Sivu 12 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

  1. #221
    Se ruuvi kannattaa heittää menemään täyttöaukosta ja laittaa tilalle se tulpparinkula niin loppuu vuoto ongelmat eikä tarvitse kannella ruuvaria mukana.

     
     
  2. #222
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Oma Lemo Drop saapui uudenvuoden aattona. Aika tyytyväinen tähän olen, ei suurta valittamista. Wickaa todella nätisti, tehdascoili vielä kiinni mutta omat pumpulit ja nesteet kertaalleen vaihdettu. Imuilman säätö on ehkä se, minkä toivoisin olevan hieman parempi. Se on hitusen hankala käyttää. Lung hittejä ajatellen tämä on hitusen tiukkaimuinen, mutta rauhalliseen tyyliin kiskoessa kohtailaisen ok. Pikkuisen löysemmästä imusta pitäisin. Ruuvasin airflown myös Kayfun-tyyppiseksi perinteistä höyryttelyä ajatellen, mutta maku jäi hieman etäiseksi tällä nykyisellä setupilla ja nesteellä. Uskon että toisentyyppinen coili korjaa asian.


     
     
  3. #223
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Oma Lemo Drop saapui uudenvuoden aattona. Aika tyytyväinen tähän olen, ei suurta valittamista. Wickaa todella nätisti, tehdascoili vielä kiinni mutta omat pumpulit ja nesteet kertaalleen vaihdettu. Imuilman säätö on ehkä se, minkä toivoisin olevan hieman parempi. Se on hitusen hankala käyttää. Lung hittejä ajatellen tämä on hitusen tiukkaimuinen, mutta rauhalliseen tyyliin kiskoessa kohtailaisen ok. Pikkuisen löysemmästä imusta pitäisin. Ruuvasin airflown myös Kayfun-tyyppiseksi perinteistä höyryttelyä ajatellen, mutta maku jäi hieman etäiseksi tällä nykyisellä setupilla ja nesteellä. Uskon että toisentyyppinen coili korjaa asian.
    Hyvännäkönen combo! Mikä modi kuvassa on? En ole aikaisemmin tuollaiseen törmännyt.

     
     
  4. #224
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ipv Minihän se Lemo istuu tuohon kyllä kuin nakutettu

     
     
  5. #225
    Jees, lemo tilattu.
    Mihinkäs ohmimäärään coilissa tähdätään 20 watin modilla ja käärinkö sen kiepin sillain tiiviiks yhteen vai väljäks ja pidemmäks?
    Ton paketin mukana tulee näämmä rakentelumateriaalit pumpuleineen. Onks niistä hajua mikä laatu tjs. ja onko ihan käypää tavaraa aloittaa?
    Jos ei joku vielä tyhmistä kysymyksistä hokannut, nii eka rakenneltava mulla.

     
     
  6. #226
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Itse kokeilin ensin sitä vakiocoilia KGD:llä höystettynä, mutta se lämpeni hieman hitaasti omaan makuun. Tässä vielä testailen eri vastuksia. Ensin värkkäsin 1.1 ohmisen microcoilin ja nyt testissä 1.7 ohminen microcoil jota ajelen 14.5W:lla (5.0V) ja hyvin jaksaa wikata.

    Tuon mukana tulevan pumpulin alkuperää en tiedä, mutta se n. 1m kanthalipätkä oli omassani ainaki 0.40mm (26AWG) paksusta. Täältä saat apua coilien rakenteluun.

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Jees, lemo tilattu.
    Mihinkäs ohmimäärään coilissa tähdätään 20 watin modilla ja käärinkö sen kiepin sillain tiiviiks yhteen vai väljäks ja pidemmäks?
    Ton paketin mukana tulee näämmä rakentelumateriaalit pumpuleineen. Onks niistä hajua mikä laatu tjs. ja onko ihan käypää tavaraa aloittaa?
    Jos ei joku vielä tyhmistä kysymyksistä hokannut, nii eka rakenneltava mulla.
    1.1 - 1.3 ohmia olen itse ajanut 15-17 watilla iStickin kanssa. Kannattaa kokeilla ekana mukana valmiina tulevaa setuppia, mikä toimii ihan hyvin, tai vaihtaa vaikka vaan pumpulit siihen jos parempaa löytyy kotoa. Itse rakentelussa pääsee varmaan tuolla paketin mukana tulevalla kanthaalilla ja pumpulilla alkuun, mutta varmaan kannattaa pistää ostostolistalle 0,40 paksuista kanthaalia ja vaikka muji pumpulia, kun enemmän näitä alkaa rakentelemaan. Tuosta 0,4 langasta olen itse tehnyt 8 kiepin microcoilin (sillain tiiviiks yhteen) 3mm ruuvarin ympärille, jolloin ohmit n. 1.2

     
     
  8. #228
    ^^ Miksi 0.40 ?? Lämpenee aika hitaasti verrattuna 0.30 tai 0.32. Tokihan nämä on makuasioita... Käytän kaiffareissa 0.30 8 kieppiä 2.4mm ympäri = 1.3ohm. Saman lykkään tähän heti kun saan sen,eli toivottavasti tänään .

     
     
  9. #229
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Jokainen vääntää tyylillään Single coilit olen tottunut tekemään paksummasta, dualit vähän ohuemmasta langasta. Tuossa Lemossa on tuota tilaa ihan reilusti, joten isompikin coili mahtuu, eikä jää niin pitkät jalat.

     
     
  10. #230
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Lemo Drop ja iStick kotiutuivat Saksan maalta tänään. iStick piuhan päähän ja akku täyteen. Sitten Lemoon muji-pumpulit valmiin tilalle (paikoillaan olleella coililla, iStick mittaa sille 1,1 ohm), pumpulin kostutus, osat paikoilleen, alaosa irti, täyttö ja silikonituttikorkki paikoilleen. Laite oikein päin ja kiinni IStickiin. Muutama sekunti ja mehut valuu ulos ilmarei'istä... Ei ihan nappiin ei alkanut ura rakennettavilla atoilla . Pikkasen alkoi pelottamaan heti, onko tämä mun hommaa ollenkaan. Mutta ilmeisesti se kumituttihässäkkä oli lipsahtanut pois paikoiltaan, kun kiristin alaosaa takaisin pakoilleen, joten mehut pääsi sen takia suoraan ulos.

    Uusi yritys sotkujen siivoamisen jälkeen. Lisää mehua ja nyt ruuvilla tankki kiinni. Huh, huh, millaiset höyryt tulee verrattuna Emow Megaan ja eGrippiin (pink mule -tiivarista neste): enemmän höyryä, makua ja lämpöä! 10-15 wattia kokeilin nyt, pitää hakea vielä itselle paras wattimäärä. Imuvastusta pitää kyllä pienentää, kun mulla pitää olla "jotain" imettävää eli vastusta. Ja valmiin setupin coililla kestää hetken lämmetä ennen kuin antaa höyryä, mikä oli uutta noihin muihin laitteisiin verrattuna => tähän auttaa ohuempi kanthal...?


     
     
  11. #231
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arbor Näytä viesti
    Ja valmiin setupin coililla kestää hetken lämmetä ennen kuin antaa höyryä, mikä oli uutta noihin muihin laitteisiin verrattuna => tähän auttaa ohuempi kanthal...?
    Ohuempi kanthal auttaa tuohon... tai sitten vaan lisää tehoa niin rupee lämpeemään nopeemmin

     
     
  12. #232
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Ok, kiitos. Kokeillaan molempia.


     
     
  13. #233
    Itellä ollu ny pari viikkoo käytös Lemo. Kerran oon mujipumpulit vaihtanu, ja tehdas setuppi kyllä pelaa hyvin. Aluksi ajoin tota KSD nemesiksellä, mutta pari päivää käyttänyt tuolla Cloupor:in valmistamalla 30w boximodilla ja pelaa aivan älyttömän hyvin. Ei vuotoja, maku ja savu omasta mielestä erittäin hyvät. Jotkut murehtii sitä että lemo vuotaa yönaikana kun on joku modi latauksessa jossa lataus pohjassa (esim iStick), eikö se oo sama ruuvata tuo tankkiosuus pois ja jättää se pelkkä 510 pohja modiin kiinni yöksi ei haittaa jos vähä vuotaa..

     
     
  14. #234
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    kajaani/kainuu
    Viestit
    107
    lemo istickin kanssa nytten käytössä,coili on vieläkin sama kuin ostaessa,pumpulit vaihdoin vaan. vähän tuntuu poksuvan suuhun,oisko pumpulin vähyyttä? pumpulin laitoin tyyliin piipun alaosa paikoilleen,pumpulit sojottamaan kohti kattoa ja leikkasin alaosan yläpäästä poisja painoin sinne alas,hyvin tuntuu toimivan ja tehoja n.13W.

    se maku ja höyryn määrä verrattuna foggeriin,en tiiä mikähä siinä ettei siitä saa niin hyviä höyryjä kuin tästä.

     
     
  15. #235
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    18
    Hyvältä näyttää kokemukset tämän kanssa foorumilaisilla! Tarkoitus oli siirtyä eVod setistä johonkin kasattavaan/kaiffarireplikaan mutta onneks osui silmään tämä. Tilaukseen meni pienempi drop versio ja iStick

     
     
  16. #236
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moilanen88 Näytä viesti
    vähän tuntuu poksuvan suuhun,oisko pumpulin vähyyttä? .
    luultavasti koska välillä poksuu ja välillä ei ja ainoa mitä olen muuttanut setupissa on pumpulit silloin tällöin.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  17. #237
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Toi tehdascoili oli aika jykevä, mun mielestä 25 watilla se pääsi aika hyvin oikeuksiina. Et jos paljon alhaisemmilla tehoilla vetelee, niin poksuminen voi kertoa myös siitä, ettei vastus jaksa ihan höyrystää kunnolla kaikkea juissia mitä se saa. Toki pumpulikin vaikuttaa wickaamiseen, jos tiukemmin laittaa pumpulin niin tuota asiaahan voi vähän sillä kompensoida.

    Mä tein huvikseni uuden, 0.32 langasta 1.3 ohmia. Halkaisijaa en osaa sanoa, kuusiokoloavaimen ympärille vaan. Nyt lähtee samantasoiset höyryt kuin tehdascoililla, mutta 19 wattia on sweet spot.

     
     
  18. #238
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Mullakin ensikokemusten jälkeen, kun vaihdoin pg/vg nesteeseen, alkoi ensin poksahtelu ja höyryn määrä on aika vähäistä. Sitten laitoin enemmän pumpullia (hyvä kun sai coilista läpi), ei apua. Taas uusi huomattavasti vähemmän pumpuli (vape-reseptien muji -levystä noin puolen sentin siivu, jos ei mitään pois) => nyt ei poksahtele, mutta vähän niin kuin pulputtaa (ei kurlausta ilmarei'ästä) ja höyry on niin kuin laiska, ei oikein irtoa. Kokeillut 8-20 wattiin, alapäässä höyryä ei oikein tule, yläpäässä parempi, mutta laiska kuten totesin.

    Voisko tässä olla kyse tuosta coilin "tukevuudesta"? Ettei coili lämpene kunnolla tulevan nesteen määrään nähden? iStickillä ajetaan tätä, eikä ole nyt ohittanut eGrippiä vielä...


     
     
  19. #239
    Tilaukseen läks tämä, ensimmäinen RBA meikäläiselle. Saas nähdä mitä tulee.
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  20. #240
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Lemo eka RTA? Et voi kuin onnistua.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •