Sivu 92 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42828889909192939495 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1821
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Tuleekohan tuo tuolta mustana vaiko kiiltävänä kun kuva molemmista mutta valita ei voi ?

     
     
  2. #1822
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Tuleekohan tuo tuolta mustana vaiko kiiltävänä kun kuva molemmista mutta valita ei voi ?
    Sitä sietää kysyä kauppiaalta. Näköjään ainakin erään forkkalaisen juuri tuolta tiilaama engine oli musta.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #1823
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Tuleekohan tuo tuolta mustana vaiko kiiltävänä kun kuva molemmista mutta valita ei voi ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Sitä sietää kysyä kauppiaalta. Näköjään ainakin erään forkkalaisen juuri tuolta tiilaama engine oli musta.
    Ss tuli mehupojilta.. musta engine käytettynä forkalta..

    Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  4. #1824
    Vuoden loppu on meillä töissä aina kiireisintä aikaa ja 50W iSticki sai maata laatikossa.
    Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja vaihdoin näytön. Siitä kun täällä pyydettiin kuvia niin tässäpä näitä tulisi.
    Teksti puuduttavaa luettavaa ja kuvat huonoja.

    Elinten luovuttajana pinkki ja vastaanottajana musta.



    Molemmista päädyistä ruuvit auki ja työntää pohjasta sormella koko paketin ylöspäin. (tästä lisää myöhemmin)

    Purettuna:



    Näytön pleksi, napit ja silikoninen nappien palautin laitetaan syrjään.
    Kolvi tulille ja ensin varoiksi irroitin akkujen plussan. Seuraavaksi näytön lattakaapelin irroitukseen. Kiinalaiset piirilevyt ovat ihan kurapaskaa ja muutama pädi lähti lattakaapelin irroituksessa irti.
    Nämä pädit olivat onneksi vain "täytettä", eikä aiheuttanut sen kummempia toimenpiteitä.
    Itse näyttö on kokonaan lasia ja mustasta se lähti rapsimalla pieninä palasina.

    Näyttö irroitettuna:



    Sitten irroittelin pinkistä näytön. Se olikin kinkkisempi operaatio saada näyttö ehjänä irti. Kaksipuoleinen teippi piti tajuttoman lujaa kiinni.
    Sivuttain kiertämällä näyttöä teippi antautui lopulta.

    Näyttö irrallaan:





    Sitten vaan irroitettua näyttö juottelemaan mustaan.

    Näyttö paikallaan:



    Piirilevyssä ja näytön lattakaapelissa on reijät, joilla näyttö kohdistetaan piirilevyyn.

    Pinsetit toimi hyvin kohdistajina:



    Sit akun plussa takas kiinni ja testiä.

    Hyvin toimii (näytön teksti juoksee, eikä kamera saa napattua koko näyttöä kerrallaan, näytössä kuitenkin kaikki tekstit toimii):



    Seuraavana enään kasaus jäljellä.
    Ensin nappien päälle silikoninen nappien palauttaja, sit napit siihen päälle ja lopulta näytönlasi. Vähän vaatii sorminäppäryyttä että kaikki pysyy paikallaan, myös kotelon kyljessä oleva tulitusnappi.
    Koko pakettia koteloon työnnettäessä täytyy olla tarkkana. Näytön lasi tökkäsi minulla kotelon nappien reikään ja näytön lattakaapeli repesi pahasta kohtaa. Lattakaapelin uudelleen korjaamiseen meni tunti.
    Lopulta koko paketti ruuveilla kasaan ja testing, hyvin pelittää:



    Tässä se lisä, mitä lupasin aiemmin:

    Koteloita on ainakin kahden laisia.
    Mustassa näytön lasi liukui koko paketin mukana pois.
    Pinkissä näytön lasi kiinni kaksipuoleisella teipillä ja täytyy nostaa suoraan poispäin kotelosta, jotta saa napit pois ja silikonisen palauttajan. Ilman tätä ei pakettia saa pois kotelosta.

    Tässä erot:



    Vähän väsyneenä tässä kirjoittelen että teksti saattaa sisältää pari mokaa.

    Olkaa hyvä.

     
     
  5. #1825
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Hienoa että sait toimimaan. Jää pinkistä vielä suhtkoht käyttämättömät akutkin varalle. Latauskertoja taitaa olla alle 10.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #1826
    Ajattelinkin että olis samalla vaihtanut akut kun omassa on jo ihan finaalissa.
    Joku ajatusfiba pääs käymään ja kasauksen jälkeen tajusin että jäi vaihtamatta.

     
     
  7. #1827
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Onko Pico Dualista kokemuksia?

    Evic vt tuli tiensä päähän, usb reikä antoi puolentoista vuoden jälkeen periksi. Tilasin jo samanlaisen, maksoinkin ja huomasin Picon, Finnvapelle viestiä perään ja sain kuin sainkin tilauksen muutettua Dualiin.
    Tuohan on kahdella akulla ja lataus ilmeisesti melko nopeaa usbin kautta, irtoakut pystyy lataamaan vaikka kävisi kuin evicille.

     
     
  8. #1828
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pikkuhannu Näytä viesti
    Onko Pico Dualista kokemuksia?

    Evic vt tuli tiensä päähän, usb reikä antoi puolentoista vuoden jälkeen periksi. Tilasin jo samanlaisen, maksoinkin ja huomasin Picon, Finnvapelle viestiä perään ja sain kuin sainkin tilauksen muutettua Dualiin.
    Tuohan on kahdella akulla ja lataus ilmeisesti melko nopeaa usbin kautta, irtoakut pystyy lataamaan vaikka kävisi kuin evicille.
    Parempi olisi että lataisi ne irtoakut AINA erillisellä laturilla ainakin silloin kun kyseessä on 2 tai useampi akkuinen laite!!

    Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  9. #1829
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kikkeri82 Näytä viesti
    Parempi olisi että lataisi ne irtoakut AINA erillisellä laturilla ainakin silloin kun kyseessä on 2 tai useampi akkuinen laite!!

    Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla
    Viisauden sanoja
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  10. #1830
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Jos akut ovat sarjaan kytketty, niin ehdottomasti viisain tapa ladata erillisellä laturilla. Rinnan kytketyssä vehkeessä ei ole niin tarkkaa. Toki erillinen laturi todennäköisesti tekee tarkempaa duunia kuin laitteen oma USB-piiri.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #1831
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Laturi täytyy laittaa puffilasta tilaukseen.
    Evic vt-minissä akku sökö muutaman kuukauden jälkeen ja ladattu siis itse laitteessa.

     
     
  12. #1832
    Moro vaan kaikille uudelta jäseneltä. Sähkötupakkaa olen höyrytellyt reilu kaksi vuotta about 40 vuoden tupakoinnin jälkeen. Minulla on ollut tähän asti tuo Aspiren "aloituspaketti" ja Nautiluksen säiliöitä. Nyt tilasin ja sain tänään ELeaf i Stick Picon. Nyt tarvisin vähän käyttöopastusta kun tuo enkku ei niin hirveän hyvin suju. Eli kun laitoin nesteet ja akun paikoilleen tuli näyttöön akun taso, ohmit, jännite ja watit. Tarviiko minun tehdä nyt muuta kuin säätää watit noin 25w vai pitääkö jotain lämpöjä tms viritellä? Onko normaalia että pitää aika kovaa "rätinää" käytössä verrattuna tohon vanhaan vehkeeseen?

     
     
  13. #1833
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    ^ Nautilustako käytät edelleen Picon nokassa?

    Varovasti arvelen että jotkut 1,5 - 1,8 ohmin atot saattaapi antaa pahan mielen (Ortodoksikirkon hajuakin) noilla oletustehoilla joita mainitsit.

    Itse lähtisin jostain 8 watin kohdilta kokeilemaan ja varmistaisin että Pico on watti asetuksilla ( 3 nopeaa painallusta -> Wattage lukee näytössä)

     
     
  14. #1834
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    13-15w taitaa olla aika hyvä Nautiluksen atoille.

     
     
  15. #1835
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja matti1308 Näytä viesti
    Moro vaan kaikille uudelta jäseneltä. Sähkötupakkaa olen höyrytellyt reilu kaksi vuotta about 40 vuoden tupakoinnin jälkeen. Minulla on ollut tähän asti tuo Aspiren "aloituspaketti" ja Nautiluksen säiliöitä. Nyt tilasin ja sain tänään ELeaf i Stick Picon. Nyt tarvisin vähän käyttöopastusta kun tuo enkku ei niin hirveän hyvin suju. Eli kun laitoin nesteet ja akun paikoilleen tuli näyttöön akun taso, ohmit, jännite ja watit. Tarviiko minun tehdä nyt muuta kuin säätää watit noin 25w vai pitääkö jotain lämpöjä tms viritellä? Onko normaalia että pitää aika kovaa "rätinää" käytössä verrattuna tohon vanhaan vehkeeseen?
    Jos Nautilusta edlleen käytät, niin 13w (toimii 15wattiakin) on aika maksimi. Tosin jos olet jo 25 watilla kokeillut, niin luultavasti olisi jo pumpulit palanut?
    Jos ostit sen Pico kitin Melo 3 mini tankilla, niin sen mukana tulleiden vastusten tehoalue on 30w ja siitä ylöspäin, eikä lämpöjä tartte säätää eli wattipuolella käytät.

     
     
  16. #1836
    Kiitoksia, täällähän saa nopeasti apua. Joo huomasin kun kokeilin sitä Nautilusta että aikalailla palaneet maut tuolla 25w tulee joten pienensin sitä reippaasti. Sitä Melo 3 juuri tarkoitan että se rätisee aikalailla ja huulia lämmittää että pitäskö jotain lämpöjä säädellä? Sitten vielä joku 0.1S ja jotain muuta vilahtaa näytössä mutta häviää heti, mitähän se meinaa?

     
     
  17. #1837
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja matti1308 Näytä viesti
    Kiitoksia, täällähän saa nopeasti apua. Joo huomasin kun kokeilin sitä Nautilusta että aikalailla palaneet maut tuolla 25w tulee joten pienensin sitä reippaasti. Sitä Melo 3 juuri tarkoitan että se rätisee aikalailla ja huulia lämmittää että pitäskö jotain lämpöjä säädellä? Sitten vielä joku 0.1S ja jotain muuta vilahtaa näytössä mutta häviää heti, mitähän se meinaa?
    Sanoisin et nosta tehoja, niin rätinän pitäis loppua. Nestettä valuu vastukselle enemmän kuin mitä pieni teho höyryttää pois ja siksi rätisee, luulen mä?? Toki voi olla muitakin syitä, mutta tehon nosto on pikaisesti kokeiltu Niin ja ilmansäätöä isommalle?

    Se mikä pikaisesti vilahtaa näytössä on imun pituus sekunteina tai oikeammin se aika, jonka tulitusnappi on ollut painettuna pohjaan
    Viimeksi muokannut arskaxx; 07.02.17 kello 19:03.

     
     
  18. #1838
    Kiitos, minäpä jatkan tämän tutkiskelua ja tuo Nautiluksen ato piti vaihtaa kun maistu kuin lampaankyljys

     
     
  19. #1839
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Jos arska sanoo jotain nautiluksesta, usko häntä sillä se on totuus.
    Spoileri!

     
     
  20. #1840
    ^ Oliko tuo joku heitto hänelle , mutta uskon kyllä että watteja oli aivan liikaa Nautilukselle

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •