Sivu 12 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1200

Aihe: Kun kaikki muuttui

  1. #221
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oon päättänyt et tammikuusta saat putken ja lootan, älä kiusaa ittees enää helmikuussa Se putki ei oo enää sen arvoista!
    Oot osoittanu kyl että selkärankaa löytyy! 2.2 lähtee paketti postiin...
    Etanapostilla lähti jotain pientä tänään
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #222
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Mä lupasin, et ei ennen Maaliskuuta. Ja pidän lupaukseni.

     
     
  3. #223
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    Mä lupasin, et ei ennen Maaliskuuta. Ja pidän lupaukseni.
    Ei kannata
    Niksnaksia mieles tekee kuitenkin...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #224
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Ostan sit Maalikuussa. Vaikka 2

     
     
  5. #225
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Ja sen minun Rosen

     
     
  6. #226
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Mahtaako Emo suuttua jos, Roseen sekaannun.

     
     
  7. #227
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Jotain on Höyryttelyssä muuttunut itselläkin. Nautinto vaan lisääntyy ja Nikotiinit vähenee. Äkkiä ne alkoi pudota 10mg alas ja nyt mennään 3-5. Kuitenkin lähtökohtana on ollut 60 Röökiä päivässä. Sähköisen puolella oli 18-24mg Nikotiinit aluksi. Nyt on kokeiltu ensimmäiset Nollaniksatkin. Itse kokkailtu liemiä jo 2 Vuotta. Niissäkin alkaa jo olemaan omia säätöjä, enemmän kuin tarpeeksi.
    Viimeksi muokannut taas sama; 20.01.15 kello 11:14.

     
     
  8. #228
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Vittu. Täs pitää mun ruveta Ostoholisteille Tohtoriks. Ku ainoa koko Foorulla, jonka ei o pakko ostaa mitään jos ei halua.

    Otan sit pienen oston peruutuksista Aton ja isommista Modin.

     
     
  9. #229
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Postista tulla tupsahti tämän herrasmiehen, siis taas saman kehittelemää nestettä, nimi taitaa olla kesäherkku?
    VG80/PG20 ja heti pulloa heilutellessa huomaa, että on hyviin pohjiin tehty, tuskin on vettä joukossa, koska mukavan paksu tavara kyseessä.

    Testilaitteistona H-dripper 2x2 mm ilmarei'illä ja SX350 piirillä oleva boxi @ 45 wattia.
    Nesteen tuoksu viittaa vahvasti baarista saatavaan jekkubattery paukkuun ja siitä tuli ensiodotukset mausta - onko taas sama kloonannut vanhan kunhon hypenesteen Jägerbombin?

    Ensi-imaisut paljastaa, ettei tämä ollut jekkubaterya, vaikka tästä helposti löytääkin Jägermaister (tai carmolis) tyyppisiä yrttejä. Yrtit kietoutuu varsin toimivaan mentholiin, sanoisin että sininen mynthon on mentholin osalta lähimpänä tätä makua, mutta nesteessä maku ei ole niin vahva kuin itse kurkkupastilleissa. Jos kaupasta saisi Jägermaister kurkkupastilleja, niin ne todennäköisesti maistuisi tältä. Karkeasti arvioituna 2/3 yrttejä ja 1/3 mentholia maussa, ei kuitenkaan liian voimakas, eli pakkasilmassakin onnistuu hengitys höyryttelyn jälkeen.

    Itse en ole juurikaan Jägermaisterin, tai mentholin ystävä, joten tämä neste ei henkilökohtaisella tasolla tempaise mukaansa.
    Meikäläinen on enemmän semmonen pehmo hedelmä/karkki runkkari.

    Korkeasta VG-pitoisuudesta johtuen höyryntuotto on ensiluokkaista ja melko hyvin tosiaan yrtit ja menthol balanssissa. Sanoisin, että kyseisiä aineksia diggaaville uppoaisi jo tällaisena kuin sata jänistä, mutta muutaman parannusehdotuksen annan kuitenkin YV puolella. Itse kaipaisin vähän lisää syvyyttä nesteeseen, luonnetta tässä onkin jo omasta takaa.

    Oma vaatimaton arvosana 7/10, suurimmaksi osaksi sen takia, että en itse ole ihan tämäntyylisten nesteiden parasta kohderyhmää.

     
     
  10. #230
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jalippo vanha namusetä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #231
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Nyt mä tiedän miltä paukulta tää maistuu!! Jonkun aikaa piti vedellä, että tuli muistot mieleen...
    2 cl kirkasta 50 % minttuviinaa, jota on lantrattu 2 cl 40 % Jägermaisteria. Shottina grogilasita parilla jäällä.

    Makuna aikalailla 1:1, muistaakseni, tosin ei ihan niin voimakkaana ja ilman alkoholin vaikutusta.

     
     
  12. #232
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jalippo vanha namusetä
    Karkilla houkuttelun sijaan houkuttelee Jalippo Bearsilla

     
     
  13. #233
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Raitis mies tehnyt vahingossa Viinapaukun.

     
     
  14. #234
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Paljosta olen jäänyt paitsi, kun eilen vetelin melkoisen Elitististä ja tänään Milkkiä. Mitähän kaikkia kivoja makuelämyksiä vielä löytyykään matkan varrella.
    Jalmarit kypsymässä. Nyt pitäs olla malttia, ettei käy kuten Pirtelön eka Desi. Omaan plöröön tehty pari pikku muutosta ja 1 uus kokkaus kokonaan.

     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    mmm 001.jpg Tuollainen pullo avattiin eilen. Tuohon pullon kylkeen kuuluisi pistää muutama pieni varoitus . Erittäin suurta riippuvuutta aiheuttavaa.
    Illalla runsaasti nautittuna, Voi aiheuttaa liian hyvän unet. Sisältää rajattoman määrän makuelämyksiä.

    Ikävintä tuossa 30ml pullossa. et se on kohta jo loppu.

     
     
  16. #236
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Positiivisuus Forkalla tuntuu poikivan hienoja asioita. Suuret Kiitokset Pottulalle.AnttiE saa pienen tukipaketin, niin jaksaa ottaa sen työn itselleen. Muutama tiiviste ja pikkuisen metallia mukaan tukipakettiin.
    Kun jonkun hermoillekin käyn, ku olen kuulemma Foorumia terrorisoiva ja homman tulisi loppua.Ei kuulosta hyvälle, mut ainahan joku kitisee.


    Mutta Tammikuu kohta mennyt ja sit päästään Helmikuun kimppuun.

     
     
  17. #237
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    Positiivisuus Forkalla tuntuu poikivan hienoja asioita. Suuret Kiitokset Pottulalle.AnttiE saa pienen tukipaketin, niin jaksaa ottaa sen työn itselleen. Muutama tiiviste ja pikkuisen metallia mukaan tukipakettiin.
    Kun jonkun hermoillekin käyn, ku olen kuulemma Foorumia terrorisoiva ja homman tulisi loppua.Ei kuulosta hyvälle, mut ainahan joku kitisee.


    Mutta Tammikuu kohta mennyt ja sit päästään Helmikuun kimppuun.
    En kyllä keksi mistä joku kitisee, mutta antaa kitistä! Jatkat vain samaa rataa nii kaikko viihtyy paremmin forkalla!

     
     
  18. #238
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Niinhän se menee aina. yhteen suuntaan kun kumartaa, Samalla pyllistää jollekin. Jos joku veteleepi Herneitä, niin kaipa hänellä siihen omat syyt.

     
     
  19. #239
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Tukipaketti pakattu.tukip 002.jpg Viimeyön tulos.

     
     
  20. #240
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tossa on liian vähän jeesusteippiä

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •