Sivu 18 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 585

Aihe: The Kick by Evolv

  1. #341
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: The Kick by Evolv

    Kai sulla nyt kynsiviila on?

    Se on oikeesti tosi hyvä työkalu!

     
     
  2. #342

    Vs: The Kick by Evolv

    Ei taida olla, taisin just viime viikolla heittää muutaman loppuun käytetyn roskiin, ne kuluu äkkiä loppuun kun viilaa koiran kynsiä leikkaamisen jälkeen. Ovat meinaan muuten ihan liian terävät.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #343
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: The Kick by Evolv

    Missä vaiheessa toi kick rupee oireilemaan? Aw:n akut ja ggts käytössä. Provarin mittarilla akussa 3,7v virtasta 18650:ssa ja vehjes pätkii . Uus akku kehiin niin taas potkii. Papsissa antaa mennä alemmas. Oisko kontakteissa häikkää, pitäs tehä perusteellinen putsaus mutta niin pirun kiire koko ajan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #344
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: The Kick by Evolv

    Muistaakseni 3,65 voltin kohdalla alkaa kick jo pätkimään.

     
     
  5. #345
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: The Kick by Evolv

    mä oon putsaillut vaimon ostamalla ihmesienellä noita. joo älkää kysykö mikä se on, mut toimii

     
     
  6. #346
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: The Kick by Evolv

    Kyl se sit pitää paikkaansa. Tainnu höyryttelytiheys ton paketin seurauksena nousta niin paljon et pitäs olla repullinen pattereita mukana koko ajan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #347

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    mä oon putsaillut vaimon ostamalla ihmesienellä noita. joo älkää kysykö mikä se on, mut toimii
    Ainaskin mulla on noita ihmesieniä pari kotosalla, joten kokeilenpa sitä sitten . Siitä oli täällä foorumillakin juttua joskus, mulla on niitä ollut käytössä jo kauan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: The Kick by Evolv

    Mulla laittaa kick pelin poikki jossain hieman päälle 3,5V. Liekö hieman eroja noissakin.

     
     
  9. #349
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti
    Mulla laittaa kick pelin poikki jossain hieman päälle 3,5V. Liekö hieman eroja noissakin.
    Tuntuupa että näissä Kick:ssä on laatu eroja ja heittoja..ja joskus tuossa ympärillä olevassa "kelmussakin" on eroja..toinen mahtuu Bolttiin ilman kyyneleitä ja toinen ei mene millään.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #350

    Vs: The Kick by Evolv

    The Kick by WTF
    Laite itsessään ajatustasolla on loistava, toteutus on sitten vähintäänkin surkea. Kaippa nuo pärjää jo pelkällä hypen voimalla, mutta tämmöset laatu- ja kokoerot on kyllä osoitus täydellisestä laadunvalvonnan puutteesta.

     
     
  11. #351
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: The Kick by Evolv

    Mulla Kikkula mahtuu hienosti GGTS sisään (pari viikkoa sit ostettu kick) mutta piirilevyt ja tuo +IN osa (messinkilätkä ja se musta siinä välissä) on senverran eri linjassa että jos muovi ympäriltä vähänkään hinkkautuu puhki niin akku on oikosulussa että soi

    Minkähän takia tuo +IN lätkä pitää edes olla noin iso halkasijaltaan kun siinä on kuitenkin nänni keskellä ???

     
     
  12. #352

    Vs: The Kick by Evolv

    Se lätkä toimii myös komponenttien jäähdytyselementtinä.

     
     
  13. #353
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke
    The Kick by WTF
    Laite itsessään ajatustasolla on loistava, toteutus on sitten vähintäänkin surkea. Kaippa nuo pärjää jo pelkällä hypen voimalla, mutta tämmöset laatu- ja kokoerot on kyllä osoitus täydellisestä laadunvalvonnan puutteesta.
    En välttämättä alle 50 € hinnalla paljoa parempaa kehtaa pyytääkään. Toimii niinkuin lupaa, mutta viimeistelyssä tosiaan on eroja.. :/
    Onhan tämä edelleen markkinoiden halvin VW lisälaite, mutta Evolvin brändiin olisi sopinut paremmin kunnon viimeistely, vaikka tuplahinnalla... ei sitä kyl uskois et sama pulju teki Darwinin.

    Osaltaan vaikuttaa myös siltä, että kun määrät kasvaa paljon, niin laatu alkaa kärsiä.

     
     
  14. #354

    Vs: The Kick by Evolv

    Kick heräsi pyyhkimisen jälkeen eilen henkiin hetkiseksi, mutta kuoli uudestaan. Tänään yritin taikasienen kanssa jatkaa henkiinherättämistä, mutta ilmeisesti taikasieni ei ole yhtä tehokas kuin prinsessa ruususen prinssi

    Jatketaan huomenna, ja mietitään toisenlaista tekohengitystä kickille


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #355
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Kick heräsi pyyhkimisen jälkeen eilen henkiin hetkiseksi, mutta kuoli uudestaan. Tänään yritin taikasienen kanssa jatkaa henkiinherättämistä, mutta ilmeisesti taikasieni ei ole yhtä tehokas kuin prinsessa ruususen prinssi

    Jatketaan huomenna, ja mietitään toisenlaista tekohengitystä kickille
    =(

     
     
  16. #356
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Kick heräsi pyyhkimisen jälkeen eilen henkiin hetkiseksi, mutta kuoli uudestaan. Tänään yritin taikasienen kanssa jatkaa henkiinherättämistä, mutta ilmeisesti taikasieni ei ole yhtä tehokas kuin prinsessa ruususen prinssi

    Jatketaan huomenna, ja mietitään toisenlaista tekohengitystä kickille
    Ehkäpä teräsvilla ja puhdistusalkoholi auttaisi pidempään? Noita ei joka taloudessa välttämättä ole, joten kuiva "Patapata" voisi toimia teräsvillana. Siinä tosin on saippuaa, joka on pestävä pois. Puhdistukseen voisi käyttää kynsilakanpoistoainetta.

     
     
  17. #357
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: The Kick by Evolv

    Itse olen hionut tuollaisella timanttilaikalla uuden kickin pinnat tasaisiksi (ne nännit kun ovat aika epätasaisia :-\).
    http://www.dianova-ab.se/products.php?c=350&lang=fin
    Hionnan jälkeen riittää kun välillä putsaa vaimolta varastetulla kynsienkiillottajalla

    Hyvin on pelannut noilla toimenpiteillä toistaiseksi. Tosi olishan se kiva jos kaupasta saisi heti käteen hyvin viimeisteltyjä kappaleita, mutta eipä toi hintakaan päätä huimaa.

     
     
  18. #358

    Vs: The Kick by Evolv

    oukei, kiitoksia tähänastisista vinkeistä, ehkä mä huomenna hankaan sitä tolla etanolilla ja käyn ostamassa valikoiman kynsiviiloja tai jotain.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #359
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: The Kick by Evolv

    Myös tonninen hiomapaperi toimii oikein kivasti noihin kontaktipintoihin.

     
     
  20. #360
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: The Kick by Evolv

    Töttöröö kaikille. Aloittelija kaipaa apua Kickiin liittyvissä kysymyksissä.

    Täältä on tullut vähän ristiriitaista tietoa (tai sitten vika on lukijassa), mutta kuinka tuo nyt oikein loppujenlopuksi pelittää Bogen/SMOKin DCC kartojen kanssa 1,5, 2 tai 3 ohmisilla? Osa sanoo muillakin foorumeilla, että toimii, osa sanoo ettei kannata edes yrittää.

    Mikäs tämän kickin kohtalo nyt on kestävyytensä puolesta? Vai onko niin vain että toimivien omistajan ovat hiljaa ja se pieni joukko jolla nää on kärähtäneet purkavat turhautumisen ja ainoastaan se tulee esille keskusteluissa?

    Olisi nimittäis nyt ajatustasolla ja budjetillisesti aika hommata Twistien seuraksi SMOKin Telescope ja siihen Kick 18490 akuilla, kun ainakin oman käsitykseni mukaan noi sujahtaa sinne sisään aika nätisti ja sitten ajella sitä perus tankeilla @ dcc boge, vai meneekö kartot pakolla kickin kanssa vaihtoon ja ainoastaan single coileja?
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •