Sivu 17 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 754

Aihe: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

  1. #321
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Seison edelleen aiemman kommenttini takana..


    Onkohan tää(kin) keskustelu vähän harhautunu aiheesta.. :P

     
     
  2. #322
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Anteeksi LSVap kun laivaan sun palstaas... Mutta onko kokemuksia ---http://www.esmokers-inc.com/en/476-vinci.html
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #323
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Eippä mitään. Täähän on ihan hyvä paikka tällaisille keskusteluille kun kerran omaa alaosiota ei ole tulossa.... Ei ole mitään hajua tuosta modista, näyttää ihan kivalta mutta pitäs kokeilla kädessä että tietäs onko mistään kotosin. Noita P+ 18XXX löytyy UK palstoilta välillä hyvinkin sopu hintaan ja on kyllä viimeistelyltään aivan omaa luokkaansa.

     
     
  4. #324

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Mac tehny vaperista arvostelua. Ei paljon ruosteiset line-viritykset kyllä western unionin kautta kiinnosta
    http://www.youtube.com/watch?v=XbsQGNF5ago&feature=plcp

     
     
  5. #325

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Jep. Oon tota vaperia kyttäilly tässä jo jonkin aikaa että pääsis listalle mut nyt jotenkin tuntuu että taitaa jäädä.

     
     
  6. #326

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Ainakin multa jää välistä. Katellaan sit uudestaan jos materiaalit ja muut ongelmat korjataan. Konseptina ihan kiva.

     
     
  7. #327
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Eihän tuo vielä ole muuta kuin proto. Saa nähä mitä saapi aikaseksi. Rostereita nyt löytyy vaikka mitä hyviä 316LVM:n lisäksi että ei luulis että matsku on ongelma tuotantovaiheessa. Muuten en oo mitenkään hirveen innostunut koko konseptista, liian pieni hybridiksi ja toi suu kytkin ei innosta.

     
     
  8. #328
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    14500 olisi just sopiva näppäränkokoiseksi hybridiksi, joten Hopeakettua odottelen innolla. Hassu juttu miten paljon toi 14 ja 18 ero tekee loppupeleissä.
    KGO & Twist

     
     
  9. #329
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Mun mielestä, jos joutuu tekemään tankin jota ei voi vaihtaa kuten hybridissä niin toi koko on vaan auttamattoman pieni, jatkuvaa akun vaihtoa ja nesteen lisäystä. Ei skulaa. Jos on pakko olla koko ajan sama tankki kiinni niin sitten sen verran iso että mahtuu nestettäkin kunnolla. Jos on perus liittimellä toteutettu systeemi niin ite ainakin kannan useaa eri tankki vaihtoehtoa jotta on mahdollisuus vaihtaa tankkia ja jatkaa vapottelua ilman mitään nesteen lisäyksiä. Mutta kaikkihan on ihan mielipide kysymyksiä. 14650 akku on ainoa mitä nykyään käytän Sturmmodissa juuri tästä syystä.

     
     
  10. #330
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Pandoraa odotellessa.
    Olisi melkoinen ironian huipentuma, jos toi Imeon VIR muuttaisi Sturmodin säädeltäväksi vekottimeksi tyyliin Proteus.
    KGO & Twist

     
     
  11. #331
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Toi kytkin homma on kyllä vähän kökkö. Ei sillä voihan se hyvin toimia, mutta ei jotenkin kiinnosta lussuttaa tota suukappaletta. Ja mitä mun vähäisillä kokemuksilla olen huomannut, niin mielestäni nuo 18XXX putket vaan tuntuu paremmalta kourassa. Vaikka mulla tälläiset lapsen kädet onkin.

    Mikäs muuten toi Pandora on?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    No, mites olis tämä Fusion? http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....enesis-hybrid/ Vähän samaan suuntaan hakeutuu, mutta pikkusen eritavalla?

     
     
  13. #333
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Joo just hetkisitten katselin tuota. Voisi toimiakkin ja saihan kaveri siitä höyryäkin pihalle.
    Vähän jotain silmä karkkia tarttis tohon lisätä... Ettei olis tollanen perus pötkylä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #334

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    http://ukvapers.org/Thread-P-18650 Siinä on kiillotettua P+:ssaa vähän halvemmalla.

     
     
  15. #335
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Kai tuo kickin imasee 18500 akun kanssa? Pakkohan se oli yv heittää...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #336

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    imaseehan se

     
     
  17. #337
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Jotenkin onnistunut ohittamaan tuon ilmoituksen tänään. Vaikka juuri kyseistä modia noilta palstoilta tänään vielä etsin. Noh, nyt on kaupanhieronta aloitettu ja varmaankin lähtee mulle jos vaan postit ei nosta hirveesti hintaa, tai joku jälleen koukkaa takaa ohi.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  18. #338

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Mitä helvettiä ne tutin kokoiset lasitipit oli Ensin ajattelin, jotta ovat skaalautuneena siinä framilla, mutta ei! MITVIT? Jotain muutakin ahdistavaa siinä videossa oli Ei, en ajatellut katsoa uudestaa, vai pitäiskö katsoa ja sisäistää?

     
     
  19. #339

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Mitä helvettiä ne tutin kokoiset lasitipit oli Ensin ajattelin, jotta ovat skaalautuneena siinä framilla, mutta ei! MITVIT? Jotain muutakin ahdistavaa siinä videossa oli Ei, en ajatellut katsoa uudestaa, vai pitäiskö katsoa ja sisäistää?
    Joo. oli itekin mentävä peilin eteen ja katottava et oonko yhtä urpon näkönen kun toi jätkä kun vapottelen... en ollut
    Onhan noi ihan saatanan rumia noi tipit. 250 dollarii noista???

     
     
  20. #340

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Ihan mukavan oloinen poikahan siinä oli(vai oliko se tyttö?), ihmetyttää tommonen saatanan irvistely höyrynpäästössä
    Eikä tämä ole mitenkään poikkeus, katoppas Macin arvosteluja! Olen monta kertaa meinannut meinannut laittaa viestiä, jotta ei kannata höyrytellä, jos kipiää tekee Minulle vain jäi semmonen kuva verkkokalvoille, jotta kaverihan rupes ihan fyysisesti voimaan pahoin, muutaman höyryn jälkeen?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •