Sivu 84 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 347480818283848586878894 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,661 - 1,680 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1661
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    80
    Joo itsellä muuten ollut kyllä 5/5 tää laite, mutta usb liitin mennyt aikalailla paskaksi :<. Jotenkin tuntuu kuin heiluisi. Eli vitun tarkka asennosta missä kaapelin lyöt kiinni että lähtee ylipäätään es lataamaan. Noh onneksi pääsääntöisesti lataan patterit omalla laturilla. Ainiin joo tosiaan patterikannen laitteenpuoleinen magneetti lähti irti tässä, mutta liimasin aika vikkelään takaisin (tottakai eka väärinpäin =D ).

     
     
  2. #1662
    Nyt ei oo mikään vitsi, Eleaf Istick TC 100W kyseessä:

    Reilut puoli vuotta moitteetta palvellut boksi, kunnes äsken sattumalta huomasin kun TULITTI ITSEKSEEN!!!
    Onneksi olin vielä hereillä, kun aloin ihmetellä outoa tuoksua ja ääntä torpassa. Kun menin tarkastamaan mistä moinen johtuu, niin huomasin Istickin iloisesti pitävän omaa kivaa, eli tulitus oli mennyt itsestään päälle. Samoin kaikki overheat yms.-suojaukset pettäneet, koska tankki/boksi/akut olivat tulikuumia, eli 10s aikaraja oli mennyt umpeen varmaan jo aikapäiviä sitten. Jos en olisi ollut sattumalta vielä hereillä, niin tiedä mitä olisi tapahtunut...

    Eipä ole vastaavaa aikaisemmin käynyt, mutta kaikki on näköjään mahdollista näiden laitteiden kanssa. Olkaa varovaisia.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #1663
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Edellisellä sivulla oli just samanlainen tapaus et 100w tulitti itekseen

     
     
  4. #1664
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Alkupään 50w versiossa tuo autofire oli ominaisuus joka alkoi n.2pv takuun loppumisen jälkeen. Ite sain korjattua laitteen purkamisella ja piirin sinolipesulla, toiminut taas satunnaiskäytössä reippaan puolivuotta ongelmitta, ei kylläkään uskalla enää jättää virtoja päälle.
    Spoileri!

     
     
  5. #1665
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jaaha. Täytyypä ainakin ato ruuvailla irti yöksi. Oliko Serpent kiinni kun episodi alkoi?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #1666
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Mulla aikoinaan istick 20w tykitti itekseen. Onneksi olin hereillä kun yöllä alkoi ato suhisemaan omia aikojaan

    Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #1667
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Edellisellä sivulla oli just samanlainen tapaus et 100w tulitti itekseen
    Niinpä olikin, en tuota juttua ollutkaan lukenut. Ei siis näköjään mikään yksittäistapaus.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Oliko Serpent kiinni kun episodi alkoi?
    Oliko tämä minulle?
    Billow V3 tuossa boksissa oli kiinni, kun omakiva alkoi. Billowissa ei ole edes erikoisen pitkää 510-liitintä, jos sillä on merkitystä.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #1668
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Niinpä olikin, en tuota juttua ollutkaan lukenut. Ei siis näköjään mikään yksittäistapaus.



    Oliko tämä minulle?
    Billow V3 tuossa boksissa oli kiinni, kun omakiva alkoi. Billowissa ei ole edes erikoisen pitkää 510-liitintä, jos sillä on merkitystä.
    Juu sulle oli. Ulkomaan jorinoista sisäistin että pitkällä liittimellä varustetut atot olis murhannut iStickkejä kautta aikojen. Mulla Smokin m80 tulittaa itsekseen varsinkin Serpentillä. Serpenttiä en ole tähän itikkuun edes kokeillut kun liitin on kilometrinen. Mutta kiitos varoituksesta. Toivottavasti muistan irrottaa aton aina yöksi tästälähtien.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #1669
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Toivottavasti muistan irrottaa aton aina yöksi tästälähtien.
    Vaihtoehtoisesti pistä watit sinne kahteensataan niin mahdollisessa itsetulituksessa loppuu akuista puhti ennen kuin mitään pahaa ehtii tapahtua.

     
     
  10. #1670
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Mulla aikoinaan istick 20w tykitti itekseen. Onneksi olin hereillä kun yöllä alkoi ato suhisemaan omia aikojaan

    Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
    Hyvä kun olit hereillä. Mulla on itselläni 3 palohälytintä kaksiossa kuitenkin... Oli jo ennen höyryttelyä!

     
     
  11. #1671
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ulkomaan jorinoista sisäistin että pitkällä liittimellä varustetut atot olis murhannut iStickkejä kautta aikojen.
    Mielenkiinnosta purin tuon boksin. Vähäsen oli tulitusnapin ympärillä nestettä, muuten ei mitään ihmeellistä paljastunut. Ruikin vähän elektroniikkaspraytä, testaillaan valvotuissa oloissa uusiutuuko vika.

    Äkkiseltään en kyllä keksinyt, miksi aton pitkä 510-liitin ongelmia aiheuttaisi. Boksin 510 alapuolella paljon tyhjää tilaa, pl. johdot. Tosin plus- ja miinusjohto voivat mennä rikki/irrota, jos todella alas liitin painuu. Mä en kyllä näistä mitään ymmärrä, joten jätän suosiolla diagnosoinnin viisaammille.

    E. Kerran mennyt luotto, niin en tuota uskalla kyllä käytössä pitää. Jaksa koko aikaa vahtia, tulittaako itsestään vai nou...
    Viimeksi muokannut Pottula; 17.07.16 kello 03:17.
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #1672
    Hommasin tossa jo toisen Picon kun ollut niin tyytyväinen laitteeseen mutta nyt kyllä eilen saapu aika arvelluttava yksilö joka alko temppuilemaan jo parin tunnin käytön jälkeen.

    Näyttö jumissa ja tulitus jäi päälle ja vaikutti että kaikki cutoffit ja sun muut turvaominaisuudet ei enää toiminut. Ei auttanut kun vaan ruuvata korkki auki ja akku pihalle.
    Tämän kaiken sain toistumaan uudestaan kokeillessa...myös sitten tankki irti räpeltäessä saattoi watti säätökin jumittaa ja mennä tekstit näytössä sekasin ja akun varaus pomppi välillä tyhjästä puoleenväliin.
    Samaa akkua kokeilin muissa laitteissa ja ei mitään ongelmaa.

    Nyt sitten tänään kun yritän ottaa videon pätkää viasta kaupiaalle niin laite toimiikin ihan normaalisti, ei mitään vikaa.


    Sen vielä pistin merkille että laitteesta kuului täysin epäsäännöllinen vaimea tikitys...
    ääneltä samallainen minkä huomasin istick TC60Wattissa missä seon säännöllinen (oletin että laitteen heartbeat eli ominaisuus).

     
     
  13. #1673
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    pico ollut nyt yhden päivän testissä ja pakko sanoa että hyvin kyllä natsaa ton subtank minin kanssa yhteen , toki ei tuo mikään ihan kompaktein tankki tuohon picoon ole mutta toimii

     
     
  14. #1674
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on kolme istick 40w tc:tä ja yksi 50w ja yksi 150w. Kaikki toimii hyvin jo viidettä kuukautta. Mulla käynyt hyvä tuuri? Mulla on kolme muun merkkistäkin modia ja nekin toimii hyvin... Olenko Hannu Hanhi näiden kanssa?

     
     
  15. #1675
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    75
    Onko muilla Picon omistajilla ollut semmoista ongelmaa että joutuu kränkkää watit 5-10w normaalista ylöspäin et saa samat tehot ku jollaki toisella modilla? Muilla modeilla höyryttelen siinä 30w pinnassa ja picolla joutuu vääntää sinne 35-40w et saa samat löylyt. Kolmea eri akkua kokeiltu.

     
     
  16. #1676
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hsugr Näytä viesti
    Onko muilla Picon omistajilla ollut semmoista ongelmaa että joutuu kränkkää watit 5-10w normaalista ylöspäin et saa samat tehot ku jollaki toisella modilla? Muilla modeilla höyryttelen siinä 30w pinnassa ja picolla joutuu vääntää sinne 35-40w et saa samat löylyt. Kolmea eri akkua kokeiltu.
    Tuossa edellisellä sivulla on parikin mainintaa samasta asiasta

     
     
  17. #1677
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hsugr Näytä viesti
    Onko muilla Picon omistajilla ollut semmoista ongelmaa että joutuu kränkkää watit 5-10w normaalista ylöspäin et saa samat tehot ku jollaki toisella modilla? Muilla modeilla höyryttelen siinä 30w pinnassa ja picolla joutuu vääntää sinne 35-40w et saa samat löylyt. Kolmea eri akkua kokeiltu.
    Itse todennut ihan saman. Ei tosin ole mittausfaktaa esittää, mutu-tuntumalla kuitenkin sen 5W vaatii enemmän.
    "Not a bad life really"

     
     
  18. #1678
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ahaa... Tänään tilasin ekan Piconi. Hyvä tietää tuo juttu. Minä en kuitenkaan kaipaa niitä kovin isoja watteja niin ei ole väliksi sinänsä mutta hyvä tietää. Kaapissa on eleafin 150W päivitettynä 200 wattiin jos on josku tarvetta. (kiitos lahjoittajille siitä kovasti)

     
     
  19. #1679
    VapeTrix
    Vieras
    mikä tää eleaf 150w on ku edes kuullu. picossa on tosiaa lievää jännite häviötä huomannu itsekkin. toki silti eleafin paras tekele tähä mennessä.

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  20. #1680
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä sain lahjaksi sellaisen... Cuboid siinä lukee.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •