Sivu 6 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 997

Aihe: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

  1. #101
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Kyllähän tuota tuli alussa muutamaan kertaan alistettua, kun oli nuori ja uhmakas uros(n. vuoden ikäinen kun meille tuli), joka ei millään meinannut oppia paikkaansa. Nyt kun ikää on jo 9v. on meno rauhottunut melko paljon, paitsi emännälle laittaa kyllä säännöllisesti hanttiin muutaman kerran viikossa.
    Ainakin meillä tepsi tuo alistaminen ja sittemmin rangaistukset olleet lähinnä luunappeja korviin tai nenään, jos on sattunut pahojaan tekemään.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaiho Näytä viesti
    Mitenkäs muuten foorumilaiset, koiran alistaminen? Onko ollut tarpeellista vai koetteko tarpeettomaksi, alistuvatko koiranne itsestään?
    Miten olette toimineet ns. "rankaisemisen" kanssa?
    No mä en noista hommista tiedä mitään. Olen elänyt koirien kanssa koko elämäni, lukuunottamatta ikävuosia 15-22v. Kuhan antavat mun syödä, nussia ja paskoa rauhassa, niin olen tyytyväinen. Aina ovat antaneet, vaikken ole ikinä yhtäkään kouluttanut. Kaipa ne sitten alistuvat itsestään? Tällä hetkellä on tosin neljän koiran lauma (noita kääpiöterriereitä, joista kuvia jo pistin) ja yksi on vähän vallaton välillä kun tulee vieraita, niin törkkään sen sitte siks ajaks vaa johonkin toiseen huoneesee, niin muutkin sitte rauhottuu. Ei sekään aina pistä hulinaks, mutta välillä. Ne on niin yksilöitä noi koirat, rotuihin katsomatta, että ei mulla ainakaan ole pokkaa sanoa, että tietäsin jotain niistä. Kiva noita eläimiä on kumminkin seurata ja melkein joka päivähän niistä jotain oppii, jos tykkää seurailla niiden puuhia. =)
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  3. #103
    Höyryttelijä GaryBang's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    53

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat



    Noppa ja Lily :-*
    Muttemmä näitä höyryttelyjä kummiskaan lopettais...

    Wismecit Geek Vapen tankeilla toimii kivasti.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GaryBang Näytä viesti


    Noppa ja Lily :-*
    Ompas nättejä, onko uros ja narttu..vai miten. Näyttää siltä et toisella olis ruskeat silmät ja toisella siniset..mut ihquja on

     
     
  5. #105
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Pete IsoTassu Oravanhäntä alias Linssilude:



    Jaa mää vai?

     
     
  6. #106
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Pitiki joskus kysyä tosta sun kissasta SiB77, kun videoiden perusteella kattelin että on aika isokokoinen ja pitkähäntäinen kissa... Ihan perus maatiainen?

    Kotona pyörii nurkissa 2,5 maine coonia (yhden tapauksessa tuskin on puhdas cooni, kun on sen verran pieni), eli sellaset vajaa 20kg kissankarvalla vuorattua myttyä aina jossain kasassa.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  7. #107
    Höyryttelijä GaryBang's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    53

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Ompas nättejä, onko uros ja narttu..vai miten. Näyttää siltä et toisella olis ruskeat silmät ja toisella siniset..mut ihquja on
    Ruskeasilmäsiä narttuja molemmat, Nopalla vaan vaaleammat.
    Muttemmä näitä höyryttelyjä kummiskaan lopettais...

    Wismecit Geek Vapen tankeilla toimii kivasti.

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Saatana tuon nykynuorison kanssa. Oltiin koiran kanssa lenkillä niin ensin joku jonne lauma tuli potkulautojensa kanssa härnäämään koiraa, tekimieli tirvasta. Sitten rapussa toinen jonne lauma tuli lällättää ja hyppimään koiran eteen.

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaiho Näytä viesti
    Eräs naapurin eläinrakas on käyny lättäseen pihalle roskikseen lapun "Ei koiran kakkapusseja tähän!". Voin mä jättää ne v**un p***at keräämättäkin jos tätiä helpottaa. Eihän ne perhanan kiinni sidotut pussit edes haise... Ei mitään ongelmaa ole ollut koko aikana, mutta yhtenä aamuna joku näki että laitoin nii oli sitten ilmestyny tuntia myöhemmin lappu.
    Millään kukkahattutädillä ei varmaan oo mitään oikeutta laittaa tollasia lappuja sinne. Eiköhän se taloyhtiökin oo tyytyväinen kun ne paskat ei oo pitkin nurmikoita.
    Tai vaihtoehtoisesti voit laittaa siihen lapun "No kerrotko osoitteen mihin voin nuo pussit tuoda?".

     
     
  10. #110
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat



    Uploaded with ImageShack.us

    Siin on toinen karvakasa, kuka tunnistaa merkin?

     
     
  11. #111

    Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Kännykällä katsottuna näyttää ihan fritzin stondarilta?

     
     
  12. #112
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Joku seisoja...? Eip.

     
     
  13. #113
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Meiltä löytyy vuohia, lampaita, kanoja, kukko, kissa- näiden lisäksi tulossa on sekarotuinen koira. Jossain vaiheessa sitten ehkä myös kalkkunoita pari kappaletta, nimetkin on jo päätetty; Annos ja Pala...
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  14. #114
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja skye Näytä viesti
    Jossain vaiheessa sitten ehkä myös kalkkunoita pari kappaletta, nimetkin on jo päätetty; Annos ja Pala...
    Ja hevoselle nimeksi Wursti?

    Jos topicin mukaista halutaan, niin Kutte-kissa antaa mun asua samassa kämpässä. Melko reilua!

     
     
  15. #115

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Meil on Parta-agama "Tatu" ja kaksi tuliliskoa "nimetön ja nimetön" tai "Urpo ja Orpo".

     
     
  16. #116
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Pakko näin koirankouluttajana sanoa, aiempaan alistamis- ja rankaisuasiaan, että aika on ajanut ohi noista menetelmistä jo melko kauan sitten. Sen verran pitää vastuuntuntoa löytyä jokaiselta koiranomistajalta että käy jonkun asiallisen kurssin jossa opetetaan kuinka koiralle saa asiat menemään perille nykymenetelmin.

    Juuri muuten on ilmestynyt kohtalaisen asiallinen opus aiheesta, Tommy Wiren, Onnistu koirasi koulutuksessa: https://www.adlibris.com/fi/product....sbn=9510386839
    Höyrykulut 237,80


     
     
  17. #117

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Itse kokeilin ekan koiran kanssa tuota alistamis/fyysinen rankaisu tekniikkaa. Jälkikäteen ajateltuna se oli paha virhe. Koira kyllä oppi: "tottisliike, mamma runttaa mut maahan, hetken kun loikoilen, se päästää irti ja voin mennä jatkamaan mitä olinkaan tekemässä"

    Tänä päivänäkin käytän kyllä rankaisua, rankaisumetodit vaan ovat muuttuneet; tarvittaessa karjaisen PRKL ja käytän myös ruumiinkieltä. Ton junnun kanssa varsinkin olen ollut varsin harkitseva, enpä viitsi sille ehdoin tahdoin opettaa että asioita ratkaistaan fyysisellä painilla, leidi painoi viime syksynä reilu vuotiaana 39 kg, nyt on painoa jonkun verran päälle 40kg. Enhän mä enää päihittäisi tota leidiä matsissa, joten täytyy olla muut keinot käytössä.

    Onneksi, toi Tsekkijunnu on varsin leppoisa luonteeltaan. Onhan sielläkin ihan määrätietoinen koira, lupsakan perusolemuksen alla. Mutta tähän asti neiti on eniten esitellyt tuota kilttiä puoltaan.

    Luoksetulo on mulle tärkein opetettava asia, sitä aletaan opettelemaan siitä päivästä kun pentu tulee taloon, ja luoksetuloharjoitukset jatkuvat läpi elämän. Ehdoton perusedellytys sille, että koiraa voi pitää missään irti.

    Laiskana ihmisenä mä en ole edelleenkään saanut aikaiseksi aidata tonttia. Sen sijaan sitten käytän aikani koirien opettamiseen. Kuten että ohikulkevalla tiellä saa kulkea hevosten ja koirienkin kanssa. Mun koirien ei ole lupa mennä tielle, sen sijaan saavat haukkua, ja kertoa mulle, kunhan osaavat lopettaakin haukkumisen. Vanhempi 8 v jo osaakin, se istuu vaan rappusilla haukkumassa. Mutta nuorempikin on alkanut oppia tänä keväänä, enää ei tarvitse varmistaa, ottamalla otetta kaulapannasta, vaan riittää kun olen junnun lähellä varmistamassa. Loppukesäsästä sen pitäisi jo osata aika hyvin, nyt kun kesällä taas porukkaa liikkuu, ja saadaan treeniä.

    Rotuna siis venäjänmustaterrieri.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #118
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Minä kasvattanut ja aina tulen kasvattamaan Cesar Millanin oppien mukaan ihan sama mitä muut sanoo.Toimii aina.

     
     
  19. #119
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    Tuli jo aiemmin laitettua nickin mukainen avatar, ni laitetaanpas muitakin kuvia omista elukoista.
    Tommossii karvapötkylöitä löytyy.


    Edit. Tuplakuva vahingossa...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  20. #120
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Foorumilaisten lemmikit ja muut elukat

    En muista olenko jo laittanut, mutta koiran kuvan laitan silti

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •