Sivu 85 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3575818283848586878889 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,681 - 1,700 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1681
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä sain lahjaksi sellaisen... Cuboid siinä lukee.
    Se on Joyetech

     
     
  2. #1682
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Se on Joyetech
    No niinpä onkin todellakin... Sorry että sekoitin istickin ja joyetechin... Ups...

     
     
  3. #1683
    VapeTrix
    Vieras
    mäki jo mietin et onks arskalta jääny joku uutuus kertomatta

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  4. #1684
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No niinpä onkin todellakin... Sorry että sekoitin istickin ja joyetechin... Ups...
    Samaa firmaa Joyetech, Wismec ja Eleaf. Ettei se nyt ihan pieleen mennyt.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #1685
    Laitoin picon tänään ensimmäistä kertaa usb laturiin kiinni ja laite pimeni. Kokeiltu muilla akuillakin mutta ei mitään elonmerkkejä.
    Onko muilla tullut samanlaisia ongelmia?

     
     
  6. #1686
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja -samu- Näytä viesti
    Laitoin picon tänään ensimmäistä kertaa usb laturiin kiinni ja laite pimeni. Kokeiltu muilla akuillakin mutta ei mitään elonmerkkejä.
    Onko muilla tullut samanlaisia ongelmia?
    Itellä kävi sama iStick TC 100W. Tökkäsin tietokoneeseen kiinni ja koko paska pimeni. En saanu siihen enää mitään eloa.

     
     
  7. #1687
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    2
    Moikka! Ensimmäinen postini täällä foorumilla ja eka viikko takana ilman tupakkaa sähkötupakan avulla Mutta mulla olisi yks kysymys. Mulla on modina käytössä istick pico. Ja olen ihmetellyt että mikä ohjelma tuo ''bypass'' on? Wattagea normisti käytän enkä noita muita lämpötila asetus mahdollisuuksia. mutta tuo bypass mahdollisuus mietityttää?

     
     
  8. #1688
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nantes Näytä viesti
    Moikka! Ensimmäinen postini täällä foorumilla ja eka viikko takana ilman tupakkaa sähkötupakan avulla Mutta mulla olisi yks kysymys. Mulla on modina käytössä istick pico. Ja olen ihmetellyt että mikä ohjelma tuo ''bypass'' on? Wattagea normisti käytän enkä noita muita lämpötila asetus mahdollisuuksia. mutta tuo bypass mahdollisuus mietityttää?
    mekaaninen asetus. eli toimii meksuna silloin. en suosittele tuota.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  9. #1689
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nantes Näytä viesti
    Moikka! Ensimmäinen postini täällä foorumilla ja eka viikko takana ilman tupakkaa sähkötupakan avulla Mutta mulla olisi yks kysymys. Mulla on modina käytössä istick pico. Ja olen ihmetellyt että mikä ohjelma tuo ''bypass'' on? Wattagea normisti käytän enkä noita muita lämpötila asetus mahdollisuuksia. mutta tuo bypass mahdollisuus mietityttää?
    Ja meksu (mekaaninen modi) tarkoittaa et Pico antaa virtaa sen mitä akuissa on eli höyryt hiipuu mitä tyhjemmäksi menee

     
     
  10. #1690
    Höyryttelijä freekki's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    34
    Laitoin ton picon tilaukseen gb:n flash salesta. Nyt pitäs keksiä joku tankki sille kaveriksi. Pyörinyt korissa micro tfv4 ja serpent mini... Muita suosituksia? Pieni koko ja rakenneltavuus plussaa.

     
     
  11. #1691
    VapeTrix
    Vieras
    serpentti tai kaiffari

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  12. #1692
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    2
    Mulla on käytössä tankkkeina joyetechin cubis ja cubis pro. Molemmat helvetin hyviä perustankkeja. Ei vuoda ja hyvin pelittää

     
     
  13. #1693
    VapeTrix
    Vieras
    jaahas nyt alkoi itsellä tuo istick 200w menee ittekseen päälle -.- ei ole saanut nestettä tai kolhittu eikä ole kastunu.. mikähä täs nyt o

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  14. #1694
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    jaahas nyt alkoi itsellä tuo istick 200w menee ittekseen päälle -.- ei ole saanut nestettä tai kolhittu eikä ole kastunu.. mikähä täs nyt o

    pöhlä mutta silti positiivinen.
    Luulin, että TC 100W olisi ainut mikä tuota tekee. Näköjään sitten muissakin istickeissä samaa vikaa, harmi.
    Olisikohan noissa sama piiri?
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #1695
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Luulin, että TC 100W olisi ainut mikä tuota tekee. Näköjään sitten muissakin istickeissä samaa vikaa, harmi.
    Olisikohan noissa sama piiri?
    en osaa sanoa. mulla oli istick 100w tc:ssä tosi paljo ongelmii. ruuvaan kyllä tosta aton pois aina varmuudeks jos sattuis alkaa pelleilee. täytyy vaan todeta et pari rellua varastoon.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  16. #1696
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Eipä o häävi laite tämä 100TC. Purkaa toisen akun melkein tyhjäksi ja toisessa on vielä melkein täysi varaus. Ei edes mitenkään loogisesti valitse kumpaa kuormitetaan enemmän. Vitt... Voihan tietysti olla vika laturissakin. Vanha i4 mihin on pari litraa mehua kaadettu päälle. Noh, katsellaan nyt heitänkö vesilintua vai jaksanko perehtyä syy/seuraus asioihin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #1697
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eipä o häävi laite tämä 100TC. Purkaa toisen akun melkein tyhjäksi ja toisessa on vielä melkein täysi varaus. Ei edes mitenkään loogisesti valitse kumpaa kuormitetaan enemmän. Vitt... Voihan tietysti olla vika laturissakin. Vanha i4 mihin on pari litraa mehua kaadettu päälle. Noh, katsellaan nyt heitänkö vesilintua vai jaksanko perehtyä syy/seuraus asioihin.
    ihan samaa teki mulla moni 100w tc.. vaikka kui päivitteli.

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  18. #1698
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    57
    Itellä oli sit kai maanantai kappale siitä 100w TCstä. Purki akut tasaseen ja mitään ongelmia ei ollut ennenku sen tökkäs tietokoneeseen kiinni. Sen jälkeen sitä ei saanu virkoamaan enään millään ja on nyt paperipaino. :/

     
     
  19. #1699
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nantes Näytä viesti
    Mulla on käytössä tankkkeina joyetechin cubis ja cubis pro. Molemmat helvetin hyviä perustankkeja. Ei vuoda ja hyvin pelittää
    Itsellä sekä Cubus että Cubis pro, molemmilla kärtsää jos ei avaa kantta jolloin tankki saa ilmaa ja alkaa wikkaamaan aina kantta raottaessa nousee ilmakuplaa, sen jälkeen pelittää jonkin aikaa kunnes ko kannen raotus on uusittava Cubiksissa 1ohm vastukset, muitakin kokeiltu

     
     
  20. #1700
    Mitäs hyötyä vai onko mitään, Picon päivittämisestä...?

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •