Sivu 89 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3979858687888990919293 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,761 - 1,780 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1761
    Voi helvetti, pari viikkoa sitten heitin istick 50w roskiin (akut vein tosin keräykseen). Näyttö ehjänä, mutta akut kuolivat kun pääsi veneen pohjalla veteen. Eli heitti samantien "low battery" kun painoi tulitusta, vaikka olisi ollut pidempään latauksessa taikka pass-troughina. Itsellä lemppari-istickit ovat tc100w ja pico. tuota 100w tc:ta pystyy käyttämään myös yhdellä akulla, toki silloin hervottoman kokoinen. Mutta tulitus on tuossa hyvä. Pico kulkee taas mukana helposti. Noita kahta voin itse suositella. Jos taas kapasiteetti kiinnostaa, niin rellun rx200s taikka rx2/3
    edit. yhdellä akulla tuo 100w tc maksimitehot rajoittuvat muistaakseni 75w.

     
     
  2. #1762
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Täytyy etsiä jostain rikkinäinen laite, mistä ottaa pelkkä näyttö.
    Mulla on iStick 50W joka ei tulita eikä lataa mutta näyttö on ehjä. Laitappa osoite YV:llä niin lykkään kuoressa sinnepäin.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #1763
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Mulla on iStick 50W joka ei tulita eikä lataa mutta näyttö on ehjä. Laitappa osoite YV:llä niin lykkään kuoressa sinnepäin.
    Tuossa näytön vaihdossa kannattaa ottaa sitten huomioon että saattaa olla vaikea vaihtaa ilman erikoiskolvia koska leveä lattakaapeli. En ole itse vaihtanut/kokeillut kylläkään näyttöä tähän vaihtaa mutta laite purettu juurikin näytön rikkoontumisen takia. Eli näytön kaapelia ei ole painettu tms mihinkään liittimeen vaan juotettu piiriin.

     
     
  4. #1764
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Tuossa näytön vaihdossa kannattaa ottaa sitten huomioon että saattaa olla vaikea vaihtaa ilman erikoiskolvia koska leveä lattakaapeli. En ole itse vaihtanut/kokeillut kylläkään näyttöä tähän vaihtaa mutta laite purettu juurikin näytön rikkoontumisen takia. Eli näytön kaapelia ei ole painettu tms mihinkään liittimeen vaan juotettu piiriin.
    Homma hoituu kyllä.

    Nimimerkillä: Teen pienelektroniikkaa työkseni

     
     
  5. #1765
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Homma hoituu kyllä.

    Nimimerkillä: Teen pienelektroniikkaa työkseni
    Niihän ne kaikki sanoo.

     
     
  6. #1766
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Niihän ne kaikki sanoo.
    Enemmän mietityttää millä näyttö liimattu piirilevyyn.
    Antautuuko liima ennemmin kuin lasinen näyttö?
    Ken tietää. Jää nähtäväksi.

     
     
  7. #1767
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Enemmän mietityttää millä näyttö liimattu piirilevyyn.
    Antautuuko liima ennemmin kuin lasinen näyttö?
    Ken tietää. Jää nähtäväksi.
    Itse näyttö oli irti piirilevystä ainakin tuossa minun kapineessani, olikohan toisesta päästä jollain pienellä tarrapalalla reunastaan kiinni.

     
     
  8. #1768
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Vietnam
    Viestit
    21
    Istick 200w. Ongelmana temp control eli ss316l vastuksilla heittää jostain syystä wattipuolelle kun tulittaa. Tankkina OBS Crius plus. Hyvä tankki muuten. Normi Crius vuotaa.

     
     
  9. #1769
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jumtauni Näytä viesti
    Istick 200w. Ongelmana temp control eli ss316l vastuksilla heittää jostain syystä wattipuolelle kun tulittaa. Tankkina OBS Crius plus. Hyvä tankki muuten. Normi Crius vuotaa.
    Coilit on mallia spaced vai yhteenpuristettu?

     
     
  10. #1770
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jumtauni Näytä viesti
    Istick 200w. Ongelmana temp control eli ss316l vastuksilla heittää jostain syystä wattipuolelle kun tulittaa. Tankkina OBS Crius plus. Hyvä tankki muuten. Normi Crius vuotaa.
    Paskaiset liittimet, huono kontakti atossa, tai huonoa rosterilankaa? Tavallisessa Criuksessa lämpösäätö aika arpapeliä kun postien reiät on läpiasti, eikä niinkuin kuuluisi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #1771
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Muutama viesti taaksepäin oli maininta tuosta iPowerista, täältä löytyy moinen. Hetken mielijohteesta tilasin. Ihan perusnäppärä laite ja ollu päivittäisessä käytössä muiden modien rinnalla. Kevyt ja mukavasti muotoiltu niin kulkee mukavasti mukana.

    Pico löytyy myös, yks suosikeistani tällä hetkellä. Jos nyt jotain huonoa pitää ettiä niin monet normikokoiset tankit näyttää tyhmältä tämän nokassa 😃

    Jos muuten joltain vielä löytyy yks 50w stickin raato missä näyttö ehjä niin voisin lunastaa pois. Rakkaasta ensimodista pimeni näyttö putoamisen seurauksena 😭

     
     
  12. #1772
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Vietnam
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Coilit on mallia spaced vai yhteenpuristettu?
    Molempia kokeiltu, sama ongelma. Epäilen, että kyseessä joku suojatoiminto kun vastus kasvaa liian suureksi siirtyy wattipuolelle. Viittaisi huonoon kontaktiin. Ruuveja kiristelty, mutta ei tunnu vaikuttavan. Lankana UD:een SS316L, 24g.

     
     
  13. #1773
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Vietnam
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Paskaiset liittimet, huono kontakti atossa, tai huonoa rosterilankaa? Tavallisessa Criuksessa lämpösäätö aika arpapeliä kun postien reiät on läpiasti, eikä niinkuin kuuluisi.
    Lankana UD:een SS316L, 24g. Joku kontaktiongelma ilmeisesti. Titaanilangalla sama ongelma.

     
     
  14. #1774
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Ite ainakin totesin, että pico megas ei ainakaan ss-lämpösäätö pelannut Spaced coili, vastukseksi 0,5 ja lämmöt säädin 200:n sekä tehot 20 wattiin. Pumpulit vaihtoi kyllä aika nopeasti värinsä
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  15. #1775
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jaahans. Puoleen vuoteen eka kerta kun mulla modi alkaa temppuilemaan. Pico sanoo että: Device too hot? Mitähän se yrittää mulle kertoa..? Ja välillä tulee että battery too low... Vaikka ei ole.

     
     
  16. #1776
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jaahans. Puoleen vuoteen eka kerta kun mulla modi alkaa temppuilemaan. Pico sanoo että: Device too hot? Mitähän se yrittää mulle kertoa..? Ja välillä tulee että battery too low... Vaikka ei ole.
    Se on riivattu... Tai sitten akun kontakteissa on ryönää, kontaktien juotoksissa on kontaktihäiriötä tai sitten se vaan on mennyt rikki.

     
     
  17. #1777
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Täytyypi avata ja ihmetellä tässä jonain päivänä...

     
     
  18. #1778
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Picoon on sitten saatavilla uusi firmware. Softwares for iStick Pico - Eleaf electronic cigarette

    Nyt olisi mahdollisuus päästä säätelemään käämin esilämmitystä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #1779
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mä en tykänny picon edellisestä päivityksestä. Poistui paljon tärkeetä infoa ruudulta.. Kuten esim jännite.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  20. #1780
    Elinten luovuttaja rikkoutuneen näytön tilalle on saapunut aikoja sitten mutta vähän kiirettä pitänyt, ei ole ehtinyt vielä 50w:een näyttöä vaihtaa mutta varmaan viikon-kahden sisällä järjestän aikaa.

    Asia oli kuitenkin tulla kirjoittaman iPowerista.
    Paras ominisuus että on tooooodella kevyt verrattuna iStick 50w.
    Miinuksena että näyttö on kapealla sivulla ja latauspistoke pohjassa. Näistä piiiiitkä miinus -----------------------------------------
    Kaiken lisäksi toi mode nappi on järkyttävän pieni säätääkseen tehoja nikkeliato (ja muilla kuin pelkkä VW) asetuksella, tai mulla on vaan sormet kuin nippu kyr**ä.

    Sum summarum. Kun löytyy asetukset niin todella miellyttävä käyttää.
    Toimii erittäin hyvin joka päiväisenä reissumodina. Suosittelen.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •