Sivu 43 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 333940414243444546475393 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #841
    Höyrähtänyt Ryyni's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Kokeilin, ei päässyt käsiksi enkä viitsinyt sen enempää alkaa vekslaamaan.

    Nyt laitos heittää ohmeja täysin mielivaltaisesti, taisi olla tämän yksilön tarina tässä. Jos joku korjaustaitoinen saa tuon liittimen kondikseen niin maksan hieman vaivanpalkkaa.
    Mulla meni toisen kerran se samainen 20 wattisen pinni pohjaan, tällä kertaa noukin sen pienellä talttapää ruuvarilla ulos. Puhelimen korjaussetistä ollut aika paljon apuja tämän lyhyen höyryttelyuran aikana jo. Tasaisesti nostat joka puolelta hieman sitä pinniä ja kokeilet koska alkaa ottaa ohmeja vastaan.

     
     
  2. #842
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Tuleeks tähän tullimaksu?
    Taitaa tulla kiinasta niin tuleehan siitä jos jää tulliin ja sit se onki kalliimpi ku puffilla

     
     
  3. #843
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Taitaa tulla kiinasta niin tuleehan siitä jos jää tulliin ja sit se onki kalliimpi ku puffilla
    50w alle 40ekee tullineen joten parikymppii jää väliin puffilaan alennuksineenPikaisesti eilen selvittelin niin näillä on vissiin varasto Hollannissa.Vaikuttaaks se tohon tullaukseen?

     
     
  4. #844
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos ne Hollannista tulee niin ei sit tulleja joudu maksaa.
    Mut monesti kiinafirmat shippaa ison kontin kamaa Hollantiin josta ne lajittelee ja lähettää kamat tilaajille. Siitä entiiä johtuuko makseleen tulleja.

     
     
  5. #845
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Pitää varmaan heittää yks koe tilaus ja kattoo miten tullissa käy.

     
     
  6. #846
    Höyryttelijä JormaKuiva's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    33
    Viimeisin tilaus FT:ltä yli €80, eikä tulli pysäyttänyt, eli sattuman kauppaa...

     
     
  7. #847
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt on oma Istick 30w aloittanut tuon "ei tulita vaikka nappia painaa" ongelman, pari viikkoa vasta ollut käytössä

    Aika epäluotettavia tuntuu nää vehkeet olevan..
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #848
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Takuuseen vaa jos se tekee sitä usein.

     
     
  9. #849
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Takuuseen vaa jos se tekee sitä usein.
    Joo pitänee katella alkaako pahemmin oireilemaan...
    Kumma kun noissa nettikaupoissa ei mainita takuusta mitään ???
    Miten pitkä takuu on esim. Istickissä ????
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #850
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    41
    Tilailin tollasen tuolta gearbestiltä kun sai pariin kymppiin.. katotaan millanen härveli on kun saapuu..

     
     
  11. #851
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Mä ajattelen tuon tulitusongelman ominaisuudeks enemmän kun viaksi. Tosin eipä tuo usein sitä tee, ehkä kerran päivässä, kahdessa. Ja käytössä siis 20W versio. Tekee nuo uudemmat sitä useammin?

     
     
  12. #852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Mä ajattelen tuon tulitusongelman ominaisuudeks enemmän kun viaksi. Tosin eipä tuo usein sitä tee, ehkä kerran päivässä, kahdessa. Ja käytössä siis 20W versio. Tekee nuo uudemmat sitä useammin?
    Sama ominaisuus on mun ja kaverin 20w tikussa. Kerran pari päivässä se ei tulita, mutta olen itsekin pitänyt sitä "kuuluu vuosimalliin" ominaisuutena, kuten nappien helinääkin.

     
     
  13. #853
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Mä ajattelen tuon tulitusongelman ominaisuudeks enemmän kun viaksi. Tosin eipä tuo usein sitä tee, ehkä kerran päivässä, kahdessa. Ja käytössä siis 20W versio. Tekee nuo uudemmat sitä useammin?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja €uro€xpress Näytä viesti
    Sama ominaisuus on mun ja kaverin 20w tikussa. Kerran pari päivässä se ei tulita, mutta olen itsekin pitänyt sitä "kuuluu vuosimalliin" ominaisuutena, kuten nappien helinääkin.
    Minulla tuo 50w versio ollut ajossa kohta viikon, n.1200-1500 kertaa tuliteltu niistä 2kertaa ei tulittanut. Molemmilla kerroilla huomasin painaneeni nappia huolimattomasti reunalta->veikkaan ainakin omassani käyttäjän virhettä.

    Loistava peli minun makuuni tehot piisaa, akku kestää ja kestää... 3pv ajeltu STM 0,6ohm rba:lla, nyt täytynee varalta laittaa yöksi lataukseen.
    Spoileri!

     
     
  14. #854
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    5
    Nyt on viisi kuukautta ollut käytössä tuo 20 wattinen, eikä tähän päivään mennessä ole vielä ollut minkäänlaista vikaa/häiriötä huommattavissa. Akunkesto on pysynyt yhtä hyvänä, mitä paketista vedettynä. Itselläni akku kestää sen 2-3 päivää helposti normaali käytössä. Laite tuli ostettua Irlannista nesteiden yhteydessä, kun oli alennuksessa silloin ja vanhasta Vamo V2:sta alkoi aika jättää.

     
     
  15. #855
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Mulla ei oo akunkestoo tullu aikoihin enää testailtua kiitos passthroughn. Aika usein tulee lyötyä kiinni kun istuu koneella. Mutta pakkohan tässä tuo 50W on ostaa kesään mennessä, jos on jotain viikonloppureissu yms niin kiva kun ei tarvi ressailla latailusta ihan heti.

     
     
  16. #856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Yksi suuri miinus noissa laitteissa on, lataus pohjasta. Pitää irrottaa Genny/Lemo aina latausta varten. Jos olisi sivusta niin helpottaisi elämää huomattavasti.
    IMG_049.JPG
    tollanen laturiteline helpotti omaa elämää, ei tarvi mitään ruuvata lataukseen irti.

    edit. varsinki ku toi droppi vuotaa kyljellään. saa kopioda ihan vapaasti.

     
     
  17. #857
    jelaitil
    Vieras
    Kumpi hankkia Nautiluksen kaveriksi. 20w vaiko 30w? Jotenkin käsitin ettei nautiluksella (tai sen atolla) päästä lähellekkään maksi tehoja (20w) vai hintaeron ollessa jo vain pari euroa ottaa tuo 30w.

     
     
  18. #858
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ota toki se 30w, onpahan tulevaisuudenkin varalle enemmän watteja.

     
     
  19. #859
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Jatkoa ajatellen varmaan kannattaa ottaa se 30w versio. Jos hommaat jonkun uuden tankin missä vaaditaan enemmän tehoja ei lopu niin helposti kesken

    E: Paavo oli nopee

     
     
  20. #860
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Itseasiassa Nautiluksella pääsee 20 wattiin, ainakin lähelle.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •