tms. plussaruuviin mikä menee pohjan läpi dekille?

     
     
  15. #335
    Mulla on ihan auki drop/normaali Lemon ilman säätö ja ei vihellä silleen kun esim. lite kaiffari, kyllä tosta kuiten aika kova tohina lähtee, mut ei sellasta korkeaa piipausta.

     
     
  16. #336
    Jotenki tää on ihan paska vehkes... joka paikka liemessä ja jotenki liian ilmava hatsi irtoo vaikka kuin säätäs ilmaa pienelle. Toi mukana tuleva tippi on kyl melkonen ränni, sopis paremmin varmaan dripperi hommiin...? Tonne pohjan ja ite vehkeen väliin päätyy lientä ja sieltä pikku hiljaa ajautuu sitte ilmareikien kautta ulos saakka.
    Lauman mukana menny, eli tehny yli 2.5mm paksuja coileja, 2.5-3mm väliltä. Auttaisko kaposempi kyhäys, tyyliin 2mm? Ja punpulia yrittäny käyttää mahd. vähän, eli just sen verran et ylettyy dekille päät.
    Hyviä neuvoja otettaisiin vastaan, Kiitos!

    ps. Ei vihellä mun laitos!

     
     
  17. #337
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Se mukana tullu silikonilärpäke täyttöruuvin tilalle ja pumpulia rohkeesti lisää kyllä tuo viccaa jos vähän pumpulia uitaa ilmakanavan kautta liemet pohjalle. Kyllähän tuon ilman saa säädettyä ainakin itellä kun pyörittää pohjaan menee ihan tukkoon.

     
     
  18. #338
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Jotenki tää on ihan paska vehkes... joka paikka liemessä ja jotenki liian ilmava hatsi irtoo vaikka kuin säätäs ilmaa pienelle. Toi mukana tuleva tippi on kyl melkonen ränni, sopis paremmin varmaan dripperi hommiin...? Tonne pohjan ja ite vehkeen väliin päätyy lientä ja sieltä pikku hiljaa ajautuu sitte ilmareikien kautta ulos saakka.
    Lauman mukana menny, eli tehny yli 2.5mm paksuja coileja, 2.5-3mm väliltä. Auttaisko kaposempi kyhäys, tyyliin 2mm? Ja punpulia yrittäny käyttää mahd. vähän, eli just sen verran et ylettyy dekille päät.
    Hyviä neuvoja otettaisiin vastaan, Kiitos!

    ps. Ei vihellä mun laitos!
    Oiskohan coili liian lähellä ilmareikää ja kusee sitä kautta pohjaan ne nesteet? Kokeile nostaa vähän ylöspäin. Pbusardon videolta voi katella mallia.

    Itselläkään ei kyllä vihellä yhtään ja ei ole vuotanut pohjalle mitään. Vähän jotain kondensiota sieltä löytyy jos oikein etsii.
    Ruuvia olen edelleen käyttänyt, vois varmaan sen silikoonihommelin ottaa käyttöön ens kerran tankatessa.

     
     
  19. #339
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Satyricon Näytä viesti
    Jotenki tää on ihan paska vehkes... joka paikka liemessä ja jotenki liian ilmava hatsi irtoo vaikka kuin säätäs ilmaa pienelle. Toi mukana tuleva tippi on kyl melkonen ränni, sopis paremmin varmaan dripperi hommiin...? Tonne pohjan ja ite vehkeen väliin päätyy lientä ja sieltä pikku hiljaa ajautuu sitte ilmareikien kautta ulos saakka.
    Lauman mukana menny, eli tehny yli 2.5mm paksuja coileja, 2.5-3mm väliltä. Auttaisko kaposempi kyhäys, tyyliin 2mm? Ja punpulia yrittäny käyttää mahd. vähän, eli just sen verran et ylettyy dekille päät.
    Hyviä neuvoja otettaisiin vastaan, Kiitos!

    ps. Ei vihellä mun laitos!
    Itse oon huomannut että lemo vaatii paljon tuhdimman määrän pumpulia kun esim kaiffari.. reilusti pumpulia coilin sisään ja pumpulin hännät niin että just ylettyy dekille.

     
     
  20. #340
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Droppi täällä aika märkänä aina tuolta välitilasta mut ei vuoda pihalle. Vaikka tää antaa IMO enemmän anteeks pumpulin määrässä ku kayfun niin silti sillä on suuri merkitys. Vaikee siihen on muuta ku suuntaa antavia neuvoja antaa se tulee sitten kokemuksen kautta se oikea määrä.

    Edit. Satyricon jos LEMO vituttaa niin voin poistaa kyllä

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •