Sivu 15 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

  1. #281
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    50/50 menee ainaki hienosti läpi, 70/30 ei oo henk.koht. kokemusta.

    Puffilla oli loppu, sen olis esavuke koodilla saanut ~36€ ilmaisella toimituksella. Täältä sitä toki löytyy myös:
    Eleaf Lemo 5ml rakennettava tankkiatomisaattori

    Se, että onko se mielestäsi "fiksu hinta" jääköön itsellesi päätettäväks. Kuinka paljon arvostat 2-3 viikkoa nopeampaa toimitusta.

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Mistäpä tuon orkkiksen saisi (ei drop), mielellään fiksuun hintaan ja nopeammin kuin fasttechiltä? Tää taitaa viedä kaiffarin plussaa aika monen mielestä niin voisi kokeilla. Tuleeko 70vg/30pg litkut läpi? Onnistuuko täyttäminen muuten kuin työkaluilla pohjasta?


    Katselinkin suomalaiset kaupat ja jos pistäisi FT:ltä tulemaan hinnan puolesta..
    Jo vain wikkaa, itellä jotain 75/25. Tankkaus helppo ruuvin tilalle mukana tuleva elastinen jutska
    ja kapeakärkisellä putelilla nesteet tupaan.

     
     
  3. #283
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    73
    70/30 neste menee kettuilematta.

     
     
  4. #284
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Kun laitatte pumpulia, niin kuinka kauas vedätte pumpulin nesterei'istä eli paljonko tyhjää pumpulin ja nestereiän välissä? Mulla on kuta kuinkin homma toiminut, mutta välillä session päätteksi alkaa maistua palanut tai jopa ihan paska. Olen siirtänyt pumpulia vain hieman irti nestereiästä nuppineulalla... Noobi kyselee...

    Edit: typo


     
     
  5. #285
    Koitas matkia tuota mahdollisimman tarkkaan niin pitäis toimia https://www.youtube.com/watch?v=5YIO...utu.be&t=15m9s

     
     
  6. #286
    Jaahas, taas on Kiinan poijjaat säästäneet väärässä paikassa ja käyttäneet tälläiseen sopimatonta materiaalia; nesteen täyttöreiän ruuvi ruosteessa.

    Eipä tuo nyt maailmaa kaada, varsinkaan jos ruostetta ei ala muualle ilmaantumaan. Täytyy ottaa se "kumirinkula" tulppa käyttöön, se ei vaan aina tahdo pysyä paikoillaan pohjaosaa kiinni kierrettäessä.

     
     
  7. #287
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Täytyy ottaa se "kumirinkula" tulppa käyttöön, se ei vaan aina tahdo pysyä paikoillaan pohjaosaa kiinni kierrettäessä.
    Mulla ei ole kertaakaan irronnut se kumirinkula, kun kierrän pohjaosan paikoilleen. Itse teen niin, että laitan tulpan reikään ja painan sen kynnellä kunnolla sinne. Sitten painelen loppuosan rinkulasta sormella alas, jos se jossain kohtaa "törröttää" vähän korkeammalla kuin tulppa (useimmiten osa kumirinkulasta jää jengoigin kiinni).

     
     
  8. #288
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Koitas matkia tuota mahdollisimman tarkkaan niin pitäis toimia https://www.youtube.com/watch?v=5YIO...utu.be&t=15m9s
    Kiitos. Olen katsellut useamman viideon Lemon setuppaamisesta ja itse asiassa tuossa Pusardon pätkässä laittaa kaikkein huolimattomimmin pumpulit paikoilleen. Yhdessä videossa oli vinkki, että pitää näkyä ylhäältä katsoen valo läpi nestereiästä, sen olen siis tehnyt nuppineulalla. Toisessa käänsi pumpulien päät mahdollisimman hyvin alaspäin nestereikien viereen. Tätäkin koettanut noudattaa...

    Pusardon videosta näkee hyvin pumpulin määrän, kun leikkaa. Nyt mulla enemmän, hyvä kun meni coilista läpi

    Sekin voi vaikuttaa, että höyryttelen ulkona. VG voittoinen neste jähmettyy lisää vain...

    No, jatketaan harjoituksia... Kun pelaa, tulee hyvät höyryt!


     
     
  9. #289
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Itse tässä nyt testaillut kaikennäkösiä coileja eri vg pitoisuuksilla mutta kaikki tuntuisi rokkaavan kuin hirvi. Tällä hetkellä 2mm micro 1.3ohm ja 90%vg wickkaa täydellisesti, ihme vehjes.

     
     
  10. #290
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arbor Näytä viesti
    Kun laitatte pumpulia, niin kuinka kauas vedätte pumpulin nesterei'istä eli paljonko tyhjää pumpulin ja nestereiän välissä? Mulla on kuta kuinkin homma toiminut, mutta välillä session päätteksi alkaa maistua palanut tai jopa ihan paska. Olen siirtänyt pumpulia vain hieman irti nestereiästä nuppineulalla... Noobi kyselee...

    Edit: typo
    Moi.Itse laitan samoin kuin kaiffariin,elikkäs painelen hennosti dekin seinämään pois nesteurista.Punpulin pituuden mittaan siten että laitan piipun alaputkesta punpulit läpi ja skruuvaan kiinni.Katkon punpulit putken tasalta ja pienellä ruuvarilla painelen alas siihen dekin seinämään.Punpulin määrästä sen verran että itse laitan niin että menee suht helposti coilin läpi.jos laitat liian piukkaan niin se myös voi estää nesteen siirtymistä coilille ja paskan makua.Toivottavasti saat tästä sepustuksesta jotai selkooLisään tähän senverran että tossa vaiheesa ko punpulin oon painellut alas,kostutan punpulin niin pysyy paremmin siinä seinämässä kiinni.

     
     
  11. #291
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Aattelin hommata Lemon ja jonkun mukana kannettavan modin siihen kaveriksi. Nyt ei ole kun Sigelein 100w, jota ei mukana jaksa kantaa.

    Millaisia watteja Lemo tarvitsee, riittäskö Cloupor Mini 30W? Toinen vaihtoehto ois Smok M50, onko jollain kuvia jommasta kummasta combosta?

    edit: Edellisellä sivulla olikin kuvat Smokin kanssa, clouporin kanssa olis vielä kiva nähdä.
    Viimeksi muokannut harr1; 11.01.15 kello 13:51. Syy: .

     
     
  12. #292
    Tää nyt on vähän captain obvious pointti, muttä tää lemo ei pelaa sitten yhtään jos yksikin pieni o-rinkula puuttuu matkan varrelta. Hetken aikaa tuli kummasteltua ja muutamat setupit tehtyä uudestaan kun kurlasi ja vuosi eikä tuottanyt höyryä. Sitten löyty ylimääränen rinkula pyörimästä, tyhjennys uusi setuppi ja täyttö ja AVOT. Jumankekka mitä höökiä. Olin jo laittamassa tätä myyntiin eilen.... Suosittelen laitetta kelle vaan.
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  13. #293
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Mistähän tuota löytyis hyllystä alle viikon toimitusajalla? Puffilta ja elektrosavulta ainakin loppu.

     
     
  14. #294
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Lemo - Selbstwickelverdampfer 5ml Aircontrol von Eleaf / iSmoka
    Tuolta tilasin Dropin kotiovelle. Joku viikon vei toimitus.


     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arbor Näytä viesti
    Lemo - Selbstwickelverdampfer 5ml Aircontrol von Eleaf / iSmoka
    Tuolta tilasin Dropin kotiovelle. Joku viikon vei toimitus.
    Kiitoksia, laitoin tuolta tulemaan.

     
     
  16. #296
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Onkos kukaan koittanu porailla noita basen ilmareikiä isommaksi ? Ei ilma kierrä tarpeeksi ja tekis mieli hiukan porailla

     
     
  17. #297
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mikä ihme tässä nyt mättää:

    Microcoil (0.32 lankaa , halkaisija 2mm, 8/9 kieppiä eli noin 1,3 ohm) ja fiber freaks wikkinä, nesteet 50/50. Pelittää 15 watilla vallan mainiosti, jos laitat nestettä tankkiin max. 3 ml. Yhtään jos meinaat laittaa enemmän, niin ei wikkaa enää kunnolla...

    On se kumma, jos on 5 ml tankki ja siihen ei voi laittaa kuin 3 ml, että toimii... vai onko tässä kyseessä se kuuluisa user error?
    Ei vaan jaksa aina näitä laitteita ymmärtää; nyt pelittää hienosti vaikka laittaa tankin täyteen nestettä... Ilmeisesti kyseessä oli kuitenkin se kuuluisa peukku (keskellä kämmentä).

     
     
  18. #298
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    ...
    Viestit
    37
    Tänään tuli Lemo postissa ja hyvin pöhisee näköjään ihan tuolla tehdas setupilla. Ensimmäinen aito tankki mulle ja kyllähän tuon laatueron huomaa vaikka ei tämäkään nyt mitenkään täydellisesti ole työstetty.

     
     
  19. #299
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    18
    Droppi tuli tilattua viikko sitten Saksasta ja tänään sai kaivella paketit auki. Nopea purku ja tarkastus, osat oli oikeilla paikoillaan ja kaikki kunnossa. Tuntuu ihan pätevältä laitteelta, tiivisteet ottaa kiinni ja kierteet toimii hyvin. Uudet pumpulit sisälle youtube-gurujen ohjeiden mukaan mitä tässäkin langassa on suositeltu ja kyllähän sieltä höyryä tuli. Ei nyt mikään räjähtävän mullistava kokemus, mutta testailu jatkuu positiivisilla mielin. Ilmaruuvia ainakin täytyy säädellä lisää. Puoleen väliin avattunakin liian avara omaan makuun, tai sitten se on vaan jotain alottelijan varovaisuutta, ensimmäinen RTA kun on kyseessä. Turhan hidas sytytys myös tolla tehdascoililla 17 watilla, tähän kai auttaisi ohuempi lanka tai more poweeeeerrr. Ihan ok kokonen paketti tuli istickin kanssa, hölmön näkönen vaan sivulta päin kun neljännes tankista tulee modin reunasta ulos. Eipä tätä toisaalta ole esiteltäväksi ostettu.

    Saako tuohon ilmasäätöön tehtyä jonkin patentin, että sitä saisi vähän kireämmälle ja paremmin pysymään paikallaan. Tällä hetkellä se mutteri pyörii siinä niin vapaasti, että helinä käy kun laitetta heiluttaa, muilla samat? Ja oliko jollain myös tietoa mistä niitä oikean kokoisia o-renkaita saisi hankittua täyttöruuviin, sieltä se ilmeisesti vuotaa ensimmäisenä? Jotenkin ei toi silikonitutti ja sen kanssa näprääminen yhtään vakuuttanut, ruuvin käyttö taas on ihan ok, kun ei tuota joka päivä tule täytettyä.

    Siinä Lemo iTikun nokassa:
    http://i.imgur.com/mrb3Jza.jpg

     
     
  20. #300
    Kyllä se säätöruuvi muillakin taitaa olla melko löysä, enpä ole ainakaan kuullut kenenkään sanovan, että olisi tiukka. Tuli mieleen, jos laitat siihen jonkun o-renkaan, jotta rinkula pysyisi paikallaan? Ja itse taas suosin enemmän sitä silikonihärpäkettä sen ruuvin sijasta. Sehän pysyy siinä tiukasti kun laittaa pohjan kiinni.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •