Sivu 58 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84854555657585960616268 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,141 - 1,160 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1141
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kokeile vaihtaa fahrenheitteihin, jostain syystä tuntuu antavan paremmin kyytiä.
    Itsetehdyillä vastuksilla aina vaarana se, että kiinnitys ei ole riittävän tiukka.
    Itse en lämpösäätöisillä tuota lukitusta ole edes tullut käyttäneeksi eikä ainakaan TCT:n valmispäillä ongelmia ole tullut.
    KGO & Twist

     
     
  2. #1142
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mä olen toistaiseksi käyttänyt TC40W:stä ihan vaan wattivehkeenä, siitä puolesta ei laitteessa moitittavaa. Akunkesto ihan ookoo laitteen kokoon nähden. Itseasiassa todella ookoo. Pulssia tämä taitaa antaa? Esim. IPV2s:llä tai ihan mekaanisella tuntuu että höyryt ja maku on pehmeämpää sorttia. Sellaista kysyisin kun lämpösäätöhommelit hieman kiinnostaa, että kuinka vaikuttaa akunkestoon? Tarvitseeko olla useammin työntämässä piuhaa kiinni ni200-atopäillä vs. perinteinen jokseenkin vertailukelpoisilla tehoilla?

     
     
  3. #1143
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Kokeillaan siis farenheit puolta, ja ilman lukitusta.

     
     
  4. #1144
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Mä olen toistaiseksi käyttänyt TC40W:stä ihan vaan wattivehkeenä, siitä puolesta ei laitteessa moitittavaa. Akunkesto ihan ookoo laitteen kokoon nähden. Itseasiassa todella ookoo. Pulssia tämä taitaa antaa? Esim. IPV2s:llä tai ihan mekaanisella tuntuu että höyryt ja maku on pehmeämpää sorttia. Sellaista kysyisin kun lämpösäätöhommelit hieman kiinnostaa, että kuinka vaikuttaa akunkestoon? Tarvitseeko olla useammin työntämässä piuhaa kiinni ni200-atopäillä vs. perinteinen jokseenkin vertailukelpoisilla tehoilla?
    Tekisi mieli sanoa, että joo.
    Itse en yhtä TCTllistä saa latauksella menemään, mutta iSubillinen menee 30 watilla.
    Bussardon käyrien mukaan kyllä ihan tasaista antaa ulos wattipuolella.
    KGO & Twist

     
     
  5. #1145
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kokeile vaihtaa fahrenheitteihin, jostain syystä tuntuu antavan paremmin kyytiä.
    Itsetehdyillä vastuksilla aina vaarana se, että kiinnitys ei ole riittävän tiukka.
    Itse en lämpösäätöisillä tuota lukitusta ole edes tullut käyttäneeksi eikä ainakaan TCT:n valmispäillä ongelmia ole tullut.
    Jep. Muumien lukitseminen kylmänä oli virhe, nyt jytää dripperikin vaikka mittarissa ei ole kuin 230c. Ohmit pysyy näköjään 0.14 vaikka kylmilteen näytti 0.10. Voi tässä tosin olla käyttäjäpohjaista erhettäkin, eka lämpösäätöinen laite.

     
     
  6. #1146
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Mulla on ollut i-sick 20w käytössä nyt vuoden ja hyvin on toiminut,! Akku kestää vieläkin hikisesti 1 päivän.. tollanen linkki osu silmään vahingossa: https://www.youtube.com/watch?v=ebZVFY4Q7q0 Voisko joku viisaampi "Suomentaa",mihin sitä tarvitsee..?
    [

     
     
  7. #1147
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    Mulla on ollut i-sick 20w käytössä nyt vuoden ja hyvin on toiminut,! Akku kestää vieläkin hikisesti 1 päivän.. tollanen linkki osu silmään vahingossa: https://www.youtube.com/watch?v=ebZVFY4Q7q0 Voisko joku viisaampi "Suomentaa",mihin sitä tarvitsee..?
    Mahtuu pienempään tilaan taskussa.. ns.kuljetusasento
    eleaf-istick-bending-adapter1324.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #1148
    Mikähän mahtoi istick 30w tulla kun koko ajan ilmoittaa protection vikaa? Toiminut täysin normaalisti mutta nyt antaa tulittaa pari sekunttia ja näyttöön pamahtaa protection. Sama vika toistuu nautiluksella sekä lemo 2. Olen putsannut ja varovasti yrittänyt venyttää pinniä ulos mutta ei vaikutusta. Atoissa ei vika ole, koska toimivat toisella modilla moitteetta. Onko tuolle mitään tehtävissä vai saako heittää suosiolla jorpakkoon?

     
     
  9. #1149
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Siinähän on jousitettu pinni, vieläkö se joustaa?
    Jos ei niin olisiko jousi pettänyt. Saahan sen avattua ja korjattua mahdollisesti jos ei takuuta ole enää jäljellä.

     
     
  10. #1150
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Ei meinaa sitten millään irrota 40w istickin nokassa olevasta mini subtankista kunnon höyryjä. Olen koittanut tehdasvalmisteisella ni200 atopäällä ja rballa. Rballa kyllä tulee höyryä riittävästi, mutta maku on tosi mieto ja siinä on "metallinen" sivumaku. Lankana mulla on 30awg ni200 lankaa. Coilin pyörittelin 3mm tolppaan, noin 10 kieppiä, ohmit on kylmänä 0,17ohm. Onkohan tuo lanka liian ohutta? Olen koittanut ohmit lukossa ja auki. Jos ohmit lukitsee höyryt hiipuu parin henkosen jälkeen olemattomiin. Fahrenheittien ja celsiuksien välillä en ole huomannut mitään eroa.

     
     
  11. #1151
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Millaisella nesteellä?
    Jos tuo subtank on vanhempaa mallia se wikkaa kyllä aika huonosti, jolloin coili käy kuumana ja suojaus lyö päälle.
    KGO & Twist

     
     
  12. #1152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    En mäkään muuta järkeä siinä näe..!! Tossa meinaan: Mahtuu pienempään tilaan taskussa.. ns.kuljetusasento
    [

     
     
  13. #1153
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Millaisella nesteellä?
    Jos tuo subtank on vanhempaa mallia se wikkaa kyllä aika huonosti, jolloin coili käy kuumana ja suojaus lyö päälle.
    Neste on 50/50 suhteella tehtyä, kanthalilla tota imeskelen vanhan mallin rballa 22-24w tehoilla. Ihmetyttää vaan se metallinen maku, kuuluuko se jotenkin asiaan nikkelillä vai hitsaako toi mun setuppini jostain? Tarttis hommata paksumpaa nikkeliä, niin olis vähän helpompi coileja kääriä ja asentaa. Toi 30awg lanka on aika onnetonta. Luonnollisesti 28awg nikkeli on loppu suomikaupoista, täytynee suosia nopeaa tekniikkaa...

     
     
  14. #1154
    Itsellä istick 40 tc ja subtank mini. ni200 occ:t tekee sen että ekat höyryttelyt toimii ok, mutta kun istick sammutettu ja menee seuraavan kerran uudestaan niin vastuksen ohmit tipahtaa vaikka ne lukittu ja höyryää aneemisesti. Näin saa toimimaan: istick päällä lukko auki, subtank irti modista ja takaisin kiinni ja ohmit lukkoon ja taas toimii. Rba:lla jos antaa metallin makua, niin sinulla on kuuma jalka siellä eli uus setuppi kehiin. Lanka on niin ohutta että pääsee liikkumaan coili. Tekee samaa Evic vtllä ja vika löytynee subtankista.
    My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.

     
     
  15. #1155
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LTDAkiles Näytä viesti
    Itsellä istick 40 tc ja subtank mini. ni200 ococc tekee sen että ekat höyryttelyt toimii ok, mutta kun istick sammutettu ja menee seuraavan kerran uudestaan niin vastuksen ohmit tipahtaa vaikka ne lukittu ja höyryää aneemisesti. Näin saa toimimaan: istick päällä lukko auki, subtank irti modista ja takaisin kiinni ja ohmit lukkoon ja taas toimii. Rba:lla jos antaa metallin makua, niin sinulla on kuuma jalka siellä eli uus setuppi kehiin. Lanka on niin ohutta että pääsee liikkumaan coili. Tekee samaa Evic vtllä ja vika löytynee subtankista.
    Ok, täytyy koittaa pyöräyttää uuden coilin jalat ruuvinen ympäri, jos vaikka tarttuisivat tiukemmin.

     
     
  16. #1156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Inkoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laatto Näytä viesti
    En mäkään muuta järkeä siinä näe..!! Tossa meinaan: Mahtuu pienempään tilaan taskussa.. ns.kuljetusasento http://www.e-savuke.com/vb/images/sm...avuke/wink.gif
    http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...dapter1324.jpg
    Onhan siinä sittenkin järkeä,,!!Ei pääse tulittelemaan itsekseen kun vastus(atopää) on poiskäännettynä,jos jollain sellaista vikaa on i- stickissä ollut,,!
    [

     
     
  17. #1157
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonzardos Näytä viesti
    Mikähän mahtoi istick 30w tulla kun koko ajan ilmoittaa protection vikaa? Toiminut täysin normaalisti mutta nyt antaa tulittaa pari sekunttia ja näyttöön pamahtaa protection. Sama vika toistuu nautiluksella sekä lemo 2. Olen putsannut ja varovasti yrittänyt venyttää pinniä ulos mutta ei vaikutusta. Atoissa ei vika ole, koska toimivat toisella modilla moitteetta. Onko tuolle mitään tehtävissä vai saako heittää suosiolla jorpakkoon?
    Itsellä sama stikkki ei pelaa enää kuin 1.2 atoilla tai toimii kyllä 0.5silla mutta vain alle 10w. juuri tuo sama errori tulee.

     
     
  18. #1158
    Höyryttelijä Desputodo's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64
    Joo tuli tuollainen iStick 40w hommattua ja siihen gs-tankki. Olen yrittänyt perehtyä tohon lämmönsäädön käyttöön mutta ei kyllä meinaa tulla mitään. Ihansama mitä yritän tehdä niin alkaa heti herjaamaan temp protectonia. Pari kertaa sain tulitettua ilman tota temp protectionia ja niissäkin höyryntuotto todella huonoa. Mitä pitäisi seuraavaksi tehdä?

     
     
  19. #1159
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gike Näytä viesti
    Itsellä sama stikkki ei pelaa enää kuin 1.2 atoilla tai toimii kyllä 0.5silla mutta vain alle 10w. juuri tuo sama errori tulee.
    Noilla oireilla tohtii jo sanoa, että akku vetelee viimeisiään.
    Uutta vain putkeen.
    KGO & Twist

     
     
  20. #1160
    Tähän asti 50w istick kestänyt kummasti vaikka raakaa käyttöä on ollut joka ikinen päivä. Viime viikkojen aikana on kuitenkin tullut uutena ominaisuutena se, että höyrytellessä vaihtaa watit volteiksi. Eli vaikka 3 krt vedän höyryä henkeen about 4sec kerrallaan, niin vaihtaa aina voltiksi silti. Aivan kuin elektroniikka siellä sisällä rekisteröisi ne 4sec painallukset, että tämä kaveri tahtoo vaihtaa voltteihin. Kuitenkaan jos vedän 6krt 4sec höyryjä, niin ei vaihda watteihin. Pitää aina saatana erikseen painella 3krt putkeen että vaihtaa wateiksi lukemat.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •